Crysis 2 - poradnik do gry

Crysis 2 - poradnik do gry

Crysis 2 - poradnik do gry

Niniejszy poradnik, który oddajemy w Wasze ręce, zawiera bardzo dokładną i bogato ilustrowaną solucję do gry Crysis 2. Opis przejścia uwzględnia niemal wszystkie rozwiązania napotykanych problemów, łącznie z uwzględnieniem dostępnych opcji taktycznych. Na końcu poradnika umieszczony został też rozdział poświęcony tzw. znajdźkom. Z jego pomocą można w łatwy sposób zlokalizować wszystkie nieśmiertelniki, rozmowy emailowa, pamiątki z Nowego Jorku i kluczyki do pojazdów.

Oznaczenia

W poradniku użyłem następujących oznaczeń:

[#1] odwołanie do obrazka - numer odpowiada ilustracji;

<1> odwołanie do opcji taktycznej - numer odpowiada żółtej liczbie wyświetlanej w wizjerze;

F - klawisz, który należy wcisnąć, by wykonać opisaną w tekście akcję.

Krystian "U.V. Impaler" Smoszna (www.gry-online.pl)

Informacje o Crysis 2 - poradnik do gry

Autor : Krystian Smoszna

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 41, ilustracje: 628 .

Popularne strony w Crysis 2 - poradnik do gry

Crysis 2 - screen - 2011-06-28 - 213101Crysis 2 - screen - 2011-06-28 - 213100Crysis 2 - screen - 2011-06-28 - 213099Crysis 2 - screen - 2011-06-28 - 213098Crysis 2 - screen - 2011-06-28 - 213097Crysis 2 - screen - 2011-06-28 - 213096Crysis 2 - screen - 2011-06-28 - 213095Crysis 2 - screen - 2011-06-28 - 213094Crysis 2 - screen - 2011-06-28 - 213093

Komentarze Czytelników (22)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
05.04.2011 20:29
1
kenia_10
27
Centurion

No nareszcie jest ! Szkoda tylko,że brakuje opisu broni i przeciwników ;(.

06.04.2011 20:38
odpowiedz
DamikoV
2
Junior

opis broni masz tu http://www.crysis-site.pl/crysis2-bron.html Przeciwników jeszcze nie ma ale na weekend powinni się pojawić :)

11.04.2011 10:20
odpowiedz
Ragn'or
172
mortificator minoris

Zawsze się zastanawiałem po co pisać poradniki do FPS-ów...

11.04.2011 14:36
odpowiedz
1 odpowiedź
shoal
32
Centurion

zawsze sie zastanawialem po co w ogole pisac poradniki

12.07.2016 14:03
👎
zanonimizowany1136649
15
Pretorianin

Nie wiesz co to ZNAJDŹKI IDIOTO? BO CHYBA NIE nie którzy chcą zrobić grę na 100% ale nie mogą ich znaleźć no to po poradnik sięgają i widać kto tu kupuje grę tylko po to żeby chwycić karabin i wyżynać wszystkich po kolei

11.04.2011 15:09
😐
odpowiedz
1 odpowiedź
Reverse92
34
Centurion

Poradnik do tak prostej gry ..
Chyba dla dzieci nie pełno sprawnych . (Z całym szacunkiem do nich)

12.06.2016 14:35
😡
zanonimizowany1136649
15
Pretorianin

JA PIERDOLE SKORO MASZ WYJEBANE NA PORADNIKI TO WYPIERDALAJ STĄD! NA CHUJ CZYTASZ CO!? NIEKTÓRZY MOŻE CHCĄ ZROBIĆ TO NA 100% I NIE MOGĄ ZDOBYĆ ZNAJDZIEK PROBLEM KURWA ZJEBIE?! TO WYPIERDALAJ!

post wyedytowany przez zanonimizowany1136649 2016-06-12 14:35:34
11.04.2011 17:56
odpowiedz
1 odpowiedź
Eldorados
32
Konsul

a na co nam te kluczyki???????????????????????

10.07.2016 12:55
😒
zanonimizowany1136649
15
Pretorianin

Na nic zresztą jak wszystkie znajdźki w każdej grze ;_:

11.04.2011 19:20
odpowiedz
arrtek
29
Centurion

eldorados to chyba takie znajdźki ;D

11.04.2011 19:59
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany549081
43
Konsul

zawsze sie zastanawialem po co w ogole pisac poradniki

Weź już skończ gościu, bo ci wazelina uszami wychodzi. Jeżeli uważasz, ze poradniki do FPS - ów są koniecznie, to gz.

10.07.2016 12:56
😡
zanonimizowany1136649
15
Pretorianin

Niektórzy mają problem ze znajdźkami ale ten idiota nie wie o nich ;-:

12.04.2011 14:55
BFHDVBfd
odpowiedz
1 odpowiedź
BFHDVBfd
104
KAPITAN

Poradniki są przydatne jak się chcę szukać znajdziek ;)

12.07.2016 14:03
😉
zanonimizowany1136649
15
Pretorianin

Nareszcie mądry komentarz :)

13.04.2011 13:24
odpowiedz
Batman001
80
Konsul

Dobry poradnik.

22.11.2011 00:43
odpowiedz
kiko18
1
Junior

Łowcę Cepidów nie mam go dlazcego ?
ktos wie ?
co trzeba zrobić zeby sie pojawil ?
pomocy
gg 21739891

25.04.2012 19:25
👍
1
odpowiedz
brekooo
5
Junior

co do poradników, potrzebuje je jak chcę zcalakować grę i brakuję mi parę achievements jak, już nie mam pomysłu co i jak mam zrobić

30.06.2013 22:04
odpowiedz
2 odpowiedzi
iksmuch
1
Junior

Nie mogę wyjść z budynku w Oku cyklonu 1 po komunikacie Hadgreava.Pomocy.

10.07.2016 12:57
zanonimizowany1136649
15
Pretorianin

Jakiego budynku? Bo jak chodzi o tą stację to potem jak zabijesz tego komandora to musisz rozwalić te drzwi

23.07.2016 13:22
😉
Leccec
2
Junior

Chodzi ci o ten ,,szpital'' bo ja też miałem z nim problem na początku idź przed siebie a potem odpal wizier i szukaj znaczka amunicji najlepiej zaznaczyć go sobie na wizjerze i w okolicy amunicji są skoki do wyjścia
Mam nadzieję że pomogłem

07.07.2014 17:20
odpowiedz
Batrix2070
3
Junior

ja mam tę gre na xboxa i dobra ta a poradnik to tę gry niepotrzebny chyba że dla znajczek

23.07.2016 13:12
👍
odpowiedz
Leccec
2
Junior

Gra była tak 9.5/10