Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

2017Najciekawsze zapowiedzi gier akcji

Materiały przedpremierowe dotyczące gier akcji opublikowane w 2017 roku.

Graliśmy w Rising Storm 2: Vietnam – klimatyczna wojna na przestarzałym silniku

Graliśmy w Rising Storm 2: Vietnam – klimatyczna wojna na przestarzałym silniku

zapowiedź gry25 marca 2017

W sequelu sieciowej strzelanki Rising Storm rozgrywają się aż dwie wojny. Ta pierwsza w Wietnamie – zgodna z tytułem. W drugiej zaś świetnie wykreowany klimat walczy z archaiczną warstwą techniczną.

Graliśmy w Rising Storm 2: Vietnam – klimatyczna wojna na przestarzałym silniku
Graliśmy w Hellblade: Senua’s Sacrifice – krew, szaleństwo i mitologia nordycka

Graliśmy w Hellblade: Senua’s Sacrifice – krew, szaleństwo i mitologia nordycka

zapowiedź gry26 lipca 2017

Nie czekaliście? Czas zacząć! Nowe dzieło studia Ninja Theory – Hellblade: Senua’s Sacrifice – to wyjątkowo mroczna produkcja, w której mamy okazję przekonać się, jak wielkim sojusznikiem szaleńców są głosy w głowie.

Graliśmy w Hellblade: Senua’s Sacrifice – krew, szaleństwo i mitologia nordycka
Graliśmy w Battalion 1944 – intensywny drugowojenny FPS

Graliśmy w Battalion 1944 – intensywny drugowojenny FPS

zapowiedź gry26 sierpnia 2017

Sieciowy Battalion 1944 to gra zarówno dla tych, którym tęskno do starych drugowojennych FPS-ów, jak i dla graczy lubujących się w prawdziwie wymagającej rozgrywce. Okrojona zawartość każe jednak traktować tytuł z pewną dozą sceptycyzmu.

Graliśmy w Battalion 1944 – intensywny drugowojenny FPS
Testujemy Conan Exiles – falujące fallusy i impotencja serwerów

Testujemy Conan Exiles – falujące fallusy i impotencja serwerów

zapowiedź gry6 lutego 2017

Firma znana z MMO bierze się za survival. Czy Conan Exiles może podskoczyć dotychczasowym królom gatunku, czyli grom Rust i ARK?

Testujemy Conan Exiles – falujące fallusy i impotencja serwerów
Graliśmy w Assassin's Creed Origins – czas rewolucji

Graliśmy w Assassin's Creed Origins – czas rewolucji

zapowiedź gry4 października 2017

Po roku przerwy od Assassin’s Creed firma Ubisoft wprowadza wyczekiwane od paru lat zmiany w skostniałej formule serii. Czy Origins faktycznie jest rewolucją? Podejmujemy się wstępnej oceny po 4 godzinach spędzonych w otwartym świecie.

Graliśmy w Assassin's Creed Origins – czas rewolucji
Czy Assassin’s Creed Origins będzie pełnoprawną grą RPG?

Czy Assassin’s Creed Origins będzie pełnoprawną grą RPG?

zapowiedź gry26 sierpnia 2017

Seria Assassin’s Creed romansowała z mechanizmami RPG od samego początku swego istnienia. Czy Origins, egipską odsłonę cyklu, można już nazwać pełnoprawnym RPG? Twórcy unikają tej etykietki, więc postanowiliśmy sami odpowiedzieć na to pytanie.

Czy Assassin’s Creed Origins będzie pełnoprawną grą RPG?
Analizujemy grę Assassin’s Creed: Origins – 5 najciekawszych zmian

Analizujemy grę Assassin’s Creed: Origins – 5 najciekawszych zmian

zapowiedź gry19 czerwca 2017

Ubisoft wziął sobie krytykę serii Assassin’s Creed do serca. Origins wprowadzi wiele zmian, a kilka z nich – z walką na czele – może zaskoczyć nawet największych fanów cyklu.

