Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

StarCraft: Remastered - poradnik do gry

StarCraft: Remastered - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Starcraft: Remastered - Rozdział 3 - Misja 4 - The Hunt for Tassadar
Starcraft: Remastered - Rozdział 3 - Misja 4 - The Hunt for Tassadar
Rozpoczynasz misję przy markerze, który jest punktem ucieczki dla twoich bohaterów w drugiem etapie misji. Najpierw musisz przedrzeć się przez grupy Zergów na drodze do bazy Protossów na drugim końcu mapy.
Jeśli spotkasz dużą grupę Zerglingów (lub Hydralisków) to warto użyć specjalnej zdolności Psi Storm, która jest na wyposażeniu Templariuszy. Użyj tej umiejętności nie centralnie na grupie, ale trochę przed nią, żeby wrogie byli jak najdłużej w zasięgu jej działania.
Po dotarciu do tego miejsca, zyskasz kontrolę nad tą bazą. Wznieś dodatkowe budynki i rozpocznij szkolenie wojsk. Masz za zadanie przedostać się z powrotem do markera w startowej lokacji. Wróg wyśle w międzyczasie wojska na te pozycje i niezbędne będzie wzmocnienie swoich sił.
Zergowie będą regularnie atakować od strony wschodniej. Wybuduj kilka dodatkowych wieżyczek oraz umieść paru Zelotów i Dragoonów do obrony.
Powiększ mapę

Misja 4 - The Hunt for Tassadar | Kampania Protosów | StarCraft Remastered poradnik StarCraft: Remastered

Miejsce rozpoczęcia misji oraz punkt docelowy – Rozpoczynasz misję przy markerze, który jest punktem ucieczki dla twoich bohaterów w drugiem etapie misji. Najpierw musisz przedrzeć się przez grupy Zergów na drodze do bazy Protossów na drugim końcu mapy.

Grupa Zergów – Jeśli spotkasz dużą grupę Zerglingów (lub Hydralisków) to warto użyć specjalnej zdolności Psi Storm, która jest na wyposażeniu Templariuszy. Użyj tej umiejętności nie centralnie na grupie, ale trochę przed nią, żeby wrogie byli jak najdłużej w zasięgu jej działania.

Baza Protossów – Po dotarciu do tego miejsca, zyskasz kontrolę nad tą bazą. Wznieś dodatkowe budynki i rozpocznij szkolenie wojsk. Masz za zadanie przedostać się z powrotem do markera w startowej lokacji. Wróg wyśle w międzyczasie wojska na te pozycje i niezbędne będzie wzmocnienie swoich sił.

Baza Protossów - wschodnia strona – Zergowie będą regularnie atakować od strony wschodniej. Wybuduj kilka dodatkowych wieżyczek oraz umieść paru Zelotów i Dragoonów do obrony.

Cele misji:

  • Znajdź Tassadar'a
  • Sprowadź Tassadar'a do markera
  • Nowy Cel: Sprowadź Tassadar'a i Raynor'a do markera

Pomimo upadku Antioch i śmierci Fenix'a, Konklawa przydziela tobie nowe zadanie. Masz znaleźć i pojmać Tassadar'a, który został uznany za wroga Protossów. Został wykryty na planecie Char, gdzie są Mroczni Templariusze. Twoje wojska docierają na platformę nad światem Char, gdzie muszą pokonać Zergów.

Rozpoczynasz misję tuż przy markerze (1), do którego masz sprowadzić Tassadar'a (oraz Raynor'a, jak się okaże niedługo). Musisz najpierw przedrzeć się przez nieliczne grupki Zergów do bazy Tassadar'a w lewym górnym rogu. Twój oddział jest nieliczny, ale masz do dyspozycji jednostkę Wysokiego Templariusza. Jest to ofensywny "czarownik", podobny do Science Vessel czy Zerg Queen. Jego podstawowa umiejętność, Psionic Storm, przywołuje małą burzę błyskawic, które zadają około do 100 obrażeń w ciągu kilku sekund, wszystkim jednostkom na wskazanym terenie. Świetnie nadają się do likwidowania grup Zerglingów lub Hydralisków. Na drodze do bazy Protossów spotkasz kilka grup Zergów. Używaj umiejętności Templariusza do likwidowania grup wrogów i natychmiast wycofaj go do reszty swoich wojsk (2). Postępuj tak z resztą przeciwników. Staraj się wyeliminować jak najwięcej wojsk. Ciągle trzymaj się lewej strony mapy i powoli kieruj się do góry, aż natrafisz na sojuszników.

Zergowie będą regularnie atakować od prawej strony twojej bazy. Skup się na rozbudowie sieci wieżyczek, a w razie potrzeby posiłkuj się żołnierzami, których wykorzystasz do późniejszego natarcia. - Misja 4 - The Hunt for Tassadar | Kampania Protosów | StarCraft Remastered - StarCraft: Remastered - poradnik do gry
Zergowie będą regularnie atakować od prawej strony twojej bazy. Skup się na rozbudowie sieci wieżyczek, a w razie potrzeby posiłkuj się żołnierzami, których wykorzystasz do późniejszego natarcia.

Kiedy dotrzesz do bazy Protossów (3), wojska Czerwonego Zerga zostaną uaktywnione i wyśle dodatkowe oddziały na wszystkie ścieżki prowadzące z twojej bazy do markera. Te grupy Zergów będą tylko strzegły wskazanych punktów. Zergowie będą szkolić dodatkowe jednostki i wysyłać na wschodnią stronę twojej bazy (4). To cześć bazy musisz umocnić w pierwszej kolejności. Następnie, zbuduj dodatkowe wieżyczki wokół swojej bazy, ponieważ od czasu do czasu zaatakują cię Mutaliski. Nie musisz niszczyć bazy Zergów, która i tak jest dobrze broniona, więc skup się na budowie kilku drużyn do przetarcia ścieżki z powrotem do markera. Możesz wyszkolić kilku Templariuszy do wspierania swoich wojsk. Możesz opracować drugą umiejętność, Hallucination. Tworzy dwie kopie wskazanej jednostki (wrogiej lub sojuszniczej), które nie zadają obrażeń. Dzięki nim, możesz wabić wrogów lub zmylić przeciwnika, tworząc kopie swoich cennych/rannych jednostek. W tej misji pojawi się również opcja, tworzenia Archonów z dwóch Templariuszy. W ten sposób traci wszystkie specjalne umiejętności, ale zyskuje potężny atak na krótki dystans przeciw jednostkom lądowym i powietrznym. Choć ma tylko 10 punktów życia, nadrabia to potężnymi tarczami o pojemności 350 punktów. Dodatkowo, jest nie wrażliwy na wiele umiejętności specjalnych wrogów, np. śmiercionośnego Spawn Broodlings.

Grupa Zelotowó, Dragonów i Scoutów powinna dać sobie radę z grupami Hydralisków oraz Zerglingów. Staraj się używać mocy specjalnej Templariuszy, do osłabienia wrogów na twojej trasie. - Misja 4 - The Hunt for Tassadar | Kampania Protosów | StarCraft Remastered - StarCraft: Remastered - poradnik do gry
Grupa Zelotowó, Dragonów i Scoutów powinna dać sobie radę z grupami Hydralisków oraz Zerglingów. Staraj się używać mocy specjalnej Templariuszy, do osłabienia wrogów na twojej trasie.

Stwórz po jednej drużynie Zelotów (możesz wrzucić kilku Archonów do tej ekipy) oraz Dragoonów. Przyda się 6-12 Scoutów oraz kilku Templariuszy. Na tyłach trzymaj Tassadar'a i Raynor'a. Obaj mają dobre statystyki i mogą przydać się w czasie ataku, jeśli poświęcisz im znaczną uwagę i nie pozwolisz zginąć. Zacznij wymarsz po ścieżce, którą przybyłeś. Dzięki temu, zmierzysz się tylko z siłami Czerwonych. Przodem wysyłaj pojedynczych Templariuszy i używaj Psionic Storm na zgrupowaniach wroga. Możesz też tworzyć iluzje i wykorzystać je do zwiady. Następnie natychmiast wycofaj Templariusza i wyślij swoich żołnierzy do akcji. Jeśli zobaczysz Zerglingów, poślij tam samych Scoutów. W ten sposób, krok po kroku zbliżysz się do markera. Jeśli będziesz już blisko, a wróg zaatakuje twoją bazę, po prostu pchnij swoje wojska do ataku. Przetrwanie bazy nie jest w tym momencie niezbędne. Przy markerze muszą przebywać obaj bohaterzy, aby zakończyć misję.