Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

2015Najciekawsze zapowiedzi gier akcji

Materiały przedpremierowe dotyczące gier akcji opublikowane w 2015 roku.

Escape from Tarkov – oszałamiające graficznie połączenie The Division z Destiny w klimatach S.T.A.L.K.E.R.-a

Escape from Tarkov – oszałamiające graficznie połączenie The Division z Destiny w klimatach S.T.A.L.K.E.R.-a

zapowiedź gry28 listopada 2015

Połączenie The Division z Destiny, gry MMO z RPG. Najbardziej realistyczny i bezkompromisowy symulator strzelania i walk, jaki powstał. Obietnice twórców nowej gry Escape from Tarkov brzmią rewelacyjnie!

Escape from Tarkov – oszałamiające graficznie połączenie The Division z Destiny w klimatach S.T.A.L.K.E.R.-a
Graliśmy w GTA V na PC - poprawiona grafika, mody i nowa muzyka - jest na co czekać!

Graliśmy w GTA V na PC - poprawiona grafika, mody i nowa muzyka - jest na co czekać!

zapowiedź gry8 kwietnia 2015

Od jednej z najbardziej wyczekiwanych pecetowych premier tego roku dzieli nas już tylko kilka dni. GTA V po paru opóźnieniach nareszcie zmierza na blaszaki! Mieliśmy okazję spędzić z grą kilka godzin i nie mamy żadnych wątpliwości – warto było czekać.

Graliśmy w GTA V na PC - poprawiona grafika, mody i nowa muzyka - jest na co czekać!
Graliśmy w tryb multiplayer gry Uncharted 4: Kres Złodzieja i zabiliśmy Drake'a

Graliśmy w tryb multiplayer gry Uncharted 4: Kres Złodzieja i zabiliśmy Drake'a

zapowiedź gry3 listopada 2015

Na Paris Games Week prezentację Uncharted 4: A Thief’s End ograniczono do pokazania trybu wieloosobowego. Mieliśmy okazję w niego zagrać – studio Naughty Dog po raz kolejny dostarcza kompetentnego, pełnego akcji multiplayera.

Graliśmy w tryb multiplayer gry Uncharted 4: Kres Złodzieja i zabiliśmy Drake'a
Horizon: Zero Dawn – oryginalna postapokalipsa w otwatym świecie

Horizon: Zero Dawn – oryginalna postapokalipsa w otwatym świecie

zapowiedź gry19 czerwca 2015

Twórcy serii Killzone po latach obcowania z pierwszoosobowymi strzelaninami zmieniają klimat. Nie dość, że próbują swych sił w otwartym świecie, to biorą się za mieszankę RPG akcji z survivalem.

Horizon: Zero Dawn – oryginalna postapokalipsa w otwatym świecie
Graliśmy w Sniper: Ghost Warrior 3 - najładniejszy snajper w historii, a co poza tym?

Graliśmy w Sniper: Ghost Warrior 3 - najładniejszy snajper w historii, a co poza tym?

zapowiedź gry27 czerwca 2015

Po udanym zeszłoroczonym Sniper Elite III: Afrika, seria Sniper: Ghost Warrior ma przed sobą wyjątkowo trudne zadanie. Przyjrzeliśmy się bliżej temu, jak wypada trzecia odsłona cyklu i czy ma szansę powalczyć o pozycję lidera w swojej kategorii.

Graliśmy w Sniper: Ghost Warrior 3 - najładniejszy snajper w historii, a co poza tym?
Nowy kontrakt Agenta 47, czyli Hitman w otwartym świecie

Nowy kontrakt Agenta 47, czyli Hitman w otwartym świecie

zapowiedź gry2 lipca 2015

Dzięki nowatorskiemu sposobowi wydania przygody słynnego zabójcy na zlecenie w największym jak dotąd sandboksie w historii serii Hitman przedłużą się również na rok 2016.

Nowy kontrakt Agenta 47, czyli Hitman w otwartym świecie
Graliśmy w World of Warships – Wargaming.net na dobrym kursie

Graliśmy w World of Warships – Wargaming.net na dobrym kursie

zapowiedź gry6 lipca 2015

World of Warships, najnowsza gra białoruskiego studia Wargaming.net, doczekała się otwartej bety. W artykule przyglądamy się zmianom, jakie zaszły od czasów pierwszych testów, i staramy się odpowiedzieć na pytanie: „czy warto zagrać?”.

Graliśmy w World of Warships – Wargaming.net na dobrym kursie
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - idealne połączenie sandboksa i skradanki?

