Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dead Island - poradnik do gry

Dead Island - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Garść porad i informacji | Informacje wstępne i porady w Dead Island poradnik Dead Island

  • Maksymalny możliwy poziom bohatera wynosi 50;
  • W grze znajdują się cztery typy przedmiotów kolekcjonerskich: dowody osobiste (100), fakty (40), nagrania (12) oraz projekty broni (~45);
  • Staraj się często naprawiać broń - im poziom uszkodzenia większy, tym droższa naprawa;
  • Jeśli zginiesz tracisz 10% posiadanych pieniędzy (jeśli zginiesz w krótszym odstępie czasu, procent ten jest mniejszy); możliwość zmniejszenia poprzez odpowiednią umiejętność;
  • W grze znajdziesz system szybkiej podróży - w kilku miejscach znajdziesz mapę na ścianie, dzięki której możesz błyskawicznie przemieszczać się między odwiedzonymi wcześniej lokacjami;
  • Nieumarli odradzają się po pewnym czasie - zawsze w tym samym miejscu; niekiedy mocniejsi przeciwnicy (zbir, samobójca, taran, topielec, rzeźnik) są losowani w poszczególnych miejscach;
  • Przeszukuj wszystko na co natrafisz na drodze - nieraz możesz znaleźć bardzo dobrą broń bądź przydatny przedmiot; pamiętaj również o przeszukiwaniu poległych;
  • Walka analogowa jest możliwa tylko w przypadku gry padem;
  • Gra posiada system autosave'ów - nie jesteś w stanie samodzielnie zapisać rozgrywki w wybranym momencie (pomijając możliwość wyjścia z gry, wtedy gra zapisuje aktualny stan);
  • Możesz przypisać maksymalnie 7 broni/przedmiotów do szybkiego wybierania (kolejne sloty odblokowują się wraz z postępem w grze i zdobywanym doświadczeniem);
  • W grze znajdziesz trzy główne typy broni - palną, sieczną i obuchową;
  • Broń biała ma kilka poziomów jakości, które można rozpoznać po kolorze (w kolejności od najsłabszego do najlepszego typu): biały, zielony, niebieski, fioletowy, pomarańczowy;
  • Każdą broń możesz ulepszyć, maksymalnie do czwartego poziomu. Każde ulepszenie zwiększa niektóre ze statystyk (niekoniecznie wszystkie);
  • Zmodyfikowana broń poza zwiększeniem podstawowych wartości statystyk może dodać dodatkowy typ obrażeń: prąd, ogień, krwawienie, trucizna, szansa na krytyczne uderzenie, odrzucenie;
  • Broń biała posiada następujące parametry: obrażenia (wartość, która zostaje odjęta od stanu zdrowia przeciwnika), siła (obrażenia zadane wytrzymałości przeciwnika), trwałość (ilość ataków, które możesz wykonać bronią nim ta się zepsuje), poręczność (wartość wytrzymałości, która pobiera atak);
  • Broń palna posiada następujące parametry: obrażenia (wartość, która zostaje odjęta od stanu zdrowia przeciwnika), celność (szansa na trafienie przeciwnika strzelając bez przybliżenia), szybkostrzelność (liczba pocisków wystrzeliwanych na minutę), przeładowanie (prędkość, z jaką przeładowujesz broń);