Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry

Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
M3 Zaziemie - Questy - Dragon Age: Inkwizycja
M3 Zaziemie - Questy - Dragon Age: Inkwizycja
Zadanie Apostaci w Wiedźmim lesie: lokalizacja apostatów.
Zadanie Szare wspomnienia: Miejsce odnalezienia pióra gryfona.
Zadanie Szare wspomnienia: Miejsce odnalezienia map Głębokich Ścieżek.
Astarium
Astarium
Szczelina (poziom: bardzo trudny)
Zadanie Zwrot Towaru: kapliczka.
Zadanie Odłamki na Zaziemiu, Okularum.
Szczelina (poziom: bardzo trudny)
Astarium
Zadanie Wśród żywiołów: zapasy apostatów.
Zadanie Wśród żywiołów: zapasy apostatów.
Szczelina (poziom: łatwy)
Zadanie Wśród żywiołów: zapasy apostatów.
Zadanie Rolniczy apostata: templariusze posiadający obrączkę wdowy.
Szczelina (poziom: łatwy)
Zadanie Wśród żywiołów: zapasy apostatów.
Zadanie Otwarcie żyły: dotrzyj w to miejsce.
Szczelina (poziom: średni).
Zadanie Wśród żywiołów: zapasy apostatów.
Szczelina (poziom: łatwy)
Zadanie Miłość czeka: porozmawiaj z Lordem Bernardem.
Zadanie Filakterium mojej kochanki: Ellandra, zanieś jej filankterium.
Zadanie Płytki oddech: weź miksturę od Hyndela.
Zadanie Obrońca sumienia: chatka wskazana przez list.
Senna i zadanie W siodle.
Zadanie Pazury Bergrita: miejsce spotykania Wielkich Niedźwiedzi.
Zadanie Niecodzienni towarzysze: miejsce, gdzie znajdziesz Ritts.
Zadanie Bracia krwi: przeszukaj ciało przed chatą.
Szczelina (poziom: średni)
Zadanie Odłamki na Zaziemiu, Okularum.
Zadanie Szkic przyczółku Kalenhada: skarb.
Zadanie Głębokie kłopoty: wejście do Valmmaru.
Szczelina (poziom: średni).
Zadanie Mapa do jaskini w pobliżu farmy: lokalizacja jaskini.
Zadanie Kto jest kim w Zaziemiu: włóż list do skrzynki przed domem.
Zadanie Umowy handlowe: porozmawiaj z siostrą Tanner przy ognisku.
Zadanie Kwiaty dla Senny: połóż kwiaty na grobie.
Zadanie Igranie z ogniem: okrąż trzykrotnie posąg zgodnie ze wskazówkami zegara i zabij ożywieńca.
Zadanie Ballada o Lordzie Wełniuszu: znajdź wyróżniającego się barana na łące i podejdź blisko niego.
Zadanie Duch w jeziorze: umieść w złotej misce Krwawy Lotos.
Zadanie Odłamki na Zaziemiu, Okularum.
Astarium: ukryta jaskinia dostępna po odblokowaniu wszystkich astariów.
Zadanie Jednego Venatori mniej: zabij maga.
Zadanie Jednego Venatori mniej: zabij maga.
Zadanie Kamienne sny: zabij apostatę w jaskini.
Zadanie Nieustające zagrożenie: Miejsce spotkania z Harding.
Zadanie Nieustające zagrożenie: Rozdroże gdzie stacza się dużą bitwę.
Zadanie Nieustające zagrożenie: Miejsce spotkania z kapralem Vale'em.
Zadanie Szeptem: Szczelina przy bramie wejściowej do Redcliffe.
Zadanie Szeptem: Wejście do tawerny.
Zadanie Szeptem: Wejście do kaplicy.
Zadanie Pazury Bergrita (list).
Zadanie Głębokie Kłopoty: klucz do Valammaru.
Zadanie Bracia Krwi (list).
Zadanie Szkic przyczółku Kalenhada (mapa).
Zadanie Otwarcie żyły (list).
Zadanie Miłość czeka (list).
Zadanie Niecodzienni Towarzysze: zmartwiony strażnik zlecający zadanie.
Zadanie Rolniczy apostata: zadanie od wdowy w domku.
Zadanie Filakterium mojej kochanki (list).
Zadanie Obrońca sumienia: klucz do chatki.
Zadanie Chwała Heroldowi Andrasty: porozmawiaj z Anais stojącą przed bramą.
Zadanie Płytki oddech: porozmawiaj z uchodźcą.
Zadanie Wielki Głód: porozmawiaj z myśliwym uchodźców.
Zadanie Umowy handlowe: zabij apostatów i przeszukaj ciało w poszukiwaniu listu.
Zadanie Igranie z ogniem: list przy zwłokach.
Zadanie Fort najemników: list z rozkazami wskazujący, gdzie znajduje się fort najemników.
Zadanie Kamienne sny: przeczytaj dziennik leżący w chatce.
Zadanie Bandyci na Wschodnim Trakcie: pozbądź się bandytów (3 grupy).
Zadanie Mierzenie zasłony: wejdź do groty i aktywuj urządzenie.
Zadanie Mapa do jaskini w pobliżu farmy.
Zadanie Kto jest kim w Zaziemiu: list w grocie.
Zadanie Duch w jeziorze: porozmawiaj z Bajarką w Redcliffe przy posągu.
Zadanie Kwiaty dla Senny: porozmawiaj z Wdowcem.
Zadanie Ręka, która leczy: porozmawiaj z uzdrowicielką i przekonaj ją do współpracy.
Zadania: Zwykły medykament, Zaawansowany medykament, Rzadki medykament: przynieś wskazane zioła.
Zadanie Ballada o Lordzie Wełniuszu: porozmawiaj z Jednookim Jimmem.
Zadanie Niedokończone sprawy: pozbądź się celu.
Zadanie Przysługi dla Zaklinaczki: znajdź księgę na wieży.
Pieśni - Ustawiaj się w pobliżu bardów napotykanych w wiosce Redcliffe.
Zadanie Co pozostaje uśpione: zamknij szczelinę w jaskini.
Zadanie Koniuszy: dom Mistrza Denneta.
Zadanie Konie dla Inkwizycji: po wykonaniu poleceń Denneta (zadania Bezpieczeństwo gospodarcze i Kłopoty z wilkami) wróć z nim porozmawiać.
Zadanie Wszystko na czerwono: Depozyt czerwonego lyrium.
Zadanie Wszystko na czerwono: Depozyt czerwonego lyrium.
Zadanie Wszystko na czerwono: Depozyt czerwonego lyrium.
Zadanie Bezpieczeństwo gospodarcze: miejsce do oznaczenia.
Zadanie Kłopoty z wilkami: zabij wszystkie wilki w jaskini.
Zadanie Bezpieczeństwo gospodarcze: miejsce do oznaczenia.
Zadanie Bezpieczeństwo gospodarcze: miejsce do oznaczenia.
Zadanie List od kochanki: pomnik, przynieś tu Felandaris.
Zadanie Odłamki na Zaziemiu, Okularum.
Zadanie Odłamki na Zaziemiu, Okularum.
Szczelina (poziom: trudny)
Szczelina (poziom: łatwy).
Szczelina (poziom: łatwy)
Zadanie Gdzie grasują dwuwoły: zagubiony Dwuwół farmera.
Zadanie Gdzie grasują druwoły: przyprowadź zwierze na farmę za domem i poinformuj gospodarza.
Zadanie Niedoręczona przesyłka: ukryta paczka - użyj skanowania terenu.
Zadanie Mapa do wodospadu: przejdź za wodospad za obozem templariuszy i po użyciu skanowania terenu zabierz ukryty skarb.
Zadanie Templariusze na zachodzie: obóz templariuszy.
Zadanie Samotny Strażnik: Miejsce odnalezienia Blackwalla.
Zadanie Przysługa dla Pierwszej Zaklinaczki: Miejsce odnalezienia tomu Kręgu.
Zadanie Kłopoty z wilkami: porozmawiaj z Elainą.
Zadanie Zabezpieczone przed rabusiami (list).
Zadanie Mapa do wodospadu.
Zadanie Zwrot Towaru (list przy zwłokach).
Pieśń
Zadanie Bezpieczne Gospodarstwo: porozmawiaj z Bronem.
Pieśń (po oznaczeniu tego punktu)
Zadanie List od kochanki (list na ławce).
Zadanie Gdzie grasują druwoły: ogłoszenie na tablicy.
Zadanie Zabezpieczenie przed rabusiami: weź zawartość skrzyni na skałce.
Zadanie Niedoręczona przesyłka (list).
Zadanie Templariusze na zachodzie (list).
Zadanie Wśród żywiołów: znajdź 5 skrzynek apostatów dla Rekruta Whittle
Zadanie Apostaci w Wiedźmim Lesie (list w grocie).
Powiększ mapę

M3 Zaziemie (Hinterlands) | Mapy związane z zadaniami | Dragon Age Inkwizycja poradnik Dragon Age: Inkwizycja

13a – Zadanie Apostaci w Wiedźmim lesie: lokalizacja apostatów.

16a – Zadanie Szare wspomnienia: Miejsce odnalezienia pióra gryfona.

16b – Zadanie Szare wspomnienia: Miejsce odnalezienia map Głębokich Ścieżek.

44a – Astarium

44b – Astarium

42d – Szczelina (poziom: bardzo trudny)

8a – Zadanie Zwrot Towaru: kapliczka.

43c – Zadanie Odłamki na Zaziemiu, Okularum.

42e – Szczelina (poziom: bardzo trudny)

44c – Astarium

12b – Zadanie Wśród żywiołów: zapasy apostatów.

12c – Zadanie Wśród żywiołów: zapasy apostatów.

42f – Szczelina (poziom: łatwy)

12d – Zadanie Wśród żywiołów: zapasy apostatów.

24a – Zadanie Rolniczy apostata: templariusze posiadający obrączkę wdowy.

42g – Szczelina (poziom: łatwy)

12e – Zadanie Wśród żywiołów: zapasy apostatów.

21a – Zadanie Otwarcie żyły: dotrzyj w to miejsce.

42h – Szczelina (poziom: średni).

12a – Zadanie Wśród żywiołów: zapasy apostatów.

42i – Szczelina (poziom: łatwy)

22a – Zadanie Miłość czeka: porozmawiaj z Lordem Bernardem.

25a – Zadanie Filakterium mojej kochanki: Ellandra, zanieś jej filankterium.

28a – Zadanie Płytki oddech: weź miksturę od Hyndela.

27a – Zadanie Obrońca sumienia: chatka wskazana przez list.

1b – Senna i zadanie W siodle.

17a – Zadanie Pazury Bergrita: miejsce spotykania Wielkich Niedźwiedzi.

23a – Zadanie Niecodzienni towarzysze: miejsce, gdzie znajdziesz Ritts.

19a – Zadanie Bracia krwi: przeszukaj ciało przed chatą.

42j – Szczelina (poziom: średni)

43e – Zadanie Odłamki na Zaziemiu, Okularum.

20a – Zadanie Szkic przyczółku Kalenhada: skarb.

18a – Zadanie Głębokie kłopoty: wejście do Valmmaru.

42k – Szczelina (poziom: średni).

36a – Zadanie Mapa do jaskini w pobliżu farmy: lokalizacja jaskini.

37a – Zadanie Kto jest kim w Zaziemiu: włóż list do skrzynki przed domem.

30a – Zadanie Umowy handlowe: porozmawiaj z siostrą Tanner przy ognisku.

39a – Zadanie Kwiaty dla Senny: połóż kwiaty na grobie.

31a – Zadanie Igranie z ogniem: okrąż trzykrotnie posąg zgodnie ze wskazówkami zegara i zabij ożywieńca.

41a – Zadanie Ballada o Lordzie Wełniuszu: znajdź wyróżniającego się barana na łące i podejdź blisko niego.

39a – Zadanie Duch w jeziorze: umieść w złotej misce Krwawy Lotos.

43d – Zadanie Odłamki na Zaziemiu, Okularum.

44d – Astarium: ukryta jaskinia dostępna po odblokowaniu wszystkich astariów.

45a – Zadanie Jednego Venatori mniej: zabij maga.

45b – Zadanie Jednego Venatori mniej: zabij maga.

33a – Zadanie Kamienne sny: zabij apostatę w jaskini.

1a – Zadanie Nieustające zagrożenie: Miejsce spotkania z Harding.

1b – Zadanie Nieustające zagrożenie: Rozdroże gdzie stacza się dużą bitwę.

1c – Zadanie Nieustające zagrożenie: Miejsce spotkania z kapralem Vale'em.

2a – Zadanie Szeptem: Szczelina przy bramie wejściowej do Redcliffe.

2b – Zadanie Szeptem: Wejście do tawerny.

2c – Zadanie Szeptem: Wejście do kaplicy.

17 – Zadanie Pazury Bergrita (list).

18 – Zadanie Głębokie Kłopoty: klucz do Valammaru.

19 – Zadanie Bracia Krwi (list).

20 – Zadanie Szkic przyczółku Kalenhada (mapa).

21 – Zadanie Otwarcie żyły (list).

22 – Zadanie Miłość czeka (list).

23 – Zadanie Niecodzienni Towarzysze: zmartwiony strażnik zlecający zadanie.

24 – Zadanie Rolniczy apostata: zadanie od wdowy w domku.

25 – Zadanie Filakterium mojej kochanki (list).

27 – Zadanie Obrońca sumienia: klucz do chatki.

26 – Zadanie Chwała Heroldowi Andrasty: porozmawiaj z Anais stojącą przed bramą.

28 – Zadanie Płytki oddech: porozmawiaj z uchodźcą.

29 – Zadanie Wielki Głód: porozmawiaj z myśliwym uchodźców.

30 – Zadanie Umowy handlowe: zabij apostatów i przeszukaj ciało w poszukiwaniu listu.

31 – Zadanie Igranie z ogniem: list przy zwłokach.

32 – Zadanie Fort najemników: list z rozkazami wskazujący, gdzie znajduje się fort najemników.

33 – Zadanie Kamienne sny: przeczytaj dziennik leżący w chatce.

34 – Zadanie Bandyci na Wschodnim Trakcie: pozbądź się bandytów (3 grupy).

35 – Zadanie Mierzenie zasłony: wejdź do groty i aktywuj urządzenie.

36 – Zadanie Mapa do jaskini w pobliżu farmy.

37 – Zadanie Kto jest kim w Zaziemiu: list w grocie.

38 – Zadanie Duch w jeziorze: porozmawiaj z Bajarką w Redcliffe przy posągu.

39 – Zadanie Kwiaty dla Senny: porozmawiaj z Wdowcem.

40 – Zadanie Ręka, która leczy: porozmawiaj z uzdrowicielką i przekonaj ją do współpracy.
Zadania: Zwykły medykament, Zaawansowany medykament, Rzadki medykament: przynieś wskazane zioła.

41 – Zadanie Ballada o Lordzie Wełniuszu: porozmawiaj z Jednookim Jimmem.

46 – Zadanie Niedokończone sprawy: pozbądź się celu.

47 – Zadanie Przysługi dla Zaklinaczki: znajdź księgę na wieży.

48 – Pieśni - Ustawiaj się w pobliżu bardów napotykanych w wiosce Redcliffe.

49a – Zadanie Co pozostaje uśpione: zamknij szczelinę w jaskini.

1a – Zadanie Koniuszy: dom Mistrza Denneta.
Zadanie Konie dla Inkwizycji: po wykonaniu poleceń Denneta (zadania Bezpieczeństwo gospodarcze i Kłopoty z wilkami) wróć z nim porozmawiać.

2a – Zadanie Wszystko na czerwono: Depozyt czerwonego lyrium.

2b – Zadanie Wszystko na czerwono: Depozyt czerwonego lyrium.

2c – Zadanie Wszystko na czerwono: Depozyt czerwonego lyrium.

4a – Zadanie Bezpieczeństwo gospodarcze: miejsce do oznaczenia.

3a – Zadanie Kłopoty z wilkami: zabij wszystkie wilki w jaskini.

4c – Zadanie Bezpieczeństwo gospodarcze: miejsce do oznaczenia.

4b – Zadanie Bezpieczeństwo gospodarcze: miejsce do oznaczenia.

5a – Zadanie List od kochanki: pomnik, przynieś tu Felandaris.

43a – Zadanie Odłamki na Zaziemiu, Okularum.

43b – Zadanie Odłamki na Zaziemiu, Okularum.

42a – Szczelina (poziom: trudny)

42b – Szczelina (poziom: łatwy).

42c – Szczelina (poziom: łatwy)

7a – Zadanie Gdzie grasują dwuwoły: zagubiony Dwuwół farmera.

7b – Zadanie Gdzie grasują druwoły: przyprowadź zwierze na farmę za domem i poinformuj gospodarza.

9a – Zadanie Niedoręczona przesyłka: ukryta paczka - użyj skanowania terenu.

10a – Zadanie Mapa do wodospadu: przejdź za wodospad za obozem templariuszy i po użyciu skanowania terenu zabierz ukryty skarb.

11a – Zadanie Templariusze na zachodzie: obóz templariuszy.

14a – Zadanie Samotny Strażnik: Miejsce odnalezienia Blackwalla.

15a – Zadanie Przysługa dla Pierwszej Zaklinaczki: Miejsce odnalezienia tomu Kręgu.

3 – Zadanie Kłopoty z wilkami: porozmawiaj z Elainą.

6 – Zadanie Zabezpieczone przed rabusiami (list).

10 – Zadanie Mapa do wodospadu.

8 – Zadanie Zwrot Towaru (list przy zwłokach).

2a – Pieśń

4 – Zadanie Bezpieczne Gospodarstwo: porozmawiaj z Bronem.

2b – Pieśń (po oznaczeniu tego punktu)

5 – Zadanie List od kochanki (list na ławce).

7 – Zadanie Gdzie grasują druwoły: ogłoszenie na tablicy.

6a – Zadanie Zabezpieczenie przed rabusiami: weź zawartość skrzyni na skałce.

9 – Zadanie Niedoręczona przesyłka (list).

11 – Zadanie Templariusze na zachodzie (list).

12 – Zadanie Wśród żywiołów: znajdź 5 skrzynek apostatów dla Rekruta Whittle

13 – Zadanie Apostaci w Wiedźmim Lesie (list w grocie).

Legenda M3 Zaziemie - Questy - Dragon Age: Inkwizycja

Miejsca rozpoczynania głównych zadań

Ważne miejsca odwiedzane w głównych zadaniach

Miejsca rozpoczynania pobocznych zadań

Ważne miejsca odwiedzane w pobocznych zadaniach

M3 Zaziemie

Powyżej znajduje się mapa Zaziemia (Hinterlands), czyli pierwszej dużej lokacji badanej w trakcie przechodzenia gry. Podczas pobytu w Zaziemiu możesz zajmować się zaliczaniem głównych i pobocznych zadań, a także między innymi odnajdywaniem licznych sekretów. Nie przejmuj się jeśli nie zdołasz zbadać tej lokacji podczas pierwszej wizyty (zbyt silne potwory), bo będziesz mógł do niej bez żadnych problemów powracać.