Data wydania: 31 października 2006
Kontynuacja przebojowej gry cRPG studia BioWare z 2002 roku, przygotowana tym razem przez ekipę Obsidian Entertainment, mającą na swym koncie drugą odsłonę serii Star Wars: Knight of the Old Republic. Fabuła Neverwinter Nights 2 rozpoczyna się kilka lat po wydarzeniach ukazanych w pierwowzorze, kiedy światu Forgotten Realms zagraża tajemniczy Król Cieni.
GRYOnline
Gracze
Neverwinter Nights 2 to kontynuacja hitowej gry role-playing, która premierę miała w połowie 2002 roku. Podobnie jak wcześniej, mamy do czynienia z tytułem opartym na zasadach trzeciej edycji systemu role-playing o nazwie Dungeons & Dragons. Za produkcję omawianego sequela odpowiedzialne jest studio Obsidian Entertainment. Warto dodać, iż dla tej firmy próba wyprodukowania solidnej kontynuacji nie jest czymś nowym. Obsidian jest bowiem odpowiedzialny za dobrze przyjętą przez graczy drugą część cRPG-a Star Wars: Knights of the Old Republic.
Fabuła sequela osadzona została w dobrze znanym miłośnikom pierwszej części świecie Forgotten Realms. Autorzy NWN 2 przygotowali rozbudowany tryb singleplayer, nie zapomnieli też jednak o miłośnikach potyczek sieciowych. Fabuła kilkudziesięciogodzinnej kampanii przeznaczonej dla pojedynczego gracza rozpoczyna się kilka lat po wydarzeniach przedstawionych w pierwszej części gry. Kraina, która w przeszłości targana była licznymi konfliktami nie zaznała na długo spokoju. Wybrzeże Mieczy ponownie staje przed obliczem wojny. Właściwa gra opowiada o losach pewnego samotnego bohatera. W momencie, w którym poznaje go sam gracz jest on w drodze do Neverwinter. Zadanie wspomnianego herosa związane jest z posiadaną relikwią, która mieści w sobie niewyobrażalną moc. Jak na rasowy tytuł role-playing przystało, gra wypełniona jest licznymi zwrotami akcji. Cała zabawa podzielona została na kilka rozdziałów. Aby móc przejść dalej należy wykonać obowiązkowe zadania na aktualnie badanym obszarze. Fabuła gry wypełniona jest oczywiście wieloma mniejszymi questami, których nie trzeba podejmować się w celu osiągnięcia końcowego sukcesu.
Wspomniany multiplayer obejmuje przede wszystkim rozbudowane narzędzia edycyjne, dzięki którym można zaprojektować własną przygodę, a następnie zaprosić do zabawy innych graczy. Modyfikacje mogą również obejmować pojedyncze postaci, ekwipunek czy nawet skrypty odpowiedzialne za zachowanie poszczególnych osób.
System rozwoju postaci pozostawiono bez większych zmian, co nie oznacza, iż nie doczekał się on licznych usprawnień. Prowadzeni bohaterowie mogą korzystać z nowych typów umiejętności czy też nieznanych wcześniej czarów. Autorzy omawianej kontynuacji przygotowali również kilka nowych klas postaci. W przeciwieństwie do pierwszej części gry, która oferowała zaledwie jednego pomocnika, w sequelu gracz może zabrać ze sobą aż trzy inne osoby. Co więcej, posiada nad nimi pełną kontrolę. Gra działa na silniku graficznym nowej generacji nazwanym Electron, który obsługuje m. in. dynamiczne oświetlenie, mapowanie normalne oraz Shadery w wesji 3.0.
Autor opisu gry: Mariusz Klamra
4GRY
Cykl gier RPG, osadzonych w fantastycznym uniwersum Forgotten Realms (Zapomniane Krainy). Seria została zapoczątkowana przez studio BioWare, które wcześniej dostarczyło między innymi dwie pierwsze części bestsellerowego Baldur’s Gate’a. Jej druga odsłona została natomiast opracowana przez studio Obsidian Entertainment (również specjalizujące się w tym gatunku). Wydawcą obu gier było Atari. Po latach do grona deweloperów biorących udział w rozwoju marki dołączyła firma Beamdog, która przygotowała odświeżoną wersję jej pierwszej reprezentantki.
Recenzja GRYOnline
Każdy, kto z błyskiem w oku wspomina dokonania Bioware sprzed lat, przy Neverwinter Nights 2 poczuje się jak w domu.
Aktualizacja: 23 grudnia 2006
W poradniku do Neverwinter Nights 2 znajdziecie szczegółowy opis przejścia głównej kampanii gry oraz wszystkich misji pobocznych, jak również rozbudowany zestaw wskazówek na temat rozbudowy Warowni, którą gracz otrzymuje w pewnym momencie zabawy.
5 stycznia 2007
Przełom roku to czas podsumowań. Takoż i my pokusiliśmy się o ułożenie listy gier, które skradły nam serce w roku 2006. Oto Hity & kity 2006 według GRY-OnLine.
15 grudnia 2005
NWN przetłumaczono na 10 języków, sprzedano w 40 krajach świata w liczbie ponad 2 milionów egzemplarzy. Gra od chwili jej wydania otrzymała około osiemdziesięciu różnych nagród. Trudno się dziwić, że kontynuacja NWN wzbudza tak żywe zainteresowanie.
30 października 2005
W dniach 26-27 października, w Lyonie, gdzie mieści się główna siedziba Atari, odbyła się prezentacja szeregu gier, które znajdują się w planie wydawniczym tego cenionego wydawcy.
Oczywiście, że powstanie Baldur’s Gate 4. Bez Lariana to jednak ryzykowny projekt i Wizardsi powinni najpierw odkurzyć dwa RPG, za którymi się stęskniliśmy – i dać nam Neverwinter Nights 3 oraz Icewind Dale 3. Od odpowiednich twórców.
opinie
Hubert Sosnowski
12 października 2025
Gracze pecetowi muszą zdecydować, czy nabyć Neverwinter Nights 2: Enhanced Edition na Steam, czy w GOG.com. Tym razem jest to trudniejszy wybór niż zazwyczaj.
gry
Adrian Werner
15 lipca 2025
Zapowiedzianio Neverwinter Nights 2: Enhanced Edition, czyli remaster klasycznego RPG-a studia Obsidian, osadzonego w uniwersum Zapomnianych Krain marki Dungeons & Dragons.
gry
Adrian Werner
8 czerwca 2025
Prawdopodobnie trwają prace nad odświeżoną wersją gry Neverwinter Nights 2. W serwisie SteamDB zaobserwowano „roboczą” kartę produkcji.
gry
Maciej Gaffke
12 lutego 2025
Studio Obsidian przypomniało o Neverwinter Nights 2. To klasyczne RPG ma już siedemnaście lat.
gry
Adrian Werner
1 listopada 2023
Po obejrzeniu ostatniego odcinka The Lord of the Rings: The Rings of Power nie chcecie opuszczać Śródziemia? W takim wypadku zainteresować Was mogą mody zainspirowane twórczością Tolkiena.
Pliki do gier
Adrian Werner
14 października 2022
Ukazała się fanowska modyfikacja Baldur’s Gate: Reloaded. Jest to kompletny remake pierwszej części tego cyklu, korzystający z silnika gry Neverwinter Nights 2.
gry
Adrian Werner
6 czerwca 2013
Firma BioWare potwierdziła na swoich oficjalnych stronach, że hakerzy przejęli dane 18 tysięcy kont Electronic Arts. Informacje zostały wykradzione za pośrednictwem starego serwera Neverwinter Nights, który był powiązany z forum gry. Podobno w plikach nie znajdowały się żadne informacje finansowe, ale widniały w nich nazwy użytkowników, hasła, adresy email i daty urodzeń.
pozostałe
Szymon Liebert
16 czerwca 2011
„Najciekawsze modyfikacje” to regularnie publikowany wybór najbardziej wartościowych modów i wieści z nimi związanych. Kompletnie nowe gry, dodatkowe misje i przygody, usprawnienia grywalności i grafiki - każdy powinien znaleźć coś dla siebie. Jeśli uważacie, że coś pominięto, nie krępujcie się i dajcie znać w komentarzach.
gry
Adrian Werner
16 marca 2011
„Najciekawsze modyfikacje” to regularnie publikowany wybór najbardziej wartościowych modów i wieści z nimi związanych. Kompletnie nowe gry, dodatkowe misje i przygody, usprawnienia grywalności i grafiki - każdy powinien znaleźć coś dla siebie. Jeśli uważacie, że coś pominięto, nie krępujcie się i dajcie znać w komentarzach.
gry
Adrian Werner
18 stycznia 2011
Popularne pliki do pobrania do gry Neverwinter Nights 2.
patch Neverwinter Nights 2 - v.1.04 – v.1.22 PL - 27 lutego 2009
patch Neverwinter Nights 2 - v.1.04 PL - 22 lutego 2007
patch Neverwinter Nights 2 - v.1.22 - 1.22 Hotfix PL - 27 lutego 2009
trainer Neverwinter Nights 2 - + 16 trainer - 5 września 2007
mod Neverwinter Nights 2 - Ravenloft Chronicles - 1 września 2010
trainer Neverwinter Nights 2 - v1.22.1588 +4 Trainer - 26 maja 2009
trainer Neverwinter Nights 2 - + 7 trainer - 3 stycznia 2007
trainer Neverwinter Nights 2 - + 10 trainer - 30 stycznia 2007
mod Neverwinter Nights 2 - Misery Stone - 2 grudnia 2014
trainer Neverwinter Nights 2 - v.1.04 + 9 trainer - 1 marca 2007
Wymagania sprzętowe gry Neverwinter Nights 2:
PC / Windows
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 5.5 GB HDD, Windows XP.
Lista dodatków do gry Neverwinter Nights 2:
Dodatek
29 kwietnia 2009
RPG
Kolejne rozszerzenie do bestsellerowej gry RPG Neverwinter Nights 2 studia Obsidian Entertainment z 2006 roku. W tym wypadku nie mamy jednak do czynienia z oficjalnym dodatkiem, ale z tzw. modułem premiowym, stworzonym przez zewnętrzną ekipę Ossian Studios we współpracy ze społecznością graczy. Fabuła rozszerzenia Wrota Zachodu przenosi nas do znanego z uniwersum Forgotten Realms miasta Westgate, a podczas zabawy wcielamy się w role śmiałków, którzy jako posiadacze potężnego – choć przeklętego – artefaktu, stają się częścią skomplikowanej intrygi, wikłającej ich w konflikt pomiędzy zwalczającymi się frakcjami. Wraz z dodatkiem otrzymujemy nową, nieliniową kampanię fabularną, obliczoną na ok. 20 godzin rozgrywki. Podczas zabawy możemy dołączyć do drużyny trzech zupełnie nowych towarzyszy, spotkać nieznane dotąd potwory i odwiedzić wiele niezbadanych wcześniej terenów.
GRYOnline
Gracze
Dodatek
18 listopada 2008
RPG
Drugi pełnoprawny dodatek do opracowanej przez studio Obsidian Entertainment gry cRPG Neverwinter Nights 2. Panujące na Wybrzeżu Mieczy wojenne zamieszanie skrzętnie wykorzystały na swoją korzyść liczne organizacje kupieckie, stopniowo zwiększając własne strefy wpływów w krainie. W tych niespokojnych czasach do akcji wkracza nasza drużyna, która może przyłączyć się do kupców i razem z nimi stworzyć potężne handlowe imperium. W odróżnieniu od gry podstawowej oraz poprzedniego dodatku, rozszerzenie zatytułowane Gniew Zehira nie ma typowej warstwy fabularnej, zamiast tego oferując żyjący własnym życiem świat, który możemy swobodnie przemierzać, kształtując jego losy za pomocą dokonywanych wyborów. Wśród innych nowości pojawiły się m.in. kolejne czary, rasy i klasy postaci, a także pewne zmiany w mechanice rozgrywki, takie jak zmodyfikowany system konwersacji czy możliwość stworzenia drużyny od podstaw i dostosowania jej do własnego stylu rozgrywki.
GRYOnline
Gracze
Dodatek
28 września 2007
RPG
Oficjalne rozszerzenie do drugiej odsłony serii trzecioosobowych gier cRPG Neverwinter Nights. Fabuła dodatku zatytułowanego Maska Zdrajcy rozpoczyna się tuż po walce z Królem Cieni, kończącej trzeci akt gry podstawowej. Kontrolowana przez gracza postać budzi się głęboko pod powierzchnią ziemi, otoczona przez hordę złych duchów. Odczuwając tajemniczy głód o nieznanym pochodzeniu, nasz bohater rozpoczyna nową, epicką przygodę, podczas której odkrywa ciążącą na nim klątwę i stawia czoła swemu prawdziwemu przeznaczeniu. Obliczony na ok. 15-20 godzin rozgrywki dodatek wprowadza nową klasę prestiżową, zmodyfikowany system tworzenia i ulepszania przedmiotów, a także podnosi do 30. maksymalny poziom postaci. W grze nie zabrakło oczywiście typowego zestawu nowości, czyli niedostępnych wcześniej ras i klas postaci, nieznanych dotąd lokacji oraz potworów, potężnych (choć trudnych do zdobycia) broni i pancerzy, a także nowych atutów, zaklęć, przedmiotów itp.
GRYOnline
Gracze
Średnie Oceny:
Średnia z 10 ocen gry wystawionych przez Recenzentów i Redaktorów GRYOnline.pl, Ekspertów i wybranych Graczy.
Średnia z 5771 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.
Oceny Recenzentów i Ekspertów
Krzysztof Gonciarz
Recenzent GRYOnline.pl
2006.12.15
Każdy, kto z błyskiem w oku wspomina dokonania Bioware sprzed lat, przy Neverwinter Nights 2 poczuje się jak w domu.
Toril
Ekspert
2021.08.12
Trochę lepsza od pierwszej części ale dalej nic specjalnego. Przeszedłem raz z rozpędu ale już wszystkie powroty kończyły się po paru godzinach grania.Zalety:1. Często odzywający się towarzysze z własnymi zadaniami. Pod tym względem jest naprawdę dobrze. 'Drobnym' minusem jest za to to, że większość z nich jest okropnie nudna. Okropnie okropnie.2. System rozwoju postaci. Wiele ras, klas, profesji, specjalnych profesji oraz innych opcji które możemy wybrać przy tworzeniu naszego bohatera. Dobrze się bawiłem tworząc postać a potem kompletując drużynę. Wybrana rasa ma pewien wpływ na to jak odbierają nas inne postaci ale jest on naprawdę minimalny.3. Wybory. Zadania możemy rozwiązywać na wiele sposobów a fabuła główna dostosowuje się do naszych decyzji. Przewidziano możliwość grania złym i wpływa to na zakończenie.4. Zarządzanie twierdzą którą w pewnym momencie dostajemy na własność. Spodobało mi się bardziej niż to z drugiego baldura czy pierwszych pillarsów. Jakoś tak naturalniej wypadało.Wady:1. Sterowanie. To jest prawdziwy powód dla którego nigdy więcej nie przeszedłem już neverwintera. Dla mnie jest on właściwie niegrywalny. To nie gothic gdzie możemy po jakimś czasie przyzwyczaić się do sterowania i przestaje ono przeszkadzać, tu jest tragicznie aż do samego końca. Zła praca kamery utrudnia zarządzanie drużyną, postaci dziwnie się zachowują, nie reagują na polecenia, rozbiegają się na wszystkie strony zwłaszcza przy włączonej SI ale i bez niej i ogólnie opanowanie tego bajzlu który dzieje się na ekranie to męczarnia.2. Słabe zadania poboczne, zwykle bardzo krótkie.3. Niewielkie, pozbawione uroku lokacje. Zwłaszcza miasto.4. Kiepski polski dubbing. Niby znani aktorzy ale tutaj się nie popisali.5. Sztampowy wątek główny. Miał on dla mnie pewien posmak klasycznej przygody i podobały mi się pewne niespodzianki jakie zaplanowali dla mnie twórcy ale jednak jest on raczej nudny i bez polotu. Ze względu na mocne zaangażowanie towarzyszy dobrze wypada za to epilog.6. Krótki soundtrack z tylko paroma porządnymi utworami. Jest bez żadnych wątpliwości gorzej w porównaniu do poprzedniej części.
Krzysztof Lewandowski
GRYOnline.pl Team
2022.03.20
Butryk89
Ekspert
2016.04.22
Grzegorz Bobrek
GRYOnline.pl Team
2016.03.21
czorny50
Ekspert
2016.03.21
Aleksander Kozłowski
GRYOnline.pl Team
2016.03.20
Bartosz Woldański
GRYOnline.pl Team
2016.03.18
Tal_Rascha
Ekspert
2016.03.18
Ponczekus Legionista
Właśnie kończę tą grę. Została mi tylko wojna. Początek mnie zniechęcił.Dubbing wydawał się nieco sztuczny i w wielu przypadkach niedopracowany. Mimo to wciągnąłem się. Moja postać jest trochę słaba, ale chciałem z niej zrobić mistycznego łuczxnika i spieprzyłem statystyki. Tylko 1 poziom udało się osiągnąć. Nie udało mi się zrobić +6 do zręczności. Moja wina. Aktualnie nadal jest łowcą, choć przez większą część gry wali młotem.
Polonizacja tej gry jest bardzo dobra. Dubbing Kowalewskiego wcielającego się w rolę Aldanona jest najlepszy. Pod jednego z towarzyszy podkłada głos nawet Fronczewski, ale ta postać nie bywa u mnie w drużynie.
Gra bardzo dobra. Z minusów: sztuczna inteligencja towarzyszy nieraz szwankuje (postacie nic nie robią). 3 tryby kamery a i tak nie ma takiej co by odpowiadała. Chaos na ekranie podczas walk ( za dużo błysków).
Polecam wgrać jakieś mody graficzne. Tego jest multum. Najważniejszy to: "Tchos HD UI panels and dialogue", który ułatwia korzystanie z plecaka.
Polecam tą grę dla każdego fana RPG.
rafalp258111417202326 Legionista
1 część to było coś superowego, 2 jest po prostu spoko.
Wiedźmin Legend
Komputerowe gry RPG oparte na Dungeons & Dragons istnieją od dawna. Odkąd gra Baldur's Gate studia BioWare trafiła na półki sklepowe w 1998 roku widzieliśmy sporo gier wysokiej jakości w tym samym duchu. Po wydaniu takich tytułów jak Baldur's Gate II i Planescape Torment studio BioWare wypuściło w 2002 roku pierwsze Neverwinter Nights, które wprowadzili w 3D. Choć oferowała grę online i potężny zestaw narzędzi do edycji za pomocą których użytkownicy mogli tworzyć własne przygody dość kiepsko potraktowała opowieść dla pojedynczego gracza, które czyniły poprzednie tytuły tak wielkimi. Cztery lata później Obsidian Entertainment wypuściło oczekiwaną kontynuację. Największą zmianą od pierwowzoru jest dodanie w pełni kontrolowanych członków drużyny. Podczas kampanii dla jednego gracza spotkamy ich całkiem sporo i wielu z nich jest rewelacjnie napisana. Każdy z własnym ekwipunkiem i możliwością dostosowania przydziału umiejętności po awansie na wyższy poziom. To sprawia, że gra w Neverwinter Nights 2 bardziej przypomina dawne gry D&D cRPG. To jest coś co powinno zostać uwzględnione w oryginalnym Neverwinter Nights. Przywrócenie tego sprawia, że granie w kontynuację jest znacznie przyjemniejsze. Liczba sterowanych postaci w drużynie zmiększa się w trakcie gry. Wszyscy towarzysze mają unikalne charaktery, osobiste historie i często pojawiają się podczas rozmów z NPC-ami. W zależności od tego jak decydujemy się wykonać zadanie zyskujemy i tracimy wpływy u tych z którymi podróżujemy. Ma to też wpływ na to jakiego rodzaju informacje można wydobyć od członków drużyny podczas prywatnych rozmów z nimi i ostatecznie decyduje o tym czy pozostaną przy nas czy nie podczas ostatecznej konfrontacji. Niektórzy członkowie drużyny mają także zadania poboczne, które wymagają rozwiązania ich problemów osobistych. Z początkowego miasteczka West Harbor minie trochę czasu zanim dotrzemy do tytułowego miasta Neverwinter. Gdy już tam znajdziemy się fabuła mocno nabiera tempa, bo nasi wrogowie zostają z czasem zdemaskowani, a my możemy wybrać kilka ścieżek, aby posunąć historię do przodu. Fabuła jest iście epicka z świetnymi zwrotami akcji i pozostaje interesująca od początku do końca. Jeśli nie chcesz się tylko szarpać przez główną narrację dostępne zadania poboczne są owinięte wystarczającą ilością narracji, aby nie sprawiały wrażenia powtarzalnych przeszukiwań lochów. Po zdobyciu twierdzy będziemy mieli więcej do zrobienia posiadając swój osobisty zamek. Zdobycie tej nieruchomości nie jest zadaniem pobocznym, bo jest istotne dla fabuły. W twierdzy możemy zająć się naprawą różnych obiektów, wynajmowaniem kupców do handlu towarami, wprowadzaniem stawek podatkowych, szkoleniem żołnierzy, ulepszaniem opancerzenia, wzmacnianiem infrastruktury peryferyjnego obszaru i ogólnie zwiększaniem rentowności swojej posiadłości. Pomimo tej różnorodności sednem rozgrywki jest przemierzanie krain i lochów, by rozprawiać się z siłami zła. Ponieważ wszystkimi członkami drużyny można sterować podczas starć mają istotny element taktyczny. Manewrowanie łotrzykami w celu ukradkowych ataków, używanie wojowników do drwin, rzucanie zaklęć ochronnych z druidami i ofensywne ostrzały czarodziejami to część tego widowiskowego i unikalnego przedstawienia. Zanim postacie osiągną maksymalny poziom dostępnych będzie wręcz przytłaczająca liczba opcji walki taktycznej w zależności od wybranego zestawu drużyny, a każda kombinacja jest świetną zabawą. W oparciu o zestaw zasad Dungeons and Dragons 3.5 gracze wybierają pomiędzy 16 rasami, 12 klasami podstawowymi i 17 klasami prestiżowymi, które są odblokowywane po spełnieniu specjalnych warunków. Dzięki ogromnej liczbie umiejętności i atutów pozwalających jeszcze bardziej dostosować system tworzenia postaci w Neverwinter Nights 2 jest jednym z najgłębszych pod tym względem. Niezależnie od tego jak dopracujemy wszystkie szczegóły postaci walka daje mnóstwo frajdy. Poruszanie się po każdym obszarze jest dość łatwe. Wszystko co dzieje się na ekranie można łatwo zobaczyć przez dostosowanie kamery lub używając kółka myszy do powiększania i pomniejszania. Dzięki temu zawsze mamy dobry widok na akcję. Czynnik zanurzenia się w opowieść stworzony przez aktorstwo głosowe i narrację jest wzmocniony znakomitą ścieżką dźwiękową orkiestry. Wspaniałą muzykę bitewną uzupełniają doskonałe utwory pełne jęczących smyczków i eterycznych wokali. Wrogowie krzyczą podczas bitwy, zaklęcia trzaskają na ekranie, a broń uderza o zbroję. Niektóre projekty potworów są interesujące, a zestawy zbroi szczegółowe, ale trudno zrozumieć dokładnie czemu wymagała w czasach swej największej popularności kilkanaście lat temu tak dużej mocy obliczeniowej poza podejrzeniem, że zwyczajnie została słabiutko zoptymalizowana. Gra nawet podczas premiery wyglądała dobrze tylko wtedy, gdy rzucane są zaklęcia co jest zdecydowanie najatrakcyjniejszym efektem wizualnym jaki gra ma do zaoferowania. Mimo, że ta gra cRPG ma swoje bolączki techniczne (słaba optymalizacja kodu i bugi zwłaszcza w czasach jej świetności 2006-2007 oraz powiedzmy dość niewygodna praca kamery) to jest to jedna z moich ulubionych drużynowych gier cRPG. Największa słabość. Kocham to na maxa, dlatego przeszedłem bardzo dokładnie pięć razy i zawsze mam ciarki przy tej przygodzie mimo, że wiem co mnie czeka. Świetnie napisane postacie w naszej drużynie z tak zróżnicowanymi charakterami dało mieszankę wybuchową. Dużo humoru i złośliwości między nimi. Wyraziści antagoniści i ten wyczuwalny mrok w powietrzu związany z Kapłanami Cienia, Łupieżcami Cienia, Gariusem i głównym wrogiem Królem Cienia. Uwilebiam to. Wiem, że nie wszystkim ta gra się tak mocno spodoba jak mi, ale to moja grzeszna przyjemność numer jeden. Uwielbiam to :)
https://www.youtube.com/watch?v=rnX7W5mKJgU&ab_channel=Lacry