Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Crysis 2 - poradnik do gry

Crysis 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Upadek korporacji (1) | Opis przejścia Crysis 2 poradnik Crysis 2

Ostatnia aktualizacja: 19 sierpnia 2019

Upadek korporacji

Przedostań się do budynku Hargreave-Rasch

Idź za Chino

Drużyna żołnierzy marines jest w pełni gotowa, by uderzyć wraz z Tobą na siedzibę firmy Hargreave-Rasch. Wyjdź z jaskini i zacznij kierować się na północny-zachód [#253], w kierunku wspomnianego budynku.

Już na początku misji natkniesz się na zniszczony wagon metra - Upadek korporacji (1) | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry

Już na początku misji natkniesz się na zniszczony wagon metra. W środku leży ciało mężczyzny, a obok niego kluczyki do samochodu.

#253 - Upadek korporacji (1) | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#253
#254 - Upadek korporacji (1) | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#254

Chwilę później zostaniesz zaatakowanych przez Piechurów, którzy wcześniej zabiją żołnierza C.E.L.L. Zlikwiduj Cepidów i podnieś upuszczony przez mężczyznę karabin maszynowy MK.60 MOD 0. Od tego momentu broń ta powinna być Twoim podstawowym orężem w walce z kosmitami.

Idź przed siebie. Na pace płonącego samochodu znajdziesz skrzynkę z amunicją [#254] oraz kolejny karabin. Kieruj się naprzód i przejdź przez wąski przesmyk. Znajdziesz się w okolicy budynku, a Hargreave wyda Ci nowe instrukcje.

Użyj wieżyczki transportera, aby wysadzić drzwi bezpieczeństwa

Włącz maskowanie, zajmij dogodną pozycję do obserwacji i sprawdź opcje taktyczne [#255]. Aby dostać się do budynku, musisz użyć wyrzutni rakiet, która zlokalizowana jest w transporterze opancerzonym <3>. Problem polega na tym, że wokół wręcz roi się od Cepidów.

#255 - Upadek korporacji (1) | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#255
#256 - Upadek korporacji (1) | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#256

Miejsce, w którym aktualnie się znajdujesz, nadaje się idealnie do przeprowadzenia ataku z użyciem karabinu snajperskiego. DSG-1 leży tuż obok, skrzynka amunicji również [#256], więc możesz śmiało rozpocząć eksterminację wrogów [#257]. Jeśli jednak chcesz wypróbować inne warianty, nic nie stoi na przeszkodzie, by to właśnie uczynić.

#257 - Upadek korporacji (1) | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#257
#258 - Upadek korporacji (1) | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#258

Na zachodzie znajduje się nie chronione przez Cepidów przejście [#258], z pomocą którego możesz zbliżyć się niezauważony do budynku, o ile włączysz maskowanie <2>. Stamtąd udaj się w kierunku kolejnego punktu taktycznego <1>, gdzie do barykady przytwierdzony jest ciężki karabin maszynowy [#259]. Broń ta idealnie nada się do zlikwidowania wszystkich obcych. Po zabiciu pierwszego kosmity, pozostali zaczną biec w Twoim kierunku, co ułatwi Ci wybicie wszystkich wrogów do nogi.

Na środku małego jeziorka, które powstało w wyniku powodzi, znajduje się głowa Statuy Wolności - Upadek korporacji (1) | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry

Na środku małego jeziorka, które powstało w wyniku powodzi, znajduje się głowa Statuy Wolności. Zanurkuj i wpłyń do niej, by znaleźć kolejną pamiątkę.

#259 - Upadek korporacji (1) | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#259
#260 - Upadek korporacji (1) | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#260

Ostatni wariant to pójście na żywioł. Jeśli chcesz od razu podążyć w stronę transportera opancerzonego <3>, skieruj się na północny-wschód i zacznij likwidować wszystkich obcych, którzy staną Ci na drodze. W punkcie <4> znajduje się spory arsenał, w tym granatnik L-TAG [#260].

#261 - Upadek korporacji (1) | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#261
#262 - Upadek korporacji (1) | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#262

Bez względu na to, w jaki sposób pozbędziesz się wrogów, w końcu dotrzesz do transportera opancerzonego [#261]. Kiedy zajmiesz miejsce za jego sterami, Cepidzi zrzucą w desancie kilku Piechurów i jednego Dewastatora. Rozwal obcych z dowolnej broni (obie są nielimitowane), a następnie szybko pozbieraj nanokatalizatory. Wróć do pojazdu i zniszcz rakietami zaznaczone niebieskim markerem drzwi [#262].