Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Berandas | ŚWIAT - Andasreth | The Elder Scrolls III: Morrowind poradnik The Elder Scrolls III: Morrowind

Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019

Berandas

Budynek z portalami do Obóz Urshilaku , Falasmaryon i Andasreth , Andasreth - do których potrzeba oczywiście indeksów - znajduje się tuż koło twierdzy - Berandas | ŚWIAT - Andasreth | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Budynek z portalami do Obóz Urshilaku , Falasmaryon i Andasreth , Andasreth - do których potrzeba oczywiście indeksów - znajduje się tuż koło twierdzy. Twierdza natomiast jest opuszczona - co nie znaczy, że niezamieszkała. Gdy zejdziesz, możesz przeszukać miejsca oznaczone [1], [2], [4] i [5] - przede wszystkim znajdź szkielet w [4], który ma ze sobą Zardzewiały Klucz. W [3] jest Dremora, a niedaleko - dużo mikstur (za rogiem). Zejdź na dół schodami w A - tutaj bądź przygotowany na spotkanie przeciwników (Młokos, Postrach Klanów, Żarłacz, Atronach, Dremora, Złota Święta, Skrzydlaty Mrok lub Daedroth) w miejscach oznaczonych [6], [7], [9] i [10]. W [8] na pewno jest Dremora. Gdy ich się pozbędziesz, możesz przeszukać pomieszczenie w [11], a następnie zejść do podziemi.

Jednego z przeciwników wymienionych wcześniej rodzajów spotkasz na pewno w [12] i [13], natomiast jednego z tych - Dremora, Daedroth, Książe Dremor - w [14], [16] i [17]. Idź na razie do [18], gdzie zabijesz dwa Skrzydlate Mroki. Przeszukaj ciało Martwego Bohatera - zabierz mu Daedryczną Laskę i Buty Apostoła. Te ostatnie pozwolą ci wznieść się na górę do [19] - tam przeszukaj skrzynie i pogadaj z Amą Nin. Teraz możesz wrócić się do [16], przeszukać skrzynię i zabrać Daedryczną Włócznię i Daedryczny Sztylet (wbite w szkielet nad ogniskiem), a następnie wznieść się do [15] i ze Zwłok zabrać Skradziony Klucz.