Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

StarCraft: Remastered - poradnik do gry

StarCraft: Remastered - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Starcraft: Remastered - Rozdział 3 - Misja 9 - Shadow Hunters
Starcraft: Remastered - Rozdział 3 - Misja 9 - Shadow Hunters
Wyślij wszystkie jednostki z Zeratulem na czele. Niech Arbiter zakryje wszystkie inne jednostki i zniszcz pierwszą linię wieżyczek. Zeratul zadaje potężne obrażenia i w mgnieniu oka zniszczy wieżyczkę Sunken Colony albo zabije jednym uderzeniem Hydraliska. Możesz też na chwilę wysłać samego Zeratula do zniszczenia Hatchery na północy.
W tym miejscu zaczną się problemy, ponieważ wieżyczki przeciwlotnicze wroga, wezmą na cel Arbiter i Zeratul zostanie wykryty. Musisz szybko wejść do bazy Czerwonego, aby uchronić Arbiter od zniszczenia.
Twoje wojska niech wezmą na cel wieżyczki Spore Colony i Overlordy wroga. Zeratul będzie atakował Ultraliski, Hydraliski i Sunken Colony. Zniszcz Hatchery przy użyciu wojsk walczących wręcz, aby jak najszybciej zbudować Nexusa. W tym czasie Czerwony Zerg zacznie sprowadzać wojska z bazy po drugiej stronie. Możesz zaryzykować i zapisać grę, następnie wysłać Zeratula do zniszczenia jak największej liczby budynków wroga po drugiej stronie. Tak czy inaczej, zacznij rozbudowę bazę i przejdź do białego punktu nr 3.
Nie buduj bazy w tym miejscu, ponieważ jest pozbawiona dostępu do surowców. Musisz udać się do lewego lub prawego rogu mapy.
Ta lokacja zwiera pole minerałów oraz miejsce na kopalnie gazu. Rozbudowa nie będzie łatwa, ze względu na małą ilość miejsca, ale za to łatwiej obronisz się przed atakami lądowymi. Nadal musisz uważać na desanty i ataki powietrzne z północy.
Idąc tą droga możesz bezpiecznie dostać się do bazy Białego Zerga. Wykorzystaj umiejętność maskowania Arbitera do ukrycia swoich jednostek przed atakami Guardianów, które są ukryte na wzniesieniach, i innych jednostek wroga. Używanie większej ilości lotnictwa jest bardzo ryzykowne, ponieważ wróg ma dużo wieżyczek, a ty masz ograniczony dostęp do surowców.
W tej pozycji zbierz i przygotuj się do ataku na bazę wroga od wschodniej strony, przy górnej krawędzi. Na razie zostaw Arbitery i inne statki w tym miejscu, ponieważ wróg posiada prawie same wieżyczki przeciwlotnicze.
Przemieść swoje wojska do tej lokacji. Twoi żołnierze powinni atakować w pobliżu tej lokacji wieżyczki, jednostki lądowe i ewentualnie Hatchery/Liar/Hive wroga. Zeratul musi zniszczyć Cerebrate, inaczej odrodzi się z pełnią życia. Możesz przez jakiś czas pomóc mu zbić punkty życia, atakując innymi jednostkami, ale decydujący cios musi zadać Zeratul.
Podobnie jak przy poprzedniej bazie, trzymaj się górnej krawędzi i niszcz wszystko co mogłoby przeszkodzić Zeratulowi w jego misji - wieżyczki Spore Colony i Overlordy.
Ta lokacja zwiera pole minerałów oraz miejsce na kopalnie gazu. Rozbudowa nie będzie łatwa, ze względu na małą ilość miejsca, ale za to łatwiej obronisz się przed atakami lądowymi. Nadal musisz uważać na desanty i ataki powietrzne z północy.
Powiększ mapę

Misja 9 - Shadow Hunters | Kampania Protosów | StarCraft Remastered poradnik StarCraft: Remastered

Szybki Rajd #1 – Wyślij wszystkie jednostki z Zeratulem na czele. Niech Arbiter zakryje wszystkie inne jednostki i zniszcz pierwszą linię wieżyczek. Zeratul zadaje potężne obrażenia i w mgnieniu oka zniszczy wieżyczkę Sunken Colony albo zabije jednym uderzeniem Hydraliska. Możesz też na chwilę wysłać samego Zeratula do zniszczenia Hatchery na północy.

Szybki Rajd #2 – W tym miejscu zaczną się problemy, ponieważ wieżyczki przeciwlotnicze wroga, wezmą na cel Arbiter i Zeratul zostanie wykryty. Musisz szybko wejść do bazy Czerwonego, aby uchronić Arbiter od zniszczenia.

Szybki Rajd #3 – Twoje wojska niech wezmą na cel wieżyczki Spore Colony i Overlordy wroga. Zeratul będzie atakował Ultraliski, Hydraliski i Sunken Colony. Zniszcz Hatchery przy użyciu wojsk walczących wręcz, aby jak najszybciej zbudować Nexusa. W tym czasie Czerwony Zerg zacznie sprowadzać wojska z bazy po drugiej stronie. Możesz zaryzykować i zapisać grę, następnie wysłać Zeratula do zniszczenia jak największej liczby budynków wroga po drugiej stronie. Tak czy inaczej, zacznij rozbudowę bazę i przejdź do białego punktu nr 3.

Pozycja Startowa – Nie buduj bazy w tym miejscu, ponieważ jest pozbawiona dostępu do surowców. Musisz udać się do lewego lub prawego rogu mapy.

Miejsce na budowę bazy – Ta lokacja zwiera pole minerałów oraz miejsce na kopalnie gazu. Rozbudowa nie będzie łatwa, ze względu na małą ilość miejsca, ale za to łatwiej obronisz się przed atakami lądowymi. Nadal musisz uważać na desanty i ataki powietrzne z północy.

Droga do bazy Białego Zerga – Idąc tą droga możesz bezpiecznie dostać się do bazy Białego Zerga. Wykorzystaj umiejętność maskowania Arbitera do ukrycia swoich jednostek przed atakami Guardianów, które są ukryte na wzniesieniach, i innych jednostek wroga. Używanie większej ilości lotnictwa jest bardzo ryzykowne, ponieważ wróg ma dużo wieżyczek, a ty masz ograniczony dostęp do surowców.

Las – W tej pozycji zbierz i przygotuj się do ataku na bazę wroga od wschodniej strony, przy górnej krawędzi. Na razie zostaw Arbitery i inne statki w tym miejscu, ponieważ wróg posiada prawie same wieżyczki przeciwlotnicze.

Baza Białego Zerga - lokacja Cerebrate – Przemieść swoje wojska do tej lokacji. Twoi żołnierze powinni atakować w pobliżu tej lokacji wieżyczki, jednostki lądowe i ewentualnie Hatchery/Liar/Hive wroga. Zeratul musi zniszczyć Cerebrate, inaczej odrodzi się z pełnią życia. Możesz przez jakiś czas pomóc mu zbić punkty życia, atakując innymi jednostkami, ale decydujący cios musi zadać Zeratul.

Baza Brązowego Zerga - lokacja Cerebrate – Podobnie jak przy poprzedniej bazie, trzymaj się górnej krawędzi i niszcz wszystko co mogłoby przeszkodzić Zeratulowi w jego misji - wieżyczki Spore Colony i Overlordy.

Cele misji:

  • Użyj Zeratul'a do zabicia Zergowych Cerebrate
  • Zeratul i Fenix muszą przeżyć

Zeratul dzieli się z tobą informacjami na temat Overmind'a. Ujawnia, że może zabić jego Cerberate i nie zostaną stworzeni z powrotem. Ma również sposób na zabicie samego Overmind'a, ale musisz osłabić jego siły atakując jego najważniejszych Cereberate'ów. Może to uczynić tylko Zeratul.

Zbudowanie bazy u dołu mapy nie jest najlepszym rozwiązaniem, choć najłatwiejszym. Jest tutaj mało miejsca i trudno bronić się przed atakiem lotnictwa. - Misja 9 - Shadow Hunters | Kampania Protosów | StarCraft Remastered - StarCraft: Remastered - poradnik do gry
Zbudowanie bazy u dołu mapy nie jest najlepszym rozwiązaniem, choć najłatwiejszym. Jest tutaj mało miejsca i trudno bronić się przed atakiem lotnictwa.

Misja nie jest łatwa. Cała mapa jest usiana wieżyczkami i jednostkami Zergów. Co więcej, na mapie znajduje się aż trzech przeciwników. Czerwony pełni rolę przedniej straży. Natomiast Brązowy i Biały będą napuszczać na ciebie coraz większe grupy Zergów i jednocześnie bronić Cerebrate. Sam rozpoczynasz grę bez bazy na samym dole mapy (1). Możesz zbudować Nexusa w prawym lub lewym dolnym rogu mapy (2).

Trudny, ale bardzo opłacalny sposób, to natychmiastowy atak na jedną z baz wroga. Na początku misji nie wyszkolił dodatkowych żołnierzy, a twoje siły powinny starczyć do oczyszczenia jednej z baz Czerwonego Zerga. - Misja 9 - Shadow Hunters | Kampania Protosów | StarCraft Remastered - StarCraft: Remastered - poradnik do gry
Trudny, ale bardzo opłacalny sposób, to natychmiastowy atak na jedną z baz wroga. Na początku misji nie wyszkolił dodatkowych żołnierzy, a twoje siły powinny starczyć do oczyszczenia jednej z baz Czerwonego Zerga.

Możesz też spróbować na samym początku zebrać wszystkie siły i przypuścić atak na prawą bazę Czerwonego Zerga. Stwórz dwie grupy. Pierwsza to Zeratul, a druga Arbiter, wszystkie jednostki piechoty i Probes. Musisz być szybki. Idź do góry, używając Zeratul'a do niszczenie wieżyczek, ale główną grupą posuwając się nadal (1). Trzymaj się prawej strony i idź wzdłuż klifów. Kiedy dojdziesz do wąskiego przesmyku, napotkasz wieżyczki przeciwlotnicze wroga (2), ale skup się na jak najszybszy wejściu do centrum bazy (3). Eliminuj Hydraliski i Ultraliski (w tym zadaniu będzie bardzo pomocny Zeratul). Wojska lądowe niech zajmą się niszczeniem wieżyczek i Hatchery, a Zeratul niech powstrzymuje posiłki aż do pojawienia się Overlordów. Po zniszczeniu bazy, postaw tutaj swoją i zacznij się umacniać. Możesz też po prostu zacząć się budować i tylko wysłać Zeratula, aby zniszczył zewnętrzną obronę Czerwonego Zerga. Na początku misji jego Overlordy sa w bazach, a Sunken Colony nie mają detekcji i są bezbronne wobec zamaskowanego Zeratul'a.

Po zbudowaniu bazy, będziesz musiał bronić się przed atakami z północnych baz. Najbardziej denerwującym przeciwnikiem będzie Defiler, który z dużej odległości zarazi twoich żołnierzy Plague. Choć nadal Protossi mają tarcze osobiste, jednak nie mogą odnowić swojego zdrowia. Trzymaj Zeratul'a przed bazą, żeby ich eliminował zanim dojdą do bazy. Pamiętaj, że Overlord i Spore Colony mogą posiadają detekcję.

Pamiętaj, że tylko Zeratul jest w stanie zabić oba cele misji - Cerbrate. Możesz wspomóc się swoimi wojskami do obniżenia punktów życia przeciwnika na tyle, aby Zeratul mógł dokończyć sprawę. - Misja 9 - Shadow Hunters | Kampania Protosów | StarCraft Remastered - StarCraft: Remastered - poradnik do gry
Pamiętaj, że tylko Zeratul jest w stanie zabić oba cele misji - Cerbrate. Możesz wspomóc się swoimi wojskami do obniżenia punktów życia przeciwnika na tyle, aby Zeratul mógł dokończyć sprawę.

Do ataku przygotuj drużynę Zealotów i Dragoonów oraz kilku Templariuszy i Reaverów. Budowanie lotnictwa jest bezcelowe, ponieważ wróg posiada ogromne ilości wieżyczek przeciwlotniczych oraz Mutalisków. Najlepiej po odparciu ataku jednego z wrogów, wyprowadzić swoje natarcie. W łatwy sposób możesz dostać się do bazy Białego Zerga. Trzymaj się prawej doliny (3), aż dojdziesz do lasu w prawym górnym rogu (4). Tego wejścia strzegą nieliczne jednostki Zergów i wieżyczki przeciwlotnicze. Zniszcz Spore Colony, aby ochronić Zeratula przed śmiercią. Wojska niech eliminują wrogie jednostki i zabudowanie, w ten sposób oczyszczając drogę dla Zeratula. Tylko on może zniszczyć Cerbrate, inaczej natychmiast się odrodzi (5). Następnie zniszcz Hive i od razu weź na celownik bazę na zachód. Tutaj jest więcej wojsk i Sunken Colony (6). Plan wygląda podobnie, wojska niszczą wrogów a Zeratul bierze na cel Cerebrate. Po śmierci obu tych wrogów, misja kończy się sukcesem.

Alternatywnie, możesz też spróbować zaatakować obie północne bazy na samym początku misji. Zamiast się osiedlać albo atakować Czerwonego przeciwnika. Zbierz wszystkich i wyrusz na północ trzymając się prawej ścieżki w dolinie. Nie zatrzymuj się, nie atakuj wrogów, a po prostu pędź do góry. Koryguj lot Arbitera, tak aby zawsze większość jednostek była ukryta. W głównej bazie przeciwnika, Arbiter nie utrzyma się za długo, ale twoje jednostki powinny zniszczyć wrogów i Sunken Colony. Możesz też pomoc niszczyć Cerebrate, ale pamiętaj, że decydujący cios musi zadać Zeratul. Następnie przedrzyj się do bazy Brązowego i zrób to samo. Używaj Probe, jako wabików, nie zostawiaj ich w miejscu startowym.