Dying Light: The Following - poradnik do gry

Dying Light: The Following - poradnik do gry

Dying Light: The Following - poradnik do gry

Nieoficjalny poradnik do dodatku The Following do gry Dying Light do zaoferowania ma przede wszystkim bardzo szczegółowy opis przejścia wszystkich nowych zadań oferowanych przez wspomniane rozszerzenie. Mowa tu zarówno o głównych questach, których ukończenie jest wymagane do dotarcia do finału nowej przygody, jak i opcjonalnych misjach, których w dodatku jest kilkadziesiąt. W omówieniu każdego zadania znajdują się informacje na temat okoliczności jego odblokowania, czynności, które należy w nim wykonać (niektóre questy dają pewną swobodę sposobu działania) oraz ewentualnych nagród przewidzianych za jego zaliczenie. W poradniku znalazło się oczywiście miejsce dla wszystkich nowości oferowanych przez rozszerzenie The Following - porusza on takie tematy jak poruszanie się po świecie pojazdem buggy i ulepszanie go, odblokowanie i korzystanie z kuszy, zdobywanie poziomów legendy i punktów zaufania czy zaliczanie drobnych wyzwań. Ważną częścią poradnika jest rozdział z zestawieniami cennych przedmiotów - zawiera on informacje między innymi na temat lokalizacji sekretów (trofea wyścigowe, maski, flagi, dokumenty) czy planów pozwalających na konstruowanie nowych przedmiotów. Całość uzupełniona została wysokiej jakości mapami świata z zaznaczonymi najważniejszymi lokacjami i miejscami odnajdywania sekretów oraz zestawieniem wszystkich osiągnięć, których zdobyciem można zająć się w nowej kampanii. The Following to bardzo obszerne rozszerzenie do wydanej w 2015 roku gry Dying Light. Tym razem z zarażonymi walczymy nie na terenach miejskich, a na obrzeżach Harran. Do przemieszczania się po rozległych terenach wiejskich regularnie używamy pojazdu typu buggy, który w miarę awansowania w grze może zostać wyposażony w wiele interesujących nowych modyfikacji takich jak kolce, nitro czy wyrzutnia min.

Jacek "Stranger" Hałas (www.gry-online.pl)

Informacje o Dying Light: The Following - poradnik do gry

Autor : Jacek Stranger Hałas

Ostatnia aktualizacja : 3 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 95, ilustracje: 384 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 7.

Popularne strony w Dying Light: The Following - poradnik do gry

14.02.2016 15:38
1
Wężu123
2
Junior

Przetłumaczcie te zadania na polski. Nie macie polskiej wersji?

15.02.2016 08:08
odpowiedz
1 odpowiedź
piotr.bo
1
Junior

Czy po rozpoczęciu gry w dodatku będzie można, przenosić się do lokacji z podstawki DL ? Tak jak to było między Haram a Starym Miastem ?

21.03.2016 16:04
zanonimizowany1148909
3
Centurion

Tak w każdej chwili możesz podróżować,z podstawki do dlc.

15.02.2016 11:57
2
odpowiedz
margrabina
88
Pretorianin

Znów poradnik wg angielskiej wersji, idzie się tutaj kompletnie pogubić. Jak polska wersja wychodzi równo, ze światową premierą to róbcie poradnik pod polską wersję, no ale jak nawet wiedżmin 3 miał poradnik pod angielską wersję, może zacznijcie nawet teksty już pisać po angielsku, a gry-online zamieńcie na games-online.

post wyedytowany przez margrabina 2016-02-15 11:58:59
19.02.2016 05:09
odpowiedz
zanonimizowany1088264
32
Centurion

Wlasnie skonczylem The Following. Niespodziewane zakonczenie...

20.02.2016 00:05
odpowiedz
Yanq
7
Legionista

poradnik mial byc skonczony 19 lutego a przesuneliscie na 29... no i wlasnie przetlumaczcie wszystkie plany , farby itp na polski przeciez gra jest po polsku!

20.02.2016 11:35
😁
odpowiedz
JÓZEK2
116
Generał

Po polsku ? zapomnij. Jak by to brzmiało: "Obcy w obcym miejscu" bądź "kraju" ?? Nijak. A jak napisane "Stranger in a strange Land" to dopiero jest Europa, w mordę jeża !! To już norma. Jeden z "jutuberów" w tej grze używa słowa "przeskipuję wam..." czyli przewinie akcję żeby nas nie zanudzać wędrówką gdzieś tam. Światowiec karwasz twarz.

post wyedytowany przez JÓZEK2 2016-02-20 11:36:14
25.02.2016 15:43
odpowiedz
Yanq
7
Legionista

flag naliczylem chyba 47 a jest 50 w grze prosze dodac 3 brakujace , dodajcie stroje i ich lokalizacje z dodatku

post wyedytowany przez Yanq 2016-02-25 15:48:35
25.02.2016 16:57
odpowiedz
2 odpowiedzi
gaywer11
1
Junior

potrzebuje pomocy jak mam przejść na dodatek The Following jak on na początku gry jest nie aktywny i nie mogę go włączyć. jak by co to dodam że dying light przeszedłem całe i nie wiem jak przejść do dodatku

25.02.2016 21:31
Yanq
7
Legionista

musisz kupic dodatek lub season pass do podstawowej wersji

19.04.2016 22:14
soapmac
2
Junior

Yanq czyli rozumiem ze majac podstawowa wersje gry i chcac zagrac w The Fallowing trzeba miec polaczenie z netem, w moim przypadku na PS4, i wykupic ten dodatek czy jak

29.02.2016 18:11
odpowiedz
1 odpowiedź
Yanq
7
Legionista

gdzie zakonczenie poradnika jest 29 luty ?

29.02.2016 19:27
Terrag
103
Konsul

GRYOnline.pl

W chwili obecnej poradnik na WWW jest kompletny. W godzinach porannych dnia jutrzejszego podmienimy nazwy zadań na ich polskie odpowiedniki, jak również przyjrzymy się jeszcze mapom. Ebooki dostępne będą jutro.

01.03.2016 23:53
odpowiedz
Yanq
7
Legionista

brakuje 2 flag na mapie , 15 trofeow wyscigowych , paru dokumentow , lokalizacji nowych strojow, plan na bron kosmitow powiazany z easter egg , plan korek maczeta v 2.0

post wyedytowany przez Yanq 2016-03-02 00:03:30
10.03.2016 22:25
😁
odpowiedz
Zippo83
50
Centurion

W grze napotkałem na dwie dziwne rzeczy, z czego jedna to był zapewne chwilowy bug, a druga była zamierzona przez twórców, choć też dziwna (a może ktoś też tak miał?).

Pierwsza rzecz to "walka" z Beelzebufo, która u mnie trwała...około 5 sekund (!?). Zaczaiłem się na stwora na dachu i cisnąłem w niego JEDNYM koktajlem Mołotova, po którym to pasek życia bossa spadł do zera w ciągu paru sekund (!). Nie wiem co to niby miało być, ale ubaw miałem przedni :P

Druga rzecz to misja "Już tam nie chodzimy", która może być wykonywana nawet wtedy kiedy misja NIE JEST AKTYWNA w dzienniku (!). Robiłem właśnie inną misję i akurat szwędałem się chwilowo po tym małym miasteczku, w którym były te 4 wyjce ze wspomnianej misji. Ich darcie ryja mnie irytowało, więc odnalazłem 3 z nich i je zlikwidowałem. Pojechałem robić tamtą inną misję, a jak już zacząłem robić "Już tam nie chodzimy" to nie mogłem znaleźć pierwszych 3 wyjców. Okazało się, że jak je wtedy zlikwidowałem to już się nie zrespawnowały, bo gra zwyczajnie te ich likwidacje zaliczyła mi do misji (!). Był tylko ten ostatni, czwarty wyjec i po jego uciszeniu misja została zaliczona. No nie powiem, dziwne to było...
Swoją drogą zauważyliście, że nazwa tej misji z wyjcami nawiązuje do misji z Half Life 2 pod tytułem "Nie chodzimy już do Ravenholm"? ;)

post wyedytowany przez Zippo83 2016-03-10 22:28:15
10.04.2016 23:49
odpowiedz
adam0080
28
Chorąży

spoiler start

witam mam pewien problem.. z nudów wszedłem sobie na ten poradnik żeby zobaczyć co dodatek oferuje A tu nagle.. no ja nie wierzę pisze zakończenie-poświęcenie, lub walka z matką... no ja nie wierzę! I teraz moje pytanie czy opłaca się kupić the following, a dokładniej czy coś z fabuły jeszcze mnie zaskoczy (wm jeszcze ze tamci są odporni na zombie, wm ze będzie buggy (Ale chodzi mi o fabułę) i matka to przywódczyni helpp

spoiler stop

Ale nie mówcie co mnie zaskoczy tylko czy zaskoczy pls

post wyedytowany przez adam0080 2016-04-10 23:51:26
Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
Dying Light: The Following - screen - 2016-02-10 - 315549Dying Light: The Following - screen - 2016-02-10 - 315548Dying Light: The Following - screen - 2016-02-10 - 315547Dying Light: The Following - screen - 2016-02-10 - 315546Dying Light: The Following - screen - 2016-02-10 - 315545Dying Light: The Following - screen - 2016-02-10 - 315544Dying Light: The Following - screen - 2016-02-10 - 315543Dying Light: The Following - screen - 2016-02-10 - 315542Dying Light: The Following - screen - 2016-02-10 - 315541