Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

2015Najciekawsze zapowiedzi gier

Materiały przepremierowe gier opublikowane w 2015 roku.

8 rzeczy, które Fallout 4 zrobi lepiej od Fallouta 3

8 rzeczy, które Fallout 4 zrobi lepiej od Fallouta 3

zapowiedź gry15 czerwca 2015

Ledwo przyszła zapowiedź Fallouta 4 a już wiemy, że w nowego RPG-a Bethesdy zagramy w listopadzie 2015 roku. To nie jedyna dobra wiadomość. Oto 8 rzeczy, którymi Bethesda przekonała nas do nowego Fallouta.

8 rzeczy, które Fallout 4 zrobi lepiej od Fallouta 3
Testujemy grę BeamNG.drive - takich kraks nie ma nawet Burnout

Testujemy grę BeamNG.drive - takich kraks nie ma nawet Burnout

zapowiedź gry9 czerwca 2015

Gry samochodowe od lat zmagają się z problemem realistycznego przedstawienia uszkodzeń pojazdów. W parze z coraz lepszą grafiką nie idzie bowiem fizyka odpowiedzialna za wizualne przedstawienie wszelkich uszkodzeń. BeamNG.drive robi to inaczej.

Testujemy grę BeamNG.drive - takich kraks nie ma nawet Burnout
Wielkie oczekiwania i zawirowania wokół Star Citizen - na co poszło 95 milionów dolarów?

Wielkie oczekiwania i zawirowania wokół Star Citizen - na co poszło 95 milionów dolarów?

zapowiedź gry7 listopada 2015

Star Citizen to bardzo obiecujący projekt - zebrał w końcu w formie crowdfundingu 95 milionów dolarów. Na jakim etapie są prace? Czy zawirowania wokół tytułu odbiją się na jakości gry?

Wielkie oczekiwania i zawirowania wokół Star Citizen - na co poszło 95 milionów dolarów?
Testujemy Reign of Kings – średniowieczny survival, czyli Rust i Chivalry w jednym

Testujemy Reign of Kings – średniowieczny survival, czyli Rust i Chivalry w jednym

zapowiedź gry25 marca 2015

Średniowiecze to idealny motyw przewodni dla gry o przetrwaniu, jednak do tej pory niewielu zdecydowało się na niego postawić. Jednymi z nielicznych są twórcy Reign of Kings – sieciowego survivalu, w którym przede wszystkim walczy się o przeżycie.

Testujemy Reign of Kings – średniowieczny survival, czyli Rust i Chivalry w jednym
Testujemy Serpent in the Staglands - RPG tak hardkorowe, że aż boli

Testujemy Serpent in the Staglands - RPG tak hardkorowe, że aż boli

zapowiedź gry21 stycznia 2015

Aby stworzyć coś intrygującego wcale nie potrzeba zawrotnych środków. Przyglądamy się bliżej niewielkiej produkcji, która próbuje zdobyć serca graczy tym, co porzucono w gatunku dobrych kilkadziesiąt lat temu.

Testujemy Serpent in the Staglands - RPG tak hardkorowe, że aż boli
Graliśmy w Might & Magic: Heroes VII - stara szkoła kontra nowoczesność

Graliśmy w Might & Magic: Heroes VII - stara szkoła kontra nowoczesność

zapowiedź gry30 marca 2015

Po ostatnich produkcjach z cyklu Heroes of Might & Magic część siódma może okazać się wybawcą dla tej klasycznej serii. To gra, w której od razu odnajdą się przede wszystkim miłośnicy starszych części.

Graliśmy w Might & Magic: Heroes VII - stara szkoła kontra nowoczesność
Testujemy Mordheim: City of the Damned - Warhammer Fantasy na mniejszą skalę

Testujemy Mordheim: City of the Damned - Warhammer Fantasy na mniejszą skalę

zapowiedź gry13 stycznia 2015

Na nadmiar gier taktycznych w ostatnim czasie nie narzekamy, a jeszcze mniej produkcji rozgrywa się w uniwersum stworzonym przez Games Workshop. Czy Mordheim: City of the Damned, łączące obie te sfery, sprosta wysokim oczekiwaniom fanów?