Analizujemy grę Assassin’s Creed: Origins – 5 najciekawszych zmian
Graliśmy w Assassin's Creed: Origins – ostrożna rewolucja Ubisoftu

Graliśmy w Assassin's Creed: Origins – ostrożna rewolucja Ubisoftu

zapowiedź gry13 czerwca 2017

Oto jest! Nowa odsłona serii Assassin's Creed zabierze nas w podróż w czasie: odwiedzimy starożytny Egipt, wdrapiemy się na piramidy, a na koniec powalczymy w stylu znanym z… Wiedźmina 3. Na targach E3 graliśmy w Assassin’s Creed: Origins.

Graliśmy w Assassin's Creed: Origins – ostrożna rewolucja Ubisoftu
Oceniamy wczesny dostęp gry Fortnite – z małej chmury duże zombie

Oceniamy wczesny dostęp gry Fortnite – z małej chmury duże zombie

zapowiedź gry22 sierpnia 2017

Czy milion graczy może się mylić? Fortnite to obok Playerunknown’s Battlegrounds największa niespodzianka wakacji. Przetestowaliśmy nowe dzieło Epic Games w ramach wczesnego dostępu i... mamy mieszane uczucia.

Oceniamy wczesny dostęp gry Fortnite – z małej chmury duże zombie
Graliśmy w Get Even – gatunkowy miks z naciskiem na odkrywanie historii

Graliśmy w Get Even – gatunkowy miks z naciskiem na odkrywanie historii

zapowiedź gry24 lutego 2017

Czym jest nowa produkcja studia The Farm 51? Po trzygodzinnej sesji z grą Get Even tak naprawdę nadal niewiele można o niej powiedzieć z pełnym przekonaniem. To produkcja z pogranicza kilku gatunków.

Graliśmy w Get Even – gatunkowy miks z naciskiem na odkrywanie historii
Graliśmy w Prey – klimatyczny FPS dla fanów BioShocka i System Shocka

Graliśmy w Prey – klimatyczny FPS dla fanów BioShocka i System Shocka

zapowiedź gry15 lutego 2017

Zmienianie się w kubek, przeciwnicy-krzesła i karabin na klej. Przy tylu na pozór idiotycznych pomysłach aż trudno uwierzyć, jak fenomenalnym doświadczeniem jest gra w Preya.

Graliśmy w Prey – klimatyczny FPS dla fanów BioShocka i System Shocka
Graliśmy w Wolfensteina II: The New Colossus – w III Rzeszy bez zmian

Graliśmy w Wolfensteina II: The New Colossus – w III Rzeszy bez zmian

zapowiedź gry27 lipca 2017

Podczas wizyty w Londynie mieliśmy okazję przetestować grę Wolfenstein II: The New Colossus. Następna odsłona przygód B.J. Blazkowicza nadal serwuje mnóstwo świetnej i satysfakcjonującej zabawy. Zabraknie za to znaczących nowości.

Graliśmy w Wolfensteina II: The New Colossus – w III Rzeszy bez zmian
Graliśmy w Wolfenstein II: The New Colossus – kolos wśród FPS-ów?

Graliśmy w Wolfenstein II: The New Colossus – kolos wśród FPS-ów?

zapowiedź gry15 czerwca 2017

Poprzeczka dla kontynuacji gry Wolfentsein: The New Order została zawieszona bardzo wysoko, jednak grywalny fragment The New Colossus z targów E3 daje pewność, że studio Machine Games nie straciło pazura. Tylko nie liczcie na jakąś rewolucję w rozgrywce.

Graliśmy w Wolfenstein II: The New Colossus – kolos wśród FPS-ów?
Graliśmy w The Evil Within 2 – poprawny survival horror

Graliśmy w The Evil Within 2 – poprawny survival horror

zapowiedź gry25 sierpnia 2017

Godzinna sesja z The Evil Within 2 podczas gamescomu przerodziła się w najgorszy koszmar każdego gracza. I to nie dlatego, że gra jest tak przerażająca – to survival horror całkowicie poprawny, ale przy tym pozbawiony nawet zalążka własnej tożsamości.

Graliśmy w The Evil Within 2 – poprawny survival horror
Graliśmy w Far Cry 5 – najbardziej cudaczna odsłona cyklu?

