The Walking Dead - poradnik do gry

The Walking Dead - poradnik do gry

The Walking Dead - poradnik do gry

Śmierć jest dopiero początkiem! W poradniku do gry The Walking Dead znajdziesz dokładnie ilustrowany, szczegółowy opis przejścia każdego z dostępnych w grze epizodów. Opracowanie kładzie duży nacisk na przedstawienie wyborów przed którymi staniesz w trakcie przygody i ich konsekwencji.

Poradnik do The Walking Dead zawiera bogato ilustrowany, dokładny opis przejścia gry. Ponieważ poziom trudności nie należy w niej do najwyższych, w poradniku prócz opisu przejścia położono nacisk na to, co w grze najważniejsze - wybory i interakcje z postaciami.

Każda trudna decyzja została szczegółowo przedstawiona wraz z konsekwencjami i wpływem na towarzyszy. Podobnie ma się rzecz z rozmowami - jeśli coś, co powie główny bohater może mieć swoje konsekwencje w przyszłości, zostało to wyszczególnione.

Gorąco polecam z zapoznaniem się z działem "Wskazówki i informacje", który nie zawiera spoilerów, a doskonale zapoznaje z zasadami rządzącymi grą. Będzie on szczególnie cenny dla osób, które nie mają żadnego doświadczenia z wcześniejszymi produkcjami studia Telltale Games.

Numer dialogu w obrębie rozdziału i tekst z gry pojawiający się przed tym wyborem - The Walking Dead - poradnik do gry

Legenda

  • Kolorem pomarańczowym w tekście zostały oznaczone postacie.
  • Kolorem niebieskim w tekście zostały oznaczone wszelkie przedmioty / osoby, na które można popatrzeć.
  • Kolorem zielonym w tekście zostały oznaczone wszelkie przedmioty / osoby, z którymi można wejść w interakcję - bezpośrednio lub z wykorzystaniem innych, znalezionych wcześniej przedmiotów.
  • Kolorem czerwonym w tekście zostały oznaczone dialogi bohaterów i powiadomienia, jakie pokazuje gra.
  • Słowa [POCZĄTEK AKCJI] i [KONIEC AKCJI] pokazują, gdzie zaczyna się i kończy QTE (Quick Time Event), czyli moment, w którym gracz musi wciskać pokazane na ekranie przyciski lub wykonywać inne czynności. Jeśli z tym nie zdąży, zginie.
  • Słowa [TRUDNY WYBÓR #x] oznaczają moment z tzw. trudnym wyborem. W każdym epizodzie jest ich pięć (x to numer w obrębie epizodu), a twoje decyzje są podsumowywane na końcu każdego z nich. Trudne wybory mają wpływ na dalsze wydarzenia, również w kolejnych epizodach - np. można uratować tylko jedną postać z dwóch.

Dialogi

Numer dialogu w obrębie rozdziału i tekst z gry pojawiający się przed tym wyborem.

(1): Tekst opcji 1 z gry.

Konsekwencje wybrania opcji (1).

(2): Tekst opcji 2 z gry.

Konsekwencje wybrania opcji (2).

itd.

itd.

Należy zwrócić uwagę, że kolejność opcji dialogowych może się różnić od tej z gry. Jest losowa podczas kolejnych przejść, różnice mogą też wystąpić ze względu na platformę.

The Walking Dead - PORADNIK UKOŃCZONY

7 lutego 2013 - opublikowano opisy wszystkich rozdziałów piątego epizodu - No Time Left.

24 października 2012 - dodano dokładny opis całego czwartego epizodu - Around Every Corner, wraz ze wszystkimi ścieżkami i decyzjami które można podjąć w trakcie przygody.

11 października 2012 - załączono porady ogólne oraz szczegółowe opisy wszystkich rozdziałów pierwszych trzech epizodów - A New Day, Starved for Help i Long Road Ahead.

Piotr "Ziuziek" Deja & Elrond (www.gry-online.pl)

Informacje o The Walking Dead - poradnik do gry

Autorzy : Piotr Ziuziek Deja, Maciej Elrond Myrcha

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 58, ilustracje: 551 .

Popularne strony w The Walking Dead - poradnik do gry

The Walking Dead: A Telltale Games Series - Season One - screen - 2012-11-21 - 252081The Walking Dead: A Telltale Games Series - Season One - screen - 2012-11-20 - 251936The Walking Dead: A Telltale Games Series - Season One - screen - 2012-11-19 - 251859The Walking Dead: A Telltale Games Series - Season One - screen - 2012-10-09 - 248774The Walking Dead: A Telltale Games Series - Season One - screen - 2012-10-09 - 248773The Walking Dead: A Telltale Games Series - Season One - screen - 2012-10-03 - 248242The Walking Dead: A Telltale Games Series - Season One - screen - 2012-10-03 - 248241The Walking Dead: A Telltale Games Series - Season One - screen - 2012-10-01 - 248060The Walking Dead: A Telltale Games Series - Season One - screen - 2012-08-28 - 245863

11.10.2012 16:13
Harry M
126
Master czaszka

Nie widzę sensu poradnika w takiej grze, ale i tak dobrze, ze jest i brawa dla autora za zagranie w grę na wszystkie sposoby :)

12.10.2012 16:29
1
odpowiedz
AndrzejC
29
Legionista

Ja widzę sens, bo np mi nie chce się przechodzić gry tyle razy by zobaczyć wszystkie możliwości. Więc po jednokrotnym przejściu gry chętnie czytam jak inaczej mogłem postąpić.

25.10.2012 23:12
👍
odpowiedz
CHESTER80
92
Nintendomaniak

Ja też widzę sens takiego analitycznego poradnika. Jestem pod wrażeniem. Zaciekawił mnie koniec czwartego odcinka gdzie następuje ważny wybór.

spoiler start

Wszyscy idą ze mną oprócz Kenny'ego. Wkurzyło mnie to, bo od początku dbałem o relacje z nim i jego rodzinką. Wybrałem opcję I need you i to jak widać był błąd. Ale to nic, skończę grę jak wyjdzie ostatni epizod, a potem zacznę zabawę od zera.

spoiler stop

26.10.2012 11:37
odpowiedz
AndrzejC
29
Legionista

spoiler start

"Jeśli nie pokazałeś ugryzienia, Christa i Omid nie przyłączą się, niezależnie od wybranej odpowiedzi w następnym dialogu. "

Wydaje mi się, że ja nie pokazałem ugryzienia a poszli ze mną wszyscy oprócz Bena którego sam zostawiłem.

spoiler stop

28.12.2012 17:49
odpowiedz
DavidG
11
Legionista

Jest w planach dodanie V epizodu? Bo widze już dawno powinien być wg inforamcji a ciągle echo

31.12.2012 13:42
odpowiedz
G0kichi
1
Junior

Istnieje opcja ściągnięcia tego poradnika? Sorry, nie znam się za bardzo.

31.12.2012 13:59
odpowiedz
kong123
104
Legend

Do póki jest nieskończony to nie ma takiej możliwości. Można go przeglądać na stronach www. mając aktywny abonament (GOL SMS, GOL MAX, MayClub).

01.01.2013 12:32
odpowiedz
berial6
99
Donut Hole

Widzę, że ekipa w GOL ma ręce pełne roboty. Bo Piąty Epizod The Walking Dead to taka długa gra. . . Na tyle, by ją przechodzić i opisywać 2 miesiące

29.01.2013 20:51
odpowiedz
SnakeEyes
11
Legionista

Witam co sie dzieje ze nie da sie ukonczyc tego poradnika??Droga redakcjo jesli ktos nie potrafi tego dokonczyc to niech dokonczy kto inny..

31.01.2013 11:12
odpowiedz
Verminus
178
Senator

Przepraszam za opóźnienie w publikacji ostatniego epizodu, celujemy w końcówkę przyszłego tygodnia z zamknięciem tematu.

05.02.2013 21:07
odpowiedz
SnakeEyes
11
Legionista

Mam nadzieję:(

09.08.2018 15:07
odpowiedz
pieterkov
81
Konsul

Epizod 1 rozdział 3
"Po chwili będziesz musiał powiedzieć, kim właściwie jesteś dla Clementine. Jeśli będziesz milczał, Shawn uzna cię po prostu za dobrą osobę. Jeśli skłamiesz, ojciec Shawna - Hershel Greene - wytknie ci to w następnym rozdziale."

Jesteśmy some random guy i to jest fakt. Alternatywa to powiedzieć, że jesteśmy opiekunką co jest kłamstwem. Tymczasem jak odpowiemy some random guy to potem jesteśmy brani za kłamcę. Nielogiczna ta gra. Nie bardzo wiem jak podejrzane milczenie ma być uczciwe...