Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

StarCraft: Remastered - poradnik do gry

StarCraft: Remastered - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Starcraft: Remastered - Rozdział 3 - Misja 10 - Eye of the Storm
Starcraft: Remastered - Rozdział 3 - Misja 10 - Eye of the Storm
Twoja baza jest narażona na ataki lądowe z zachodu i północy. Zapasy szybko się skończą i będziesz musiał się przenieść na płaskowyż powyżej, więc nie buduj zaawansowanych struktur w tym miejscu.
Po chwili otrzymasz do swojej dyspozycji bazę Terran. Będziesz mógł wybudować oraz wyszkolić wszystkie jednostki tej frakcji. Dodatkowo, mają oddzielną pulę zapasów, więc możesz wyszkolić naprawdę dużą armię i jednej u drugiej frakcji. Surowce są wydobywane do wspólnej puli. Terranie mają duże złoża minerałów pod ręką, więc możesz zbudować tutaj naprawdę dużą bazę. Zergowie będą najczęściej używać jednostek lądowych i nacierać od południa.
Ta baza jest niewielkich rozmiarów, posiada tylko 2-3 wieżyczki przeciwlotnicze oraz garść obrońców. Jednak atak powinien być szybki i zdecydowany, ponieważ wróg szybko rzuci tutaj dodatkowe jednostki. Będzie też strał się odbudować bazy w wtych lokacjach, więc jeśli nie przewidujesz w najbliższym czasie postawienia tutaj ekspansji, warto rozstawić swoje wojska np. Siege Tanki na wzniesieniu lub lotnictwa tuż przy polu minerałów (Zerogwie będą wysyłać robotnika do stworzenia nowego Hatchery).
Zergowie mają duże bazy z licznymi obrońcami wojsk każdego typu oraz sporą ilością wieżyczek. W samym sercu tej lokacji jest Hive. Możesz spróbować zniszcz główny budynek, lub eliminować resztę budynków technologicznych (odetniesz możliwość szkolenia konkretnego typu jednostek). Jest wiele sposobów zniszczenie tych baz, ale warto atakować jednocześnie obie bazy. W ten sposób, wróg nie użyje obrońców z innej bazy jako posiłków.
Każda z tych pozycji daje dobre pole widzenia i obejmuje wiele budynków wroga w zasięgu rażenia Siege Tanków w trybie artyleryjskim.
Zbierz drużyny Dragoonów, Reaverów i Archonów. Jeśli masz pełną drużynę każdego z tych oddziałów, zniszczą większość wrogów zanim ci podejdą do nich. Jedynym problemem mogą być Defilery, ale Protossowie posiadają Tarcze, które uchronią ich od śmierci. Dodatkowo możesz zabrać drużynę Zelotów, Scoutów lub (jeśli masz nadmiar surowców) Carrierów.
Terranie powinni zebrać drużyny Goliathów oraz Siege Tanków. Dodatkowo, możesz utworzyć grupę Battlecrusierów, ale rdzeniem twojej armii powinni być Ghostowie oraz pociski nuklearne. Goliathy będą osłaniać twoje wojska i siły specjalnie podczas namierzania celów. W ten sposób, rakieta po rakiecie, będziesz posuwać się naprzód. Wybuduj kilka silosów, aby nie czekać na kolejne pociski nuklearne.
Wewnętrzny krąg Zergów posiada 4 Hive, które będą nieprzerwanie szkolić jednostki. Zanim zaatakujesz centrum bazy, warto zniszczyć te budynki, aby nie zalewały cię jednostkami bez końca.
Zniszczenie Overminda oznacz sukces misji. Nie musisz niszczyć baz wokół, aby wygrać. Jednak zlikwidowanie większości sił wroga, znacznie ułatwi tobie zadanie. Sam Overmind posiada bardzo dużo punktów życia, ale nie ma zamontowanej żadnej broni.
Ta baza jest niewielkich rozmiarów, posiada tylko 2-3 wieżyczki przeciwlotnicze oraz garść obrońców. Jednak atak powinien być szybki i zdecydowany, ponieważ wróg szybko rzuci tutaj dodatkowe jednostki. Będzie też strał się odbudować bazy w wtych lokacjach, więc jeśli nie przewidujesz w najbliższym czasie postawienia tutaj ekspansji, warto rozstawić swoje wojska np. Siege Tanki na wzniesieniu lub lotnictwa tuż przy polu minerałów (Zerogwie będą wysyłać robotnika do stworzenia nowego Hatchery).
Zergowie mają duże bazy z licznymi obrońcami wojsk każdego typu oraz sporą ilością wieżyczek. W samym sercu tej lokacji jest Hive. Możesz spróbować zniszcz główny budynek, lub eliminować resztę budynków technologicznych (odetniesz możliwość szkolenia konkretnego typu jednostek). Jest wiele sposobów zniszczenie tych baz, ale warto atakować jednocześnie obie bazy. W ten sposób, wróg nie użyje obrońców z innej bazy jako posiłków.
Każda z tych pozycji daje dobre pole widzenia i obejmuje wiele budynków wroga w zasięgu rażenia Siege Tanków w trybie artyleryjskim.
Każda z tych pozycji daje dobre pole widzenia i obejmuje wiele budynków wroga w zasięgu rażenia Siege Tanków w trybie artyleryjskim.
Każda z tych pozycji daje dobre pole widzenia i obejmuje wiele budynków wroga w zasięgu rażenia Siege Tanków w trybie artyleryjskim.
Każda z tych pozycji daje dobre pole widzenia i obejmuje wiele budynków wroga w zasięgu rażenia Siege Tanków w trybie artyleryjskim.
Każda z tych pozycji daje dobre pole widzenia i obejmuje wiele budynków wroga w zasięgu rażenia Siege Tanków w trybie artyleryjskim.
Wewnętrzny krąg Zergów posiada 4 Hive, które będą nieprzerwanie szkolić jednostki. Zanim zaatakujesz centrum bazy, warto zniszczyć te budynki, aby nie zalewały cię jednostkami bez końca.
Wewnętrzny krąg Zergów posiada 4 Hive, które będą nieprzerwanie szkolić jednostki. Zanim zaatakujesz centrum bazy, warto zniszczyć te budynki, aby nie zalewały cię jednostkami bez końca.
Wewnętrzny krąg Zergów posiada 4 Hive, które będą nieprzerwanie szkolić jednostki. Zanim zaatakujesz centrum bazy, warto zniszczyć te budynki, aby nie zalewały cię jednostkami bez końca.
Powiększ mapę

Misja 10 - Eye of the Storm | Kampania Protosów | StarCraft Remastered poradnik StarCraft: Remastered

Pozycja Startowa - Baza Protossów – Twoja baza jest narażona na ataki lądowe z zachodu i północy. Zapasy szybko się skończą i będziesz musiał się przenieść na płaskowyż powyżej, więc nie buduj zaawansowanych struktur w tym miejscu.

Pozycja startowa - baza Terran – Po chwili otrzymasz do swojej dyspozycji bazę Terran. Będziesz mógł wybudować oraz wyszkolić wszystkie jednostki tej frakcji. Dodatkowo, mają oddzielną pulę zapasów, więc możesz wyszkolić naprawdę dużą armię i jednej u drugiej frakcji. Surowce są wydobywane do wspólnej puli. Terranie mają duże złoża minerałów pod ręką, więc możesz zbudować tutaj naprawdę dużą bazę. Zergowie będą najczęściej używać jednostek lądowych i nacierać od południa.

Baza wydobywcza Czerwonego Zerga – Ta baza jest niewielkich rozmiarów, posiada tylko 2-3 wieżyczki przeciwlotnicze oraz garść obrońców. Jednak atak powinien być szybki i zdecydowany, ponieważ wróg szybko rzuci tutaj dodatkowe jednostki. Będzie też strał się odbudować bazy w wtych lokacjach, więc jeśli nie przewidujesz w najbliższym czasie postawienia tutaj ekspansji, warto rozstawić swoje wojska np. Siege Tanki na wzniesieniu lub lotnictwa tuż przy polu minerałów (Zerogwie będą wysyłać robotnika do stworzenia nowego Hatchery).

Duże baza Czerwonego Zerga – Zergowie mają duże bazy z licznymi obrońcami wojsk każdego typu oraz sporą ilością wieżyczek. W samym sercu tej lokacji jest Hive. Możesz spróbować zniszcz główny budynek, lub eliminować resztę budynków technologicznych (odetniesz możliwość szkolenia konkretnego typu jednostek). Jest wiele sposobów zniszczenie tych baz, ale warto atakować jednocześnie obie bazy. W ten sposób, wróg nie użyje obrońców z innej bazy jako posiłków.

Pozycje dla Siege Tank – Każda z tych pozycji daje dobre pole widzenia i obejmuje wiele budynków wroga w zasięgu rażenia Siege Tanków w trybie artyleryjskim.

Miejsce uderzenia grupy lądowej Protossów – Zbierz drużyny Dragoonów, Reaverów i Archonów. Jeśli masz pełną drużynę każdego z tych oddziałów, zniszczą większość wrogów zanim ci podejdą do nich. Jedynym problemem mogą być Defilery, ale Protossowie posiadają Tarcze, które uchronią ich od śmierci. Dodatkowo możesz zabrać drużynę Zelotów, Scoutów lub (jeśli masz nadmiar surowców) Carrierów.

