Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Transport | Podstawy rozgrywki | The Elder Scrolls III: Morrowind poradnik The Elder Scrolls III: Morrowind

Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019

Podczas wykonywania zadań będziecie często musieli przebyć z jednego końca wyspy na drugi. Nie ma sensu używać nóg, skoro za naprawdę niewielką opłatą można szybko przenieść się z jednego miejsca w drugie. Rodzaje transportów podzieliłem na zwykłe - czyli łaziki i łódki - oraz specjalne - czyli portale w twierdzach oraz koła teleportacyjne w gildiach magów.

Łaziki (inaczej Stiltstridery) to te wielkie owady stojące przy miastach. Wystarczy wybrać miejsce i zapłacić trochę złota (niedużo, zwykle nie więcej niż 50), aby dostać się w pożądane miejsce. Podobnie jest z łódkami - wystarczy znaleźć przewoźnika, aby za opłatą skorzystać z jego pomocy. W tabelce podałem lokacje danych przewoźników w miastach.

Łaziki zaznaczyłem linią białą. Łódki zaznaczyłem linią żółtą.

Transport specjalny to dwie rzeczy: gildie magów i twierdze. W gildii magów (gdzie - podane na dole) stoją pewni ludzie, którzy trudnią się - za bardzo małą opłatą - przenoszeniem ciebie do innych gildii. Z twierdzami natomiast sprawa jest nieco bardziej skomplikowana. Musisz mieć odpowiedni Indeks, aby skorzystać z portalu. Dlatego w tabelce po lewej stronie podałem lokację twierdzy i portalu, a po prawej - lokację indeksu. Rzadko zdarza się, aby indeks był blisko portalu. I teraz uwaga - indeks potrzebny ci jest, by przenieść się DO - nie Z. Z jednej twierdzy można się przenieść w dwa miejsca.

Teleportację przez gildię magów zaznaczyłem linią niebieską. Portale zaznaczyłem linią pomarańczową.