Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

StarCraft: Remastered - poradnik do gry

StarCraft: Remastered - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Starcraft: Remastered - Rozdział 2 - Misja 5 - The Amerigo
Starcraft: Remastered - Rozdział 2 - Misja 5 - The Amerigo
Pierwszą grupę Marines wystarczy zlikwidować przy użyciu Kerrigan i aktywnej umiejętności Cloak. W tej misji tylko ukryte wieżyczki i systemy obronne mogą ją wykryć.
Po zniszczeniu pojedynczych żołnierzy, niech ukryta Kerrigan przejdzie do drzwi na samym końcu korytarza. Reszta wojsk niech czeka pod drzwiami, aż następne pomieszczenie zostanie oczyszczone. Trzymaj wojska przy górnej części korytarza, ponieważ na wyższym poziomie są wrogowie.
W tej lokacji jest kilka ciężkich jednostek Terran, Goliathy. Możesz je bez problemu zlikwidować używając tylko Kerrigan w trybie Cloak. Dopiero teraz sprowadź resztę swoich Zergów do pomieszczenia, inaczej narazisz ich na duże straty.
Tuż nad schodami, jest ulokowany Ghost, który może przez długi czas strzelać bez narażenia życia do twoich jednostek, kiedy te będą walczyć z Marines. Wyślij najpierw Kerrigan, aby się go pozbyła, a następnie z resztą twoich żołnierzy zniszcz pozostałych Marines.
W tym miejscu jest kilka wieżyczek, które uaktywnią się po czasie. Najczęściej, kiedy jednostka znajdzie się w środku tego korytarza. Same wieżczyki nie są wytrzymałe lub posiadają silne atak, ale jest ich sporo. Kerrigan zostanie i tak wykryta, więc możesz wykorzystać tą potyczkę do odnowienia jej Energii.
Kiedy zbliżysz się do tego miejsca, Marines zaczną strzelać do Zerglingów poniżej ich lokacji. Jeśli będziesz działał szybko, jesteś w stanie uratować większość z nich. Musisz pójść do Markera nieopodal, aby otworzyć drzwi do ich pomieszczenia.
Tuż za rogiem jest grupa Marines oraz trzy wieżyczki. Musisz zaatakować wszystkimi swoimi siłami, ponieważ Kerrigan i tak zostanie wykryta. Możesz spróbować zwabić część żołnierzy, atakując Hydraliskiem i od razu go wycofując do swoich sił. Nie można obejść tego miejsca, ani pokonać ich w inny sposób.
Atakowanie Fierbatów twoimi głównymi siłami, skaże ich na porażkę lub duże straty. O wiele prościej i bezpieczniej jest wysłać Kerrigan w trybie Cloak.
Kiedy wejdziesz do pomieszczenia z otwartymi drzwiami, gdzie jest kilku Marines, po chwili wpadniesz w zasadzkę. Wejdź nie tylko Kerrigan, ale razem z resztą Zergów. Na wzniesieniu są Marines, Ghost i wieżyczka. Kiedy uporasz się już z wrogami, uaktywnij oba Markery.
Ten teleport przeniesie cię do docelowej lokacji. Wcześniej będziesz musiał uporać się z wieżyczką oraz trzema Firebatami tuż nad schodami. Podjedź Hydraliskami, żeby zniszczyć wieżyczkę wroga, a kiedy żołnierze udadzą się w twoją stronę, wyślij Kerrigan.
Przerzuć najpierw Kerrigan i oczyść wzniesienie z wrogów. Dopiero teraz sprowadź resztę Zergów do tego miejsca.
Najtrudniejsza potyczka do zrealizowania w tej misji. Jeśli nie masz większość grupy Zergów z początku misji, możesz mieć problem w likwidacji ostatniej grupy wrogów. Jest tutaj ukryta wieżyczka, oraz kilku Ghostów. Wyślij swoje wojska do likwidacji wieżyczki w pierwszej kolejności. Czasem żołnierze wroga będą blokować schody, ale pozycja samej wieżyczki zostanie ujawniona. Hydraliski zawsze powinny atakować wieżyczkę.
Powiększ mapę

Misja 5 - The Amerigo | Kampania Zergów | StarCraft Remastered poradnik StarCraft: Remastered

Grupa Marines – Pierwszą grupę Marines wystarczy zlikwidować przy użyciu Kerrigan i aktywnej umiejętności Cloak. W tej misji tylko ukryte wieżyczki i systemy obronne mogą ją wykryć.

Długi Korytarz – Po zniszczeniu pojedynczych żołnierzy, niech ukryta Kerrigan przejdzie do drzwi na samym końcu korytarza. Reszta wojsk niech czeka pod drzwiami, aż następne pomieszczenie zostanie oczyszczone. Trzymaj wojska przy górnej części korytarza, ponieważ na wyższym poziomie są wrogowie.

Pomieszczenie z Goliathami – W tej lokacji jest kilka ciężkich jednostek Terran, Goliathy. Możesz je bez problemu zlikwidować używając tylko Kerrigan w trybie Cloak. Dopiero teraz sprowadź resztę swoich Zergów do pomieszczenia, inaczej narazisz ich na duże straty.

Pozycja Ghosta – Tuż nad schodami, jest ulokowany Ghost, który może przez długi czas strzelać bez narażenia życia do twoich jednostek, kiedy te będą walczyć z Marines. Wyślij najpierw Kerrigan, aby się go pozbyła, a następnie z resztą twoich żołnierzy zniszcz pozostałych Marines.

Korytarz z ukrytymi wieżyczkami – W tym miejscu jest kilka wieżyczek, które uaktywnią się po czasie. Najczęściej, kiedy jednostka znajdzie się w środku tego korytarza. Same wieżczyki nie są wytrzymałe lub posiadają silne atak, ale jest ich sporo. Kerrigan zostanie i tak wykryta, więc możesz wykorzystać tą potyczkę do odnowienia jej Energii.

Uwięziona grupa Zerglingów – Kiedy zbliżysz się do tego miejsca, Marines zaczną strzelać do Zerglingów poniżej ich lokacji. Jeśli będziesz działał szybko, jesteś w stanie uratować większość z nich. Musisz pójść do Markera nieopodal, aby otworzyć drzwi do ich pomieszczenia.

Grupa obrońców i wieżyczek – Tuż za rogiem jest grupa Marines oraz trzy wieżyczki. Musisz zaatakować wszystkimi swoimi siłami, ponieważ Kerrigan i tak zostanie wykryta. Możesz spróbować zwabić część żołnierzy, atakując Hydraliskiem i od razu go wycofując do swoich sił. Nie można obejść tego miejsca, ani pokonać ich w inny sposób.

Dwie grupy Firebatów – Atakowanie Fierbatów twoimi głównymi siłami, skaże ich na porażkę lub duże straty. O wiele prościej i bezpieczniej jest wysłać Kerrigan w trybie Cloak.

Pomieszczenie - zasadzka Terran – Kiedy wejdziesz do pomieszczenia z otwartymi drzwiami, gdzie jest kilku Marines, po chwili wpadniesz w zasadzkę. Wejdź nie tylko Kerrigan, ale razem z resztą Zergów. Na wzniesieniu są Marines, Ghost i wieżyczka. Kiedy uporasz się już z wrogami, uaktywnij oba Markery.

Teleport - wejście – Ten teleport przeniesie cię do docelowej lokacji. Wcześniej będziesz musiał uporać się z wieżyczką oraz trzema Firebatami tuż nad schodami. Podjedź Hydraliskami, żeby zniszczyć wieżyczkę wroga, a kiedy żołnierze udadzą się w twoją stronę, wyślij Kerrigan.

Teleport - wyjście – Przerzuć najpierw Kerrigan i oczyść wzniesienie z wrogów. Dopiero teraz sprowadź resztę Zergów do tego miejsca.

Cel misji – Najtrudniejsza potyczka do zrealizowania w tej misji. Jeśli nie masz większość grupy Zergów z początku misji, możesz mieć problem w likwidacji ostatniej grupy wrogów. Jest tutaj ukryta wieżyczka, oraz kilku Ghostów. Wyślij swoje wojska do likwidacji wieżyczki w pierwszej kolejności. Czasem żołnierze wroga będą blokować schody, ale pozycja samej wieżyczki zostanie ujawniona. Hydraliski zawsze powinny atakować wieżyczkę.