Miejsce ataku armii Terran – Terranie powinni zebrać drużyny Goliathów oraz Siege Tanków. Dodatkowo, możesz utworzyć grupę Battlecrusierów, ale rdzeniem twojej armii powinni być Ghostowie oraz pociski nuklearne. Goliathy będą osłaniać twoje wojska i siły specjalnie podczas namierzania celów. W ten sposób, rakieta po rakiecie, będziesz posuwać się naprzód. Wybuduj kilka silosów, aby nie czekać na kolejne pociski nuklearne.

Hive Fioletowego Zerga – Wewnętrzny krąg Zergów posiada 4 Hive, które będą nieprzerwanie szkolić jednostki. Zanim zaatakujesz centrum bazy, warto zniszczyć te budynki, aby nie zalewały cię jednostkami bez końca.

Cel mijsi - Overmind – Zniszczenie Overminda oznacz sukces misji. Nie musisz niszczyć baz wokół, aby wygrać. Jednak zlikwidowanie większości sił wroga, znacznie ułatwi tobie zadanie. Sam Overmind posiada bardzo dużo punktów życia, ale nie ma zamontowanej żadnej broni.

Cele misji:

  • Zniszcz Overmind
  • Tassadar, Zeratul i Raynor muszą przeżyć

Overmind został odcięty od większości swoich wojsk i nie ma już nikogo, kto mógłby mu pomóc. Konklawa decyduje się poprzeć twoje działania i do walki dołącza sam Aldaris. Nieoczekiwanie pojawiają się Terranie pod dowództwem Raynor'a. Pomogą ci oni w zniszczeniu Overmind'a.

Jest to ciężka i długa misja. Wróg posiada pięć baz. Centralna to gęsto zaludniona baza Overminda. Wokół niego są cztery bazy Czerwonego, z czego dwie (południowy zachód i północny wschód) to słabo bronione placówki wydobywcze. Wróg nie będzie stawiał nowych baz, ale będzie strał się odbudować wszystkie zniszczone struktury. Atak na Czerwonego musi nastąpić na kilka baz jednocześnie albo należy zająć jedną z nich i umocnić tą pozycję, przed atakiem na pozostałe.

Mocna obrona to podstawa w tej misji - Misja 10 - Eye of the Storm | Kampania Protosów | StarCraft Remastered - StarCraft: Remastered - poradnik do gry

Mocna obrona to podstawa w tej misji.

Masz pod swoim dowodzeniem bazę Protossów (1) na dole oraz Terran na górze (2). Surowce są wydobywane do wspólnej puli, jednak limit populacji jest oddzielny dla obu armii. Możesz stworzyć wojska o liczebności nie 200, a łącznie 400 Supplies/Psi (masz dwie oddzielne pule limitu populacji). Do dyspozycji masz wszystkie jednostki oraz budynki obu ras. Wokół skupiska Zergów jest wiele miejsc z dodatkowymi złożami surowców. Najciekawsze jest miejsce z aż czterema złożami gazu w prawym górnym rogu mapy. Na początku nie buduj zbyt rozległych baz, ponieważ wróg będzie często atakował najsłabsze miejsca. Terranie są bardzo narażeni na atak Defilerów. Zwłaszcza budynki, które nienaprawione same spłoną.

Wykorzystaj kombinację najsilniejszych jednostek obu frakcji np. Siege Tank w pozycji artyleryjskiej oraz Scout przeciwko wrogim siłom powietrznym. - Misja 10 - Eye of the Storm | Kampania Protosów | StarCraft Remastered - StarCraft: Remastered - poradnik do gry
Wykorzystaj kombinację najsilniejszych jednostek obu frakcji np. Siege Tank w pozycji artyleryjskiej oraz Scout przeciwko wrogim siłom powietrznym.

Pierwsze pół godziny to umacnianie pozycji oraz skupienie się na jak największym wydobyciu surowców. Najczęściej będzie atakował cię Czerwony Zerg przy użyciu prawie wszystkich dostępnych typów jednostek. Najczęściej będzie to atak lądowy, Mutaliski i Guardiany albo atak Zerg Queen czy Defiler. Najpierw zniszcz jego dwie bazy wydobywcze (3), które mają minimalną obronę. Do wszystkich miejsc można dostać się bez użycia transportowców. Pamiętaj, że wróg będzie wysłał Drone do odbudowy straconych Hatchery. Zostaw w tych miejscach małe oddziały. Następnie przygotuj się do zniszczenia głównych ośrodków produkcyjnych Zergów (4). Są to silne bazy, z duża ilością jednostek wewnątrz. Do ataku na Zergów, możesz wykorzystać jedną z następujących metod:

Zostało jeszcze 44% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie