Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

StarCraft: Remastered - poradnik do gry

StarCraft: Remastered - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Starcraft: Remastered - Rozdział 3 - Misja 8 - The Trial of Tassadar Protoss
Starcraft: Remastered - Rozdział 3 - Misja 8 - The Trial of Tassadar Protoss
Twoja baza jest otoczona murami, dzięki czemu o wiele łatwiej będzie tobie ustawić obronę. Ustaw wieżyczki w obu wejściach, oraz w południowej części. Z obu boków będa nadchodzić ataki lądowe, a od południowej zaatakuje lotnictwo wroga
Do bazy wroga prowadzi rampy, która jest obstawiona tylko jedną wieżyczką. W samej bazie nie znajdziesz licznych obrońców, zwłaszcza jeśli dopiero co zaatakował twoją bazę. Zacznij niszczyć robotników wroga, Nexus i budynki produkcyjne. Teraz przerzuć swoje siły do zniszczenia drugiej bazy wroga. Wróg posiada na stanie Reavery, więc atak powietrzny wydaje się bezpieczniejszym rozwiązaniem. Najlepiej użyć pełnej drużyny Scoutów lub 304 Carrierów.
Jest to jedyna droga lądowa do głównej bazy Czerwonego Protossa. Przerzucenie sił transportowcami, może być zbyt trudne z uwagi na liczne myśliwce, lotniskowce i wieżyczki wroga. Najłatwiej jest wysłać wojska drogą naziemną i umieścić wsparcie powietrzne nad rzeką.
W lewym dolnym rogu jest mała baza nieprzyjaciela, które skupi sie tylko na wydobyciu minerałów i gazu. Zniszczenie zwłaszcza kopalni, bardzo ułatwi tobie ukończenie misji. Najlepiej jest zrównać z ziemią bazę wroga, aby odciąć nieprzyjaciela od surowców i produkcji nowych jednostek. Pełna drużyna Carrierów powinna powoli wlecieć do bazy wroga. bez problemu zniszczą wieżyczki i Dragoony wroga. Trzymaj dodatkową drużynę Scoutów z Observerem do niszczenia wrogiego lotnictwa, w tym Arbiterów (unieruchamiają twoje jednostki).
Ta pozycja jest idealna do wysłania Interceptorów z twoich Carrierów. Jednostki lądowe nie dosięgną twoich jednostek. Trzymaj Scouty przed ewentualnym powietrznym kontratakiem wroga.
Zniszczenie Stasis Cell oznacza sukces. Jeśli nie ma w pobliżu Arbirterów, drużyna Carrierów jest w stanie sama zniszczyć wskazany obiekt. W przeciwnym razie, musisz powoli się wtoczyć siłami lądowymi, aby część twoich jednostek mogła zaatakować Stasis Cell.
Do bazy wroga prowadzi rampy, która jest obstawiona tylko jedną wieżyczką. W samej bazie nie znajdziesz licznych obrońców, zwłaszcza jeśli dopiero co zaatakował twoją bazę. Zacznij niszczyć robotników wroga, Nexus i budynki produkcyjne. Teraz przerzuć swoje siły do zniszczenia drugiej bazy wroga. Wróg posiada na stanie Reavery, więc atak powietrzny wydaje się bezpieczniejszym rozwiązaniem. Najlepiej użyć pełnej drużyny Scoutów lub 304 Carrierów.
Powiększ mapę

Misja 8 - The Trial of Tassadar | Kampania Protosów | StarCraft Remastered poradnik StarCraft: Remastered

Pozycja Startowa – Twoja baza jest otoczona murami, dzięki czemu o wiele łatwiej będzie tobie ustawić obronę. Ustaw wieżyczki w obu wejściach, oraz w południowej części. Z obu boków będa nadchodzić ataki lądowe, a od południowej zaatakuje lotnictwo wroga

Tylne wejście do bazy Fioletowego Protossa – Do bazy wroga prowadzi rampy, która jest obstawiona tylko jedną wieżyczką. W samej bazie nie znajdziesz licznych obrońców, zwłaszcza jeśli dopiero co zaatakował twoją bazę. Zacznij niszczyć robotników wroga, Nexus i budynki produkcyjne. Teraz przerzuć swoje siły do zniszczenia drugiej bazy wroga. Wróg posiada na stanie Reavery, więc atak powietrzny wydaje się bezpieczniejszym rozwiązaniem. Najlepiej użyć pełnej drużyny Scoutów lub 304 Carrierów.

