Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Sadrith Mora - Hrundi | QUESTY - Gildia Wojowników | Solucja Morrowind poradnik The Elder Scrolls III: Morrowind

Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019

Sadrith Mora - Hrundi

Gildia wojowników jest nie w mieście, lecz na jego obrzeżach. Musisz wejść do Sadrith Mora , Dom Rosomaka i przez cesarską kaplicę wejść do korytarzy. Teraz zejdź na dół - dokładnie pod drzwiami, którymi wszedłeś tutaj znajdują się drzwi do gildii wojowników - w [4]. Zleceniodawcą jest Hrundi.

1. Wyprawa do Nchurdamz - najpierw sam musisz dostać się do dwemerowych ruin (Klasztor Holamayan , Nchurdamz). Po lewej stronie wejścia do ruin stoi Larienna Macrina - porozmawiaj z nią i do dzieła, wejdź do środka. Pokonując przeciwników - Pajęczych Centurionów w [1], [4], [7] i [8], Kulistych Centurionów w [2], [3] i [6], i jednego Parowego w [9] - dostań się do chronionej pułapką skrzyni w [10] i wyciągnij z niej Starożytny, Zardzewiały Klucz. Z kluczem idź do [13], gdzie czeka Daedroth Hhrelvesuu. Zabij ją, porozmawiaj z Larienną Macrinią i wróć się do Hrundiego po odbiór nagrody - 500 złota.

2. Problemy w Kopalni - udaj się do Tel Aruhn , Kopalnia Dissapla. Wejdź do środka i pogadaj z Novorem Drethanem w [1], aby lepiej poznać sytuację. Teraz po prostu pokonaj po jednym ogarze w [5] i [6] oraz parę w [8]. Potem znajdź stojącego na skale Teresa Arothana w [9] i każ mu iść za sobą. Przyprowadź go do Novora Drethana, a w nagrodę od niego dostaniesz 4 sztuki Surowego Szkła. Wróć się do Hrundiego i zdaj raport z zadania, a wpadnie ci dodatkowe 250 złota.

3. Zbiegły i Zarażony - jest to podwójne zadanie, bo obie jego części są wykonywane blisko siebie. Na początek udaj się do Vos , Vos i porozmawiaj z którymś z cywilów o Relsie Tenimie. Dostaniesz informacje, żeby pytać się w obozie popielnych na północy. Idź teraz do Vos , Tel Mora i odwiedź Berwen: Handlarkę w [10]. Porozmawiaj z nią, wejdź na górę i zabij Zarażonego Spaczeniem - nic prostszego. Czas na drugą część zadania. Idź do Obóz Ahemmusa , Obóz Ahemmusa i popytaj o Relsa Tenima. Będziesz miał już lokalizację jego kryjówki - Obóz Ahemmusa , Shallit. W środku jaskini dojdź do [1] i spójrz w górę - jeśli możesz się wznieść, to dostaniesz się do kryjówki bandytów. Idź do [2], stoi tu dwóch przeciwników: Muvrulea Daryon z toporem i rzucający zaklęcia Vilval Relvani z bronią obuchową. Otwórz drzwi do [3], tu znów jest para wrogów: odziana w stalową zbroję Brevasu Heran ze Stalowym Claymorem (na nią radzę uważać) i rzucający zaklęcia Giden Nelvilo z bronią obuchową. Ostatnia jaskinia to ta w [4]. Jest tutaj herszt - Rels Tenim. Ma komplet żelaznej zbroi, w tym Srebrny Cesarski Kirys i Srebrny Cesarski Hełm, uzbrojony jest w Stalowy Obosieczny Miecz Cięcia). Może się okazać trudnym przeciwnikiem. Gdy padnie martwy, wróć się do Hrundiego. Za zabicie obu dostaniesz razem 400 złota..

4. Zaopatrzenie w Sujammę - kolejna misja "kurierowa". Dostajesz 20 butelek Sujammy (są razem warte 600 złota), które musisz zanieść do kopalni Upiorna Brama , Jaskinie Dunirai. Gdy wejdziesz do środka, idź do [4] i daj butelki Nelacarowi. Wracaj do Hrundiego, bo za wykonanie zadania czeka na ciebie nagroda - 500 złota.

5. Eskorta Sondaale z Shimmerene - to zadanie jest o wiele większym wyzwaniem. Idź do twierdzy Suran , Telasero. Osoby, która miała tu być, nie ma... Jest natomiast Wiadomość od Sondaale przybita sztyletem do drzwi wejściowych do twierdzy. Wszystko jasne - wejdź i ty. Popielnego Niewolnika, Popielnego Ghula, Popielnego Zombie, Zarażonego Spaczeniem, Spaczonego lub Lunatyka spotkasz w [1], [3], [4], [6], [7] i [8]. Jak tylko zejdziesz, dwóch Śniących zaatakuje cię z [2] - rzucają gwiazdkami, więc najlepiej się ukryć, wtedy sami przybiegną. Zejdź na dół schodami w A. Pokonaj dwóch Śniących w [9] i wejdź do [12] - stoi tam Sondaale z Shimmerene na stole. Powiedz jej, by szła za tobą i wyprowadź ją na zewnątrz - jeśli pokonałeś wszystkich na górze, to nie powinieneś mieć żadnych problemów. Na końcu Sondaale z Shimmerene podziękuje ci, a Hrundi - gdy już do niego wrócisz - da ci 500 złota.

6. Engaer - słowo to jest imieniem najemnika. Drugie słowo to "zabić". Idź do Sadrith Mora , Sadrith Mora, północna część i wejdź do wieży Tel Naga w [12]. Upewnij się, że masz coś, co pozwoli ci lewitować. Popatrz na górną część sali, a zauważysz drzwi bez schodów - wznieś się tam i wejdź do górnej wieży. Pionowym korytarzem wznieś się na samą górę, a potem stań na ziemi (uważaj, żeby czas lewitacji ci się nie skończył). Drzwi prowadzące do celu są zamknięte na klucz (poziom zamka: 20) i mają pułapkę. Niestety, aby zdobyć klucz, będziesz musiał zabić kogoś z wieży, więc lepiej zostać przy wersji z wytrychem. W środku sprowokuj Engaera do ataku (ma łuk, komplet kościanej zbroi i Pierścień Drugiej Bariery), po czym szybko wybiegnij z pokoju i wskocz do pionowego korytarza. W ten sposób szybko uciekniesz z zagrożonego miejsca. Hrundi wręczy ci 1000 za pozbycie się Engaera.

7. Złote Jaja - dość proste zadanie. Najlepiej od razu zostaw całą zbroję obok Hrundiego, bo ciężar, który będziesz musiał przenieść, wynosi 210. Musisz po prostu znaleźć lokację Dagon Fel , Kopalnia Jaj Pudai. Nie zważając na robotników czy glizdy dojdź do drzwi w A, by wejść do leża królowej. Idź do [13], omiń królową i zbierz wszystkie Złote Jaja. Jest ich siedem, każde warte 150 złota i ważące 30. Daj jaja Hrundiemu, a wpadnie ci całkiem niezła sumka - 10000 złota. Jeśli zostawiłeś ekwipunek lub pancerz, to nie zapomnij go teraz zabrać.