Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

StarCraft: Remastered - poradnik do gry

StarCraft: Remastered - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Starcraft: Remastered - Rozdział 3 - Misja 2 - Into the Flames
Starcraft: Remastered - Rozdział 3 - Misja 2 - Into the Flames
Ataki wroga będą najczęściej nadchodzić ze środka mapy, przez główną rampę. Zbuduj wierzuczki i trzymaj swoje siły uderzeniowe w tym miejscu, aby szybko rozprawić się z atakami wroga.
z czasem, część ataków Zergów będzie omijać główną rampę i będzie próbować zaatakować cię od północy. Dodatkowe wieżyczki i kilku Zelotów powinno załatwić sprawę.
Na tym wzniesieniu pojawi się Fenix z Reaverami. Te potężne jednostki wroga są w stanie zadać potężne obrażenia. Wykorzystaj ich siłę do zniszczenia bazy wroga od północy. Zacznij od robotników oraz Hatchery. Wróg rzuci swoich żołnierzy z całej mapy do obrony Hatchery, więc przygotuj wojska z głównej bazy do pomocy.
Do bazy Zergów prowadzi tylko jedna droga lądowa, usiana wieżyczkami oraz oddziałami Zergów. Jeśli zaatakujesz jednocześnie przy użyciu posiłków Fenixa oraz swoich własnych oddziałów, powinieneś wygrać tą potyczkę bez większych strat.
Twój cele otacza kilka wieżyczek oraz Mutaliski (jeśli nie przybyły na pomoc w obronie bazy). Wykorzystaj Reavery, aby szybko i skutecznie pozbyć się obrońców oraz Cerebarate.
Powiększ mapę

Misja 2 - Into the Flames | Kampania Protosów | StarCraft Remastered poradnik StarCraft: Remastered

Główna rampa – Ataki wroga będą najczęściej nadchodzić ze środka mapy, przez główną rampę. Zbuduj wierzuczki i trzymaj swoje siły uderzeniowe w tym miejscu, aby szybko rozprawić się z atakami wroga.

Północna rampa – z czasem, część ataków Zergów będzie omijać główną rampę i będzie próbować zaatakować cię od północy. Dodatkowe wieżyczki i kilku Zelotów powinno załatwić sprawę.

Miejsce przybycia Fenix z posiłkami – Na tym wzniesieniu pojawi się Fenix z Reaverami. Te potężne jednostki wroga są w stanie zadać potężne obrażenia. Wykorzystaj ich siłę do zniszczenia bazy wroga od północy. Zacznij od robotników oraz Hatchery. Wróg rzuci swoich żołnierzy z całej mapy do obrony Hatchery, więc przygotuj wojska z głównej bazy do pomocy.

Ufortyfikowane przejście – Do bazy Zergów prowadzi tylko jedna droga lądowa, usiana wieżyczkami oraz oddziałami Zergów. Jeśli zaatakujesz jednocześnie przy użyciu posiłków Fenixa oraz swoich własnych oddziałów, powinieneś wygrać tą potyczkę bez większych strat.

Cel misji - Cerebrate – Twój cele otacza kilka wieżyczek oraz Mutaliski (jeśli nie przybyły na pomoc w obronie bazy). Wykorzystaj Reavery, aby szybko i skutecznie pozbyć się obrońców oraz Cerebarate.

Cele misji:

  • Odwróć uwagę Zergów, aż Fenix zajmie pozycję
  • Zabij Cerebrate Zergów
  • Fenix musi przeżyć

Tassadar skontaktował się z resztą Protossów i przekazał ważna informację na temat Zergów i sposobie ich działania oraz organizacji. Dzieli się wiedzą na temat Cerabrates, dowódców roju Zergów. Jeśli taki osobnik zostanie zabity, to efektywność działania sił Zergów znacząco osłabnie. Fenix sprowadzi wsparcie, jednak potrzebuje czasu na dotarcie we wskazane miejsce. Twoim zadaniem jest pomoc w ubiciu jednego z Cerebrate w pobliżu waszych pozycji.

