Popularne recenzje gier PC 85
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.
Comanche 4 - recenzja gry
recenzja gry21 stycznia 2002
Comanche 4 nie odbiega od koncepcji gry z 1992 roku (części pierwszej), tzn. nie jest to super realistyczny symulator, do którego opanowania trzeba przeczytać 150 stronicową instrukcję, lecz wciągająca gra o charakterze first lub third person shooter.
Comanche 4 - recenzja grySimsala Grimm: Dzielny Krawczyk - recenzja gry
recenzja gry23 stycznia 2003
Dzielny Krawczyk to interaktywna opowieść o młodzieńcu, który męstwem i odwagą zdobywa rękę ukochanej księżniczki.
Simsala Grimm: Dzielny Krawczyk - recenzja gryCold Zero: Ostatni Sprawiedliwy - recenzja gry
recenzja gry29 września 2003
Przygodowa gra akcji zrealizowana przy użyciu zaawansowanego trójwymiarowego silnika graficznego. Gracz jako prywatny detektyw John McAffrey musi wykonać 16 trudnych misji i uporać się m.in. z Włoską Mafią.
Cold Zero: Ostatni Sprawiedliwy - recenzja gryHotel Giant - recenzja gry
recenzja gry6 marca 2003
Hotel Tycoon to strategia ekonomiczna stworzona przez Trevora Chan’a, twórcę serii Seven Kingdoms. Gracz staje się młodym przedsiębiorcą, którego celem jest stworzenie najlepszej sieci ekskluzywnych hoteli.
Hotel Giant - recenzja gryW 80 Dni Dookoła Świata - recenzja gry
recenzja gry11 lutego 2002
W 80 Dni Dookoła Świata to gra familijna przeznaczona dla wszystkich dzieci interesujących się geografią. Zawartość programu dzieli się na trzy samodzielne części, tj.: Przygody Fileasa Fogga, Atlas Świata oraz Testy geograficzne.
W 80 Dni Dookoła Świata - recenzja gryPool of Radiance: Ruins of Myth Drannor - recenzja gry
recenzja gry26 listopada 2001
Pool of Radiance: Ruins of Myth Drannor to pierwsza gra komputerowa oparta na zasadach Trzeciej Edycji gry Dungeons & Dragons, opublikowanych w sierpniu 2000 przez wydawnictwo Wizards of the Coast.
Pool of Radiance: Ruins of Myth Drannor - recenzja gryCesarz: Narodziny Państwa Środka - recenzja gry
recenzja gry28 marca 2003
Cesarz: Narodziny Państwa Środka to gra strategiczno-ekonomiczna, w której zajmujemy się budową miast w antycznych Chinach, podobnie jak w niezapomnianej serii Sim City...
Cesarz: Narodziny Państwa Środka - recenzja gryFaraon - recenzja gry
recenzja gry22 grudnia 2000
Budowanie miast ma już długą tradycję w grach komputerowych. Są oczywiście lepsze i gorsze, ale Pharaoh zalicza się do tej pierwszej grupy.
Faraon - recenzja gryTom Clancy's Ghost Recon: Desert Siege - recenzja gry
recenzja gry7 października 2002
Desert Siege to specjalny „Mission Pack” do taktycznej gry akcji Tom Clancy's Ghost Recon. Przenosi on akcję na teren Afryki Północnej, gdzie toczy się konflikt pomiędzy dwoma państwami: Etiopią i Erytreą.
Tom Clancy's Ghost Recon: Desert Siege - recenzja gryS.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla - recenzja gry
recenzja gry13 kwietnia 2007
BARDZO dobra strzelanka, oferująca jednocześnie więcej od wielu innych PeCetowych shooterów. Nie jest to może megahit, ale nie mamy też do czynienia z zabugowaną kaszanką.
S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla - recenzja grySudden Strike 2 - recenzja gry
recenzja gry1 września 2003
Sequel strategii czasu rzeczywistego Sudden Strike. Akcja Sudden Strike 2 nadal toczy się w czasie II Wojny Światowej lecz tym razem zarówno w Europie (Niemcy kontra Alianci) jak i na Pacyfiku oraz w Azji (Japonia kontra Alianci).
Sudden Strike 2 - recenzja gryIndiana Jack - recenzja gry
recenzja gry25 marca 2003
Indiana Jack to nowa gra platformowa firmy Techland, w której wcielamy się w odważną małpkę pragnącą pokonać nikczemne zło. Aby dotrzeć do Czarnoksiężnika, Indiana musi przebyć drogę przez tuzin niebezpiecznych krain.