Graliśmy w Far Cry 5 – najbardziej cudaczna odsłona cyklu?

zapowiedź gry15 grudnia 2017

Na parę miesięcy przed premierą Far Cry 5 sprawia solidne wrażenie. Trudno znaleźć tutaj rewolucję, bo poza brakiem charakterystycznych wież, reszta wygląda po staremu.

Graliśmy w Far Cry 5 – najbardziej cudaczna odsłona cyklu?
Graliśmy w Far Cry 5 – tu nie będzie rewolucji

Graliśmy w Far Cry 5 – tu nie będzie rewolucji

zapowiedź gry14 czerwca 2017

Chwyciliśmy za pada i wybraliśmy się na amerykańską prowincję. Far Cry 5 nie wprowadza wiele nowości w sprawdzonej formule – dla jednych będzie to zaleta, dla innych wada.

Graliśmy w Far Cry 5 – tu nie będzie rewolucji
Graliśmy w Wild West Online – pierwsze wrażenia z Dzikiego Zachodu

Graliśmy w Wild West Online – pierwsze wrażenia z Dzikiego Zachodu

zapowiedź gry22 września 2017

Twórcy Wild West Online tak bardzo nie mogli doczekać się pecetowej wersji gry Red Dead Redemption, że postanowili zrobić własną wersję wirtualnego Dzikiego Zachodu. Czy coś z tego wyjdzie? Na razie jest więcej pytań niż odpowiedzi.

Graliśmy w Wild West Online – pierwsze wrażenia z Dzikiego Zachodu
Graliśmy w Destiny 2 – szansa na bardziej udany start

Graliśmy w Destiny 2 – szansa na bardziej udany start

zapowiedź gry23 maja 2017

Druga część Destiny celuje bardziej w nowych graczy, niż w starych weteranów, którzy i tak czekają na każdą dodatkową zawartość w ich ulubionym uniwersum.

Graliśmy w Destiny 2 – szansa na bardziej udany start
Graliśmy w Śródziemie: Cień wojny – murowany hit dla miłośników pierwszej części

Graliśmy w Śródziemie: Cień wojny – murowany hit dla miłośników pierwszej części

zapowiedź gry25 sierpnia 2017

W Cieniu wojny natychmiast odnajdzie się każdy, komu spodobała się pierwsza odsłona cyklu. Deweloperzy stawiają na rozwijanie udanych rozwiązań, zazwyczaj z dobrymi rezultatami, nie poprawiają jednak największych bolączek trapiących poprzednią część.

Graliśmy w Śródziemie: Cień wojny – murowany hit dla miłośników pierwszej części
Graliśmy w Śródziemie: Cień wojny – system Nemezis rozwija skrzydła

Graliśmy w Śródziemie: Cień wojny – system Nemezis rozwija skrzydła

zapowiedź gry22 maja 2017

Pierwszy tytuł studia Monolith Productions w świecie Władcy Pierścieni byłby grą tylko poprawną, gdyby nie jeden unikatowy element – system Nemezis. Autorzy świetnie zdawali sobie z tego sprawę i w sequelu znacznie rozbudowali tę mechanikę.

Graliśmy w Śródziemie: Cień wojny – system Nemezis rozwija skrzydła
Steam na kolanach – jak Playerunknown’s Battlegrounds skradło serca pecetowych graczy

Steam na kolanach – jak Playerunknown’s Battlegrounds skradło serca pecetowych graczy

zapowiedź gry7 lipca 2017

Ponad cztery miliony sprzedanych kopii w ciągu trzech miesięcy, setki tysięcy grających każdego dnia i ogromne emocje przy każdej rozgrywce. Playerunknown’s Battlegrounds to zdecydowanie jedna z najważniejszych gier tego roku – dlaczego?

Steam na kolanach – jak Playerunknown’s Battlegrounds skradło serca pecetowych graczy
Graliśmy w PlayerUnknown's Battlegrounds – najlepsze igrzyska śmierci?

Graliśmy w PlayerUnknown's Battlegrounds – najlepsze igrzyska śmierci?

zapowiedź gry31 marca 2017

PlayerUnknown’s Battlegrounds to trzecie podejście twórcy gatunku battle royale do tego tematu – tym razem miał on w końcu stworzyć grę, o jakiej zawsze marzył. Czy rzeczywiście do trzech razy sztuka?

