autor: Bartosz Świątek
Czy mi pójdzie? - 10 gier, których wymagania sprzętowe dobiły komputer
Wymagania sprzętowe niektórych tytułów sprawiają, że gracze zmuszeni są do rozbudowy komputera. W historii nie brakowało gier, które pokazywały naszym pecetom, gdzie ich miejsce - oto dziesięć przykładów, które najbardziej zapadły nam w pamięć.
Spis treści
- Czy mi pójdzie? - 10 gier, których wymagania sprzętowe dobiły komputer
- Exodus z rozświetlonego Metra
- Kingdom Come: Deliverance - czeska historia w 20 fps
- Deus Ex Machina... byle mocna
- Grand Theft Auto V - powrót w wielkim stylu
- SW:TOR - Star Wars: The Lag Republic
- Battlefield 3 - cena realizmu
- Wiedźmin 2 - Zabójcy Kompów
- Crysis - kryzys roku 2007
- TES IV: Oblivion - za górami, za lasami...
- Mafia - The City of Lost Heaven... and Low Framerates
- BONUS: Myst - przełom innego rodzaju
Deus Ex Machina... byle mocna
DEUS EX: ROZŁAM LUDZKOŚCI:
- Producent: Eidos Montreal
- Wydawca: Square Enix
- Gatunek: RPG / FPS
- Premiera: 23 sierpnia 2016 roku
Na miejsce w tym zestawieniu zasłużyła sobie też ostatnia (jak na razie) część cyklu Deus Ex, okraszona podtytułem Rozłam Ludzkości. W momencie swojej premiery w sierpniu 2016 roku tytuł ściągał do poziomu parteru znakomitą większość pecetów, na których go uruchomiono. Słaba optymalizacja gry była jedną z wad, które często pojawiały się w recenzjach, niezależnie od platformy (na problemy natrafiali też użytkownicy konsol).
Zostało jeszcze 51% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie