Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Jak Wyleczyć Się z Wampiryzmu | QUESTY - Klany Wampirów i Zadania Daedr poradnik The Elder Scrolls III: Morrowind

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Jak Wyleczyć Się z Wampiryzmu?

I na to jest sposób, chociaż można go wykorzystać jeden raz. W zależności od tego, ile wskazówek chcesz otrzymać, podaję kolejne informacje w akapitach. Pierwszą wskazówką jest popytanie ludzi, którzy chcą z tobą rozmawiać - członków Gildii Magów i Rodu Telvanni.

Powiedzą ci, że najlepiej poszukać informacji w księgach. Te, które mogą ciebie interesować, to: Wampiry Vvardenfell, część II oraz Zapiski Galura Rithari. Księgi te można znaleźć chociażby w tajnej bibliotece. Jest ona w Vivek , Vivek, Strefa Świątynna - wejdź do Pałacu Sprawiedliwości, a następnie do Biura Sprawiedliwości drzwiami w [33] lub [34]. W jednym z pokojów jest zamknięta klapa pod dywanem - ona prowadzi właśnie do tajnej biblioteki. Szczególnie w drugiej księdze (zapiskach) można znaleźć zeznania człowieka, który był wampirem... i udało mu się wrócić do świata żywych.

Księga mówi o posągu Molag Bala. Udaj się do Suran , Bal Ur. Wejdź najlepiej dołem - wejściem z [7]. Pokonaj w [3] Svoga z mieczem, w [4] Rakosloda z toporem, a w [5] - Barriego. Zejdź więc do podziemi drzwiami w A. W okolicach [7] spotkasz Kościeja, Złotą Świętą, a także - zależnie od poziomu - Dremorę, Księcia Dremor lub Daedrotha. Idź skalnymi mostami do [8], stoi tu Dralal Hlervu. Porozmawiaj z nim, a następnie z posągiem. Molag Bal obieca uleczyć cię, lecz w zamian musisz załatwić dla niego pewną sprawę.

Wybierz się do Indoranyon , Dubdilla. Najlepiej zignoruj przeciwników i biegnij od razu do A. Tutaj skacz do przodu, do wejścia w C - znajdziesz się w dolnych jaskiniach. Pokonaj przeciwników i dojdź do [11] - nie będzie tam barykady z kamieni (byłaby, gdybyś penetrował tą jaskinię jako człowiek). W [12] pokonasz dwóch przeciwników - Nomeg Gwai (Atronach Mrozu) i Molag Grunda (Skrzydlaty Mrok). Po wykonaniu zadania wracaj do posągu i porozmawiaj z nim - zostaniesz uleczony z wampiryzmu. Niestety, wszystkie bonusy do współczynników wracają do swego normalnego poziomu.