Tym razem przesadzili. 8 zmian w grach, które zniszczyły balans rozgrywki
Twórcy starają się regularnie wspierać swoje gry wideo po premierze nowymi treściami w postaci dodatków czy aktualizacji. Nie zawsze jednak są to zmiany na lepsze, a nawet wręcz przeciwnie – czasem potrafią one całkowicie zaburzyć balans rozgrywki.
Spis treści
- Tym razem przesadzili. 8 zmian w grach, które zniszczyły balans rozgrywki
- Tekken 7 – DLC z Leroyem Smithem
- Deus Ex: Human Revolution – wersja reżyserska gry
- Star Wars Galaxies – wprowadzenie Jedi
- RuneScape – przemodelowanie systemu walki
- Tribes: Ascend – spowolnienie gracza trzymającego flagę
- Stellaris – wersja 2.0
- Uncharted 2 – patch 1.05 do trybu multiplayer
Tribes: Ascend – spowolnienie gracza trzymającego flagę
O GRZE
- Gatunek: strzelanka
- Rok premiery: 2012
- Twórcy: Hi-Rez Studios
Co to?
Seria Tribes może na papierze wydawać się takim bardziej budżetowym Halo, ale są to strzelanki, które mają własny charakter. Ten był szczególnie zauważalny przy odsłonie o podtytule Zemsta, posiadającej znakomitą wielowątkową kampanię fabularną. Pokazywała ona, że za wielkimi mechanicznymi kombinezonami kryją się zwykli ludzie. Niestety, nie widać tego w Ascend autorstwa Hi-Rez Studios, która to pozycja jest po prostu sieciowym kompetytywnym FPS-em.
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie