Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry

Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Niech to szlag (Well, Shit) | Zadania towarzyszy w Dragon Age Inkwizycja poradnik Dragon Age: Inkwizycja

Niech to szlag (Well, Shit)

Sposób odblokowania: Porozmawiaj z Varrikiem w Podniebnej Twierdzy (Skyhold) po zakończeniu zadania głównego "Oto jest Otchłań" (Here Lies the Abyss).

Zleceniodawca: Varrik (M12,20)

Wejście do Valmmaru - Niech to szlag (Well, Shit) | Zadania towarzyszy w Dragon Age Inkwizycja - Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry
Wejście do Valmmaru

To, że zadanie jest dostępne rozpoznasz po tym, że przy Varriku w Podniebnej Twierdzy (Skyhold) będzie stać pewna nieznana ci krasnoludka. Gdy włączysz się do rozmowy, otrzymasz zadanie. Musisz udać się do Valmmaru (M3,18a) w Zaziemiu (Hinterlands) (jeśli nie uzyskałeś tam wcześniej dostępu musisz zebrać klucz z balkonu willi na zachodzie (M3,18). Wchodząc do Valmmaru będziesz musiał na nowo wybrać członków drużyny, gdzie Varrik jest towarzyszem obowiązkowym w trakcie tego zadania.

Tajne przejście poniżej schodów - Niech to szlag (Well, Shit) | Zadania towarzyszy w Dragon Age Inkwizycja - Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry
Tajne przejście poniżej schodów

W samym Valmmarze nie czeka cię dużo pracy. Udaj się na niższy poziom, gdzie znajdują się niedostępne wcześniej drzwi zaraz koło zejścia ze schodów, które otworzy Bianka.

Wewnątrz znajduje się kilku krasnoludów, których musisz pokonać - Niech to szlag (Well, Shit) | Zadania towarzyszy w Dragon Age Inkwizycja - Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry

Wewnątrz znajduje się kilku krasnoludów, których musisz pokonać. Przejdź na koniec pomieszczenia i zabierz klucz leżący na stole. Teraz wystarczy, że wrócisz do Podniebnej Twierdzy (Skyhold), by porozmawiać z Varrikiem (M12,20).

Nagrody za zaliczenie zadania:

  • Doświadczenie (dużo)
  • 400 punktów wpływów
  • 3 punkty władzy