Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Crysis 2 - poradnik do gry

Crysis 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Siedziba władzy | Opis przejścia Crysis 2 poradnik Crysis 2

Ostatnia aktualizacja: 19 sierpnia 2019

Siedziba władzy

Misja ta rozpocznie się od monologu Jacoba Hargreave'a, twórcy nanokombinezonu, który aktualnie nosisz. Poczekaj aż mężczyzna zakończy przemówienie, a następnie pozbądź się krążących w okolicy Pełzaczy Cepidów. Małe stworki nie stanowią jakiegokolwiek zagrożenia, ale ich zlikwidowanie pozwoli Ci powiększyć pulę nanokatalizatorów.

Skieruj się na wschód jedyną dostępną drogą. Po krótkiej wędrówce dotrzesz do niewielkiego placu. Po prawej stronie znajduje się mały park, gdzie biegają kolejne stworki [#173]. Zabij je dla nanokatalizatorów i wejdź to tunelu [#174].

#173 - Siedziba władzy | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#173
#174 - Siedziba władzy | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#174

Znajdź wejście do roju obcych

Przedostań się przez plac

Idź przed siebie, a gdy drogę zablokuje Ci metalowa konstrukcja [#175], wskocz na znajdujący się wyżej podest. Na jego końcu zeskocz i ruszaj naprzód. Trafisz do punktu ewakuacyjnego, w którym roi się od plastikowych worków zawierających ciała.

Idąc przez punkt ewakuacyjny, zauważysz dwóch mężczyzn na ławce - Siedziba władzy | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry

Idąc przez punkt ewakuacyjny, zauważysz dwóch mężczyzn na ławce. W stojącym za nimi żółtym baraku, leży nieśmiertelnik. Znajdziesz go na stoliku.

#175 - Siedziba władzy | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#175
#176 - Siedziba władzy | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#176

Nie zważając na makabryczny widok, kieruj się przed siebie jedyną dostępną drogą. Po krótkiej wędrówce dotrzesz do schodów [#176]. Wyjdź na górę, a znajdziesz się na placu [#177].

Jeśli przyjrzyj się wiszącemu na urwanej autostradzie autobusowi, zauważysz dwóch obcych używających kamuflażu. Nie musisz się nimi przejmować, na razie nikt Cię nie zaatakuje. Skocz w dół, przejdź przez plac i wkrocz do budynku [#178].

#177 - Siedziba władzy | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#177
#178 - Siedziba władzy | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#178
W pierwszym pomieszczeniu budynku, znajduje się portiernia - Siedziba władzy | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry

W pierwszym pomieszczeniu budynku, znajduje się portiernia. Obejrzyj przedmioty leżące na blacie biurka. Jest wśród nich czytnik z rozmową emailową.

Jeśli nie masz granatów, możesz uzupełnić je w portierni - skrzynka czeka na Ciebie tuż za kontuarem. Na blacie leży natomiast strzelba Marshall.

Skieruj się na schody i wyjdź na pierwsze piętro. Idź cały czas przed siebie - po chwili dotrzesz do punktu, w którym będziesz mógł wreszcie uzupełnić amunicję.

W ostatnim pomieszczeniu przed skrzynkami z amunicją, znajdziesz nowojorską pamiątkę - Siedziba władzy | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry

W ostatnim pomieszczeniu przed skrzynkami z amunicją, znajdziesz nowojorską pamiątkę. Leży ona na jednym ze stolików i jest łatwo widoczna.

#179 - Siedziba władzy | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#179
#180 - Siedziba władzy | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#180

Wyjdź na kolejne piętro, zabijając po drodze kilka Pełzaczy. Po krótkiej wędrówce dotrzesz do holu ze stojącym na środku posągiem [#179]. Zlokalizuj klatkę schodową i wejdź na ostatnie piętro. Tu zbliż się do oznaczonych markerem drzwi [#180] i otwórz je.

Przebij się do ratusza

Koniec wakacji, czas zabrać się do roboty. Najbliższy teren [#181] jest gęsto obsadzony przez obcych i tak już będzie do końca misji. Zanim zeskoczysz w dół, przejrzyj dostępne opcje taktyczne. Program oznaczy punkt, w którym możesz chwycić się półki i wdrapać się do tunelu <1>. Warto wziąć go pod uwagę, jeśli zamierzasz przedostać się przez plac bez zwracania na siebie niczyjej uwagi.

#181 - Siedziba władzy | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#181
#182 - Siedziba władzy | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#182

Wariant bojowy jest oczywiście korzystniejszy -w końcu zabici kosmici zostawiają po sobie nanokatalizatory. W okolicy znajduje się kilku Piechurów i Łowców Cepidów. Z miejsca w którym aktualnie się znajdujesz, będziesz mógł prowadzić przez chwilę bezpieczny ostrzał. Na dłuższą metę siedzeniem w jednym miejscu nic nie wskórasz.

Plac jest ogromny, wrogów też jest niemało, dlatego walka nie będzie łatwa. Staraj się powoli poruszać naprzód, a gdy tylko któryś z Cepidów ruszy w Twoim kierunku [#182], szybko go wykańczaj. Jeśli zostaniesz otoczony przez kilku kosmitów jednocześnie, likwiduj wrogów wycofując się do tyłu. To znacznie lepsza metoda niż otwarta rywalizacja na trudnym terenie z kilkoma przeciwnikami naraz. Jeśli będziesz cierpiał na niedobór amunicji, zlokalizuj wizjerem zielone skrzynki. Leży ich tutaj całkiem sporo.

#183 - Siedziba władzy | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#183
#184 - Siedziba władzy | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#184

Gdy uporasz się z wszystkimi oponentami, skieruj się posłusznie do kolejnego budynku [#183]. W środku znajdziesz skrzynki z amunicją i granatami [#184], a tuż obok nich Scaraba z podwieszoną strzelbą. Dozbrój się i ruszaj w dalszą drogę.

Dokonaj infiltracji struktury obcych

Znów znajdziesz się na zewnątrz. W oddali widać miejski ratusz [#185], w którego kierunku musisz się udać, ale nie to stanowi teraz największy problem. Teren oddzielający Cię od budowli wypełniony jest Cepidami. Znów czeka Cię ciężka walka.

Kiedy dotrzesz w okolice ratusza, wdrap się na rozwalone torowisko - Siedziba władzy | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry

Kiedy dotrzesz w okolice ratusza, wdrap się na rozwalone torowisko. U góry zobaczysz małą stacyjkę i siedzącego na krzesełku truposza. Kluczyki leżą obok.

#185 - Siedziba władzy | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#185
#186 - Siedziba władzy | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#186

Program zasugeruje przejrzenie opcji taktycznych, ale poza obserwacją i możliwością ataku z flanki nie pokaże niczego ciekawego. Nie masz wyjścia. Musisz zejść na dół i rozprawić się z przeciwnikami. Walka nie będzie łatwa, bo do trzech Piechurów, szybko dołączą następni wrogowie. Posuwaj się naprzód w kierunku ratusza, oczyszczając powoli teren przed sobą. Jeśli zabraknie Ci amunicji, szybko zlokalizuj wizjerem którąś ze skrzynek [#186].

#187 - Siedziba władzy | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#187
#188 - Siedziba władzy | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#188

Kiedy Cepidy przejdą do historii, wdrap się po pochyłym fragmencie drogi [#187] w pobliże ratusza. Po lewej stronie zobaczysz mały budynek [#188], który koniecznie odwiedź. W środku znajdziesz dwie sztuki broni (Marshall i Scarab), amunicję, granaty oraz dwa ładunki wybuchowe C4. Koniecznie weź te dwa ostatnie, bo przydadzą Ci się już za chwilę.

Ulica wzdłuż ratusza chroniona jest przez obcych: kilku Piechurów i jednego Dewastatora. Oczyszczanie terenu zacznij od tych pierwszych. Skup ich uwagę ostrzeliwując ich, a następnie wycofaj się do tyłu. Kiedy Cepidy zbliżą się do Ciebie, szybko ich wykończ. W ten sposób będziesz mieć łatwiejszą przeprawę z największym stworem w towarzystwie.

Dewastator jest odporny na atak lekkiej broni, więc możesz sobie darować ostrzał - nie ma on większego sensu. O wiele większą skuteczność wykazują materiały wybuchowe, a jak zapewne pamiętasz, dwa z nich zdobyłeś przed chwilą.

#189 - Siedziba władzy | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#189
#190 - Siedziba władzy | Opis przejścia Crysis 2 - Crysis 2 - poradnik do gry
#190

Jeśli wróg Cię nie zauważył, uruchom kamuflaż, podkradnij się do niego i rzuć mu oba C4 pod nogi. Jeśli Dewastator kroczy już w Twoim kierunku [#189], ustaw materiały wybuchowe na trasie jego marszruty i w odpowiednim momencie je odpal. Tak czy siak pozbędziesz się przeciwnika, wartego aż 500 nanokatalizatorów.

Kiedy w okolicy zrobi się już spokojnie, idź w górę zgodnie ze wskazaniem markera. Przejdź po dwóch rurach [#190] na końcu trasy i wkrocz do tunelu. To wszystko.