Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

StarCraft: Remastered - poradnik do gry

StarCraft: Remastered - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Starcraft: Remastered - Rozdział 1 - Misja 4 - The Jacobs Installation
Starcraft: Remastered - Rozdział 1 - Misja 4 - The Jacobs Installation
Rozpoczynasz misję z Raynor'em oraz grupą Piechoty. Trzymaj swojego bohatera z tyłu, dzięki czemu dożyje do końca misji.
Ten teleport przeniesie cię do małego, odciętego pomieszczenia na środku mapy.
Po skorzystaniu z pierwszego teleportu znajdziesz się w małej placówce ochrony. W tym pomieszczeniu jest tylko jeden Marines. Podejdź do markera, aby uaktywnić kamery i zyskać podgląd w kilku miejscach na mapie.
Spotkasz tutaj kilku Marines oraz jednostkę Goliath. Najpierw zniszcz Firebat'ami maszynę przeciwnika a potem weź się za resztę piechoty.
Jeśli uaktywnisz marker w tym pomieszczeniu, to wyłączysz sporą cześć zabezpieczeń i ukrytych wieżyczek w tej sekcji mapy.
Zbierz cały oddział przed teleportacją. Trafisz do drugiej sekcji bazy.
Po skorzystaniu z drugiego teleportu, trafisz do dużego pomieszczenia z kilkoma wieżyczkami. Dalej spotkasz Marines oraz inne zabezpieczenia.
W ostatnim pomieszczeniu jest kilku Marines oraz Ghost. Ten ostatni atakuje z dystansu, więc szybko zmniejsz odległość między wami i go wyeliminuj. Następnie idź Raynoer'em do markera.
Grupa Zergów w zamkniętym pomieszczeniu. Obok jest marker, który otwiera drzwi. Nie musisz tutaj przychodzić, ale możesz wysłuchać dodatkowej kwestii dialogowej po pokonaniu Zerglingów.
Możesz uniknąć niepotrzebnej walki z tymi pojazdami, trzymając się górnej część tego pomieszczenia. Nie podchodź do drzwi! Kieruj się prosto do schodów i teleportu, a nie będziesz musiał z nimi walczyć.
W tym pomieszczeniu jest kilka ukrytych wieżyczek. Jeśli rozprawiłeś się z grupą wrogów w punkcie 4 i skorzystałeś z korytarza, nie masz po co tutaj przychodzić.
Powiększ mapę

Misja 4 - The Jacobs Installation | Kampania Terran | StarCraft Remastered poradnik StarCraft: Remastered

Pozycja Startowa – Rozpoczynasz misję z Raynor'em oraz grupą Piechoty. Trzymaj swojego bohatera z tyłu, dzięki czemu dożyje do końca misji.

Teleport #1 – Ten teleport przeniesie cię do małego, odciętego pomieszczenia na środku mapy.

Pomieszczenie ochrony – Po skorzystaniu z pierwszego teleportu znajdziesz się w małej placówce ochrony. W tym pomieszczeniu jest tylko jeden Marines. Podejdź do markera, aby uaktywnić kamery i zyskać podgląd w kilku miejscach na mapie.

Duża grupa Konfederatów – Spotkasz tutaj kilku Marines oraz jednostkę Goliath. Najpierw zniszcz Firebat'ami maszynę przeciwnika a potem weź się za resztę piechoty.

Przełącznik systemów bezpieczeństwa – Jeśli uaktywnisz marker w tym pomieszczeniu, to wyłączysz sporą cześć zabezpieczeń i ukrytych wieżyczek w tej sekcji mapy.

Teleport #2 – Zbierz cały oddział przed teleportacją. Trafisz do drugiej sekcji bazy.

Północna część tajnej bazy – Po skorzystaniu z drugiego teleportu, trafisz do dużego pomieszczenia z kilkoma wieżyczkami. Dalej spotkasz Marines oraz inne zabezpieczenia.

Cel misji – W ostatnim pomieszczeniu jest kilku Marines oraz Ghost. Ten ostatni atakuje z dystansu, więc szybko zmniejsz odległość między wami i go wyeliminuj. Następnie idź Raynoer'em do markera.

