2017Najciekawsze zapowiedzi gier
Materiały przepremierowe gier opublikowane w 2017 roku.

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
zapowiedź gry17 lutego 2017
Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Farmer’s Dynasty – rolnik szuka żony
zapowiedź gry20 grudnia 2017
Życie na wirtualnej farmie to nie tylko ciężka harówka od świtu do zmierzchu – znajdzie się tu także czas na zawieranie znajomości, sąsiedzką pomoc i budowanie swojej reputacji. Najdobitniej pokazuje to Farmer’s Dynasty.
Graliśmy w Farmer’s Dynasty – rolnik szuka żony
Graliśmy w The Evil Within 2 – poprawny survival horror
zapowiedź gry25 sierpnia 2017
Godzinna sesja z The Evil Within 2 podczas gamescomu przerodziła się w najgorszy koszmar każdego gracza. I to nie dlatego, że gra jest tak przerażająca – to survival horror całkowicie poprawny, ale przy tym pozbawiony nawet zalążka własnej tożsamości.
Graliśmy w The Evil Within 2 – poprawny survival horror
Graliśmy w Scorn – horror, przy którym Obcy wymięka
zapowiedź gry6 października 2017
Scorn studia Ebb Software to gra, którą mógłby wymyślić Hans R. Giger, twórca ksenomorfa z filmu Obcy: Ósmy Pasażer Nostromo. Zapowiada się horror straszny i... mięsisty (dosłownie!).
Graliśmy w Scorn – horror, przy którym Obcy wymięka
Graliśmy w Days of War – przedwczesny szturm na Omaha Beach
zapowiedź gry8 lutego 2017
Days of War próbuje przywrócić blask drugowojennym strzelankom, ale na razie oferuje zbyt mało, byśmy ponownie dali się oczarować szturmem na plażę Omaha.
Graliśmy w Days of War – przedwczesny szturm na Omaha Beach
Graliśmy w Pillars of Eternity II: Deadfire – Pillarsy z Karaibów
zapowiedź gry29 listopada 2017
Beta Pillars of Eternity II: Deadfire zwiastuje, że Obsidian dotrzyma złożonych obietnic i gra będzie produkcją większą, ciekawszą i najpewniej lepszą od poprzedniczki. Choć niektóre rzeczy wymagają jeszcze poprawek.
Graliśmy w Pillars of Eternity II: Deadfire – Pillarsy z Karaibów
Widzieliśmy grę Star Wars Battlefront II – ciemna strona Mocy z własną kampanią
zapowiedź gry16 kwietnia 2017
Pojechaliśmy na imprezę Star Wars Celebration do Orlando, żeby zobaczyć strzelankę Star Wars Battlefront II. Oto wszystko, co wiemy o nadchodzącym Battlefieldzie w kosmosie!
Widzieliśmy grę Star Wars Battlefront II – ciemna strona Mocy z własną kampanią
Graliśmy w grę Elex – ile czasu trzeba, by wyrzeźbić z drewna wielkie RPG?
zapowiedź gry1 czerwca 2017
Wzorem dla studia Piranha Bytes przy tworzeniu Elexa są ponoć pierwsze odsłony serii Gothic. Faktycznie, projekt świata i model rozgrywki zdradzają pewne podobieństwa. Niestety, to samo można powiedzieć o prehistorycznej technologii...
Graliśmy w grę Elex – ile czasu trzeba, by wyrzeźbić z drewna wielkie RPG?
Steam na kolanach – jak Playerunknown’s Battlegrounds skradło serca pecetowych graczy
zapowiedź gry7 lipca 2017
Ponad cztery miliony sprzedanych kopii w ciągu trzech miesięcy, setki tysięcy grających każdego dnia i ogromne emocje przy każdej rozgrywce. Playerunknown’s Battlegrounds to zdecydowanie jedna z najważniejszych gier tego roku – dlaczego?
Steam na kolanach – jak Playerunknown’s Battlegrounds skradło serca pecetowych graczy
Graliśmy w Assassin’s Creed Rebellion – nadchodzi kieszonkowy zabójca
zapowiedź gry17 lipca 2017
Rok 2017 rokiem rewolucji w serii Assassin’s Creed? Na to wygląda. Ubisoft nie tylko mocno odświeża główny cykl w Origins, ale i próbuje czegoś zupełnie nowego na rynku mobilnym. Przed Wami tyleż urocze, co głębokie i miodne Assassin’s Creed Rebellion.
Graliśmy w Assassin’s Creed Rebellion – nadchodzi kieszonkowy zabójca
Graliśmy w Uncharted: Zaginione Dziedzictwo – 5 powodów, dla których warto czekać
zapowiedź gry25 lipca 2017
Za niecały miesiąc pożegnamy się ze światem Uncharted. Nadchodzące Zaginione dziedzictwo zapowiada się na godne zwieńczenie świetnej serii. Mieliśmy okazję je przetestować, przygotowaliśmy więc listę powodów, dla których warto czekać na The Lost Legacy.
