Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Falasmaryon | ŚWIAT - Obóz Urshilaku | The Elder Scrolls III: Morrowind poradnik The Elder Scrolls III: Morrowind

Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019

Falasmaryon

Nie ma żadnych przeciwników na zewnątrz tej twierdzy - Falasmaryon | ŚWIAT - Obóz Urshilaku | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Nie ma żadnych przeciwników na zewnątrz tej twierdzy. W [1] jest wejście do portalu - jeśli masz odpowiednie indeksy, możesz się przenieść do Andasreth , Berandas lub Obóz Urshilaku , Valenvaryon. W [2] znajduje się Chata Missuna Akina - możesz ją przeszukać. Sam właściciel może pouczyć cię Celności, Długiego Ostrza lub Tarczy. Jest też u niego księga Lekcja Strzelania z Łuku (podnosi o 1 Celność). W [3] jest dolne wejście do twierdzy, a w [4] wyjście na dach (nie ma tu nic ciekawego). Skorzystaj z dolnego wejścia i patrz niżej.

Falasmaryon, wnętrze

Tu z kolei będziesz miał do czynienia z popielnymi potworami - Falasmaryon | ŚWIAT - Obóz Urshilaku | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Tu z kolei będziesz miał do czynienia z popielnymi potworami. Popielnego: Niewolnika, Ghula, Zombie albo Spaczonego, Zarażonego Spaczeniem lub wreszcie Lunatyka (zależnie od poziomu bohatera) spotkasz w [1], [2], [3] i [6]. W [2] jest skrzynia z miksturami oraz zabity Iner Nervion (ma na sobie Pierścień Przodka Nerviona, Szklany Kirys, Szklane Nagolenniki i Szklane Buty). W [4] stoi Dagoth Ganel (rzuca zaklęcia). Najtrudniej będziesz miał w [5] - jest tam Dagoth Tanis, lunatyk potrafiący naprawdę mocno przyłożyć czarami. Dodatkowo w tej samej komnacie jest jeszcze trzech Śniących. Ale warto go pokonać, gdyż przedmioty w tym pokoju są tego warte - jest tu cenny Młotek do Dzwonów Szóstego Rodu, w otwartym sarkofagu: Srebrna Włócznia, księgi Przemytnicy na Wyspie (podnosi o 1 Włócznię) i Wilcza Królowa, Księga II (podnosi o 1 Walkę Wręcz) - a także po to, aby zabrać mu Amulet Szóstego Rodu. Zejdź do kanałów schodami w A. Tutaj wymienionych na początku przeciwników możesz spotkać w [7], [8], [9], [10] i [11]. Są tu też szczury i ryby, ale nie warto podawać ich lokacji, bo są zbyt słabe. W [12] i [13] mogą być na dnie jakieś beczki do przeszukania, w [14] na końcu jest skrzynka, natomiast w odizolowanej części w [15] są dwa szkielety - jeden na brzegu, drugi na dnie. Gdy przeszukasz kanały, wróć się do twierdzy i wejdź na górny poziom za pomocą schodów w B. Tutaj wspomnianych przeciwników spotkasz prawie wszędzie: [16], [17], [18], [19], [20], [21], [22] i [23]. Miejsca, gdzie są skrzynki, które można przeszukać to: [17] i [21].