Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Crysis 2 - poradnik do gry

Crysis 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Maski zdjąć (2) | Opis przejścia Crysis 2 poradnik Crysis 2

Ostatnia aktualizacja: 19 sierpnia 2019

Przebij się do windy na moście

Włącz kamuflaż i zacznij schodzić z budynku na ulicę [#401]. W międzyczasie możesz zacząć eliminować krążących na dole obcych - egzekucja będzie znacznie łatwiejsza, jeśli podniesiesz leżący po prawej stronie karabin M.20 Gauss [#402]. Gdy natomiast zejdziesz na ulicę, koniecznie zabierz karabin maszynowy M.60. Znajdziesz go obok koło zwłok żołnierza C.E.L.L. - w zlokalizowaniu obu broni pomoże Ci wizjer.

#401 - Maski zdjąć (2) | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#401
#402 - Maski zdjąć (2) | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#402

Skręć na północny-wschód [#403] i ruszaj naprzód ulicą, niszcząc po drodze każdego Cepida, jaki stanie Ci na drodze. Brama [#404] do budynku, którą miniesz kilkadziesiąt metrów dalej, prowadzi na lądowisko śmigłowców. Jeśli chcesz, możesz wejść do środka i z dachu prowadzić ogień. Lepszym rozwiązaniem będzie jednak okrążenie budowli i zaatakowanie pozycji obcych z flanki.

#403 - Maski zdjąć (2) | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#403
#404 - Maski zdjąć (2) | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#404

Kiedy dotrzesz do oznaczonego niebieskim markerem budynku [#405], napotkasz nie tylko zwykłych obcych, ale również Dewastatora. Najpierw pozbądź się płotek, najlepiej zwabiając ich do siebie i wycofując się do tyłu. Potem przyjdzie czas na tego bardziej wymagającego rywala. Jeśli nie dysponujesz ładunkami wybuchowymi, zabierz z lądowiska helikopterów karabin maszynowy i użyj go do zniszczenia stwora [#406].

#405 - Maski zdjąć (2) | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#405
#406 - Maski zdjąć (2) | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#406

Zlikwiduj obcych, którzy strzelają z okien i wejdź do budynku [#407]. Karabin zatrzymaj, przyda się już za moment. Wykorzystaj daną Ci chwilę spokoju na uzupełnienie amunicji, a następnie wdrap się po schodach na piętro. Korytarz położony na zachodzie doprowadzi Cię do drzwi [#408]. Otwórz je za pomocą umieszczonego obok panelu.

#407 - Maski zdjąć (2) | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#407
#408 - Maski zdjąć (2) | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#408

Podejdź do szyby i zacznij strzelać do zgromadzonych na dziedzińcu obcych z karabinu maszynowego [#409]. Kiedy zużyjesz już całą amunicję, zeskocz w dół - do barykady przytwierdzony jest kolejny CKM [#410]. Cepidzi mają wyraźną przewagę nad obrońcami, ale z takimi argumentami w łapskach nawet najwięksi twardziele nie dadzą rady.

#409 - Maski zdjąć (2) | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#409
#410 - Maski zdjąć (2) | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#410

Kiedy pozbędziesz się kosmitów, uzupełnij amunicję i skieruj się do na wpół otwartych wrót [#411]. Skręć na wschód [#412]. Słyszane z dużej odległości odgłosy walki nie zwiastują niczego dobrego. Szybko okaże się, że sytuacja jest faktycznie poważna - Cepidzi wystawili nie tylko elitarną piechotę, ale również dwa Dewastatory. Taktyka walki uzależniona jest od tego, co posiadasz w arsenale. Jeśli dysponujesz granatami, dobrze będzie ich użyć, to samo tyczy się ciężkiego karabinu maszynowego.

#411 - Maski zdjąć (2) | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#411
#412 - Maski zdjąć (2) | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#412

W punkcie taktycznym <1>, czyli na kontenerach z ustawioną barykadą [#413] leży granatnik L-TAG - warto go wykorzystać. Generalnie staraj się prowadzić ogień z większej odległości - im dalej się znajdujesz, tym łatwiej będzie uniknąć wrogich pocisków.

#413 - Maski zdjąć (2) | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#413
#414 - Maski zdjąć (2) | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#414

Wrogów znajdujących się w tej części można również ominąć. W tym celu uruchom kamuflaż i obejdź naczepy stojące na parkingu <2>. Do prowadzącej na most windy [#414], która jest Twoim celem, dostaniesz się przez dziurę w barykadzie. Gdy znajdziesz się w kabinie, wciśnij przycisk, by wyjechać na górę.

#415 - Maski zdjąć (2) | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#415
#416 - Maski zdjąć (2) | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#416

Po krótkiej przejażdżce przyjdzie czas na szybką przesiadkę. Wejdź do drugiej kabiny i wjedź na most [#415]. Na prawej nitce autostrady znajduje się działo mikrofalowe X-43 Mike [#416] - zabierz je, przyda Ci już za chwilę. Rozwal broniących się w tej okolicy obcych i wejdź po zawalonej drodze [#417] na główną ulicę. Tutaj czekać będą na Ciebie dwa Dewastatory, jak również kilka piechurów. Wykorzystaj zdobytą przed chwilą armatę, by pozbyć się Cepidów.

#417 - Maski zdjąć (2) | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#417
#418 - Maski zdjąć (2) | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#418

Kieruj się cały czas przed siebie, eliminując kolejnych kosmitów. Amunicję możesz uzupełnić za pomocą skrzynek z amunicją. Na dobrą sprawę cały odcinek możesz też przebiec, kompletnie ignorując przeciwników. Gry tak naprawdę nie interesuje czy uporasz się z wszystkimi obcymi. Grunt, żeby w odpowiednim momencie odpalić skrypt.

Kiedy dotrzesz do końca trasy, siedziba Hagreave'a wyleci w powietrze, niszcząc wszystko w promieniu kilkuset metrów. Zniszczeniu ulegnie także most, a fala uderzeniowa wyrzuci Cię do przodu. Obserwuj efektowne sceny [#418], a gdy na ekranie zostanie wyświetlony odpowiedni komunikat, chwyć się drogi, wciskając klawisz F. To wszystko.