Cele misji:

  • Zabierz Kerrigan do Superkomputera
  • Kerrigan musi przeżyć

Kerrigan jest tobie bardzo wdzięczna za opieką na planecie Char. Teraz pragnie zwiększyć swoje zdolności psoniczne i wznieść je na wyższy poziom. W tym celu zinfiltruje jeden ze statków naukowych Terran. Twoim zdaniem jest pomóc jej w poszukiwaniach.

Kerrigan poradzi sobie z większością wrogów. Użyj maskowania, aby wytępić wróg beż żadnych strat w szeregach Zergów. Będą ci oni potrzebni w dalszej części misji. - Misja 5 - The Amerigo | Kampania Zergów | StarCraft Remastered - StarCraft: Remastered - poradnik do gry
Kerrigan poradzi sobie z większością wrogów. Użyj maskowania, aby wytępić wróg beż żadnych strat w szeregach Zergów. Będą ci oni potrzebni w dalszej części misji.

Jest to kolejna misja w placówce, jak w przypadku Terran. Otrzymujesz niewielką drużynę Zerglingów Elitarnych Hydralisków oraz Kerrigan. Przypisz sobie każdy typ wojsk pod oddzielny klawisz. Przez większość czasu, będziesz atakował wrogów używając tylko Kerrigan. Mimo, że teraz jest po części Zergiem, to nadal możesz korzystać z jej umiejętności Cloak. W ten sposób pozbędziesz się prawie wszystkich wrogów. Musisz tylko uważać na ukryte wieżyczki i systemy obronne, które mogą cię wykryć. Jednostki, które posiadasz są niezbędne przy ostatnim starciu. Ostatnia linia obrony to wieżyczki i mała drużyna Ghostów. Bez wsparcia pozostałych Zergów, będzie niezwykle trudno przebić się przez ich obronę, ale zacznijmy od początku.

Kerrigan bez problemu zniszczy Goliathy, jeśli ma duży zapas energii. Jest on niezbędny do podtrzymania zdolności maskowania. - Misja 5 - The Amerigo | Kampania Zergów | StarCraft Remastered - StarCraft: Remastered - poradnik do gry
Kerrigan bez problemu zniszczy Goliathy, jeśli ma duży zapas energii. Jest on niezbędny do podtrzymania zdolności maskowania.

Przejdź przez pierwsze drzwi używając Kerrigan w ukryciu i zabij wszystkich Marines (1). Przejdź przez pozostałe drzwi i kiedy znajdziesz się przed zejściem na poziom niżej (2), wybierz tylko Kerrigan i trzymaj się północnej ściany aż dojdziesz do drzwi. W następnym pomieszczeniu jest 6 Goliathów, których musisz zniszczyć używając niewidzialnej Kerrigan (3). Teraz sprowadź resztę wojsk, również trzymając się północnej ściany. Dalej spotkasz mała grupkę żołnierzy i snajpera na wzniesieniu (4). Zniszcz ich używając Kerrigan. Teraz zbierz wszystkich przy schodach. Kiedy będziesz szedł wąskim korytarzem, uaktywni się system obrony i zostanie uruchomionych kilka wieżyczek w podłodze (5). Wydaj rozkaz Ruch-i-Atak (Attack Move), dzięki czemu szybko uporasz się z zagrożeniem.

Gdy trafisz na blokadę Marines, niech twoje Hydraliski wyeliminują wieżyczki, albo zwabią żołnierzy do siebie. Jeśli to się nie uda, po prostu rzuć wszystkich do ataku. - Misja 5 - The Amerigo | Kampania Zergów | StarCraft Remastered - StarCraft: Remastered - poradnik do gry
Gdy trafisz na blokadę Marines, niech twoje Hydraliski wyeliminują wieżyczki, albo zwabią żołnierzy do siebie. Jeśli to się nie uda, po prostu rzuć wszystkich do ataku.

Teraz trafisz do hali więziennej, gdzie jest kilka Zerglingów atakowanych przez Marines. Jeśli się pospieszysz, uratujesz większość z nich (6). Podejdź do markera nieopodal, aby otworzyć drzwi dla twoich małych przyjaciół. Tuż za rogiem czeka cię zasadzka grupy Marines oraz trzech wieżyczek (7). Tym razem Kerrigan nie sprosta zadaniu. Musisz zaatakować całą grupą, ponieważ wieżyczki posiadają Detekcję. Możesz też podejść Hydraliskami, aż wieżyczka zacznie się ujawniać, oddać kilka salw i się wycofać. Czasem niektórzy Marines skuszą się i podejdą do ciebie. W ten sposób możesz łatwo pozbyć się większości z nich.

Wyślij Kerrigan przodem i zlikwiduj Firebaty używając maskowania. Nieopodal Terranie zastawili pułapkę na ciebie, wejdź jednocześnie wszystkimi Zergami do pomieszczania z 3 Marines w środku. - Misja 5 - The Amerigo | Kampania Zergów | StarCraft Remastered - StarCraft: Remastered - poradnik do gry
Wyślij Kerrigan przodem i zlikwiduj Firebaty używając maskowania. Nieopodal Terranie zastawili pułapkę na ciebie, wejdź jednocześnie wszystkimi Zergami do pomieszczania z 3 Marines w środku.

Zbierz swoje wojska przy schodach i wyślij Kerrigan przodem. Miniesz zamknięte drzwi i natrafisz na kilku Terran. W tym miejscy są dwie grupy Fierbatów. Bezpieczniej będzie dla twoich żołnierzy, jeśli zaatakujesz ich przy pomocy Kerrigan z włączonym maskowaniem (8). Na północy jest pomieszczenie z trójką Marines oraz trzema otwartymi drzwiami (9). Jest to zasadzka, w którą musisz wpaść. Zbierz przed drzwiami wszystkie jednostki i jak najszybciej wejdź do pomieszczenia, a następnie na górną półkę. Łącznie jest tutaj kilkunastu Terran. Uaktywnij oba markery. Wróć do zamkniętych wcześniej drzwi. Teraz wybierz Hydraliski i podejdź do schodów (10). Zaczekaj aż Fierbaty zaczną schodzić do ciebie i likwiduj ich jeden po drugim. Następnie zniszcz wieżyczkę i skorzystaj z teleportu.

Punkty docelowego broni grupa Ghostów. Zacznij atakować Hydraliskami i rzuć do ataku Zerglingi oraz Kerrigan. Jeśli do tego momentu przetrwała większość Zergów, nie powinno być problemów z oczyszczeniem tego miejsca. - Misja 5 - The Amerigo | Kampania Zergów | StarCraft Remastered - StarCraft: Remastered - poradnik do gry
Punkty docelowego broni grupa Ghostów. Zacznij atakować Hydraliskami i rzuć do ataku Zerglingi oraz Kerrigan. Jeśli do tego momentu przetrwała większość Zergów, nie powinno być problemów z oczyszczeniem tego miejsca.

W nowym miejscu zacznij od oczyszczenia wzniesienia, przy użyciu Kerrigan (11). Zrób to samo na poziomie niżej, ale nie zbliżaj się jeszcze do schodów prowadzących do Superkomputera (12). Zbierz swoje wojska i zapisz grę. Teraz poślij Zerglingi, a tuż za nimi Hydraliski i Kerrigan. Najpierw zniszcz wieżyczkę. Dzięki temu, o wiele łatwiej przyjdzie ci rozprawienie się z grupą Ghostów. Co jeśli została ci tylko Kerrigan? Możesz podchodzić do schodów i wywabiać pojedynczych piechurów. Kiedy Kerrigan będzie miała mało punktów życia, oddal się od schodów i pozwól się jej zregenerować (przyspiesz czas gry). Możesz też spróbować zniszczyć wieżyczkę i uaktywnić maskowanie. Jednak często jednostki wroga będą blokować tobie schody. Na koniec udaj się do markera i zakończ misję.