Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Crysis 2 - poradnik do gry

Crysis 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Stacja końcowa | Opis przejścia Crysis 2 poradnik Crysis 2

Ostatnia aktualizacja: 19 sierpnia 2019

Stacja końcowa

Broń Central Station

Znajdź pułkownika Barclaya

Podejdź do metalowej bramki i poczekaj, aż chroniący przejścia strażnicy Cię przepuszczą [#331]. Kieruj się naprzód jedyną dostępną drogą. kiedy podejdziesz do odzianego w żółty kombinezon mężczyzny [#332], czeka Cię obowiązkowy postój. Wysłuchaj krótkiej dyskusji przebywających tuż obok żołnierzy i ruszaj dalej.

#331 - Stacja końcowa | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#331
#332 - Stacja końcowa | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#332

Przejdziesz szybki proces odkażania, a potem automatycznie otworzą się drzwi. Przejdź do kolejnego pomieszczenia i wciśnij przycisk umieszczony obok metalowych wrót [#333], by otworzyć te ostatnie. W następnej sali staniesz przed obliczem swoich starych, dobrych znajomych. Powita Cię Natan Gould i Chino, jak również pułkownik Barclay - oficer kierujący ewakuacją cywilów z Manhattanu.

#333 - Stacja końcowa | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#333
#334 - Stacja końcowa | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#334
Gdy odzyskasz kontrolę nad swoim bohaterem po pierwszym spotkaniu z Gouldem, obróć się w lewo i podejdź do dwóch żołnierzy - Stacja końcowa | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry

Gdy odzyskasz kontrolę nad swoim bohaterem po pierwszym spotkaniu z Gouldem, obróć się w lewo i podejdź do dwóch żołnierzy. Na stoliku leży nieśmiertelnik.

Po krótkiej i burzliwej rozmowie panowie opuszczą salę [#334], więc czym prędzej uczyń to samo. Przy windzie grupa rozdzieli się, a Tobie - w nanokombinezonie czy nie, jesteś w końcu marines - nie pozostanie nic innego, jak wysłuchać nowego rozkazu i podążyć za pułkownikiem. Wejdź do kabiny windy [#335].

Po krótkiej przejażdżce, wysiądziecie z windy i skierujecie się to pokoju dowodzenia. Cierpliwie wysłuchuj tego, co ma do powiedzenia oficer.

Kiedy Barclay będzie zajęty przemową, podejdź do stolika przy którym stoją żołnierze marines - Stacja końcowa | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry

Kiedy Barclay będzie zajęty przemową, podejdź do stolika przy którym stoją żołnierze marines. Pamiątka leży na blacie, trudno ją przeoczyć.

#335 - Stacja końcowa | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#335
#336 - Stacja końcowa | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#336

Płomienna przemowa Barclaya zostanie przerwana nagłym wstrząsem. To znak, że Cepidy są bardzo blisko. Dalsze dyskusje nie będą już miały najmniejszego sensu. Pułkownik wypuści Cię z sali, a Ty wreszcie przejdziesz do działania.

Powstrzymaj atak Cepidów na terminal

Przejdź przez drzwi pilnowane przez żołnierzy [#336] i skieruj się naprzód jedyną dostępną drogą. Po chwili dotrzesz do kolejnych drzwi. Kopnij je i kontynuuj wędrówkę.

#337 - Stacja końcowa | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#337
#338 - Stacja końcowa | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#338

Znajdziesz się na klatce schodowej [#337]. Nie zważając na windę, która nagle spadnie z góry, powoli wspinaj się na kolejne piętra. Po chwili zobaczysz machającego rękami żołnierza [#338]. Przeskocz dzielącą Was dziurę i wyjdź na zewnątrz.

Odbij terminal

W holu dworca toczy się ostra walka z Cepidami [#339]. Oprócz Piechurów, w bitwie bierze udział również Dewastator. Wykończ jak najszybciej zwykłych wojowników, a potem zabierz się za najlepiej chronione monstrum. Dwa ładunki C4 lub alternatywa w postaci innych środków wybuchowych szybko załatwią problem upierdliwego stwora.

#339 - Stacja końcowa | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#339
#340 - Stacja końcowa | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#340

Śmierć Dewastatora nie zakończy starcia z kosmitami, wręcz przeciwnie. Gra zapisze Twoje bieżące dokonania, a do holu wparuje nagle Pulsar [#340]. Natychmiast uruchom kamuflaż, dzięki czemu unikniesz wykrycia przez ogromnego mecha. Zbadaj dostępne opcje taktyczne i zajmij sę kompletowaniem broni. W oznaczonych punktach leżą:

<1> Dwa ładunki wybuchowe C4 i broń Jackal

<2> Wyrzutnia rakiet JAG

<3> Pistolet M 12 Nova i wyrzutnia Swarmer [#341]

<4> Wyrzutnia Swarmer i 3 karabiny SCAR

Oprócz wymienionych punktów, w dworcowym holu znajduje się naprawdę sporo miejsc, gdzie leżą skrzynki z amunicją [#342], kolejne ładunki plastiku oraz inne rodzaje broni. Jeśli masz problem z ich zlokalizowaniem, użyj wizjera.

#341 - Stacja końcowa | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#341
#342 - Stacja końcowa | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#342

Kiedy już się dozbroisz, będziesz musiał uporać się z szalejącym w budynku Pulsarem. Jak uporasz się z eksterminacją stwora [#343], to już zależy od Twoich preferencji - broni leży tu tyle, że można z powodzeniem wykonać zadanie na kilka różnych sposobów. Ja polecam najszybszą i najbardziej niezawodną metodę: zakradnięcie się do mecha od tyłu pod osłoną kamuflażu i rzucenie pod nogi wszystkich ładunków wybuchowych C4. Zmasowana eksplozja załatwi sprawę.

#343 - Stacja końcowa | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#343
#344 - Stacja końcowa | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#344

Ucieknij zanim zawali się Central Station

Wejdź do pojazdu jadącego na Times Square

Po zlikwidowaniu Pulsara, na dworzec zostanie przypuszczony atak moździerzowy. Obserwuj cierpliwie rozwój wypadków i jednocześnie poczekaj na interwencję amerykańskiej armii. Niedługo potem do holu wpadnie wojskowy Humvee [#344]. Wsiądź do auta.

Podczas ucieczki z Central Station będą dziać się niesamowite sceny. Usiądź wygodnie w fotelu i poczekaj aż gra załaduje kolejny etap.