Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Crysis 2 - poradnik do gry

Crysis 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Upadek korporacji (2) | Opis przejścia Crysis 2 poradnik Crysis 2

Ostatnia aktualizacja: 19 sierpnia 2019

Ulepsz nanokombinezon przy pomocy protokołu bionaprawczego

Zjedź windą do lobby

Opuść transporter i skieruj się do otwartej przed chwilą bramy [#263]. Przejście jest zalane wodą, ale co to dla Ciebie - zanurkuj i przepłyń zatopiony fragment. Kilkanaście sekund później znajdziesz się do garażu.

#263 - Upadek korporacji (2) | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#263
#264 - Upadek korporacji (2) | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#264

Budynek opanowany jest przez żołnierzy C.E.L.L. Mimo że Hargreave stoi po Twojej stronie, jego podwładni nie będą chcieli go słuchać. Oznacza to, że musisz stawić im czoła. Zabij piechurów [#264], którzy przyjdą w Twoją stronę.

Idź przed siebie, eliminując kolejnych przeciwników. Z karabinem w łapie nie będzie to specjalnie trudne, choć zachować ostrożność trzeba - groźne są nie tylko CKM-y umieszczone na wozach terenowych, ale także pociski wystrzeliwane z granatnika L-TAG. Wykorzystuj zasłony, pancerz i kamuflaż, żeby osiągnąć przewagę nad rywalami.

Po przedarciu się przez parking, wylądujesz w holu [#265]. Załatw wszystkich stacjonujących tutaj wrogów i ruszaj naprzód jedyną dostępną drogą.

#265 - Upadek korporacji (2) | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#265
#266 - Upadek korporacji (2) | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#266
Po opuszczeniu parkingu znajdziesz się w korytarzu z wykrywaczem metali - Upadek korporacji (2) | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry

Po opuszczeniu parkingu znajdziesz się w korytarzu z wykrywaczem metali. Skręć w lewo i sprawdź biuro. Czytnik z rozmową emailową leży na oknie.

Korytarz chroniony jest przez ciężki karabin maszynowy. Pozbądź się upierdliwego strzelca [#266] i przejdź do kolejnej części budynku. Warto zabrać ze sobą CKM, gdyż okaże się on bardzo pomocny w nadchodzącym starciu.

W końcu dotrzesz do windy [#267]. Użyj przycisku by otworzyć drzwi i wejdź do pustej kabiny. Uruchom panel, aby pojechać na górę - właściwe piętro zostanie wybrane automatycznie. Jeśli targasz ze sobą karabin maszynowy, musisz go odrzucić przed wykonaniem każdej z podanych wyżej czynności.

#267 - Upadek korporacji (2) | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#267
#268 - Upadek korporacji (2) | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#268

Dostań się do terminalu zabezpieczeń

Kiedy wyjdziesz z windy, skieruj się do sąsiedniego, wysokiego i oszklonego pomieszczenia. Wciśnij przycisk umieszczony na półokrągłym biurku [#268] i przygotuj się do walki. Lockhart naśle na Ciebie swoich zbirów, więc czeka Cię ostra przeprawa.

Zlikwiduj zbuntowany oddział C.E.L.L. pod komendą Lockharta

Przeciwnicy nadejdą od strony windy. Z karabinem maszynowym w rękach [#269] zniszczenie wrogów nie będzie specjalnie trudne - musisz jedynie uważać, by nie natknąć się na któryś z wystrzeliwanych granatów L-TAG i kontrolować energię pancerza.

#269 - Upadek korporacji (2) | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#269
#270 - Upadek korporacji (2) | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#270

Dostań się do terminalu zabezpieczeń

Po zlikwidowaniu całego oddziału, Hargreave wyłączy wszystkie windy i zablokuje przejścia, zapewniając Ci względny spokój. Ponownie zbliż się do terminalu [#268] i użyj go. Nie będzie Ci dane cieszyć się ulepszeniem, bo znów coś Ci przeszkodzi. Tym razem będzie to ogromny stwór Cepidów - Pulsar [#270], z którym nie miałeś jeszcze okazji się spotkać, ale wkrótce nadrobisz te zaległości. Olbrzymie monstrum przypominające mecha rozwali szyby. Ogromna fala wody wyrzuci Cię z budynku.

Po przymusowej ucieczce z budynku Hargreavea wylądujesz w małym jeziorku - Upadek korporacji (2) | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry

Po przymusowej ucieczce z budynku Hargreave'a wylądujesz w małym jeziorku. Zanurkuj i zbadaj dokładnie dno. Nieśmiertelnik leży obok wraku samochodu.

Dołącz do Chino na Central Station

Przegrupuj się z marines

Wylądujesz w małym jeziorku z wodą. Wejdź to tunelu [#271] i kieruj się naprzód, jedyną dostępną drogą. Po chwili znów ujrzysz światło słoneczne [#272], a także usłyszysz odgłosy walki - to marines walczący z kosmitami. Niestety, na razie nie będziesz w stanie pomóc masakrowanym kolegom.

#271 - Upadek korporacji (2) | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#271
#272 - Upadek korporacji (2) | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#272

Idź cały czas przed siebie, a gdy zobaczysz położony wyżej tunel [#273], koniecznie wskocz do niego. Po krótkiej wędrówce kanałem ściekowym wydostaniesz się wreszcie na ulicę przez sporej wielkości otwór [#274].

#273 - Upadek korporacji (2) | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#273
#274 - Upadek korporacji (2) | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#274

Żołnierze marines będą wycofywać się, nastąpi eksplozja, wskutek której zostanie uszkodzony blok mieszkalny. Podbiegnij do sojuszników i wejdź za zaułkiem do kolejnego budynku [#275]. Tutaj dowiesz się kto wywołał zamieszanie. To Pulsar [#276] - opancerzona jednostka bojowa obcych, którą miałeś okazję przez chwilę zobaczyć w budynku Hargreave'a.

#275 - Upadek korporacji (2) | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#275
#276 - Upadek korporacji (2) | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#276

Zabij pulsara

Natychmiast włącz kamuflaż i wydostań się z pułapki. Na zewnątrz jesteś bezpieczniejszy niż w zamkniętym pomieszczeniu - gdy zostaniesz namierzony przez Pulsara w budynku, szansa na przeżycie będzie zerowa. Znajdź bezpieczną pozycję na placu i koniecznie przestudiuj dostępne opcje taktyczne. Wskazują one rozmieszczenie zapasów:

<1> - piętro budynku: amunicja do podstawowych pukawek i wyrzutnia rakiet JAG.

<2> - zrujnowane torowisko [#277]: dwa ładunki wybuchowe C4 i skrzynka z granatami.

<3> - piwnica budynku [#278]: dwie wyrzutnie rakiet JAG i amunicja do tradycyjnych broni.

#277 - Upadek korporacji (2) | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#277
#278 - Upadek korporacji (2) | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#278

Taktyka walki jest prosta jak drut. Poczekaj aż Pulsar skupi ogień na którejś z sojuszniczych drużyn marines i podejdź go od tyłu [#279] w aktywnym maskowaniu. Wrażliwym punktem maszyny jest czerwony obiekt na plecach. Żeby go zniszczyć trzeba użyć aż czterech ładunków wybuchowych C4 - jeśli nie masz ich tyle przy sobie, popraw rakietami z wyrzutni JAG. Kiedy mech padnie u Twoich stóp, nie zapomnij wziąć nanokatalizatorów - 2000 jednostek może Ci bardzo pomóc w rozwinięciu skafandra.

#279 - Upadek korporacji (2) | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#279
#280 - Upadek korporacji (2) | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#280

Przegrupuj się przy pojazdach

Po zniszczeniu Pulsara dzielni żołnierze przebiją się przez barykadę i poczekają na Ciebie cierpliwie na placu [#280]. Uzupełnij amunicję, a następnie dołącz do nich, by zakończyć zmagania na tym etapie.