Zachodnia rampa do kompleksu więziennego – Jest to jedyna droga lądowa do głównej bazy Czerwonego Protossa. Przerzucenie sił transportowcami, może być zbyt trudne z uwagi na liczne myśliwce, lotniskowce i wieżyczki wroga. Najłatwiej jest wysłać wojska drogą naziemną i umieścić wsparcie powietrzne nad rzeką.

Baza wydobywcza Czerwonego Protossa – W lewym dolnym rogu jest mała baza nieprzyjaciela, które skupi sie tylko na wydobyciu minerałów i gazu. Zniszczenie zwłaszcza kopalni, bardzo ułatwi tobie ukończenie misji. Najlepiej jest zrównać z ziemią bazę wroga, aby odciąć nieprzyjaciela od surowców i produkcji nowych jednostek. Pełna drużyna Carrierów powinna powoli wlecieć do bazy wroga. bez problemu zniszczą wieżyczki i Dragoony wroga. Trzymaj dodatkową drużynę Scoutów z Observerem do niszczenia wrogiego lotnictwa, w tym Arbiterów (unieruchamiają twoje jednostki).

Wzniesienie z tyłu kompleksu więziennego – Ta pozycja jest idealna do wysłania Interceptorów z twoich Carrierów. Jednostki lądowe nie dosięgną twoich jednostek. Trzymaj Scouty przed ewentualnym powietrznym kontratakiem wroga.

Cel Misji - Stasis Cell – Zniszczenie Stasis Cell oznacza sukces. Jeśli nie ma w pobliżu Arbirterów, drużyna Carrierów jest w stanie sama zniszczyć wskazany obiekt. W przeciwnym razie, musisz powoli się wtoczyć siłami lądowymi, aby część twoich jednostek mogła zaatakować Stasis Cell.

Cele misji:

  • Zniszcz Stasis Cell
  • Fenix i Raynor muszą przeżyć

Tassadar został pojmany i oczekuje rozprawy zamknięty w Stasis Cell. W tym czasie Zeratul wraz ze swoimi ludźmi opuszcza was, ale Fenix nalega na odbicie Tassadar'a. Z pomocą przychodzi Jim Raynor, bohater kampanii Terran.

Kolejna bitwa z Protossami, która jest trudna, jeśli nie skorzystasz z kilku luk w obronie wroga. Twoja baza jest w prawym górnym rogu, otoczona murami (1). To miejsce jest łatwe do obrony, ale musisz mieć przynajmniej kilka wieżyczek w obu wejściach i przy złożach surowców. Czerwony lubi atakować lotnictwem i dokonywać desantów w tym miejscu. Fioletowy ma bazy po obu stronach mapy i często atakuję piechotą i Reaverami. Atak na front ich bazy nie jest łatwy, ale jest prosty sposób na neutralizację tego plemienia Protossów, jeśli zajdziesz ich od tyłu.

Pierwsze skrzypce w tej misji będą grać Carriery, najpotężniejsze jednostki lotnicze Protossów. - Misja 8 - The Trial of Tassadar | Kampania Protosów | StarCraft Remastered - StarCraft: Remastered - poradnik do gry
Pierwsze skrzypce w tej misji będą grać Carriery, najpotężniejsze jednostki lotnicze Protossów.