Indiana Jack - recenzja gryRoad Wage - recenzja gry
recenzja gry26 lutego 2002
RoadWage to zabawne wyścigi samochodowe dedykowane głownie młodym odbiorcom. Gracz staje się jednym z elitarnego kręgu kierowców samochodów dostawczych. Celem jest wyeliminowanie konkurentów i zagarnięcie wszystkich zarobków dla siebie.
Road Wage - recenzja gryPet Soccer - recenzja gry
recenzja gry12 sierpnia 2002
Pet Soccer to kolejna gra z serii „Pet ......” firmy Techland, dedykowanej przede wszystkim młodszym graczom. Ponownie spotykamy się tu ze zwierzęcymi bohaterami znanymi z wyścigów Pet Racer, m.in. dinozaurem oraz lwem...
Pet Soccer - recenzja gryShadow Force: Razor Unit - recenzja gry
recenzja gry7 marca 2003
W Shadow Force: Razor Unit, stajemy się jednym z członków specjalnej grupy operacyjnej amerykańskich oddziałów Air Force, który wyszkolony na potrzeby wszelkich nietypowych zdarzeń i zagrożeń, zostaje wysłany na Bliski Wschód.
Shadow Force: Razor Unit - recenzja gryRobin Hood: Legenda Sherwood - recenzja gry
recenzja gry10 marca 2003
Robin Hood to kolejna produkcja zespołu Spellbound, twórców bardzo dobrej gry strategicznej osadzonej w realiach dzikiego zachodu - Desperados: Wanted Dead or Alive.
Robin Hood: Legenda Sherwood - recenzja gryBattlefield 2: Pancerny Atak - recenzja gry
recenzja gry21 czerwca 2006
Trzeci dodatek ze stajni EA do Battlefield’a 2 na pewno rozczaruje tych, którzy oczekują wielu nowości. Na tym polu Pancerny Atak jest gorszy niż niejeden mod stworzony przez grupę amatorów. Jednak to, co otrzymaliśmy, wciąż jest ładne i grywalne.
Battlefield 2: Pancerny Atak - recenzja gryF.E.A.R.: Extraction Point - recenzja gry
recenzja gry3 listopada 2006
F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon, jak większość gier tego typu, ma grono swoich fanatycznych zwolenników. Bez wątpienia Extraction Point to produkt, który skierowany jest właśnie do nich.
F.E.A.R.: Extraction Point - recenzja grySam & Max: Season 1 – Culture Shock - recenzja gry
recenzja gry2 listopada 2006
Po trzynastu latach Sam i Max powracają na ekrany monitorów. Wyglądają ładniej, ale zachowali przy tym swoje dawne, charakterystyczne poczucie humoru, za który pokochali ich fani. Otrzymaliśmy rasową przygodówkę.
Sam & Max: Season 1 – Culture Shock - recenzja gryWarlords: Battlecry III - recenzja gry
recenzja gry1 października 2004
„Warlords Battlecry 3” to bogaty w treść i ubogi w efekty słuchowo-wzrokowe RTS, który może przypaść do gustu fanom serii „Warlords” oraz starszym graczom, którzy przedkładają grywalność i wielość możliwości nad graficznymi fajerwerkami.
Warlords: Battlecry III - recenzja gryRoller Coaster World - recenzja gry
recenzja gry11 grudnia 2003
Gra, w której główną atrakcją jest możliwość konstruowania a następne testowania ogromnych kolejek górskich (tak zwanych RollerCoasterów). Autorzy gry zadbali o to, aby ich produkt cechował się nieskomplikowanym interfejsem.
Roller Coaster World - recenzja gryAirline 69: Powrót do Casablanki - recenzja gry
recenzja gry29 lipca 2004
Oto jest rok 1942, gracz w skórze Wayne’a Johnsona leci nad pustynią za sterami swojego samolotu... na ogonie pojawiają się dwa niemieckie myśliwce i bez większych ceregieli zestrzeliwują gracza. Niedaleko Casablanki i mrowia pięknych kobiet.
Airline 69: Powrót do Casablanki - recenzja gryBad Boys II - recenzja gry
recenzja gry8 kwietnia 2004
Bad Boys II to wirtualna adaptacja kinowego obrazu pod tym samym tytułem, z Willem Smithem i Martinem Lawrencem w rolach głównych. Podczas faktycznej rozgrywki, prowadzimy tutaj jednego z dwóch głównych bohaterów-policjantów z oddziału narkotykowego.
Bad Boys II - recenzja grySonic Adventure DX - recenzja gry
recenzja gry20 kwietnia 2004
Sonic Adventure DX to PeCetowa konwersja słynnego zręcznościowego przeboju z konsoli Nintendo GameCube o tym samym tytule, który to jest ulepszoną i poszerzoną wersją gry Sonic Adventure wydanej w 1999 roku na konsoli Sega Dreamcast.
Sonic Adventure DX - recenzja gry