Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ald'Ruhn - Persius Mercius | QUESTY - Gildia Wojowników | Solucja Morrowind poradnik The Elder Scrolls III: Morrowind

Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019

Ald'Ruhn - Persius Mercius

W tym mieście gildia wojowników jest w Ald'Ruhn , Ald'Ruhn, zachodnia część - w [4]. Zadania zleca tam Persius Mercius stojący na dole obok schodów (po wejściu do gildii skręć w lewo).

1. Kryjówka Nekromantów - będziesz tu służył jako ochrona. Idź do Vas , Vas. Przed wejściem do wieży stoi Ulyne Henim - porozmawiaj z nią i przyłącz się do niej, po czym oboje wejdziecie do wieży. Aby dostać się dalej, będziesz musiał wpierw pokonać paru przeciwników. Kościej, Szkielet, Truposz lub Zjawa Przodka znajduje się w [1], [3] i [4]. Szkielet stoi w [2], a Truposz lub Kościej - w [5]. W wielkim pomieszczeniu są trzy Wejdź do A, pokonaj Dremorę, Księcia Dremor lub Daedrotha w [9] i [11], a potem Szkielet, Kościeja, Truposza lub Zjawę Przodka w [12] i [13] (tutaj jest para). Na górze wieży w [14] stoi czarodziej Daris Adram - to on jest celem. Gdy padnie, wróć się do Persiusa Merciusa po nagrodę - 500 złota.

2. Zbiegły Morderca - nazwa zadania mówi sama za siebie. Udaj się do Vas , Sargon i wejdź do środka. Zanim dotrzesz do mordercy - który teraz jest przywódcą gangu - będziesz musiał pokonać parę innych osób. Pierwszy przeciwnik to Gavesu Arelas (posiada komplet kościanej zbroi bez hełmu, dzierży długie ostrze) w [1], drugi - Milynea Andrethi (walczy toporem, posiada Cesarski Kirys ze Smoczej Łuski, Kościane Naramienniki, Kościane Nagolenniki i Kościane Buty) w [2]. Pokonaj Dalmila Varena (walczy bronią obuchową) w [3] i idź do [5], gdzie zabijesz Llero Lleran (żelazna zbroja i topór). W [6] zajmiesz się Varonem Sadralo (ma stalową i żelazną zbroję oraz długie ostrze). Za mostem pokonasz dwóch wrogów na raz (lepiej ich rozdzielić): Raynilę Aryon (rzuca zaklęcia) w [7] oraz Varvsę Athram (walczy długim ostrzem, ma Kościany Kirys) w [8]. Idź do [11] - tu na śmierć czeka cel, czyli Nerer Beneran (uzbrojony w długie ostrze, ma na sobie Ebonowy Kirys i Kościane Naramienniki). Zabij go i wróć się do Persiusa Merciusa po nagrodę (500 złota).

3. Bandyci w Suran - najpierw pójdziesz do Suran , Suran. Wejdź do Posiadłości Oran w [17]. Wejdź na górę, gdzie jest Serjo Avon Oran, z którym porozmawiaj. Dostaniesz lokalizację kryjówki bandytów. Idź więc do Suran , Saturan... i rozpocznij rzeź. W [1] rozprawisz się z Tielą z mieczem i Ilverem Aralasem z krótkim mieczem. W [2] zabijesz Lasile Dotrel, a w [3] Muka gro-Dula z toporem (ten drugi ma na sobie większość kompletu kościanej zbroi). Idź do jaskini po lewej, pokonasz dwóch przeciwników - w [4] Daldura Sarysa z mieczem, a w [5] Venosa Nerethi (rzuca zaklęcia, przyzywa Truposza). Wróć się i wejdź do [7]. Zabij Jolgeira z bronią obuchową - to był ostatni bandyta. Wróć się do Serjo Avona Orana po nagrodę 1000 złota, po czym złóż raport Persiusowi Merciusowi.

4. Zaopatrzenie we Flin - na dobry początek dostajesz 20 butelek Flinu. Całkiem opłacałoby się to sprzedać (2000 złota), ale zadanie to zadanie... Musisz dostać się z zapasem do Obóz Zainab , Kopalnia Elith-Pal. Tam porozmawiaj z Dangorem w [9] i wręcz mu ładunek. Wracaj do Persiusa Merciusa. Porozmawiaj z nim i zgódź się na napitek, to oprócz nagrody (500 złota) dostaniesz też Cyrodiiliańską brandy (warta 100 złota).