Raynor używa od tej misji swojego Battlecrusiera, ale nie masz możliwości naprawy tej jednostki, więc trzymaj go w bazie. W tej misji otrzymasz przedostatnią jednostkę Protossów - potężny Carrier. Sam w sobie nie ma żadnej możliwości ataku, ale tworzy małe myśliwce Interceptor (max 4 sztuki, po ulepszenie 8 sztuk; 15 kryształów każdy) na swoim pokładzie, które automatycznie atakują wrogów w pobliżu lub wskazany cel. Arbitery wroga otrzymają w tej misji nową umiejętność - Stasis Field. W ten sposób mogą zablokować twoje jednostki na pewien czas i wyłączyć je z ataku. Najbardziej podatne będą ciężkie jednostki, czyli Reaver i Carrier.

Zniszcz bazy Protossów, atakując od strony rzeki gdzie obrona jest najsłabsza. - Misja 8 - The Trial of Tassadar | Kampania Protosów | StarCraft Remastered - StarCraft: Remastered - poradnik do gry
Zniszcz bazy Protossów, atakując od strony rzeki gdzie obrona jest najsłabsza.

Do zniszczenia baz Fioletowego Protossa stwórz 12 Zelotów i Dragoonów albo 3 Carriery (i ewentualnie 6 Scoutów). Idź środkiem aż natrafisz na kilka ramp prowadzących do rzeki. Obie bazy są tak samo skonstruowane. Przemieść swoje wojska w górę/dół rzeki aż natrafisz na rampę i pojedynczą wieżyczkę tuż nad nią (2). Potem natrafisz na Nexus i kilka budynków produkcyjnych. Po zniszczeniu tych budynków, wycofaj się i zrób to samo z drugą bazą. Dopiero teraz oczyść okolicę z pozostałych jednostek i wieżyczek wroga. Atak Carrierami jest bezpieczniejszy, ponieważ Fioletowy korzysta głównie z Zelotów i Reaverów. Poza tym, Carriery same nie atakują, a jedyne co stracisz to tanie Interceptory.

Zniszczenie bazy wydobywczej praktycznie zahamuje produkcję wrogich jednostek po wyczerpaniu zapasów surowców. Nadal jednak uważaj na Arbiterów, którzy mogą powstrzymać twoją ofensywę. - Misja 8 - The Trial of Tassadar | Kampania Protosów | StarCraft Remastered - StarCraft: Remastered - poradnik do gry
Zniszczenie bazy wydobywczej praktycznie zahamuje produkcję wrogich jednostek po wyczerpaniu zapasów surowców. Nadal jednak uważaj na Arbiterów, którzy mogą powstrzymać twoją ofensywę.

Baza Czerwonego dzieli się na dwie części: Produkcyjną pośród ruin z Stasis Cell pośrodku oraz wydobywczą w lewym dolnym rogu. Masz kilka opcji. Możesz zbudować dużą armię lądową i powoli wtoczyć się do bazy (3). Będziesz musiał obejść rzekę i wejść od zachodniego wejścia. Polecam rozbudowanie grupy Carrierów do 12 i stworzenie eskorty złożonej z 12 Scoutów. Będą bronić Carrierów przed kontratakiem myśliwców i przyjmą na siebie Stasis Field przeciwnika. Arbitery w tej misji to najbardziej irytujący przeciwnik. Przed szturmem koniecznie zapisz grę! Carriery są bardzo drogie i ich wyprodukowanie zajmuje sporo czasu. Grupa lotnicza może zaatakować bazę wydobywczą, odcinając wroga od zasobów (4). Niszcz powoli wieżyczki i Dargoonów, a potem weź na cel Nexusa. Jeśli masz problem ze zniszczeniem bazy, skup się na zniszczeniu kopalni gazu. Prawie wszystkie jednostki Protossów opierają się na dużej ilości gazu, więc znacząco osłabisz gospodarkę przeciwnika. Teraz zabierz się za główną bazę, zaczynając do niszczenia części budynków produkcyjnych (5). Potem powoli niszcz bazę, aż dostaniesz się do Stasis Cell (6). Wystarczy zniszczyć ten budynek, aby osiągnąć sukces.