Przy każdej rampie rozstaw wieżyczki i mały garnizon. Zeloci i Photon Cannon to odpowiednia kombinacja do obrony przez większość czasu tej misji. - Misja 2 - Into the Flames | Kampania Protosów | StarCraft Remastered - StarCraft: Remastered - poradnik do gry
Przy każdej rampie rozstaw wieżyczki i mały garnizon. Zeloci i Photon Cannon to odpowiednia kombinacja do obrony przez większość czasu tej misji.

Rozpoczynasz misję na wzniesieniu, przy lewej krawędzi mapy (1). Twoim pierwszym zdaniem jest odczekanie 15 minut, aż przybędzie Fenix. Rozbuduj bazę i zapewnij sobie stałe dostawy surowców. Każda rampę zabezpiecz przynajmniej dwoma wieżyczkami i rozstaw po kilku Zelotów (2). Ataki Zergów będą częste, ale niezbyt silne. W tej misji otrzymasz do dyspozycji nowy budynek. Jest to Shield Battery. Ten budynek magazynuje energię, którą możesz wykorzystać do uzupełnienia utraconych tarcz. Można użyć tylko na jednostkach. Wykorzystaj podczas obrony albo do szybkiego uzupełnienia straconych osłon. Zanim Fenix dotrze do wyznaczonego miejsca, zacznij szkolenie wojsk i przygotuj 1-2 drużyny Zelotów oraz Dragoonów.

Reaver to bardzo silna jednostka oblężnicza. Zadaje duże obrażenia obszarowe i ma przyzwoity zasięg. Użyj tych jednostek do likwidacji wieżyczek wroga. - Misja 2 - Into the Flames | Kampania Protosów | StarCraft Remastered - StarCraft: Remastered - poradnik do gry
Reaver to bardzo silna jednostka oblężnicza. Zadaje duże obrażenia obszarowe i ma przyzwoity zasięg. Użyj tych jednostek do likwidacji wieżyczek wroga.

Fenix pojawi się w prawym górnym rogu mapy, tuż nad Hatchery i polem minerałów wroga (3). W jego grupie są trzy jednostki mechaniczne typu Reaver. Spotkałeś już te potężne maszyny w kampanii Zergów. Ich potężny atak ma jedną słabość. Pociski musisz produkować za 15 kryształów, a każdy Reaver może składować do 5 sztuk. Mają jednak duży zasięg i właśnie tą zaletę powinieneś jak najczęściej używać. Skup się na zniszczeniu kwatery głównej wroga. Na twoje szczęście Zergowie mają tylko jeden Hatchery w tej misji, ale spore ilości lotnictwa i wieżyczek będą ciągle dawać w kość twoim żołnierzom. Połącz wojska z głównej bazy z oddziałem Fenix'a.

Na drodze do złączenia wojsk, będą stały liczne wieżyczki Sunken Colony i poukrywane wojska Zergów (4) - Misja 2 - Into the Flames | Kampania Protosów | StarCraft Remastered - StarCraft: Remastered - poradnik do gry

Na drodze do złączenia wojsk, będą stały liczne wieżyczki Sunken Colony i poukrywane wojska Zergów (4). Jednak po dołączeniu do grupy szturmowej, sam atak na Cerebrate nie powinien być trudny. Do tego momentu Zergowie nie powinni mieć Hatchery ani większości wojsk lądowych. Pamiętaj, aby posuwać się powoli. Niech jednostki Reaver atakują wieżyczki, a Dragooni będą w pobliżu ich pozycji, jeśli jakiś Mutalisk zdecyduje się wrócić (5). Sam Zerg Cerebrate nie dysponuje żadnym atakiem, a tylko dużą ilością punktów życia. Po zniszczeniu tej jednostki, misja zakończy się sukcesem.