Cele misji:

  • Odzyskaj dane z sieci Konfederacji
  • Raynor musi przeżyć

Konfederacja jak i koloniści są w środku ewakuacji. Pośród tego chaosu, Arcturus Mengsk uznaje obecną sytuacją, za świetną okazję do wykradnięcia danych z jednej z placówek Konfederatów. Razem z Raynor'em decydujesz się poprowadzić małą drużynę do rajdu w jedno z takich miejsc.

Rozpoczynasz misję w prawym dolnym rogu (1). Masz do dyspozycji Raynor'a (jako Marines) 4 Fierbatów oraz 7 żołnierzy. Przypisz piechotę z miotaczami ognia pod "jedynkę" a resztę pod "dwójkę". W ten sposób będziesz miał pełną kontrolę na swoimi żołnierzami. Jeśli będziesz ich prowadził razem, często piechota Fierbat będzie zostawać z tyłu grupy, gdzie na nic się nie przyda. Muszą być zawsze z przodu, aby w pełni wykorzystać ich zalety.

W tej misji spotkasz pojedynczych wrogów lub małe grupki. Czasami napotkasz ukryte systemy obronne, jak zamontowane w ścianach miotacze ognia lub wyrzutnie rakiet albo ukryte w podłodze wieżyczki przeciwpiechotne. Część z nich będziesz mógł wyłączyć. Jednak cały trik w tej misji polega na trzymaniu swoich ludzi razem, dzięki czemu bez problemu pokonasz wszystkie przeszkody.

Pierwsze teleport jest niedaleko miejsca startowego. W małym pomieszczeniu jest marker, który udostępnia podgląd kilku miejsc w ośrodku. - Misja 4 - The Jacobs Installation | Kampania Terran | StarCraft Remastered - StarCraft: Remastered - poradnik do gry
Pierwsze teleport jest niedaleko miejsca startowego. W małym pomieszczeniu jest marker, który udostępnia podgląd kilku miejsc w ośrodku.

Na początku, przejdź przez pierwsze drzwi i omiń pomieszczenie po lewej. Zanim wejdziesz do pomieszczenia z podwójnymi drzwiami, skieruj się w prawą stronę aż dotrzesz do teleportu (2). Znajdziesz się w małym pokoju z minimalną obstawą (3). Możesz aktywować specjalny marker (becon), dzięki któremu uzyskasz dostęp do kamer bezpieczeństwa. Teraz wróć do podwójnych drzwi. W środku czeka cię najtrudniejsza przeprawa z całej misji (4). Jest tam spora grupa Marines oraz maszyna bojowa Golliath. Następnie, idź dalej aż przejdziesz przez drzwi i natrafisz na rozwidlenie dróg. Udaj się do małego pomieszczenia po prawej, dzięki czemu wyłączysz systemy bezpieczeństwa. Od teraz większość ukrytych wieżyczek nie będzie działać.

W ostatnim pomieszczeniu zacznij od eliminacji jednostki typu Ghost, następnie zabierz się za resztę Konfederatów. - Misja 4 - The Jacobs Installation | Kampania Terran | StarCraft Remastered - StarCraft: Remastered - poradnik do gry
W ostatnim pomieszczeniu zacznij od eliminacji jednostki typu Ghost, następnie zabierz się za resztę Konfederatów.

Teraz udaj się do korytarze po lewej stronie, prowadzącego w górę mapy. Po aktywowaniu markera otworzą się drzwi z Zergami. Możesz teraz pójść drugim korytarzem prowadzącym do góry. Kiedy wjedziesz do dużego pomieszczenia na niższym poziomie, nie podchodź do drzwi po lewej stronie. Dzięki temu unikniesz walki z dodatkowymi oddziałami wroga. Na końcu jest teleport prowadzący do centrali (6). Tutaj będziesz musiał zmierzyć się z kilkoma systemami obronnymi oraz Marines. Od razu rozkaż atakować wieżyczki, możesz je zniszczyć nawet w trakcie animacji aktywowania (7). W ostatnim pomieszczeniu jest snajper, który atakuje z większe dystansu niż twoi żołnierze. Zniszcz go, jako pierwszego, a następnie wyczyść pomieszczenie z reszty wrogów i udaj się do ostatniego markera (8).