Graliśmy w PlayerUnknown's Battlegrounds – najlepsze igrzyska śmierci?
Graliśmy w Call of Duty: WWII – jest bardzo dobrze!

Graliśmy w Call of Duty: WWII – jest bardzo dobrze!

zapowiedź gry14 czerwca 2017

Widzieliśmy kampanię dla jednego gracza w Call of Duty: WWII i… zbieraliśmy szczękę z ziemi. Jeśli ten fragment był reprezentatywny dla całości, to nadchodzi najlepszy CoD od wielu, wielu lat!

Graliśmy w Call of Duty: WWII – jest bardzo dobrze!
Graliśmy w kampanię gry Star Wars: Battlefront II – brak Mocy w singlu?

Graliśmy w kampanię gry Star Wars: Battlefront II – brak Mocy w singlu?

zapowiedź gry19 października 2017

„Mam złe przeczucia”. Ta myśl rosła w mojej głowie w trakcie ogrywania pierwszych trzech misji kampanii fabularnej do gry Star Wars: Battlefront II.

Graliśmy w kampanię gry Star Wars: Battlefront II – brak Mocy w singlu?
Widzieliśmy grę Star Wars Battlefront II – ciemna strona Mocy z własną kampanią

Widzieliśmy grę Star Wars Battlefront II – ciemna strona Mocy z własną kampanią

zapowiedź gry16 kwietnia 2017

Pojechaliśmy na imprezę Star Wars Celebration do Orlando, żeby zobaczyć strzelankę Star Wars Battlefront II. Oto wszystko, co wiemy o nadchodzącym Battlefieldzie w kosmosie!

Widzieliśmy grę Star Wars Battlefront II – ciemna strona Mocy z własną kampanią
Graliśmy w Uncharted: Zaginione Dziedzictwo – 5 powodów, dla których warto czekać

Graliśmy w Uncharted: Zaginione Dziedzictwo – 5 powodów, dla których warto czekać

zapowiedź gry25 lipca 2017

Za niecały miesiąc pożegnamy się ze światem Uncharted. Nadchodzące Zaginione dziedzictwo zapowiada się na godne zwieńczenie świetnej serii. Mieliśmy okazję je przetestować, przygotowaliśmy więc listę powodów, dla których warto czekać na The Lost Legacy.

Graliśmy w Uncharted: Zaginione Dziedzictwo – 5 powodów, dla których warto czekać
Widzieliśmy grę Uncharted: Zaginione dziedzictwo – dodatek do jednej z najlepszych gier na PS4

Widzieliśmy grę Uncharted: Zaginione dziedzictwo – dodatek do jednej z najlepszych gier na PS4

zapowiedź gry15 czerwca 2017

Już w te wakacje wybierzemy się na kolejną wyprawę z Nathanem Drakem… no dobrze, tym razem bez niego. Niemniej jednak samodzielne rozszerzenie Zaginione dziedzictwo zapowiada się na grę równie solidną co Uncharted 4, tylko mniejszą.

Widzieliśmy grę Uncharted: Zaginione dziedzictwo – dodatek do jednej z najlepszych gier na PS4
Graliśmy w Days of War – przedwczesny szturm na Omaha Beach

Graliśmy w Days of War – przedwczesny szturm na Omaha Beach

zapowiedź gry8 lutego 2017

Days of War próbuje przywrócić blask drugowojennym strzelankom, ale na razie oferuje zbyt mało, byśmy ponownie dali się oczarować szturmem na plażę Omaha.

Graliśmy w Days of War – przedwczesny szturm na Omaha Beach
Graliśmy w Sniper Elite 4 – ale głupi ci naziści…

Graliśmy w Sniper Elite 4 – ale głupi ci naziści…

zapowiedź gry19 stycznia 2017

Na niecały miesiąc przed wyznaczoną na 14 lutego premierą testowaliśmy przez ponad dwie godziny Sniper Elite 4. To bezpieczna kontynuacja, która mimo kulejącej sztucznej inteligencji i braku poważniejszych zmian w mechanice spodoba się fanom serii.

Graliśmy w Sniper Elite 4 – ale głupi ci naziści…
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

zapowiedź gry17 lutego 2017

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi