Diablo III: Reaper of Souls - poradnik do gry

Diablo III: Reaper of Souls - poradnik do gry

Diablo III: Reaper of Souls - poradnik do gry

Do poradnika dodano opis DLC Przebudzenie Nekromantów.

Niniejszy poradnik do gry Diablo III Reaper of Souls zawiera wszelkie możliwe informacje na temat nowości, które pojawiły się w pierwszym dodatku do Diablo III. Można w nim znaleźć pełen opis walk z poszczególnymi Bossami aktu V, jak i porady, które na pewno cały ten proces ułatwią. Ponad to, poradnik zawiera informacje na temat nowego NPC - Wieszczki, która oferuje usługi w zakresie Zaklinania przedmiotów. Dzięki rozdziałowi poświęconemu właśnie tej operacji, dowiesz się wszystkiego co istotne, aby dostosowywać wybrane przedmioty do własnych potrzeb. Dalsza część niniejszego poradnika została poświęcona tematowi skutecznego farmienia. Znajdziesz tutaj bardzo dużo ciekawych informacji, które zmaksymalizują Twoją szansę na znajdowanie legendarnych i setowych przedmiotów. Poradnik zawiera również szczegółowe omówienie Szczelin Nefalemów i Głębokich Szczelin. Całość uzupełniają opisy nowych zdolności bohaterów, jak i przykładowe buildy do każdej z aktualnie dostępnych klas.

Diablo III Reaper of Souls jest grą typu hack'and'slash wydaną przez studio Blizzard w roku 2014. Sama produkcja jest dodatkiem do trzeciej odsłony serii i zawiera V akt oraz klasę Krzyżowca, który jest kolejnym opancerzonym bohaterem walczącym w zwarciu. Twórcy wprowadzili także do dodatku tryb przygodowy, który usuwa wszystkie questy, dialogi i przerywniki filmowe, aby gracz mógł się cieszyć całkowitym gameplay'em. Ponadto w trybie tym można od razu teleportować się do każdego aktu bez konieczności wychodzenia do menu głównego. System rozgrywki sprowadza się do walki z zastępami wrogów za pomocą arsenału licznych umiejętności, aby awansować swoją postać na coraz to wyższe poziomy doświadczenia i zbierać dla niej coraz to lepszy ekwipunek. V akt rozgrywa się w Zachodniej Marchii i od gracza zależeć będą losy tej krainy. Malthael musi zostać powstrzymany. Zakończenie gry jest dopiero początkiem, ponieważ ważnym czynnikiem są poziomy trudności, na które przechodzi się gdy tylko postać będzie wystarczająco silna.

Poradnik został stworzony na wersji 2.1.0.

Poradnik do gry Diablo III: Reaper of Souls zawiera:

Marcin "Xanas" Baran i Łukasz "Qwert" Telesiński (www.gry-online.pl)

Informacje o Diablo III: Reaper of Souls - poradnik do gry

Autorzy : Marcin Xanas Baran, Łukasz Qwert Telesiński

Ostatnia aktualizacja : 11 lipca 2017

Poradnik zawiera : strony: 42, ilustracje: 186 .

Popularne strony w Diablo III: Reaper of Souls - poradnik do gry

Diablo III: Reaper of Souls - screen - 2014-02-21 - 277742Diablo III: Reaper of Souls - screen - 2014-02-21 - 277741Diablo III: Reaper of Souls - screen - 2014-02-21 - 277740Diablo III: Reaper of Souls - screen - 2013-11-12 - 273137Diablo III: Reaper of Souls - screen - 2013-11-12 - 273136Diablo III: Reaper of Souls - screen - 2013-11-12 - 273135Diablo III: Reaper of Souls - screen - 2013-11-12 - 273134Diablo III: Reaper of Souls - screen - 2013-11-12 - 273133Diablo III: Reaper of Souls - screen - 2013-11-12 - 273132