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - idealne połączenie sandboksa i skradanki?

zapowiedź gry7 lipca 2015

Dziś mija dokładnie 28 lat od premiery pierwszej gry z serii Metal Gear. Przez ten czas cykl przeszedł wiele zmian, ale też zyskał grono fanatycznych wyznawców. "Piątka" spróbuje otworzyć się też na miłośników skradanek, którzy MGS-a nie znają.

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - idealne połączenie sandboksa i skradanki?
Dishonored 2 - steampunkowy Hitman ósmej generacji

Dishonored 2 - steampunkowy Hitman ósmej generacji

zapowiedź gry9 lipca 2015

Na niedawnych targach E3 doczekaliśmy się w końcu zapowiedzi Dishonored 2. Na razie autorzy pokazali niewiele materiałów z kontynuacji przebojowego miksu skradanki i gry akcji FPP z 2012 roku, niemniej ujawnione dotąd informacje każą spodziewać się hitu.

Dishonored 2 - steampunkowy Hitman ósmej generacji
Doom – nadchodzi klasyczna rzeź w nowoczesnej oprawie

Doom – nadchodzi klasyczna rzeź w nowoczesnej oprawie

zapowiedź gry4 sierpnia 2015

Zamiast na nowo wymyślać koło, romansować z horrorem albo robić własne Call of Duty id Software stawia na to, co gracze pokochali dwadzieścia lat temu. Słowa klucze w przypadku nadchodzącego Dooma to: dynamika, efektowność, brutalność i oprawa wizualna.

Doom – nadchodzi klasyczna rzeź w nowoczesnej oprawie
Widzieliśmy grę Mafia III, czyli GTA: Nowy Orlean

Widzieliśmy grę Mafia III, czyli GTA: Nowy Orlean

zapowiedź gry6 sierpnia 2015

Kierunek w którym zmierza Mafia III niekoniecznie musi przypaść do gustu ortodoksyjnym fanom pierwszej części. Za to miłośnicy sandboksów w stylu GTA powinni czuć się w debiutanckiej grze studia Hangar 13 jak ryba w wodzie.

Widzieliśmy grę Mafia III, czyli GTA: Nowy Orlean
Graliśmy w Homefront: The Revolution – czy to nowy Far Cry w Filadelfii?

Graliśmy w Homefront: The Revolution – czy to nowy Far Cry w Filadelfii?

zapowiedź gry6 sierpnia 2015

Zaprezentowane po wielu miesiącach ciszy Homefront: The Revolution okazało się dość wciągającą i klimatyczną strzelaniną, choć wiele pomysłów do złudzenia przypomina te z zupełnie innych gier.

Graliśmy w Homefront: The Revolution – czy to nowy Far Cry w Filadelfii?
Widzieliśmy Hitmana na gamescomie – Agent 47 ponownie w zabójczej formie

Widzieliśmy Hitmana na gamescomie – Agent 47 ponownie w zabójczej formie

zapowiedź gry6 sierpnia 2015

Duże lokacje, nieograniczona swoboda, mnóstwo możliwości – wystarczył jeden pokaz Hitmana na gamescomie, by ponury sceptycyzm odnośnie nowego projektu IO Interactive przerodził się w wyczekiwanie na grudzień z wypiekami na policzkach.

Widzieliśmy Hitmana na gamescomie – Agent 47 ponownie w zabójczej formie
Graliśmy w Just Cause 3 – eksplozje na każdą okazję

Graliśmy w Just Cause 3 – eksplozje na każdą okazję

zapowiedź gry6 sierpnia 2015

Avalanche podczas prezentacji Just Cause 3 na gamescomie miało naprawdę sporo do zaoferowania – z pokazu wynika, że Szwedzi nie zamierzają naprawiać czegoś, co nie jest zepsute: jest szybciej, mocniej i z większą liczbą eksplozji.

Graliśmy w Just Cause 3 – eksplozje na każdą okazję
Graliśmy w Star Wars: Battlefront – epickie bitwy w kultowych myśliwcach w trybie Eskadra

Graliśmy w Star Wars: Battlefront – epickie bitwy w kultowych myśliwcach w trybie Eskadra

zapowiedź gry7 sierpnia 2015

Po walkach na Hoth oraz trybie hordy w pustynnym kanionie EA na targach gamescom kolejny tryb rozgrywki w Star Wars: Battlefront. Tym razem będzie to nawiązanie do jednej z najsłynniejszych gier w tym uniwersum: X-Wing vs. TIE Fighter.

Graliśmy w Star Wars: Battlefront – epickie bitwy w kultowych myśliwcach w trybie Eskadra
Graliśmy w Assassin’s Creed: Syndicate – te same rozwiązania, te same problemy?

Graliśmy w Assassin’s Creed: Syndicate – te same rozwiązania, te same problemy?

zapowiedź gry7 sierpnia 2015

W Assassin’s Creed: Syndicate na tegorocznym gamescomie pograliśmy zaledwie pół godziny, ale to w zupełności wystarczyło, by wyciągnąć parę wniosków.

Graliśmy w Assassin’s Creed: Syndicate – te same rozwiązania, te same problemy?
Mirror's Edge: Catalyst - jedna z najlepiej dopracowanych gier targów gamescom

Mirror's Edge: Catalyst - jedna z najlepiej dopracowanych gier targów gamescom

zapowiedź gry7 sierpnia 2015

Mirror's Edge Catalyst zapewne nie odniesie wielkiego komercyjnego sukcesu, ale będzie jedną z gier, która odświeży portfolio EA i zapewni nam sporą porcję rozgrywki na poziomie.

Mirror's Edge: Catalyst - jedna z najlepiej dopracowanych gier targów gamescom
Graliśmy Rise of the Tomb Raider – u Lary bez rewolucyjnych zmian

Graliśmy Rise of the Tomb Raider – u Lary bez rewolucyjnych zmian

zapowiedź gry8 sierpnia 2015

Po oszałamiającym sukcesie Tomb Raidera Crystal Dynamics porzuciło próby większych innowacji i trzyma się sprawdzonej formuły sprzed dwóch lat. Efekt? Fundamentalnych zmian w Rise... nie uświadczymy – to produkcja ładna, filmowa i na razie niezbyt trudna.

Graliśmy Rise of the Tomb Raider – u Lary bez rewolucyjnych zmian
Widzieliśmy Quantum Break - graj w to, co oglądasz, oglądaj to, w co grasz

Widzieliśmy Quantum Break - graj w to, co oglądasz, oglądaj to, w co grasz

zapowiedź gry9 sierpnia 2015

Znamy datę premiery Quantum Break, prawdopodobnie najważniejszego tytułu na platformę Xbox One! Połączenie gry akcji z serialem telewizyjnym, w którym zobaczymy paru popularnych aktorów, wydaje się na tyle interesującym pomysłem.

Widzieliśmy Quantum Break - graj w to, co oglądasz, oglądaj to, w co grasz
Graliśmy w Sniper: Ghost Warrior 3 na gamescomie - mniej strzelania, więcej zwiadu

Graliśmy w Sniper: Ghost Warrior 3 na gamescomie - mniej strzelania, więcej zwiadu

zapowiedź gry11 sierpnia 2015

Studio CI Games – autorzy trzeciej części gry Sniper: Ghost Warrior – na targi gamescom przywiozło nowy fragment rozgrywki. Co ciekawe, nie pada w nim żaden strzał...

Graliśmy w Sniper: Ghost Warrior 3 na gamescomie - mniej strzelania, więcej zwiadu
Graliśmy w Dying Light: The Following - dodatek wielkości podstawowej gry

Graliśmy w Dying Light: The Following - dodatek wielkości podstawowej gry

zapowiedź gry13 sierpnia 2015

Podczas targów gamescom Techland zaprezentował dodatek do Dying Light. The Following będzie niemal na pewno gratką dla fanów podstawowej wersji – nowej zawartości jest od groma, a zmiana otoczenia oznacza także sporą ewolucję w rozgrywce.

Graliśmy w Dying Light: The Following - dodatek wielkości podstawowej gry
Crossout - postapokaliptyczne destruction derby od twórców War Thundera

Crossout - postapokaliptyczne destruction derby od twórców War Thundera

zapowiedź gry13 września 2015

Tym razem zamiast samolotów, czołgów czy statków kosmicznych zasiądziemy za kierownicą własnoręcznie zbudowanego samochodu i zmierzymy się z innymi kierowcami w starciach rozgrywanych na postapokaliptycznych pustkowiach.

Crossout - postapokaliptyczne destruction derby od twórców War Thundera
Graliśmy w Assassin's Creed: Syndicate - industrialna rewolucja także w rozgrywce?

Graliśmy w Assassin's Creed: Syndicate - industrialna rewolucja także w rozgrywce?

zapowiedź gry24 września 2015

Premiera Assassin’s Creed: Syndicate zbliża się wielkimi krokami. Na pokazie w Londynie mieliśmy okazję przekonać się osobiście czy seria doczekała się potrzebnych zmian i w którym kierunku Ubisoft zdecydował się pchnąć jej kolejną odsłonę.

Graliśmy w Assassin's Creed: Syndicate - industrialna rewolucja także w rozgrywce?
Graliśmy w Rise of the Tomb Raider - Lary Croft wizyta w Syrii

Graliśmy w Rise of the Tomb Raider - Lary Croft wizyta w Syrii

zapowiedź gry24 września 2015

Na kilka tygodni przed premierą mogliśmy spędzić kilka godzin z grą Rise of the Tomb Raider. Wniosek jest prosty: Lara Croft dojrzewa i nie boi się nowych wyzwań.

Graliśmy w Rise of the Tomb Raider - Lary Croft wizyta w Syrii
Graliśmy w Star Wars: Battlefront - Moc jest silna w wersji beta

Graliśmy w Star Wars: Battlefront - Moc jest silna w wersji beta

zapowiedź gry5 października 2015

8 października wystartują długo oczekiwane testy wersji beta gry Star Wars: Battlefront. Dzięki uprzejmości firmy Electronic Arts, mogliśmy sprawdzić wcześniej w akcji wszystkie zaplanowane w nim tryby rozgrywki.

Graliśmy w Star Wars: Battlefront - Moc jest silna w wersji beta
Testujemy grę ARK: Survival Evolved - czy tak wyglądałby Far Cry: Primal z dinozaurami?

Testujemy grę ARK: Survival Evolved - czy tak wyglądałby Far Cry: Primal z dinozaurami?

zapowiedź gry14 października 2015

ARK: Survival Evolved od momentu rozpoczęcia fazy wczesnego dostępu jest regularnie aktualizowane. Sprawdzamy, w jakim stopniu ostatnie modyfikacje zmieniły rozgrywkę i czy wyszły tytułowi na dobre.

Testujemy grę ARK: Survival Evolved - czy tak wyglądałby Far Cry: Primal z dinozaurami?
Zapowiedź Far Cry Primal – sandboksowa strzelanina wykopana do prehistorii

Zapowiedź Far Cry Primal – sandboksowa strzelanina wykopana do prehistorii

zapowiedź gry17 października 2015

Kiedy wszyscy dumaliśmy, w jakim rejonie świata FPS-owa seria Far Cry pozwoli nam tym razem szaleć z karabinami, pojazdami i słoniami, Ubisoft dał nam prztyczka w nos, zapowiadając Far Cry Primal. Co powiecie na prehistoryczną walkę o przetrwanie?

Zapowiedź Far Cry Primal – sandboksowa strzelanina wykopana do prehistorii
Zapowiedź gry Horizon: Zero Dawn – RPG, sandbox czy survival?

Zapowiedź gry Horizon: Zero Dawn – RPG, sandbox czy survival?

zapowiedź gry24 października 2015

Minęły cztery miesiące od oficjalnej zapowiedzi Horizon: Zero Dawn – nowej gry akcji studia Guerrilla Games, która okazała się jedną z najprzyjemniejszych niespodzianek ostatnich targów E3. Co nowego ujawniono przy okazji pokazu tego tytułu na WGW?

Zapowiedź gry Horizon: Zero Dawn – RPG, sandbox czy survival?
Graliśmy w Tom Clancy’s The Division – co oferuje sieciowa gra Ubisoftu na kilka miesięcy przed premierą?

Graliśmy w Tom Clancy’s The Division – co oferuje sieciowa gra Ubisoftu na kilka miesięcy przed premierą?

zapowiedź gry25 października 2015

Na Warsaw Games Week pojawiło się sporo interesujących tytułów, ale to The Division należało do jednej z nielicznych, przedpremierowych produkcji, w które faktycznie można było pograć.

Graliśmy w Tom Clancy’s The Division – co oferuje sieciowa gra Ubisoftu na kilka miesięcy przed premierą?
Widzieliśmy grę WiLD – symulator wszystkiego, co pełza, pływa i biega na czterech łapach

Widzieliśmy grę WiLD – symulator wszystkiego, co pełza, pływa i biega na czterech łapach

zapowiedź gry28 października 2015

WiLD ma szansę na zrobienie zamieszania wśród bardziej ambitnych tytułów – mechanika wcielania się w zwierzęta i wykorzystywania ich do własnych celów zapowiada się naprawdę nieźle, jeśli tylko twórcy odpowiednio ją rozbudują.

Widzieliśmy grę WiLD – symulator wszystkiego, co pełza, pływa i biega na czterech łapach
 
1 2 3