Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

2015Najciekawsze zapowiedzi gier

Materiały przepremierowe gier opublikowane w 2015 roku.

Escape from Tarkov – oszałamiające graficznie połączenie The Division z Destiny w klimatach S.T.A.L.K.E.R.-a

Escape from Tarkov – oszałamiające graficznie połączenie The Division z Destiny w klimatach S.T.A.L.K.E.R.-a

zapowiedź gry28 listopada 2015

Połączenie The Division z Destiny, gry MMO z RPG. Najbardziej realistyczny i bezkompromisowy symulator strzelania i walk, jaki powstał. Obietnice twórców nowej gry Escape from Tarkov brzmią rewelacyjnie!

Escape from Tarkov – oszałamiające graficznie połączenie The Division z Destiny w klimatach S.T.A.L.K.E.R.-a
Wielkie oczekiwania i zawirowania wokół Star Citizen - na co poszło 95 milionów dolarów?

Wielkie oczekiwania i zawirowania wokół Star Citizen - na co poszło 95 milionów dolarów?

zapowiedź gry7 listopada 2015

Star Citizen to bardzo obiecujący projekt - zebrał w końcu w formie crowdfundingu 95 milionów dolarów. Na jakim etapie są prace? Czy zawirowania wokół tytułu odbiją się na jakości gry?

Wielkie oczekiwania i zawirowania wokół Star Citizen - na co poszło 95 milionów dolarów?
Graliśmy w tryb multiplayer gry Uncharted 4: Kres Złodzieja i zabiliśmy Drake'a

Graliśmy w tryb multiplayer gry Uncharted 4: Kres Złodzieja i zabiliśmy Drake'a

zapowiedź gry3 listopada 2015

Na Paris Games Week prezentację Uncharted 4: A Thief’s End ograniczono do pokazania trybu wieloosobowego. Mieliśmy okazję w niego zagrać – studio Naughty Dog po raz kolejny dostarcza kompetentnego, pełnego akcji multiplayera.

Graliśmy w tryb multiplayer gry Uncharted 4: Kres Złodzieja i zabiliśmy Drake'a
Testujemy grę BeamNG.drive - takich kraks nie ma nawet Burnout

Testujemy grę BeamNG.drive - takich kraks nie ma nawet Burnout

zapowiedź gry9 czerwca 2015

Gry samochodowe od lat zmagają się z problemem realistycznego przedstawienia uszkodzeń pojazdów. W parze z coraz lepszą grafiką nie idzie bowiem fizyka odpowiedzialna za wizualne przedstawienie wszelkich uszkodzeń. BeamNG.drive robi to inaczej.

Testujemy grę BeamNG.drive - takich kraks nie ma nawet Burnout
Graliśmy w GTA V na PC - poprawiona grafika, mody i nowa muzyka - jest na co czekać!

Graliśmy w GTA V na PC - poprawiona grafika, mody i nowa muzyka - jest na co czekać!

zapowiedź gry8 kwietnia 2015

Od jednej z najbardziej wyczekiwanych pecetowych premier tego roku dzieli nas już tylko kilka dni. GTA V po paru opóźnieniach nareszcie zmierza na blaszaki! Mieliśmy okazję spędzić z grą kilka godzin i nie mamy żadnych wątpliwości – warto było czekać.

Graliśmy w GTA V na PC - poprawiona grafika, mody i nowa muzyka - jest na co czekać!
Horizon: Zero Dawn – oryginalna postapokalipsa w otwatym świecie

Horizon: Zero Dawn – oryginalna postapokalipsa w otwatym świecie

zapowiedź gry19 czerwca 2015

Twórcy serii Killzone po latach obcowania z pierwszoosobowymi strzelaninami zmieniają klimat. Nie dość, że próbują swych sił w otwartym świecie, to biorą się za mieszankę RPG akcji z survivalem.

Horizon: Zero Dawn – oryginalna postapokalipsa w otwatym świecie
Graliśmy w Need for Speed – tuning, otwarte miasto i tryb fabularny

Graliśmy w Need for Speed – tuning, otwarte miasto i tryb fabularny

zapowiedź gry20 czerwca 2015

Czy to będzie najlepszy Need for Speed od lat? Wszystko na to wskazuje, należy jednak pamiętać że poprzeczka była ustawiona dość nisko. EA zdaje się jednak wsłuchiwać w głos fanów serii i dostarczyć kompletny oraz dopracowany produkt.

