Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Crysis 2 - poradnik do gry

Crysis 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Awaria zasilania | Opis przejścia Crysis 2 poradnik Crysis 2

Ostatnia aktualizacja: 19 sierpnia 2019

Awaria zasilania

Mimo ataku Cepidów w poprzedniej misji, operacja mająca na celu ewakuację cywilów jest kontynuowana. Po przymusowej ucieczce ze stacji kolejowej wojsko decyduje się wyznaczyć kolejny punkt zborny - jest nim jeden z najbardziej znanych placów w Nowym Jorku - Times Square.

Broń strefy ewakuacji powietrznej

Dołącz do marines na Times Square

Po rozpoczęciu misji od razu skieruj się na południowy-wschód. Kiedy dotrzesz do ulicy, natychmiast skręć w prawo. Po krótkiej wędrówce dotrzesz do nie pilnowanego przez nikogo punktu kontrolnego [#345]. Przejdź przez bramę i podążaj naprzód.

Na prawo od bramy wyznaczającej punkt kontrolny stoi niewielki, spowity w mroku budynek - Awaria zasilania | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry

Na prawo od bramy wyznaczającej punkt kontrolny stoi niewielki, spowity w mroku budynek. Wejdź do środka i zbadaj pomieszczenie, a znajdziesz kluczyki.

Po przejściu przez punkt kontrolny skręć w lewo i wejdź do zdewastowanej knajpki (Sandwich Bar) - Awaria zasilania | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry

Po przejściu przez punkt kontrolny skręć w lewo i wejdź do zdewastowanej knajpki (Sandwich Bar). Pamiątka leży w jednym z jej pomieszczeń, obok kasy.

#345 - Awaria zasilania | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#345
#346 - Awaria zasilania | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#346

To już ostatnie chwile spokoju. Gdy zbliżysz się do Times Square [#346], zauważysz żołnierzy, którzy próbują odeprzeć atak kosmitów. Sprawdź za pomocą wizjera dostępne opcje taktyczne i zeskocz na plac. Czas pomóc Amerykanom.

Odeprzyj atak Cepidów

Walka nie będzie ani łatwa, ani krótka. Oprócz Piechurów, wrogie dowództwo wystawi też do potyczki jednego Dewastatora. W wykończeniu tego powolnego, ale za to uzbrojonego po zęby stwora pomogą Ci ładunki wybuchowe C4 (do zdobycia w małej budce na środku placu <1>) lub ciężki karabin maszynowy <2>, umieszczony na piętrze jedynego "otwartego" w tym rejonie budynku [#347].

#347 - Awaria zasilania | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#347
#348 - Awaria zasilania | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#348

Kolejni wrogowie będą Cię atakować falami z południowego-zachodu. Najlepszą taktyką obrony jest zajęcie miejsca za barykadą na środku placu [#348] i likwidowanie przeciwników z małej odległości, gdy Ci zbliżą się do umocnień. W przeżyciu na placu boju pomoże Ci kolejny CKM, który przymocowany jest do jednej z zasłon. Istotne jest również to, że obok stoi ciężarówka z amunicją, pozwalającą uzupełniać naboje do zwykłych pukawek.

Po zniszczeniu kilku grup Cepidów na Times Square nagle zgaśnie światło. Wykorzystaj chwilę spokoju, by odpowiednio się dozbroić i poczekaj na dalszy rozwój wypadków.

#349 - Awaria zasilania | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#349
#350 - Awaria zasilania | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#350

Wrogowie uderzą po raz kolejny - wśród kosmitów znajdzie się nawet Bojowy Piechur. Zlikwiduj jak najszybciej wszystkich rywali, pomagając sobie przy tym nanowizją [#349]. Kiedy uda Ci się wyjść cało z tego starcia, obcy rzucą do walki swoją broń ostateczną - Pulsara [#350] - w towarzystwie innych, mniejszych jednostek.

To będzie już Twoje trzecie spotkanie z mechem - wiesz już zatem, że najlepszą metodą na uniknięcie śmierci z rąk maszyny, jest wykorzystanie kamuflażu. Krąż dookoła umieszczonej na środku placu budy i likwiduj kolejnych rywali, uważając przy tym, by nie zostać namierzonym przez Pulsara. Dopiero gdy pozbędziesz się wszystkich Łowców i Piechurów, przejdź do dania głównego.

Wykorzystaj kamuflaż żeby zdobyć niezbędny oręż do walki z Pulsarem, a następnie uderz w niego najmocniejszymi środkami zagłady - najlepiej ładunkami wybuchowymi C4 i rakietami z wyrzutni. Atak przyniesie należyty efekt i po chwili mech przejdzie do historii [#351].

#351 - Awaria zasilania | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#351
#352 - Awaria zasilania | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#352

Dokonaj ewakuacji z płk. Barclayem

Wraz ze zniszczeniem Pulsara, obcy przestaną atakować Times Square. Zlokalizuj niewielki budynek w pobliżu miejsca, gdzie stawiałeś opór wrogom i skorzystaj z drzwi [#352], przepychając się tuż obok stojącego w nich żołnierza. Za nimi kryje się lądowisko, gdzie czekają transportowce VTOL.

Na wschód od samolotów znajduje się samotna ciężarówka, a obok niej nieduży stolik - Awaria zasilania | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry

Na wschód od samolotów znajduje się samotna ciężarówka, a obok niej nieduży stolik. Przyjrzyj się temu ostatniemu, a dostrzeżesz nieśmiertelnik.

#353 - Awaria zasilania | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#353
#354 - Awaria zasilania | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#354

Żołnierze powoli wycofują się z miasta, ostatni transportowiec [#353] czeka na największego bohatera, czyli Ciebie. Jak to jednak zwykle bywa, nie dane Ci będzie wydostać się z tego piekła. Z pułkownikiem Barcalyem skontaktuje się Jacob Hargreave i przekona oficera, że bardziej przydasz się tutaj, na miejscu.

Dokonaj sabotażu iglicy obcych

Na lądowisku pojawi się iglica obcych. Zgodnie z poleceniem Hargreave'a zbliż się do dużego otworu , zlokalizowanego u podstawy konstrukcji [#354] i wejdź do środka. Stracisz kontrolę nad bohaterem, ale za to będziesz mógł przez chwilę zobaczyć jak nanokombinezon Alcatraza w kontakcie z nanokatalizatorami z łatwością niszczy Cepidów.

#355 - Awaria zasilania | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#355
#356 - Awaria zasilania | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#356

Przerywnik zakończy się wyrzuceniem żołnierza na ulicę. Zgodnie z zaleceniem gry uruchom trzykrotnie defibrylator [#355]. Po chwili Alcatraz odzyska przytomność, ale nie będzie w stanie podnieść się o własnych siłach. Jakby tego było mało, do ataku ruszy uszkodzony w wyniku wcześniejszego ataku Pulsar. Wykonuj polecenia wyświetlane na ekranie, aby dostać się do wiszącego nad Tobą transportowca [#356]. W ostatniej chwili dosięgniesz klapy od ładowni i odlecisz w siną dal.