Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

2017Najciekawsze zapowiedzi gier

Materiały przepremierowe gier opublikowane w 2017 roku.

Graliśmy w Farmer’s Dynasty – rolnik szuka żony

Graliśmy w Farmer’s Dynasty – rolnik szuka żony

zapowiedź gry20 grudnia 2017

Życie na wirtualnej farmie to nie tylko ciężka harówka od świtu do zmierzchu – znajdzie się tu także czas na zawieranie znajomości, sąsiedzką pomoc i budowanie swojej reputacji. Najdobitniej pokazuje to Farmer’s Dynasty.

Graliśmy w Farmer’s Dynasty – rolnik szuka żony
Czy Assassin’s Creed Origins będzie pełnoprawną grą RPG?

Czy Assassin’s Creed Origins będzie pełnoprawną grą RPG?

zapowiedź gry26 sierpnia 2017

Seria Assassin’s Creed romansowała z mechanizmami RPG od samego początku swego istnienia. Czy Origins, egipską odsłonę cyklu, można już nazwać pełnoprawnym RPG? Twórcy unikają tej etykietki, więc postanowiliśmy sami odpowiedzieć na to pytanie.

Czy Assassin’s Creed Origins będzie pełnoprawną grą RPG?
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

zapowiedź gry17 lutego 2017

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Widzieliśmy grę Frostpunk – nadchodzi zima stulecia

Widzieliśmy grę Frostpunk – nadchodzi zima stulecia

zapowiedź gry16 czerwca 2017

Wreszcie zobaczyliśmy w akcji nowe dzieło 11 bit studios. I wiecie co? Frostpunk to chyba najlepsza gra tych targów. Totalna nisza, ale i totalna masakra.

Widzieliśmy grę Frostpunk – nadchodzi zima stulecia
Graliśmy w Mount & Blade II: Bannerlord – dużo nowości w systemie walki

Graliśmy w Mount & Blade II: Bannerlord – dużo nowości w systemie walki

zapowiedź gry16 czerwca 2017

Targi E3 stały się kolejną okazją, by pograć w Mount & Blade II, a dokładniej by zasmakować ulepszonego systemu walki – jako dowódca i jako podkomendny króla w bitwie. Krótka prezentacja zostawiła nas z apetytem na znacznie, znacznie więcej.

Graliśmy w Mount & Blade II: Bannerlord – dużo nowości w systemie walki
Widzieliśmy grę Call of Cthulhu – koszmar na wyspie Darkwater

Widzieliśmy grę Call of Cthulhu – koszmar na wyspie Darkwater

zapowiedź gry18 czerwca 2017

Aż dziw bierze, że tak mało powstaje horrorów inspirowanych twórczością H.P. Lovecrafta. Call of Cthulhu od studia Cyanide ma szansę nadrobić ten brak z nawiązką.

Widzieliśmy grę Call of Cthulhu – koszmar na wyspie Darkwater
Analizujemy grę Pro Evolution Soccer 2018 – było bardzo dobrze, ma być jeszcze lepiej

Analizujemy grę Pro Evolution Soccer 2018 – było bardzo dobrze, ma być jeszcze lepiej

zapowiedź gry17 czerwca 2017

Jak poprawić coś, co jest naprawdę dobre? Nad tym głowi się ekipa Konami pracująca nad najnowszą odsłoną gry Pro Evolution Soccer. I trzeba przyznać, że zestaw zapowiadanych zmian przedstawia się naprawdę przyjemnie.

Analizujemy grę Pro Evolution Soccer 2018 – było bardzo dobrze, ma być jeszcze lepiej
Analizujemy grę Assassin’s Creed: Origins – 5 najciekawszych zmian

Analizujemy grę Assassin’s Creed: Origins – 5 najciekawszych zmian

zapowiedź gry19 czerwca 2017

Ubisoft wziął sobie krytykę serii Assassin’s Creed do serca. Origins wprowadzi wiele zmian, a kilka z nich – z walką na czele – może zaskoczyć nawet największych fanów cyklu.

Analizujemy grę Assassin’s Creed: Origins – 5 najciekawszych zmian
Widzieliśmy grę Vampyr na E3 2017 – RPG-owy czarny koń roku?

Widzieliśmy grę Vampyr na E3 2017 – RPG-owy czarny koń roku?

zapowiedź gry23 czerwca 2017

Studio Dontnod, znane ze świetnej przygodówki Life is Strange, zbliża prace nad grą Vampyr do wielkiego finału. Wielkiego, bo z prezentacji na targach E3 wyłonił się obraz diabelnie intrygującego RPG, które może mocno namieszać na rynku tej jesieni.

Widzieliśmy grę Vampyr na E3 2017 – RPG-owy czarny koń roku?
Steam na kolanach – jak Playerunknown’s Battlegrounds skradło serca pecetowych graczy

Steam na kolanach – jak Playerunknown’s Battlegrounds skradło serca pecetowych graczy

zapowiedź gry7 lipca 2017

Ponad cztery miliony sprzedanych kopii w ciągu trzech miesięcy, setki tysięcy grających każdego dnia i ogromne emocje przy każdej rozgrywce. Playerunknown’s Battlegrounds to zdecydowanie jedna z najważniejszych gier tego roku – dlaczego?

Steam na kolanach – jak Playerunknown’s Battlegrounds skradło serca pecetowych graczy
Graliśmy w Assassin’s Creed Rebellion – nadchodzi kieszonkowy zabójca

Graliśmy w Assassin’s Creed Rebellion – nadchodzi kieszonkowy zabójca

zapowiedź gry17 lipca 2017

Rok 2017 rokiem rewolucji w serii Assassin’s Creed? Na to wygląda. Ubisoft nie tylko mocno odświeża główny cykl w Origins, ale i próbuje czegoś zupełnie nowego na rynku mobilnym. Przed Wami tyleż urocze, co głębokie i miodne Assassin’s Creed Rebellion.

Graliśmy w Assassin’s Creed Rebellion – nadchodzi kieszonkowy zabójca
Graliśmy w Uncharted: Zaginione Dziedzictwo – 5 powodów, dla których warto czekać

Graliśmy w Uncharted: Zaginione Dziedzictwo – 5 powodów, dla których warto czekać

zapowiedź gry25 lipca 2017

Za niecały miesiąc pożegnamy się ze światem Uncharted. Nadchodzące Zaginione dziedzictwo zapowiada się na godne zwieńczenie świetnej serii. Mieliśmy okazję je przetestować, przygotowaliśmy więc listę powodów, dla których warto czekać na The Lost Legacy.

Graliśmy w Uncharted: Zaginione Dziedzictwo – 5 powodów, dla których warto czekać
Graliśmy w Hellblade: Senua’s Sacrifice – krew, szaleństwo i mitologia nordycka

Graliśmy w Hellblade: Senua’s Sacrifice – krew, szaleństwo i mitologia nordycka

zapowiedź gry26 lipca 2017

Nie czekaliście? Czas zacząć! Nowe dzieło studia Ninja Theory – Hellblade: Senua’s Sacrifice – to wyjątkowo mroczna produkcja, w której mamy okazję przekonać się, jak wielkim sojusznikiem szaleńców są głosy w głowie.

Graliśmy w Hellblade: Senua’s Sacrifice – krew, szaleństwo i mitologia nordycka
Graliśmy w Project CARS 2 – znowu najładniejsza gra wyścigowa?

Graliśmy w Project CARS 2 – znowu najładniejsza gra wyścigowa?

zapowiedź gry27 lipca 2017

Project CARS 2 będzie miało sporą konkurencję na torach wyścigowych tej jesieni. Mimo to po pierwszych jazdach testowych na PC można potwierdzić przynajmniej jedno – to nadal najładniejsza gra samochodowa na rynku.

Graliśmy w Project CARS 2 – znowu najładniejsza gra wyścigowa?
Graliśmy w Wolfensteina II: The New Colossus – w III Rzeszy bez zmian

Graliśmy w Wolfensteina II: The New Colossus – w III Rzeszy bez zmian

zapowiedź gry27 lipca 2017

Podczas wizyty w Londynie mieliśmy okazję przetestować grę Wolfenstein II: The New Colossus. Następna odsłona przygód B.J. Blazkowicza nadal serwuje mnóstwo świetnej i satysfakcjonującej zabawy. Zabraknie za to znaczących nowości.

