Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

2015Najciekawsze zapowiedzi gier

Materiały przepremierowe gier opublikowane w 2015 roku.

Wielkie oczekiwania i zawirowania wokół Star Citizen - na co poszło 95 milionów dolarów?

Wielkie oczekiwania i zawirowania wokół Star Citizen - na co poszło 95 milionów dolarów?

zapowiedź gry7 listopada 2015

Star Citizen to bardzo obiecujący projekt - zebrał w końcu w formie crowdfundingu 95 milionów dolarów. Na jakim etapie są prace? Czy zawirowania wokół tytułu odbiją się na jakości gry?

Wielkie oczekiwania i zawirowania wokół Star Citizen - na co poszło 95 milionów dolarów?
Escape from Tarkov – oszałamiające graficznie połączenie The Division z Destiny w klimatach S.T.A.L.K.E.R.-a

Escape from Tarkov – oszałamiające graficznie połączenie The Division z Destiny w klimatach S.T.A.L.K.E.R.-a

zapowiedź gry28 listopada 2015

Połączenie The Division z Destiny, gry MMO z RPG. Najbardziej realistyczny i bezkompromisowy symulator strzelania i walk, jaki powstał. Obietnice twórców nowej gry Escape from Tarkov brzmią rewelacyjnie!

Escape from Tarkov – oszałamiające graficznie połączenie The Division z Destiny w klimatach S.T.A.L.K.E.R.-a
Graliśmy w Might & Magic: Heroes VII - stara szkoła kontra nowoczesność

Graliśmy w Might & Magic: Heroes VII - stara szkoła kontra nowoczesność

zapowiedź gry30 marca 2015

Po ostatnich produkcjach z cyklu Heroes of Might & Magic część siódma może okazać się wybawcą dla tej klasycznej serii. To gra, w której od razu odnajdą się przede wszystkim miłośnicy starszych części.

Graliśmy w Might & Magic: Heroes VII - stara szkoła kontra nowoczesność
Graliśmy w GTA V na PC - poprawiona grafika, mody i nowa muzyka - jest na co czekać!

Graliśmy w GTA V na PC - poprawiona grafika, mody i nowa muzyka - jest na co czekać!

zapowiedź gry8 kwietnia 2015

Od jednej z najbardziej wyczekiwanych pecetowych premier tego roku dzieli nas już tylko kilka dni. GTA V po paru opóźnieniach nareszcie zmierza na blaszaki! Mieliśmy okazję spędzić z grą kilka godzin i nie mamy żadnych wątpliwości – warto było czekać.

Graliśmy w GTA V na PC - poprawiona grafika, mody i nowa muzyka - jest na co czekać!
Testujemy grę BeamNG.drive - takich kraks nie ma nawet Burnout

Testujemy grę BeamNG.drive - takich kraks nie ma nawet Burnout

zapowiedź gry9 czerwca 2015

Gry samochodowe od lat zmagają się z problemem realistycznego przedstawienia uszkodzeń pojazdów. W parze z coraz lepszą grafiką nie idzie bowiem fizyka odpowiedzialna za wizualne przedstawienie wszelkich uszkodzeń. BeamNG.drive robi to inaczej.

Testujemy grę BeamNG.drive - takich kraks nie ma nawet Burnout
Graliśmy w Dying Light: The Following - dodatek wielkości podstawowej gry

Graliśmy w Dying Light: The Following - dodatek wielkości podstawowej gry

zapowiedź gry13 sierpnia 2015

Podczas targów gamescom Techland zaprezentował dodatek do Dying Light. The Following będzie niemal na pewno gratką dla fanów podstawowej wersji – nowej zawartości jest od groma, a zmiana otoczenia oznacza także sporą ewolucję w rozgrywce.

Graliśmy w Dying Light: The Following - dodatek wielkości podstawowej gry
Testujemy Reign of Kings – średniowieczny survival, czyli Rust i Chivalry w jednym

Testujemy Reign of Kings – średniowieczny survival, czyli Rust i Chivalry w jednym

zapowiedź gry25 marca 2015

Średniowiecze to idealny motyw przewodni dla gry o przetrwaniu, jednak do tej pory niewielu zdecydowało się na niego postawić. Jednymi z nielicznych są twórcy Reign of Kings – sieciowego survivalu, w którym przede wszystkim walczy się o przeżycie.

Testujemy Reign of Kings – średniowieczny survival, czyli Rust i Chivalry w jednym
Testujemy grę ARK: Survival Evolved - czy tak wyglądałby Far Cry: Primal z dinozaurami?

Testujemy grę ARK: Survival Evolved - czy tak wyglądałby Far Cry: Primal z dinozaurami?

zapowiedź gry14 października 2015

ARK: Survival Evolved od momentu rozpoczęcia fazy wczesnego dostępu jest regularnie aktualizowane. Sprawdzamy, w jakim stopniu ostatnie modyfikacje zmieniły rozgrywkę i czy wyszły tytułowi na dobre.

Testujemy grę ARK: Survival Evolved - czy tak wyglądałby Far Cry: Primal z dinozaurami?
Graliśmy w Star Wars: Battlefront – epickie bitwy w kultowych myśliwcach w trybie Eskadra

Graliśmy w Star Wars: Battlefront – epickie bitwy w kultowych myśliwcach w trybie Eskadra

zapowiedź gry7 sierpnia 2015

Po walkach na Hoth oraz trybie hordy w pustynnym kanionie EA na targach gamescom kolejny tryb rozgrywki w Star Wars: Battlefront. Tym razem będzie to nawiązanie do jednej z najsłynniejszych gier w tym uniwersum: X-Wing vs. TIE Fighter.

Graliśmy w Star Wars: Battlefront – epickie bitwy w kultowych myśliwcach w trybie Eskadra
Armored Warfare vs. World of Tanks – 7 powodów, dla których Wargaming powinien bać się Obsidianu

Armored Warfare vs. World of Tanks – 7 powodów, dla których Wargaming powinien bać się Obsidianu

zapowiedź gry1 listopada 2015

Wreszcie porządnie przetestowaliśmy Armored Warfare i wiemy jedno – World of Tanks ma się czego obawiać. Oto zbiór najsilniejszych stron nowej produkcji.

Armored Warfare vs. World of Tanks – 7 powodów, dla których Wargaming powinien bać się Obsidianu
Kursk - czym będzie nowa polska gra o tragedii rosyjskiej łodzi podwodnej?

Kursk - czym będzie nowa polska gra o tragedii rosyjskiej łodzi podwodnej?

zapowiedź gry25 maja 2015

Studio Jujubee w swojej najnowszej produkcji zajmie się katastrofą rosyjskiej łodzi podwodnej. W trakcie rozmowy z przedstawicielem katowickiego zespołu, mieliśmy okazję sprawdzić, jak będzie wyglądać ta kontrowersyjna gra.

Kursk - czym będzie nowa polska gra o tragedii rosyjskiej łodzi podwodnej?
Testujemy wersję beta gry Might & Magic: Heroes VII - daleka droga do domu

Testujemy wersję beta gry Might & Magic: Heroes VII - daleka droga do domu

zapowiedź gry6 czerwca 2015

Studio Limbic Entertainment stanęło wobec nielichego wyzwania połączenia tradycji z nowoczesnością w Might & Magic: Heroes VII. Po beta-testach możemy z ulgą powiedzieć, że deweloper wyszedł z opałów obronną ręką. Ale to jeszcze nie przesądza o sukcesie.

Testujemy wersję beta gry Might & Magic: Heroes VII - daleka droga do domu
Testujemy wczesną wersję gry LEGO Worlds, konkurentkę Minecrafta

Testujemy wczesną wersję gry LEGO Worlds, konkurentkę Minecrafta

zapowiedź gry7 czerwca 2015

Klocki LEGO wkraczają na terytorium opanowane dotychczas przez sandboksowe klony popularnego Minecrafta. Dzieło Traveller's Tales wypróbowuje sprawdzoną formułę łącząc ją z mechaniką znaną ze swoich poprzednich gier z lego ludkami w roli głównej.

Testujemy wczesną wersję gry LEGO Worlds, konkurentkę Minecrafta
Testujemy Torment: Tides of Numenera – hardcore’owy RPG o ogromnym potencjale

Testujemy Torment: Tides of Numenera – hardcore’owy RPG o ogromnym potencjale

zapowiedź gry30 października 2015

Tides of Numenera, czyli duchowy następca kultowego Planescape’a, zapowiada się zaskakująco dobrze. Wypróbowaliśmy wczesną wersję gry zawierającą podstawowe elementy rozgrywki i możemy podzielić się z Wami pierwszymi wrażeniami.

Testujemy Torment: Tides of Numenera – hardcore’owy RPG o ogromnym potencjale
Graliśmy w tryb multiplayer gry Uncharted 4: Kres Złodzieja i zabiliśmy Drake'a

Graliśmy w tryb multiplayer gry Uncharted 4: Kres Złodzieja i zabiliśmy Drake'a

zapowiedź gry3 listopada 2015

Na Paris Games Week prezentację Uncharted 4: A Thief’s End ograniczono do pokazania trybu wieloosobowego. Mieliśmy okazję w niego zagrać – studio Naughty Dog po raz kolejny dostarcza kompetentnego, pełnego akcji multiplayera.

Graliśmy w tryb multiplayer gry Uncharted 4: Kres Złodzieja i zabiliśmy Drake'a
Graliśmy w Overwatch – szykuje się wielki hit od Blizzarda

Graliśmy w Overwatch – szykuje się wielki hit od Blizzarda

zapowiedź gry6 listopada 2015

Wystartowały zamknięte testy pierwszej w historii strzelanki Blizzarda. Już w obecnej formie Overwatch ma naprawdę ogromny potencjał – co potwierdza, że „Zamieć” to prawdziwa fabryka hitów.

Graliśmy w Overwatch – szykuje się wielki hit od Blizzarda
Graliśmy w Black Desert – ostatnia nadzieja gier sieciowych wygląda zabójczo

Graliśmy w Black Desert – ostatnia nadzieja gier sieciowych wygląda zabójczo

zapowiedź gry13 listopada 2015

Debiutancka produkcja studia Pearl Abyss już od przeszło roku intryguje wszystkich fanów gier MMO. Przetestowaliśmy wczesną wersję zachodniej odsłony gry i już wiemy – warto czekać!

Graliśmy w Black Desert – ostatnia nadzieja gier sieciowych wygląda zabójczo
Graliśmy w Ashes of the Singularity - połączenie Company of Heroes i Total Annihilation

Graliśmy w Ashes of the Singularity - połączenie Company of Heroes i Total Annihilation

zapowiedź gry17 listopada 2015

Najnowsza gra studia Stardock – twórców kosmicznej strategii Galactic Civilizations – znana jest głównie z tego, że jest pierwszym benchmarkiem DirectX 12. Wczesna beta Ashes of the Singularity pokazuje, że to również RTS z ciekawą mechaniką.

Graliśmy w Ashes of the Singularity - połączenie Company of Heroes i Total Annihilation
Graliśmy w Deus Ex: Rozłam ludzkości - ładniej, efektowniej, ale też łatwiej

Graliśmy w Deus Ex: Rozłam ludzkości - ładniej, efektowniej, ale też łatwiej

zapowiedź gry27 listopada 2015

Dwa etapy z gry Deus Ex: Mankind Divided wystarczyły, by zrozumieć, że w momencie premiery nowe dzieło Eidos Montreal rzeczywiście podzieli ludzkość... a przynajmniej fanów serii.

Graliśmy w Deus Ex: Rozłam ludzkości - ładniej, efektowniej, ale też łatwiej
Total War: Warhammer - ujarzmialiśmy orków na mapie strategicznej Starego Świata

Total War: Warhammer - ujarzmialiśmy orków na mapie strategicznej Starego Świata

zapowiedź gry3 grudnia 2015

Kolejna tajemnica gry Total War: Warhammer została odkryta – widzieliśmy mapę strategiczną w nowej turówce studia Creative Assembly. Rozgrywka po stronie orków może nie stanowi wielkiej rewolucji w serii, ale i tak prezentuje się rewelacyjnie.

Total War: Warhammer - ujarzmialiśmy orków na mapie strategicznej Starego Świata
Wampiryzm w czasach zarazy -  oto Vampyr, mroczny RPG od twórców Life is Strange

Wampiryzm w czasach zarazy - oto Vampyr, mroczny RPG od twórców Life is Strange

zapowiedź gry6 grudnia 2015

Studio Dontnod Entertainment po sukcesie Life is Strange zabiera się za RPG akcji rozgrywające się w czasach epidemii hiszpanki. Zbieramy informacje o Vampyrze, mrocznej produkcji z dużym naciskiem na wybory gracza.

Wampiryzm w czasach zarazy - oto Vampyr, mroczny RPG od twórców Life is Strange
Graliśmy w XCOM 2 - kolejne starcie z kosmitami przynosi sporo nowości

Graliśmy w XCOM 2 - kolejne starcie z kosmitami przynosi sporo nowości

zapowiedź gry10 grudnia 2015

Ogromny sukces Enemy Unknown i Enemy Within zapewnił serii XCOM kolejną odsłonę. Mieliśmy okazję sprawdzić „dwójkę” w praktyce, a wraz z nią – szereg usprawnień oraz niespodziewanych nowości.

Graliśmy w XCOM 2 - kolejne starcie z kosmitami przynosi sporo nowości
Graliśmy w RimWorlda – hardkorowy miks Fireflya i Dwarf Fortress

Graliśmy w RimWorlda – hardkorowy miks Fireflya i Dwarf Fortress

zapowiedź gry17 grudnia 2015

RimWorld to jedna z najciekawiej zapowiadających się hardkorowych strategii. Pograliśmy i wiemy, że warto i czekać i... już grać!

Graliśmy w RimWorlda – hardkorowy miks Fireflya i Dwarf Fortress
Testujemy grę Squad - w spadkobiercy Project Reality strzela się na poważnie

Testujemy grę Squad - w spadkobiercy Project Reality strzela się na poważnie

zapowiedź gry18 grudnia 2015

Squad – taktyczna strzelanina FPP i duchowy następca słynnego moda Project Reality jest od niedawna dostępny w usłudze Steam Early Access. Pomimo wczesnej wersji alfa produkcja okazuje się całkiem grywalna i nie odstrasza błędami.

Testujemy grę Squad - w spadkobiercy Project Reality strzela się na poważnie
Mafia III bez tajemnic - wszystko, co wiemy o nowej odsłonie kultowej serii

Mafia III bez tajemnic - wszystko, co wiemy o nowej odsłonie kultowej serii

zapowiedź gry22 grudnia 2015

Trzecia część Mafii to niewątpliwie jedna z najbardziej oczekiwanych premier nadchodzącego roku. Czy będzie to zwykły klon GTA, czy godny następca kultowej „jedynki”? Oto wszystko, co do tej pory wiadomo o nowej Mafii!

Mafia III bez tajemnic - wszystko, co wiemy o nowej odsłonie kultowej serii
The Last Guardian - jedyny taki exclusive na PlayStation 4

The Last Guardian - jedyny taki exclusive na PlayStation 4

zapowiedź gry23 grudnia 2015

ICO i Shadow of the Colossus. Dwa ważne dzieła, które trafiły do graczy w czasach panowania PlayStation 2. Czy PlayStation 4 doczeka się w końcu tytułu dorównującego niezwykłością grom wyprodukowanym przez Team ICO?

The Last Guardian - jedyny taki exclusive na PlayStation 4
Graliśmy w Assassin’s Creed: Syndicate – te same rozwiązania, te same problemy?

Graliśmy w Assassin’s Creed: Syndicate – te same rozwiązania, te same problemy?

zapowiedź gry7 sierpnia 2015

W Assassin’s Creed: Syndicate na tegorocznym gamescomie pograliśmy zaledwie pół godziny, ale to w zupełności wystarczyło, by wyciągnąć parę wniosków.

Graliśmy w Assassin’s Creed: Syndicate – te same rozwiązania, te same problemy?
Widzieliśmy Mount & Blade II: Bannerlord – wymarzona kontynuacja?

Widzieliśmy Mount & Blade II: Bannerlord – wymarzona kontynuacja?

zapowiedź gry7 sierpnia 2015

Twórcy powstającego od pięciu lat Mount & Blade II: Bannerlord pokazali w końcu niewielkie fragmenty gry w akcji. Całość zdecydowanie wypiękniała, a największe wrażenie robią oblężenia zamków oraz niesłychanie łatwy w użyciu kreator terenu.

Widzieliśmy Mount & Blade II: Bannerlord – wymarzona kontynuacja?
Mirror's Edge: Catalyst - jedna z najlepiej dopracowanych gier targów gamescom

Mirror's Edge: Catalyst - jedna z najlepiej dopracowanych gier targów gamescom

zapowiedź gry7 sierpnia 2015

Mirror's Edge Catalyst zapewne nie odniesie wielkiego komercyjnego sukcesu, ale będzie jedną z gier, która odświeży portfolio EA i zapewni nam sporą porcję rozgrywki na poziomie.

Mirror's Edge: Catalyst - jedna z najlepiej dopracowanych gier targów gamescom
Dark Souls III – ile jest Bloodborne’a w nowych Soulsach?

Dark Souls III – ile jest Bloodborne’a w nowych Soulsach?

zapowiedź gry8 sierpnia 2015

From Software narzuciło sobie ogromne tempo wypuszczając jedną grę rocznie. Już na początku 2016 zagramy w Dark Souls III, na gamescomie sprawdziliśmy, czy nowa gra Hidetakiego Miyazakiego wierna jest tradycjom serii.

Dark Souls III – ile jest Bloodborne’a w nowych Soulsach?