Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Łapanie Dusz | Zaklinanie | The Elder Scrolls III: Morrowind poradnik The Elder Scrolls III: Morrowind

Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019

Łapanie Dusz

Gdy już mamy odpowiednie klejnoty, trzeba nauczyć się koniecznie zaklęcia Chwytanie Dusz (można też wykorzystywać przedmioty). Szukaj tego zaklęcia w gildiach magów i świątyniach. Niestety, zaklęcie to wymaga umiejętności Mistycyzmu - a im większa dusza, tym większe prawdopodobieństwo że jej nie złapiesz. Dlatego też możesz zaopatrzyć się w Zwoje Pełnego Kryształu Fphyggi, rzucając czar ze zwoju zawsze uda ci się złapać duszę.

Mechanika łapania dusz jest prosta. Musisz mieć odpowiedni klejnot i rzucić zaklęcie na potwora. Nie możesz za daleko stać, bo czar nie wyjdzie - a jeśli wyjdzie, to w wokół przeciwnika pojawi się fioletowa mgiełka. Teraz wystarczy tylko go zabić, by pojawił się komunikat o złapaniu duszy. Poniżej znajduje się lista klejnotów dusz, wraz z listą potworów, jakie można w niego złapać - w kolejności od najmniejszej duszy do największej.

Nazwa Klejnotu

Lista Przeciwników

Nędzny Klejnot Duszy

Krab Błotny, Robotnik Kwama, Pędrak, Ogar, Szczur, Zębacz, Zwiadowca Kwama, Zębacz, Wojownik Kwama, Alit, Guar, Skrzekacz, Kagouti, Szkielet, Szkielet Wojownik, Szkielet Łucznik, Skarabeusz, Królowa Kwama

Mały Klejnot Duszy

Zarażony Szczur, Samiec Netcha

Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie