inFamous: Second Son - poradnik do gry

inFamous: Second Son - poradnik do gry

inFamous: Second Son - poradnik do gry

W poradniku do gry inFamous: Second Son znajdziesz wszystkie najważniejsze informacje na temat gry, które ułatwią ci ukończenie jej i odnalezienie wszystkich sekretów. Poradnik składa się z dwóch części. Pierwsza z nich to inFamous: Second Son w 10 prostych krokach. Tekst te w prosty i przystępny sposób opisuje najważniejsze zagadnienia dotyczące produkcji studia Sucker Punch. Dowiesz się z niego m.in. na czym polega system karmy, jak walczyć z różnego rodzaju przeciwnikami, jakie są dodatkowe aktywności dostępne w grze, jak rozwijać postać głównego bohatera czy jak przejmować kolejne dzielnice miasta. Druga część poradnika została zatytułowana inFamous: Second Son - poradnik, opis przejścia, miasto. Zgodnie ze swoją nazwą poradnik ten zawiera bardzo dokładny i szczegółowy opis przejścia gry. Znajdziesz w nich informacje na temat wszystkich zadań głównych oraz pobocznych, a także porady jak wykonać trudniejsze aktywności. Osobno opisano również walki z bossami, które dzięki poradnikowi nie powinny nikomu sprawić większych trudności. Z poradnika dowiesz się również jak dokonywane przez gracza wybory wpływają na przebieg historii i wydarzenia ukazywane na ekranie. W tekście umieszczono również szczegółowa mapę Seattle, która powinna ułatwić poruszanie się po tak dużej metropolii. Warto zaznaczyć, że pierwszy raz w historii serii twórcy zdecydowali się umieść akcję gry w rzeczywistym mieście USA.

Informacje o inFamous: Second Son - poradnik do gry

Autor : Jacek Stranger Hałas

Poradnik zawiera : strony: 136, ilustracje: 554 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 2.

10 prostych kroków

Ostatnia aktualizacja : 12 września 2016, odwiedź 10 prostych kroków

Poradnik, opis przejścia, miasto

Ostatnia aktualizacja : 12 września 2016, odwiedź Poradnik, opis przejścia, miasto

Popularne strony w inFamous: Second Son - poradnik do gry