Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Popularne recenzje gier PC 44

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.

Empire Earth III - recenzja gry

recenzja gry2 stycznia 2008

Trzecia odsłona Empire Earth to ledwie cień pierwszych dwu. Grę zredukowano i spłycono niemiłosiernie, dramatycznie wręcz upraszczając praktycznie każdy jej aspekt.

Empire Earth III - recenzja gry

IL-2 Sturmovik: 1946 - recenzja gry

recenzja gry30 maja 2008

Dla młodych adeptów wirtualnego latania - zbiór wszystkiego co najlepsze w serii, wciąż deklasujący wszelką konkurencję.

IL-2 Sturmovik: 1946 - recenzja gry
The Settlers: Narodziny Imperium - recenzja gry

The Settlers: Narodziny Imperium - recenzja gry

recenzja gry30 listopada 2007

Cieszy, że twórcy zawrócili z drogi, jaką podążyli opracowując Dziedzictwo Królów i nowa część stanowi po części powrót do korzeni serii. Z drugiej strony uproszczona rozgrywka i ekonomia nie są na pewno tym, czego mogliby sobie życzyć fani.

The Settlers: Narodziny Imperium - recenzja gry

The Elder Scrolls IV: Knights of the Nine - Ocena dodatków 1-4

recenzja gry5 czerwca 2006

Firma Bethesda Softworks LLC od dłuższego czasu publikuje na swojej stronie dodatki do gry The Elder Scrolls IV: Oblivion, które w różnym stopniu wzbogacają rozgrywkę. Postanowiliśmy opisać je w kilkunastu zdaniach.

The Elder Scrolls IV: Knights of the Nine - Ocena dodatków 1-4

The Elder Scrolls IV: Knights of the Nine - recenzja gry

recenzja gry27 listopada 2006

Przygoda rozpoczyna się w Anvil, gdzie miejscowy kościół pada ofiarą tajemniczego ataku. Wszyscy obecni w budynku ludzie zostają zamordowani, wokół jest pełno krwi, a w podziemiach błąkają się agresywnie nastawione duchy.

The Elder Scrolls IV: Knights of the Nine - recenzja gry

U-Boat: Morze Śródziemne - recenzja gry

recenzja gry11 grudnia 2006

U-Boat to szansa na popływanie po wodach Basenu Śródziemnego, a także u wybrzeży Afryki. To znacznie ożywiony świat gry, kilka nowych baz, jedna eksperymentalna łódź podwodna, wiele nowych portów i zero koncepcyjnych zmian względem Silent Huntera.

U-Boat: Morze Śródziemne - recenzja gry

Lock On: Modern Air Combat - recenzja gry

recenzja gry28 stycznia 2004

Lock On: Modern Air Combat to następca słynnego symulatora rosyjskich myśliwców – Flanker 2.0. Tym razem autorzy zdecydowali się umożliwić graczom wypróbowanie również i kilku dzieł amerykańskiej myśli konstrukcyjnej.

Lock On: Modern Air Combat - recenzja gry

The Sting! Kariera Gangstera - recenzja gry

recenzja gry22 sierpnia 2001

Żądło to symulacja miasta, w której poznajemy smak przestępczego życia. Gracz wciela się w rolę drobnego złodziejaszka, którego największym pragnieniem jest zostanie największym kryminalistą w mieście.

The Sting! Kariera Gangstera - recenzja gry

Microsoft Flight Simulator 2002 Professional Edition - recenzja gry

recenzja gry28 stycznia 2002

Kolejna część sztandarowego symulatora lotu firmy Microsoft. Gra posiada znacznie poprawioną grafikę w stosunku do poprzedniczki, głównie dzięki zastosowaniu technologii z MS Combat Flight Simulator 2.

Microsoft Flight Simulator 2002 Professional Edition - recenzja gry

Mech Commander 2 - recenzja gry

recenzja gry11 października 2001

MechCommander 2 to sequel do popularnej gry strategicznej czasu rzeczywistego opartej na zasadach Battletech. W grze kierujemy poczynaniami olbrzymich bojowych maszyn kroczących zwanych mechami.

Mech Commander 2 - recenzja gry

Industry Giant II - recenzja gry

recenzja gry7 listopada 2002

Akcja Industry Tycoon II przenosi nas w gospodarcze realia Ameryki XIX i XX wieku. Ponownie mamy możliwość stworzenia przedsiębiorstwa o globalnym zasięgu, zajmującego się praktycznie wszystkim co przynosi dochody...

Industry Giant II - recenzja gry

Merchant Prince II - recenzja gry

recenzja gry5 grudnia 2001

Celem gry jest wzbogacenie się. Dążąc do władzy i bogactwa, możemy wykorzystać wszelkie dostępne sposoby takie jak: wynajmowanie najemników, rozbijanie rynków, zastraszanie senatorów, stosowanie tortur lub atakowanie karawan przeciwników.

Merchant Prince II - recenzja gry
Sid Meier's Civilization III - recenzja gry

Sid Meier's Civilization III - recenzja gry

recenzja gry14 grudnia 2001

Zgodnie z samym tytułem gry, mamy do czynienia ze starą, dobrą „Cywilizacją”, nie zawierającą udziwnień ponad miarę, kolejnym kamieniem milowym na drodze jej rozwoju...

Sid Meier's Civilization III - recenzja gry

Waterloo: Napoleon's Last Battle - recenzja gry

recenzja gry19 października 2001

W roku 1815 Napoleon, po przymusowym pobycie na wyspie Elbie powrócił do Francji by objąć należną mu władzę. Nauczony błędami popełnionymi podczas chybionej kampanii przeciwko Rosji, znowu zaczął militarnie umacniać pozycje swego kraju.

Waterloo: Napoleon's Last Battle - recenzja gry
Far Cry - recenzja gry

Far Cry - recenzja gry

recenzja gry28 kwietnia 2004

Far Cry jest na pierwszy rzut oka zwyczajną grą z gatunku FPS, propagującą widok z perspektywy pierwszej osoby. Jednak porzucając pozory, stajemy przed niesamowitą grą akcji, wykorzystującą do granic możliwości rozległe środowisko.

Far Cry - recenzja gry

Republika: Rewolucja - recenzja gry

recenzja gry27 listopada 2003

Republic: The Revolution to rozbudowana gra strategiczna posiadająca elementy ekonomiczne. Stajemy się w niej prezydentem republiki Novistrana, jednej z wielu powstałych po rozpadzie Związku Radzieckiego.

Republika: Rewolucja - recenzja gry

Runaway: A Road Adventure - recenzja gry

recenzja gry28 października 2003

Runaway to typowy przedstawiciel gier przygodowych w starym dobrym stylu. Sposobem wykonania przypomina niezapomnianą serię - Monkey Island – posiada bardzo ładną dwuwymiarową grafikę wykonaną w komiksowym stylu, nowoczesny interfejs i ciekawą fabułę...

Runaway: A Road Adventure - recenzja gry

Eurofighter Typhoon - recenzja gry

recenzja gry23 lipca 2002

Eurofighter Typhoon to najnowszy symulator lotu twórców doskonałego EF2000 i TFX. W grze możemy pilotować w pełni interaktywne wersje prototypowego myśliwca Eurofighter, wykonując wiele złożonych misji bojowych.

Eurofighter Typhoon - recenzja gry

Trade Empires - recenzja gry

recenzja gry18 stycznia 2002

Trade Empires jest kolejną po serii Imperialism grą strategiczno-ekonomiczną autorstwa firmy Frog City Software.

Trade Empires - recenzja gry

Evil Dead: Hail to the King - recenzja gry

recenzja gry6 listopada 2001

Evil Dead: Hail to the King to niezwykle mroczny przedstawiciel gatunku survival horror, będący kontynuacją sagi Asha i Necronomicona. Jego akcja toczy się w osiem lat po ostatnich wydarzeniach przedstawionych w filmach z cyklu Evil Dead.

Evil Dead: Hail to the King - recenzja gry
Might & Magic VI: Mandate of Heaven - recenzja gry

Might & Magic VI: Mandate of Heaven - recenzja gry

recenzja gry29 marca 2001

Might & Magic VI to jeden z najlepszych komputerowych RPGów. Nawet dzisiaj chociaż od jego powstania minęło już kilka lat nadal trzyma formę i powinien znaleźć się na półce każdego szanującego się miłośnika (i nie tylko) tego gatunku gier.

Might & Magic VI: Mandate of Heaven - recenzja gry

New World Order - recenzja gry

recenzja gry14 lipca 2003

New World Order to gra wzorowana na takich tytułach jak Counter-Strike czy Team Fortress. Wykorzystuje nowoczesny silnik graficzny dzięki czemu wygenerowane otoczenie przypomina film akcji.

New World Order - recenzja gry

Era Futbolu 2002 - recenzja gry

recenzja gry10 czerwca 2002

Era Futbolu 2002 to zręcznościowa symulacja piłki nożnej stworzona specjalnie na potrzeby polskich graczy z okazji Mistrzostw Świata w Japonii i Korei. Gracz może prowadzić jedną z 32 reprezentacji biorących udział w turnieju finałowym.

Era Futbolu 2002 - recenzja gry

Neverend - recenzja gry

recenzja gry1 sierpnia 2006

Neverend większości graczy nie przypadnie raczej do gustu. Widoczna praktycznie na każdym kroku spora liniowość rozgrywki odstraszy wielu miłośników klasycznych gier role-playing. Nie można również pominąć kwestii niezbyt przyjemnej dla oka grafiki...

Neverend - recenzja gry