Graliśmy w Need for Speed – tuning, otwarte miasto i tryb fabularny
Widzieliśmy Dark Souls III – dokąd zmierza kultowa seria?

Widzieliśmy Dark Souls III – dokąd zmierza kultowa seria?

zapowiedź gry20 czerwca 2015

Choć Dark Souls III nie zapowiada się na rewolucyjną odsłonę, to From Software rozwija sprawdzoną formułę o rozwiązania wprowadzone w Bloodborne.

Widzieliśmy Dark Souls III – dokąd zmierza kultowa seria?
Widzieliśmy Kingdom Come: Deliverance – ambitny i realistyczny RPG doczekał się modułu walki

Widzieliśmy Kingdom Come: Deliverance – ambitny i realistyczny RPG doczekał się modułu walki

zapowiedź gry21 czerwca 2015

Produkcja Kingdom Come: Deliverance posuwa się dość powoli, ale systematycznie. Na E3 po raz pierwszy zaprezentowano walkę, do której twórcy podeszli równie ambitnie jak do pozostałych elementów swojego dzieła.

Widzieliśmy Kingdom Come: Deliverance – ambitny i realistyczny RPG doczekał się modułu walki
Graliśmy w Sniper: Ghost Warrior 3 - najładniejszy snajper w historii, a co poza tym?

Graliśmy w Sniper: Ghost Warrior 3 - najładniejszy snajper w historii, a co poza tym?

zapowiedź gry27 czerwca 2015

Po udanym zeszłoroczonym Sniper Elite III: Afrika, seria Sniper: Ghost Warrior ma przed sobą wyjątkowo trudne zadanie. Przyjrzeliśmy się bliżej temu, jak wypada trzecia odsłona cyklu i czy ma szansę powalczyć o pozycję lidera w swojej kategorii.

Graliśmy w Sniper: Ghost Warrior 3 - najładniejszy snajper w historii, a co poza tym?
Widzieliśmy White March - pierwszy duży dodatek do gry Pillars of Eternity

Widzieliśmy White March - pierwszy duży dodatek do gry Pillars of Eternity

zapowiedź gry28 czerwca 2015

Obsidian Entertainment nie zwalnia tempa i już na jesień bieżącego roku obiecuje wydanie pierwszego dużego rozszerzenia do gry Pillars of Eternity. White March, bo taki będzie nosić tytuł ów dodatek, przypomni fanom klimat panujący w Icewind Dale.

Widzieliśmy White March - pierwszy duży dodatek do gry Pillars of Eternity
Total War: Warhammer - nowy wymiar epickości flagowej serii studia Creative Assembly

Total War: Warhammer - nowy wymiar epickości flagowej serii studia Creative Assembly

zapowiedź gry30 czerwca 2015

Miłośnicy lochów i smoków czekali na to od dawna – widowiskowe bitwy w świecie fantasy pokazane z rozmachem na miarę serii Total War. Szykuje się łakomy kąsek i dla fanów Warhammera Fantasy Battle, i dla strategów wiernych studiu Creative Assembly.

Total War: Warhammer - nowy wymiar epickości flagowej serii studia Creative Assembly
Nowy kontrakt Agenta 47, czyli Hitman w otwartym świecie

Nowy kontrakt Agenta 47, czyli Hitman w otwartym świecie

zapowiedź gry2 lipca 2015

Dzięki nowatorskiemu sposobowi wydania przygody słynnego zabójcy na zlecenie w największym jak dotąd sandboksie w historii serii Hitman przedłużą się również na rok 2016.

Nowy kontrakt Agenta 47, czyli Hitman w otwartym świecie
Graliśmy w World of Warships – Wargaming.net na dobrym kursie

Graliśmy w World of Warships – Wargaming.net na dobrym kursie

zapowiedź gry6 lipca 2015

World of Warships, najnowsza gra białoruskiego studia Wargaming.net, doczekała się otwartej bety. W artykule przyglądamy się zmianom, jakie zaszły od czasów pierwszych testów, i staramy się odpowiedzieć na pytanie: „czy warto zagrać?”.

Graliśmy w World of Warships – Wargaming.net na dobrym kursie
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - idealne połączenie sandboksa i skradanki?

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - idealne połączenie sandboksa i skradanki?

zapowiedź gry7 lipca 2015

Dziś mija dokładnie 28 lat od premiery pierwszej gry z serii Metal Gear. Przez ten czas cykl przeszedł wiele zmian, ale też zyskał grono fanatycznych wyznawców. "Piątka" spróbuje otworzyć się też na miłośników skradanek, którzy MGS-a nie znają.

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - idealne połączenie sandboksa i skradanki?
Testujemy nowe cechy gry Kingdom Come: Deliverance - walkę na miecze i jazdę konną

Testujemy nowe cechy gry Kingdom Come: Deliverance - walkę na miecze i jazdę konną

zapowiedź gry8 lipca 2015

Po raz kolejny przyglądamy się jednemu z ciekawszych przyszłorocznych projektów. To rarytas dla wszystkich, którzy w dzieciństwie chcieli zostać Zbyszkami z Bogdańca.

Testujemy nowe cechy gry Kingdom Come: Deliverance - walkę na miecze i jazdę konną
Dishonored 2 - steampunkowy Hitman ósmej generacji

Dishonored 2 - steampunkowy Hitman ósmej generacji

zapowiedź gry9 lipca 2015

Na niedawnych targach E3 doczekaliśmy się w końcu zapowiedzi Dishonored 2. Na razie autorzy pokazali niewiele materiałów z kontynuacji przebojowego miksu skradanki i gry akcji FPP z 2012 roku, niemniej ujawnione dotąd informacje każą spodziewać się hitu.

Dishonored 2 - steampunkowy Hitman ósmej generacji
Testujemy Albion Online – swoboda i hardkorowość w ultymatywnym wydaniu

Testujemy Albion Online – swoboda i hardkorowość w ultymatywnym wydaniu

zapowiedź gry19 lipca 2015

W chwili, w której większość MMORPG-ów wygląda identycznie, Albion Online stawia na rzadko spotykane rozwiązania. Zaskakująco duża swoboda, uzupełniona mnóstwem grindu daje bardzo interesujące rezultaty.

Testujemy Albion Online – swoboda i hardkorowość w ultymatywnym wydaniu
Co przyniesie gra FIFA 16, czyli kobiety to nie wszystko!

Co przyniesie gra FIFA 16, czyli kobiety to nie wszystko!

zapowiedź gry20 lipca 2015

Najnowsza odsłona serii FIFA to ukłon w stronę tych osób, które narzekają na nadmierną brutalność i ekspresję mężczyzn na boisku. Kobiecy futbol ponoć łagodzi obyczaje, ale na szczęście to nie jedyna zmiana w nadchodzącej produkcji EA Sports.

Co przyniesie gra FIFA 16, czyli kobiety to nie wszystko!
Forza Motorsport 6 - Microsoft wyciąga wnioski z popełnionych błędów

Forza Motorsport 6 - Microsoft wyciąga wnioski z popełnionych błędów

zapowiedź gry26 lipca 2015

Po dość okrojonej piątej części, Forza 6 wraca z wieloma nowościami i garażem wypełnionym 450 samochodami. Deweloperzy z Turn 10 mają szczególny powód, by szósta część była wyjątkowa, ponieważ seria obchodzi w tym roku swoje 10. urodziny.

Forza Motorsport 6 - Microsoft wyciąga wnioski z popełnionych błędów
Galaktyczny exodus w grze Mass Effect: Andromeda, czyli Teoria Arki

Galaktyczny exodus w grze Mass Effect: Andromeda, czyli Teoria Arki

zapowiedź gry29 lipca 2015

O nowej grze z serii Mass Effect nie wiadomo na razie zbyt wiele, ale fanom nie przeszkadza to snuć teorii na temat tego, co w kontynuacji trylogii Sheparda zobaczymy. Jedną z ciekawszych hipotez dotyczy tzw. Arki.

Galaktyczny exodus w grze Mass Effect: Andromeda, czyli Teoria Arki
Doom – nadchodzi klasyczna rzeź w nowoczesnej oprawie

Doom – nadchodzi klasyczna rzeź w nowoczesnej oprawie

zapowiedź gry4 sierpnia 2015

Zamiast na nowo wymyślać koło, romansować z horrorem albo robić własne Call of Duty id Software stawia na to, co gracze pokochali dwadzieścia lat temu. Słowa klucze w przypadku nadchodzącego Dooma to: dynamika, efektowność, brutalność i oprawa wizualna.

Doom – nadchodzi klasyczna rzeź w nowoczesnej oprawie
Widzieliśmy Elex – science fantasy RPG od twórców Gothica

Widzieliśmy Elex – science fantasy RPG od twórców Gothica

zapowiedź gry5 sierpnia 2015

Narracja, otoczenie, eksploracja i symulacja to najważniejsze elementy nowej gry studia Piranha Bytes. Pierwsze konkrety z gamescomu 2015 pokazują, dlaczego Elex ma szansę stać się najlepszym tytułem w dorobku niemieckiego studia.

Widzieliśmy Elex – science fantasy RPG od twórców Gothica
Fallout 4 w akcji, czyli kurz, krew i eksplozje. Wrażenia z pokazu na gamescomie

Fallout 4 w akcji, czyli kurz, krew i eksplozje. Wrażenia z pokazu na gamescomie

zapowiedź gry5 sierpnia 2015

Podczas tegorocznych targów gamescom mieliśmy okazję zobaczyć niewielki skrawek czwartej części Fallouta przed listopadową premierą. Bethesda co prawda ograniczyła się w Kolonii do kilkunastominutowej prezentacji, ale i tak było na co popatrzeć.

Fallout 4 w akcji, czyli kurz, krew i eksplozje. Wrażenia z pokazu na gamescomie
Widzieliśmy grę Mafia III, czyli GTA: Nowy Orlean

Widzieliśmy grę Mafia III, czyli GTA: Nowy Orlean

zapowiedź gry6 sierpnia 2015

Kierunek w którym zmierza Mafia III niekoniecznie musi przypaść do gustu ortodoksyjnym fanom pierwszej części. Za to miłośnicy sandboksów w stylu GTA powinni czuć się w debiutanckiej grze studia Hangar 13 jak ryba w wodzie.

Widzieliśmy grę Mafia III, czyli GTA: Nowy Orlean
Graliśmy w Homefront: The Revolution – czy to nowy Far Cry w Filadelfii?

Graliśmy w Homefront: The Revolution – czy to nowy Far Cry w Filadelfii?

zapowiedź gry6 sierpnia 2015

Zaprezentowane po wielu miesiącach ciszy Homefront: The Revolution okazało się dość wciągającą i klimatyczną strzelaniną, choć wiele pomysłów do złudzenia przypomina te z zupełnie innych gier.

Graliśmy w Homefront: The Revolution – czy to nowy Far Cry w Filadelfii?
Widzieliśmy Hitmana na gamescomie – Agent 47 ponownie w zabójczej formie

Widzieliśmy Hitmana na gamescomie – Agent 47 ponownie w zabójczej formie

zapowiedź gry6 sierpnia 2015

Duże lokacje, nieograniczona swoboda, mnóstwo możliwości – wystarczył jeden pokaz Hitmana na gamescomie, by ponury sceptycyzm odnośnie nowego projektu IO Interactive przerodził się w wyczekiwanie na grudzień z wypiekami na policzkach.

Widzieliśmy Hitmana na gamescomie – Agent 47 ponownie w zabójczej formie
Widzieliśmy grę Syberia III – kultowa seria w końcu doczeka się kontynuacji

Widzieliśmy grę Syberia III – kultowa seria w końcu doczeka się kontynuacji

zapowiedź gry6 sierpnia 2015

Już ponad dekadę czekamy na kontynuację przygód Kate Walker, choć prezentacja na gamescomie była szalenie krótka, to przynajmniej udało nam się zobaczyć niewielki fragment rozgrywki.

Widzieliśmy grę Syberia III – kultowa seria w końcu doczeka się kontynuacji
Graliśmy w Just Cause 3 – eksplozje na każdą okazję

Graliśmy w Just Cause 3 – eksplozje na każdą okazję

zapowiedź gry6 sierpnia 2015

Avalanche podczas prezentacji Just Cause 3 na gamescomie miało naprawdę sporo do zaoferowania – z pokazu wynika, że Szwedzi nie zamierzają naprawiać czegoś, co nie jest zepsute: jest szybciej, mocniej i z większą liczbą eksplozji.

Graliśmy w Just Cause 3 – eksplozje na każdą okazję
Graliśmy w Need for Speed – gratka dla miłośników tuningu i nocnych wyścigów

Graliśmy w Need for Speed – gratka dla miłośników tuningu i nocnych wyścigów

zapowiedź gry6 sierpnia 2015

Fani cyklu Need for Speed muszą cierpliwie znosić niespodziewaną dwuletnią przerwę w wydaniu kolejnej odsłony serii. Spotkanie z twórcami na targach gamescom pozwoliło uzyskać kilka nowych informacji na temat nadchodzącej gry z szybkimi wozami.

Graliśmy w Need for Speed – gratka dla miłośników tuningu i nocnych wyścigów