The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Poradnik do kultowej gry RPG The Elder Scrolls III: Morrowind zawiera opis przejścia wszystkich misji głównych i pobocznych, wiele szczegółowych map lokacji, opisy umiejętności oraz zepis receptur alchemicznych.

18 kwietnia 2012Autorzy solucji: Ziuziek & Eijenka (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
The Elder Scrolls III: Morrowind to jedna z największych i najobszerniejszych gier RPG, jakie kiedykolwiek powstały – co za tym idzie, poradnik do niej musi być równie rozległy - Morrowind - questy - poradnik do gry

The Elder Scrolls III: Morrowind to jedna z największych i najobszerniejszych gier RPG, jakie kiedykolwiek powstały – co za tym idzie, poradnik do niej musi być równie rozległy. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby stworzyć właśnie takie kompendium. Zawiera ono kompletną solucję, opisującą wszystkie zadania główne oraz poboczne dostępne dla członków każdej z trzynastu gildii oraz bohaterów niezrzeszonych (a jedynie poszukujących przygód w miastach i na pustkowiach). Już samo to może być imponujące, ale nie poprzestaliśmy jedynie na questach. W innych rozdziałach zawarliśmy informacje dotyczące różnych lokacji – wraz ze szczegółowymi mapami i przydatnymi opisami. Gdyby tego było mało, osobne strony przeznaczono dla umiejętności bohaterów, alchemii i zaklinania – a więc tych elementów gry, które sprawiają graczom wiele problemów. Tak ułożona encyklopedia (nie wahamy się użyć tego słowa!) pozwala nie tylko na bezproblemowe cieszenie się rozgrywką, ale również na poznanie wszystkich elementów gry.

Oto pełna zawartość poradnika:

  • Lista wszystkich zadań głównych, pobocznych i przypisanych do poszczególnych gildii lub frakcji (wraz ze szczegółowym opisem, mapami i poradami);
  • Przydatne zestawienie wszystkich map i lokacji, z dołączonym komentarzem oraz zaznaczonymi najważniejszymi obiektami;
  • Kompendium bohatera, zawierające informacje na temat umiejętności;
  • Lista wszystkich składników i receptur alchemicznych;
  • Zestawienia i informacje przydatne podczas zaklinania;
  • Wiele użytecznych rad i sugestii dotyczących wszystkich elementów rozgrywki.

The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Poradnik do gry

Morrowind - questy - poradnik do gry

Kompletny opis misji oraz zadań zlecanych przez wszystkie gildie i organizacje występujące w grze The Elder Scrolls III: Morrowind.

Morrowind - biblia gracza - poradnik do gry

Biblia gracza jako część niezwykle obszernego poradnika do gry The Elder Scrolls III: MORROWIND jest kompendium wszelakiej wiedzy o tym olbrzymim fantastycznym świecie, pomocnym zarówno dla początkujących jak i dla zaawansowanych graczy.

Morrowind - opis świata - poradnik do gry

Dokładny opis trzydziestu sześciu obszarów, na który podzielony jest świat Vvardenfell, obejmujący mapy wszystkich miast, osad i miejsc niezwykle ważnych dla fabuły, jak również mniej istotnych lokacji, wraz z listą przedmiotów, NPC i questów.

Zobacz Poradnik
Pobierz w PDF lub EPUB

Kody do gry The Elder Scrolls III: Morrowind

Trainery do gry The Elder Scrolls III: Morrowind

komentarze czytelników

mars28  2005-03-07 - 07:11

Aktualizacja dopiero teraz? Oczywiście w strefie Premium. A jak ktoś już kiedyś kupił w pdf'ie, to teraz jest w plecy, bo ma nieaktualny co? Bardzo śmieszne.

AfrQ  2009-08-13 - 14:03

Ello wiecie jak mozna łatwo zdobyć adamantowy pancerz?

Dingron  2009-09-01 - 13:50

jasne. Najłatwiej jest wklepać kod... ale bez kodów też jest bardzo prosto. Idziesz do tego gostka w Ebonheart który ci mówi o mrocznym bractwie i twierdzy smutku (chyba Appelus cośtam). Zabij go. będziesz mieć wszystko oprócz hełmu a ten jest gdzieś w bazie mrocznego bractwa. ( można też zabić tego orka w domu rzemieślników ale dopiero jak da miecz)

Dingron  2009-09-01 - 13:51

jak macie jeszcze jakieś pytania odnośnie morrowind to walcie.

mic82  2012-06-12 - 07:41

nie wiem czy ktoś w ogóle tu jeszcze zagląda, ale jestem arcymistrzem, ukończyłem wątek fabularny, a wyroków nikt nie cce mi dać. o co chodzi? mam podstawową wersję gry z płyty cd action

ketrzyn22  2013-04-01 - 21:32

witam.mam problem od wsyztskich dostalem glos ale nie dali mi pierscienia i szaty tego Hortatora mam tylko pas.u kaazdego bylem i mam pas . . . ktos pomoze??

mrlolekpolska  2013-11-20 - 11:16

Głupie jest to że jak nie kupisz Abonamentu to nie widzisz ponad 50% Tutaj za wszystko trzeba płacić WHY ?

Selman  2013-11-20 - 11:57

zawsze tak było Panie Juniorze :>

Morrowind - biblia gracza - poradnik do gry
Morrowind - opis świata - poradnik do gry
Morrowind - questy - poradnik do gry