Graliśmy w Wolfensteina II: The New Colossus – w III Rzeszy bez zmian
Graliśmy w Pro Evolution Soccer 2018 – FIFA 18 ma się czego obawiać

Graliśmy w Pro Evolution Soccer 2018 – FIFA 18 ma się czego obawiać

zapowiedź gry28 lipca 2017

Sieciowa beta PES 2018 to pierwsza okazja do zapoznania się z tym tytułem przez szeroką rzeszę graczy. Czy próby serwerów i nowych rozwiązań w kontekście rozgrywki wypadły owocnie?

Graliśmy w Pro Evolution Soccer 2018 – FIFA 18 ma się czego obawiać
Oceniamy wczesny dostęp gry Fortnite – z małej chmury duże zombie

Oceniamy wczesny dostęp gry Fortnite – z małej chmury duże zombie

zapowiedź gry22 sierpnia 2017

Czy milion graczy może się mylić? Fortnite to obok Playerunknown’s Battlegrounds największa niespodzianka wakacji. Przetestowaliśmy nowe dzieło Epic Games w ramach wczesnego dostępu i... mamy mieszane uczucia.

Oceniamy wczesny dostęp gry Fortnite – z małej chmury duże zombie
Widzieliśmy kampanię w grze Gwint – Wojna krwi, czyli Wiedźmin w 2D

Widzieliśmy kampanię w grze Gwint – Wojna krwi, czyli Wiedźmin w 2D

zapowiedź gry22 sierpnia 2017

Powrót do świata Wiedźmina w zupełnie nowej przygodzie – który fan serii o tym nie marzy? Na szczęście już w tym roku w Gwincie zadebiutuje kampania fabularna. Jej pierwszym rozdziałem będzie zapowiedziana na gamescomie Wojna krwi.

Widzieliśmy kampanię w grze Gwint – Wojna krwi, czyli Wiedźmin w 2D
Widzieliśmy grę SpellForce 3 – efektowna hybryda gatunków RPG i RTS

Widzieliśmy grę SpellForce 3 – efektowna hybryda gatunków RPG i RTS

zapowiedź gry23 sierpnia 2017

Na kilka miesięcy przed premierą SpellForce 3 robi wrażenie przemyślanej, rozbudowanej hybrydy gatunków RPG i RTS. Produkcja studia Grimlore Games ma spore szanse, by zdobyć uznanie nie tylko fanów serii, ale i przyciągnąć nowych graczy.

Widzieliśmy grę SpellForce 3 – efektowna hybryda gatunków RPG i RTS
Widzieliśmy polskie My Memory of Us – Valiant Hearts ma godnego następcę

Widzieliśmy polskie My Memory of Us – Valiant Hearts ma godnego następcę

zapowiedź gry23 sierpnia 2017

Debiutujące warszawskie studio Juggler Games udowadnia, że gry wideo mogą poruszać temat Holokaustu bez szokowania okrucieństwem. Ich projekt, My Memory of Us, to smutna, ale subtelna i opowiedziana w niedosłowny sposób historia o przyjaźni i podziałach.

Widzieliśmy polskie My Memory of Us – Valiant Hearts ma godnego następcę
Widzieliśmy grę Elex – Gothic naszych czasów

Widzieliśmy grę Elex – Gothic naszych czasów

zapowiedź gry23 sierpnia 2017

Elexa widziałem już kilka razy, w tym na specjalnym pokazie dla GRYOnline w zeszłym roku. Do tej pory miałem sporo wątpliwości, ale po najnowszym pokazie na gamescomie sporo z nich się zdezaktualizowało. Gra wygląda solidnie.

Widzieliśmy grę Elex – Gothic naszych czasów
Graliśmy w Pathfinder: Kingmaker – klasyczne RPG dla hardkorowców

Graliśmy w Pathfinder: Kingmaker – klasyczne RPG dla hardkorowców

zapowiedź gry24 sierpnia 2017

Twórcy Pathfinder: Kingmaker doskonale zdają sobie sprawę z tego, że nie tworzą gry, która wpasuje się w każde gusta. To tytuł dla specyficznego odbiorcy, rozkochanego w klasycznych RPG-ach, który niedoświadczonych graczy zrazi swoim skomplikowaniem.

Graliśmy w Pathfinder: Kingmaker – klasyczne RPG dla hardkorowców
Graliśmy w Śródziemie: Cień wojny – murowany hit dla miłośników pierwszej części

Graliśmy w Śródziemie: Cień wojny – murowany hit dla miłośników pierwszej części

zapowiedź gry25 sierpnia 2017

W Cieniu wojny natychmiast odnajdzie się każdy, komu spodobała się pierwsza odsłona cyklu. Deweloperzy stawiają na rozwijanie udanych rozwiązań, zazwyczaj z dobrymi rezultatami, nie poprawiają jednak największych bolączek trapiących poprzednią część.

Graliśmy w Śródziemie: Cień wojny – murowany hit dla miłośników pierwszej części
Graliśmy w grę FIFA 18 – ewolucja w najlepszym z możliwych kierunków

Graliśmy w grę FIFA 18 – ewolucja w najlepszym z możliwych kierunków

zapowiedź gry24 sierpnia 2017

Na miesiąc przed premierą gry FIFA 18 najnowsza odsłona wirtualnego symulatora piłki nożnej prezentuje się doskonale. Twórcy nie zrewolucjonizowali rozgrywki, ale wprowadzili ulepszenia w taki sposób, by zabawa stała się jak najbardziej płynna.

Graliśmy w grę FIFA 18 – ewolucja w najlepszym z możliwych kierunków
Graliśmy w The Evil Within 2 – poprawny survival horror

Graliśmy w The Evil Within 2 – poprawny survival horror

zapowiedź gry25 sierpnia 2017

Godzinna sesja z The Evil Within 2 podczas gamescomu przerodziła się w najgorszy koszmar każdego gracza. I to nie dlatego, że gra jest tak przerażająca – to survival horror całkowicie poprawny, ale przy tym pozbawiony nawet zalążka własnej tożsamości.

Graliśmy w The Evil Within 2 – poprawny survival horror
Graliśmy w Battalion 1944 – intensywny drugowojenny FPS

Graliśmy w Battalion 1944 – intensywny drugowojenny FPS

zapowiedź gry26 sierpnia 2017

Sieciowy Battalion 1944 to gra zarówno dla tych, którym tęskno do starych drugowojennych FPS-ów, jak i dla graczy lubujących się w prawdziwie wymagającej rozgrywce. Okrojona zawartość każe jednak traktować tytuł z pewną dozą sceptycyzmu.

Graliśmy w Battalion 1944 – intensywny drugowojenny FPS
Graliśmy w Mass Effecta: Andromedę – nie tylko dla fanów Inkwizycji

Graliśmy w Mass Effecta: Andromedę – nie tylko dla fanów Inkwizycji

zapowiedź gry23 lutego 2017

Spędziwszy trzy godziny z grą Mass Effect: Andromeda, możemy wreszcie udzielić odpowiedzi na pytanie: czy to coś więcej niż Dragon Age: Inkwizycja w kosmosie? Wprawdzie oba tytuły wiele łączy, ale to wciąż stary, dobry Mass Effect.

Graliśmy w Mass Effecta: Andromedę – nie tylko dla fanów Inkwizycji
Graliśmy w Get Even – gatunkowy miks z naciskiem na odkrywanie historii

Graliśmy w Get Even – gatunkowy miks z naciskiem na odkrywanie historii

zapowiedź gry24 lutego 2017

Czym jest nowa produkcja studia The Farm 51? Po trzygodzinnej sesji z grą Get Even tak naprawdę nadal niewiele można o niej powiedzieć z pełnym przekonaniem. To produkcja z pogranicza kilku gatunków.

Graliśmy w Get Even – gatunkowy miks z naciskiem na odkrywanie historii
Graliśmy w Oxygen Not Included – drugi oddech dla RimWorld?

Graliśmy w Oxygen Not Included – drugi oddech dla RimWorld?

zapowiedź gry4 marca 2017

Twórcy Don’t Starve wracają do korzeni i walki o przetrwanie. Tym razem jednak za sprawą Oxygen Not Included znany producent rzuca wyzwanie grze RimWorld w budowaniu najlepszej kolonii.

Graliśmy w Oxygen Not Included – drugi oddech dla RimWorld?
Graliśmy w Northgard – Osadnicy doczekają się godnego następcy?

Graliśmy w Northgard – Osadnicy doczekają się godnego następcy?

zapowiedź gry9 marca 2017

92% pozytywnych ocen na Steamie o czymś świadczy. Northgard to udany Early Access, który zapowiada świetną grę dla miłośników strategii ekonomicznych.

Graliśmy w Northgard – Osadnicy doczekają się godnego następcy?