Graliśmy w Uncharted: Zaginione Dziedzictwo – 5 powodów, dla których warto czekać
Graliśmy w Hellblade: Senua’s Sacrifice – krew, szaleństwo i mitologia nordycka
zapowiedź gry26 lipca 2017
Nie czekaliście? Czas zacząć! Nowe dzieło studia Ninja Theory – Hellblade: Senua’s Sacrifice – to wyjątkowo mroczna produkcja, w której mamy okazję przekonać się, jak wielkim sojusznikiem szaleńców są głosy w głowie.
Graliśmy w Hellblade: Senua’s Sacrifice – krew, szaleństwo i mitologia nordycka
Graliśmy w Project CARS 2 – znowu najładniejsza gra wyścigowa?
zapowiedź gry27 lipca 2017
Project CARS 2 będzie miało sporą konkurencję na torach wyścigowych tej jesieni. Mimo to po pierwszych jazdach testowych na PC można potwierdzić przynajmniej jedno – to nadal najładniejsza gra samochodowa na rynku.
Graliśmy w Project CARS 2 – znowu najładniejsza gra wyścigowa?
Graliśmy w Wolfensteina II: The New Colossus – w III Rzeszy bez zmian
zapowiedź gry27 lipca 2017
Podczas wizyty w Londynie mieliśmy okazję przetestować grę Wolfenstein II: The New Colossus. Następna odsłona przygód B.J. Blazkowicza nadal serwuje mnóstwo świetnej i satysfakcjonującej zabawy. Zabraknie za to znaczących nowości.
Graliśmy w Wolfensteina II: The New Colossus – w III Rzeszy bez zmian
Graliśmy w Pro Evolution Soccer 2018 – FIFA 18 ma się czego obawiać
zapowiedź gry28 lipca 2017
Sieciowa beta PES 2018 to pierwsza okazja do zapoznania się z tym tytułem przez szeroką rzeszę graczy. Czy próby serwerów i nowych rozwiązań w kontekście rozgrywki wypadły owocnie?
Graliśmy w Pro Evolution Soccer 2018 – FIFA 18 ma się czego obawiać
Oceniamy wczesny dostęp gry Fortnite – z małej chmury duże zombie
zapowiedź gry22 sierpnia 2017
Czy milion graczy może się mylić? Fortnite to obok Playerunknown’s Battlegrounds największa niespodzianka wakacji. Przetestowaliśmy nowe dzieło Epic Games w ramach wczesnego dostępu i... mamy mieszane uczucia.
Oceniamy wczesny dostęp gry Fortnite – z małej chmury duże zombie
Widzieliśmy kampanię w grze Gwint – Wojna krwi, czyli Wiedźmin w 2D
zapowiedź gry22 sierpnia 2017
Powrót do świata Wiedźmina w zupełnie nowej przygodzie – który fan serii o tym nie marzy? Na szczęście już w tym roku w Gwincie zadebiutuje kampania fabularna. Jej pierwszym rozdziałem będzie zapowiedziana na gamescomie Wojna krwi.
Widzieliśmy kampanię w grze Gwint – Wojna krwi, czyli Wiedźmin w 2D
Widzieliśmy grę SpellForce 3 – efektowna hybryda gatunków RPG i RTS
zapowiedź gry23 sierpnia 2017
Na kilka miesięcy przed premierą SpellForce 3 robi wrażenie przemyślanej, rozbudowanej hybrydy gatunków RPG i RTS. Produkcja studia Grimlore Games ma spore szanse, by zdobyć uznanie nie tylko fanów serii, ale i przyciągnąć nowych graczy.
Widzieliśmy grę SpellForce 3 – efektowna hybryda gatunków RPG i RTS
Widzieliśmy polskie My Memory of Us – Valiant Hearts ma godnego następcę
zapowiedź gry23 sierpnia 2017
Debiutujące warszawskie studio Juggler Games udowadnia, że gry wideo mogą poruszać temat Holokaustu bez szokowania okrucieństwem. Ich projekt, My Memory of Us, to smutna, ale subtelna i opowiedziana w niedosłowny sposób historia o przyjaźni i podziałach.
Widzieliśmy polskie My Memory of Us – Valiant Hearts ma godnego następcę
Widzieliśmy grę Elex – Gothic naszych czasów
zapowiedź gry23 sierpnia 2017
Elexa widziałem już kilka razy, w tym na specjalnym pokazie dla GRYOnline w zeszłym roku. Do tej pory miałem sporo wątpliwości, ale po najnowszym pokazie na gamescomie sporo z nich się zdezaktualizowało. Gra wygląda solidnie.
Widzieliśmy grę Elex – Gothic naszych czasów
Graliśmy w Pathfinder: Kingmaker – klasyczne RPG dla hardkorowców
zapowiedź gry24 sierpnia 2017
Twórcy Pathfinder: Kingmaker doskonale zdają sobie sprawę z tego, że nie tworzą gry, która wpasuje się w każde gusta. To tytuł dla specyficznego odbiorcy, rozkochanego w klasycznych RPG-ach, który niedoświadczonych graczy zrazi swoim skomplikowaniem.
Graliśmy w Pathfinder: Kingmaker – klasyczne RPG dla hardkorowców
Graliśmy w Śródziemie: Cień wojny – murowany hit dla miłośników pierwszej części
zapowiedź gry25 sierpnia 2017
W Cieniu wojny natychmiast odnajdzie się każdy, komu spodobała się pierwsza odsłona cyklu. Deweloperzy stawiają na rozwijanie udanych rozwiązań, zazwyczaj z dobrymi rezultatami, nie poprawiają jednak największych bolączek trapiących poprzednią część.
Graliśmy w Śródziemie: Cień wojny – murowany hit dla miłośników pierwszej części
Graliśmy w grę FIFA 18 – ewolucja w najlepszym z możliwych kierunków
zapowiedź gry24 sierpnia 2017
Na miesiąc przed premierą gry FIFA 18 najnowsza odsłona wirtualnego symulatora piłki nożnej prezentuje się doskonale. Twórcy nie zrewolucjonizowali rozgrywki, ale wprowadzili ulepszenia w taki sposób, by zabawa stała się jak najbardziej płynna.
Graliśmy w grę FIFA 18 – ewolucja w najlepszym z możliwych kierunków
Analizujemy grę FIFA 18 – czas piłkarskiej ewolucji
zapowiedź gry13 czerwca 2017
Zmieszana, acz nie wstrząśnięta – taka ma być nowa FIFA od EA Sports. Zamiast rewolucji twórcy stawiają tym razem na harmonijny rozwój, chociaż nowe rozwiązania znajdziemy tak naprawdę w każdym aspekcie tej gry.
Analizujemy grę FIFA 18 – czas piłkarskiej ewolucji
Graliśmy w Assassin's Creed: Origins – ostrożna rewolucja Ubisoftu
zapowiedź gry13 czerwca 2017
Oto jest! Nowa odsłona serii Assassin's Creed zabierze nas w podróż w czasie: odwiedzimy starożytny Egipt, wdrapiemy się na piramidy, a na koniec powalczymy w stylu znanym z… Wiedźmina 3. Na targach E3 graliśmy w Assassin’s Creed: Origins.
Graliśmy w Assassin's Creed: Origins – ostrożna rewolucja Ubisoftu
Graliśmy w Call of Duty: WWII – jest bardzo dobrze!
zapowiedź gry14 czerwca 2017
Widzieliśmy kampanię dla jednego gracza w Call of Duty: WWII i… zbieraliśmy szczękę z ziemi. Jeśli ten fragment był reprezentatywny dla całości, to nadchodzi najlepszy CoD od wielu, wielu lat!
Graliśmy w Call of Duty: WWII – jest bardzo dobrze!
Graliśmy w Far Cry 5 – tu nie będzie rewolucji
zapowiedź gry14 czerwca 2017
Chwyciliśmy za pada i wybraliśmy się na amerykańską prowincję. Far Cry 5 nie wprowadza wiele nowości w sprawdzonej formule – dla jednych będzie to zaleta, dla innych wada.
Graliśmy w Far Cry 5 – tu nie będzie rewolucji
Graliśmy w Wolfenstein II: The New Colossus – kolos wśród FPS-ów?
zapowiedź gry15 czerwca 2017
Poprzeczka dla kontynuacji gry Wolfentsein: The New Order została zawieszona bardzo wysoko, jednak grywalny fragment The New Colossus z targów E3 daje pewność, że studio Machine Games nie straciło pazura. Tylko nie liczcie na jakąś rewolucję w rozgrywce.
Graliśmy w Wolfenstein II: The New Colossus – kolos wśród FPS-ów?
Widzieliśmy grę Uncharted: Zaginione dziedzictwo – dodatek do jednej z najlepszych gier na PS4
zapowiedź gry15 czerwca 2017
Już w te wakacje wybierzemy się na kolejną wyprawę z Nathanem Drakem… no dobrze, tym razem bez niego. Niemniej jednak samodzielne rozszerzenie Zaginione dziedzictwo zapowiada się na grę równie solidną co Uncharted 4, tylko mniejszą.
Widzieliśmy grę Uncharted: Zaginione dziedzictwo – dodatek do jednej z najlepszych gier na PS4
Widzieliśmy grę Frostpunk – nadchodzi zima stulecia
zapowiedź gry16 czerwca 2017
Wreszcie zobaczyliśmy w akcji nowe dzieło 11 bit studios. I wiecie co? Frostpunk to chyba najlepsza gra tych targów. Totalna nisza, ale i totalna masakra.
Widzieliśmy grę Frostpunk – nadchodzi zima stulecia