Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Gnisis, Arvs-Drelen | ŚWIAT - Gnisis | The Elder Scrolls III: Morrowind poradnik The Elder Scrolls III: Morrowind

Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019

Gnisis, Arvs-Drelen

Tuż po wejściu w [1] spotkasz szczura - to samo będzie w [2] i [3] - Gnisis, Arvs-Drelen | ŚWIAT - Gnisis | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Tuż po wejściu w [1] spotkasz szczura - to samo będzie w [2] i [3]. W [2] są więzienie (tu znajdować się może uwięziona Ragash gra-Shuzgub) Idź na górę do pokoju w [3] - weź ze stołu Klucz do Komnaty Przywołań, złoto w skrzyneczce na szafie i Wilczą Królową, Księgę V (podnosi o 1 Retorykę). Udaj się do dolnych pomieszczeń w okrągłej części - w sypialni w [4] nic nie ma, natomiast w [5] zabijesz dwa szkielety. W skrzyniach znajduje się dużo złota, klejnoty i jakaś losowo wybierana cenna broń. Wejdź na górę do [6], kluczem otwórz drzwi - nie atakuj Daedrotha. Na ostatniej kondygnacji stoi Baladas Demnevanni, możesz z nim porozmawiać, by dowiedzieć się czegoś o dwemerowych ruinach. Na półkach i stole znajdziesz trzy ciekawe księgi: Sithis, Deszczowa Dłoń 2920 i Smoczy Przełom: Nowe Odkrycia (wszystkie podnoszą o 1 Przemianę), a także leżący na półce Indeks Portalu Berandas (możesz spokojnie wziąć - mag nie zareaguje, podobnie jak i pozostałe księgi oprócz Sithis).