Testujemy Mordheim: City of the Damned - Warhammer Fantasy na mniejszą skalę
Testujemy grę Wiedźmin 3: Dziki Gon - najlepsze polskie RPG wraca

Testujemy grę Wiedźmin 3: Dziki Gon - najlepsze polskie RPG wraca

zapowiedź gry26 stycznia 2015

Trzy godziny to może niewiele czasu na ogranie trzeciego Wiedźmina, ale wystarczyło, żeby przekonać się, co dla twórców jest najważniejsze. W Dzikim Gonie prym wiedzie fabuła. Tak mocno nasyconego historią otwartego RPG-a jeszcze wcześniej nie widziałem.

Testujemy grę Wiedźmin 3: Dziki Gon - najlepsze polskie RPG wraca
Graliśmy w GTA V na PC - poprawiona grafika, mody i nowa muzyka - jest na co czekać!

Graliśmy w GTA V na PC - poprawiona grafika, mody i nowa muzyka - jest na co czekać!

zapowiedź gry8 kwietnia 2015

Od jednej z najbardziej wyczekiwanych pecetowych premier tego roku dzieli nas już tylko kilka dni. GTA V po paru opóźnieniach nareszcie zmierza na blaszaki! Mieliśmy okazję spędzić z grą kilka godzin i nie mamy żadnych wątpliwości – warto było czekać.

Graliśmy w GTA V na PC - poprawiona grafika, mody i nowa muzyka - jest na co czekać!
Graliśmy w Serca z Kamienia - pierwszy duży dodatek do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Graliśmy w Serca z Kamienia - pierwszy duży dodatek do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

zapowiedź gry28 września 2015

Spędziliśmy kilka godzin przy pierwszym pełnoprawnym dodatku do Wiedźmina 3, czyli Sercach z Kamienia. Czy październikowa premiera będzie wystarczającym powodem, żeby znów wejść w buty Geralta?

Graliśmy w Serca z Kamienia - pierwszy duży dodatek do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon
Graliśmy w American Truck Simulator i mamy sporo nowych informacji!

Graliśmy w American Truck Simulator i mamy sporo nowych informacji!

zapowiedź gry20 października 2015

Tegoroczne targi Poznań Game Arena były okazją, by osobiście zasiąść za kierownicą American Truck Simulatora i dowiedzieć się paru szczegółów od samego prezesa studia SCS – Pavla Sebora.

Graliśmy w American Truck Simulator i mamy sporo nowych informacji!
Armored Warfare vs. World of Tanks – 7 powodów, dla których Wargaming powinien bać się Obsidianu

Armored Warfare vs. World of Tanks – 7 powodów, dla których Wargaming powinien bać się Obsidianu

zapowiedź gry1 listopada 2015

Wreszcie porządnie przetestowaliśmy Armored Warfare i wiemy jedno – World of Tanks ma się czego obawiać. Oto zbiór najsilniejszych stron nowej produkcji.

Armored Warfare vs. World of Tanks – 7 powodów, dla których Wargaming powinien bać się Obsidianu
Graliśmy w tryb multiplayer gry Uncharted 4: Kres Złodzieja i zabiliśmy Drake'a

Graliśmy w tryb multiplayer gry Uncharted 4: Kres Złodzieja i zabiliśmy Drake'a

zapowiedź gry3 listopada 2015

Na Paris Games Week prezentację Uncharted 4: A Thief’s End ograniczono do pokazania trybu wieloosobowego. Mieliśmy okazję w niego zagrać – studio Naughty Dog po raz kolejny dostarcza kompetentnego, pełnego akcji multiplayera.

Graliśmy w tryb multiplayer gry Uncharted 4: Kres Złodzieja i zabiliśmy Drake'a
Fallout 4 w akcji, czyli kurz, krew i eksplozje. Wrażenia z pokazu na gamescomie

Fallout 4 w akcji, czyli kurz, krew i eksplozje. Wrażenia z pokazu na gamescomie

zapowiedź gry5 sierpnia 2015

Podczas tegorocznych targów gamescom mieliśmy okazję zobaczyć niewielki skrawek czwartej części Fallouta przed listopadową premierą. Bethesda co prawda ograniczyła się w Kolonii do kilkunastominutowej prezentacji, ale i tak było na co popatrzeć.

Fallout 4 w akcji, czyli kurz, krew i eksplozje. Wrażenia z pokazu na gamescomie
Graliśmy w Dying Light: The Following - dodatek wielkości podstawowej gry

Graliśmy w Dying Light: The Following - dodatek wielkości podstawowej gry

zapowiedź gry13 sierpnia 2015

Podczas targów gamescom Techland zaprezentował dodatek do Dying Light. The Following będzie niemal na pewno gratką dla fanów podstawowej wersji – nowej zawartości jest od groma, a zmiana otoczenia oznacza także sporą ewolucję w rozgrywce.

Graliśmy w Dying Light: The Following - dodatek wielkości podstawowej gry
Pillars of Eternity: White March - co przyniesie duże rozszerzenie do rewelacyjnego klasycznego RPG?

Pillars of Eternity: White March - co przyniesie duże rozszerzenie do rewelacyjnego klasycznego RPG?

zapowiedź gry14 sierpnia 2015

Jedno z najlepszych RPG tego roku – Pillars of Eternity – ukazało się raptem pod koniec marca, a tu już nadchodzi spory dodatek – The White March. Targi gamescom były dobrą okazją, by przed premierą poznać kolejne szczegóły na temat rozszerzenia.

Pillars of Eternity: White March - co przyniesie duże rozszerzenie do rewelacyjnego klasycznego RPG?
Graliśmy w Sword Coast Legends - RPG z potężnymi możliwościami edycyjnymi

Graliśmy w Sword Coast Legends - RPG z potężnymi możliwościami edycyjnymi

zapowiedź gry17 sierpnia 2015

Jeśli jesteście fanami klasycznych tytułów RPG, rozgrywanych z kartką i ołówkiem w ręku, a popularne RPG do Was nie przemawiają – Sword Coast Legends może zmienić to nastawienie. Nie tylko zagramy w nie z przyjaciółmi, ale też wcielimy się w mistrza gry!

Graliśmy w Sword Coast Legends - RPG z potężnymi możliwościami edycyjnymi
American Truck Simulator - do premiery gry kręta droga

American Truck Simulator - do premiery gry kręta droga

zapowiedź gry18 sierpnia 2015

Pokaz grywalnej wersji American Truck Simulatora na targach gamescom wielu odebrało jako zapowiedź rychłej premiery gry – jak się jednak okazuje, ekipa SCS Software ma jeszcze trochę do zrobienia.

American Truck Simulator - do premiery gry kręta droga

"Elex będzie mieć więcej z Gothica niż Risen" - wywiad z Björnem Pankratzem z Piranha Bytes

zapowiedź gry19 sierpnia 2015

Firma Piranha Bytes ujawniła pierwsze szczegóły na temat swojej nowej gry Elex. To pierwsza produkcja niemieckiego studia od 2009 roku, która skorzysta z zupełnie nowej marki. Czym będzie tytuł z gatunku science fantasy? Zapytaliśmy o to jego twórcę.

"Elex będzie mieć więcej z Gothica niż Risen" - wywiad z Björnem Pankratzem z Piranha Bytes
Graliśmy w Divinity: Original Sin 2 - sequel bez uproszczeń

Graliśmy w Divinity: Original Sin 2 - sequel bez uproszczeń

zapowiedź gry26 sierpnia 2015

Odwiedziliśmy siedzibę belgijskiego studia Larian, aby przekonać się, w jakiej formie jest gra Divinity: Original Sin 2 przed rozpoczęciem kampanii kickstarterowej. Sequel jednego z najlepszych RPG ostatnich lat zapowiada się bardzo obiecująco.

Graliśmy w Divinity: Original Sin 2 - sequel bez uproszczeń
Testujemy intrygujący survival Event[0] – czy przetrwasz starcie ze sztuczną inteligencją?

Testujemy intrygujący survival Event[0] – czy przetrwasz starcie ze sztuczną inteligencją?

zapowiedź gry2 września 2015

Przyjrzeliśmy się Event[0] – interaktywnej przygodzie rozgrywającej się na statku kosmicznym opanowanym przez pozornie nieszkodliwą sztuczną inteligencję. Fani zarówno klimatów sci-fi, jak i ciekawie opowiedzianej historii mogą zacierać ręce.

Testujemy intrygujący survival Event[0] – czy przetrwasz starcie ze sztuczną inteligencją?
Widzieliśmy grę Master of Orion: Conquer the Stars - odświeżony klasyk rodem z Argentyny

Widzieliśmy grę Master of Orion: Conquer the Stars - odświeżony klasyk rodem z Argentyny

zapowiedź gry2 września 2015

Klasyczny hit z lat 90. we współczesnej oprawie graficznej i dźwiękowej... Lista gier, które chcielibyśmy w taki sposób otrzymać, jest pewnie długa, ale na razie możemy być pewni jedynie zagrania w odświeżoną wersję słynnej strategii – Master of Orion.

Widzieliśmy grę Master of Orion: Conquer the Stars - odświeżony klasyk rodem z Argentyny
Graliśmy w Valhalla Hills – duchowego następcę Settlersów i Cultures

Graliśmy w Valhalla Hills – duchowego następcę Settlersów i Cultures

zapowiedź gry4 września 2015

Fani klasycznych odsłon serii The Settlers czy też bardzo udanej sagi Cultures powinni mieć się na baczności – Valhalla Hills przypomni Wam bowiem klimat tych produkcji sprzed lat!

Graliśmy w Valhalla Hills – duchowego następcę Settlersów i Cultures
Testujemy grę Layers of Fear - polski horror jak malowany

Testujemy grę Layers of Fear - polski horror jak malowany

zapowiedź gry7 września 2015

Layers of Fear ma szansę okazać się mocnym kandydatem do miana jednego z najbardziej przemyślanych horrorów ostatnich lat. Po przetestowaniu obecnej wersji gry nie boimy się stwierdzić, że Bloober Team wie, co robi.

Testujemy grę Layers of Fear - polski horror jak malowany
Crossout - postapokaliptyczne destruction derby od twórców War Thundera

Crossout - postapokaliptyczne destruction derby od twórców War Thundera

zapowiedź gry13 września 2015

Tym razem zamiast samolotów, czołgów czy statków kosmicznych zasiądziemy za kierownicą własnoręcznie zbudowanego samochodu i zmierzymy się z innymi kierowcami w starciach rozgrywanych na postapokaliptycznych pustkowiach.

Crossout - postapokaliptyczne destruction derby od twórców War Thundera
Graliśmy w Total War: Warhammer - krasnoludy pod kontrolą

Graliśmy w Total War: Warhammer - krasnoludy pod kontrolą

zapowiedź gry16 września 2015

Kiedy z powodu pięknych zwiastunów strategii Total War: Warhammer nie mogliśmy już usiedzieć w miejscu, Creative Assembly pozwoliło przetestować fragment swojej gry. Nadal mamy więcej pytań, niż otrzymaliśmy odpowiedzi, ale jest imponująco!

Graliśmy w Total War: Warhammer - krasnoludy pod kontrolą
Dark Souls III wchodzi na ostatnią prostą - co wiemy o symulatorze umierania?

Dark Souls III wchodzi na ostatnią prostą - co wiemy o symulatorze umierania?

zapowiedź gry17 września 2015

W związku ze zbliżającym się wielkimi krokami Dark Souls III nadal mnóstwo pytań pozostaje bez odpowiedzi. Gra tworzona przez studio From Software ma korzystać z najlepszych rozwiązań wprowadzonych w pierwszej i drugiej odsłonie Soulsów.

Dark Souls III wchodzi na ostatnią prostą - co wiemy o symulatorze umierania?
Wielki test wersji beta gry Might & Magic: Heroes VII - jakie zmiany zaserwowali twórcy?

Wielki test wersji beta gry Might & Magic: Heroes VII - jakie zmiany zaserwowali twórcy?

zapowiedź gry22 września 2015

Do premiery Might & Magic: Heroes VII zostało już raptem parę dni, przyglądamy się zatem bliżej najnowszej odsłonie tej kultowej strategicznej serii, tworzonej przez Limbic Entertainment.

Wielki test wersji beta gry Might & Magic: Heroes VII - jakie zmiany zaserwowali twórcy?
Graliśmy w Assassin's Creed: Syndicate - industrialna rewolucja także w rozgrywce?

Graliśmy w Assassin's Creed: Syndicate - industrialna rewolucja także w rozgrywce?

zapowiedź gry24 września 2015

Premiera Assassin’s Creed: Syndicate zbliża się wielkimi krokami. Na pokazie w Londynie mieliśmy okazję przekonać się osobiście czy seria doczekała się potrzebnych zmian i w którym kierunku Ubisoft zdecydował się pchnąć jej kolejną odsłonę.

Graliśmy w Assassin's Creed: Syndicate - industrialna rewolucja także w rozgrywce?
Graliśmy w Rise of the Tomb Raider - Lary Croft wizyta w Syrii

Graliśmy w Rise of the Tomb Raider - Lary Croft wizyta w Syrii

zapowiedź gry24 września 2015

Na kilka tygodni przed premierą mogliśmy spędzić kilka godzin z grą Rise of the Tomb Raider. Wniosek jest prosty: Lara Croft dojrzewa i nie boi się nowych wyzwań.

Graliśmy w Rise of the Tomb Raider - Lary Croft wizyta w Syrii