Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

For Honor - poradnik do gry

For Honor - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kensei w For Honor Jak grać Kensei w For Honor?

Rozdział ten zawiera dokładny opis klasy Kensei. Jego silne i słabe strony, listę ataków oraz porady dotyczące walki.

Ostatnia aktualizacja: 6 września 2019

Kensei to jedna z trzech dostępnych od samego początku postaci. Klasa ta wykorzystuje do walki miecz Nodachi, dzięki czemu poszczycić się może jednym z najlepszych zasięgów w grze. Niesie to, oczywiście, także nieprzyjemne konsekwencje - postaci dobrze spisujące się na bardzo krótkim dystansie bez problemu sobie z tobą poradzą. Kensei nadaje się więc do walki na średnim dystansie.

Opis klasy - mocne i słabe strony

Kensei na ekranie wyboru postaci. - Kensei w For Honor - For Honor - poradnik do gry
Kensei na ekranie wyboru postaci.

Rzeczą, która charakteryzuje Kensei jest jego mobilność i możliwość dostosowania się do sytuacji na polu walki. Dzięki tej klasie postaci możesz atakować wroga ze średniego dystansu, bądź wykorzystywać bardzo skuteczne doskoki (Dash) by nękać wroga, a następnie oddalić się na bezpieczną odległość i nie pozwolić przeciwnikowi kontratakować. Opanowanie tych technik nie jest proste, lecz pozwoli ci to siać terror na polu walki - doświadczony Kensei to jeden z najgorszych przeciwników, z którymi możesz spotkać się twarzą w twarz.

W przypadku tej klasy najważniejszą rzeczą jest po prostu opanowanie. Kensei jest w stanie wyprowadzać potężne ataki (z czego części nie da się zablokować), jednak są one jednocześnie jednymi z najwolniejszych w grze, przez co wprawny gracz bez problemu będzie ich w stanie uniknąć. Czasami opłaca się więc przerwać kombinację ataków w połowie i odskoczyć od wroga, zamiast na siłę próbować doprowadzić serię do końca i nadmiernie ryzykować. Podczas starcia należy często wykorzystywać wspomniane doskoki (Dash) - tak do ofensywy, by zaskoczyć wroga nagłym susem do przodu, jak i do defensywy, by oddalić się od rozjuszonego wroga.

Największą zaletą tej postaci jest możliwość dowolnego łączenia ciosów w kombinacje ataków, które zakończyć można na dwa sposoby. Jednym z nich jest niemożliwy do zablokowania silny atak - postać wyprowadza cios z nad głowy, a wróg może go jedynie sparować (ryzykując otrzymanie olbrzymich obrażeń), bądź uniknąć, gdyż atak przebija się przez blok jak przez masło. Drugim atakiem jest silne cięcie wyprowadzane z lewej bądź prawej strony - atak ten można zablokować, jednak podczas animacji postać staje się niepowstrzymana (zaświeci się na biało), co oznacza, że animacji ataku nie można już zatrzymać (np. trafiając wroga, który z tego korzysta, dowolnym atakiem). Oba te ciosy wyprowadzane są jako trzecie cięcie w kombinacji ataków.

Możliwość dostosowania się do sytuacji to z drugiej strony największa wada tej postaci. Powód jest prosty - pełne opanowanie jej możliwości zajmie ci dużo czasu, podczas którego inne klasy mogą wydawać się znacznie skuteczniejsze, gdyż są po prostu łatwiejsze w "podłapaniu" - tyczy się to szczególnie pozostałych startowych klas, Strażniczki (Warden) i Drengra (Raider).

Modyfikatory, zdolności i ataki klasy

Ekran przedstawiający dostępne ciosy i modyfikatory postaci. - Kensei w For Honor - For Honor - poradnik do gry
Ekran przedstawiający dostępne ciosy i modyfikatory postaci.

Kensei posiada stosunkowo mało "efekciarskie" ataki specjalne, jednak ciosy tej klasy można niemalże dowolnie łączyć, wyprowadzając potężne cięcia, których nie da się zablokować, bądź podczas których przeciwnik nie będzie w stanie cię zatrzymać.

Modyfikatory klasy

Kensei posiada 6 modyfikatorów klasy. Są to:

  • Sława (Renown) - zdobywa więcej punktów sławy podczas nierównej walki (gdy wrogów jest więcej), za przejmowanie punktów kontrolnych i zabijanie wrogich żołnierzy.
  • Rozpoczęcie serii (Chain Starters) - Rozbijacz Hełmów, Szybki Cios i przełamanie gardy mogą rozpoczynać serię ataków.
  • Rzut i zakończenie serii (Throw into a Chain Finisher) - po każdym rzucie możesz wykonać dowolny cios kończący serię.
  • Anulowanie silnego ciosu kończącego z góry (Cancel Top Heavy Finisher) - silny kończący cios z góry można anulować w początkowej fazie animacji przy pomocy słabego lub silnego ataku z boku, a następnie wykonać nieprzerywalny silny cios kończący z boku.
  • Nieblokowalny silny cios kończący z góry - pozwala zakończyć dowolną serię ataków (jako 3 cięcie) silnym atakiem z góry, którego nie da się zablokować.
  • Atak strefowy - pozwala anulować atak strefowy po pierwszym uderzeniu.

Zdolności

Kensei posiada 12 zdolności, które rozłożone są one pomiędzy 4 gniazda (po 3 na każde), a naraz korzystać można jedynie z 4 - po jednym na każde gniazdo. Poniżej znajdziesz tabelę, w której opisane zostały wszystkie zdolności.

Gniazdo

Opis

Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie