Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Popularne recenzje gier PC 103

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.

Colin McRae Rally 04 - recenzja gry

Colin McRae Rally 04 - recenzja gry

recenzja gry22 kwietnia 2004

Czwarta odsłona rajdowej serii z firmy Codemasters sygnowanej imieniem i nazwiskiem słynnego kierowcy Colina McRae. Colin McRae Rally 04 jest najlepszą jak do tej pory częścią cyklu, starającą się jak najwierniej oddać realia rajdów samochodowych.

Colin McRae Rally 04 - recenzja gry

Silent Storm: Sentinels - recenzja gry

recenzja gry23 marca 2005

„Silent Storm: Sentinels” to wymagający dodatek, który powinien spodobać się sympatykom właściwej gry. Szkoda tylko, iż omawiany add-on jest trochę krótki, jednak na wyższych poziomach trudności każdy krok powinien być dogłębnie przemyślany...

Silent Storm: Sentinels - recenzja gry

Blitzkrieg 2 - recenzja gry

recenzja gry4 listopada 2005

Jedna z największych gier strategicznych umiejscowionych w klimacie II Wojny Światowej. Czy jednak jej rozmach jest dla każdego?

Blitzkrieg 2 - recenzja gry

Strzel Sobie - recenzja gry

recenzja gry5 stycznia 2004

Strzel Sobie to nieskomplikowana gra, w której rozgrywka skupia się na eksterminacji unoszących się w powietrzu żab. Jako że gra nie do końca jest poważna pozbawiono ją brutalnych scen, a sam motyw strzelania do żab okraszono bardzo komiczną otoczką.

Strzel Sobie - recenzja gry

Desperados 2: Cooper's Revenge - recenzja gry

recenzja gry31 maja 2006

Desperados 2: Cooper’s Revenge z całą pewnością rozczaruje wielu fanów pierwszej części tej serii. Gra robi wrażenie wydawanej w dużym pośpiechu, przez co wiele jej elementów nie zostało należycie dopracowanych.

Desperados 2: Cooper's Revenge - recenzja gry

Pop Life: Droga na Szczyt - recenzja gry

recenzja gry17 marca 2005

Fabuła gry opowiada o zdolnym artyście, który dopiero co wygrał program pokroju „Idola”, w grze nazwany „Pop Life”. W trakcie jego dalszej drogi na szczyty trzymać za rączkę będzie go gracz.

Pop Life: Droga na Szczyt - recenzja gry

Cartoon Maker 2: Zróbmy Film - recenzja gry

recenzja gry7 stycznia 2004

Cartoon Maker to program edukacyjny, dzięki któremu dzieci mogą samodzielne tworzyć filmy animowane. Bogate biblioteki gotowych animowanych postaci, teł, podkładów muzycznych oraz efektów dźwiękowych pozwalają w prosty i atrakcyjny sposób stworzyć film...

Cartoon Maker 2: Zróbmy Film - recenzja gry

Barrow Hill: Klątwa Kamiennego Kręgu - recenzja gry

recenzja gry29 października 2007

Barrow Hill to gra przygodowa, która miała swoją premierę niespełna rok temu. Lada moment doczeka się ona polonizacji i trafi na nasze półki sklepowe.

Barrow Hill: Klątwa Kamiennego Kręgu - recenzja gry

American Conquest: Odwet - recenzja gry

recenzja gry19 lipca 2004

Oficjalne, samodzielne, rozszerzenie strategii czasu rzeczywistego o nazwie American Conquest. Warstwa fabularna rzeczonego dodatku obejmuje okres od 1517 do 1804 roku i odnosi się do historycznego podboju różnych części Nowego Świata.

American Conquest: Odwet - recenzja gry

Medal of Honor: Allied Assault - Breakthrough - recenzja gry

recenzja gry28 listopada 2003

"Breakthrough" to drugi, oficjalny, dodatek do słynnej gry akcji/FPP “Medal of Honor: Allied Assault”. Tym razem stajemy się sierżantem Armii Amerykańskiej Johnem Bakerem, a zawarta w „Breakthrough” kampania poprowadzi nas od walk w Afryce Północnej...

Medal of Honor: Allied Assault - Breakthrough - recenzja gry

Breath of Fire IV - recenzja gry

recenzja gry1 lipca 2003

Breath of Fire IV kolejna część znakomitej serii z gatunku role-playing, znanej do tej pory konsolowym graczom. Kontynuuje ona opowieść o „smoczych ludziach”, którzy poświęcili swe życie walce ze złą boginią i przywróceniu pokoju na świecie.

Breath of Fire IV - recenzja gry

Kostucha: Just One Fix - recenzja gry

recenzja gry12 czerwca 2003

„Kostucha: Just One Fix” to gra zręcznościowa/platformowa powstała w Rzeszowskim Laboratorium Komputerowym „Avalon”, znanym zarówno tym graczom, którzy preferują wydane przez tę firmę przygodówki jak i gry zręcznościowe.

Kostucha: Just One Fix - recenzja gry
The Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar - recenzja gry

The Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar - recenzja gry

recenzja gry17 maja 2007

Oto jednen z najfajniejszych i najprzyjaźniejszych graczowi morpegów, jakie powstały. Godny konkurent dla World of Warcraft.

The Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar - recenzja gry

Space Colony - recenzja gry

recenzja gry26 stycznia 2004

Space Colony to kolejna gra zespołu Firefly Studios, znanego chociażby ze stworzenia cieszącej się bardzo dużą popularnością Twierdzy (Stronghold)...

Space Colony - recenzja gry

Railroad Tycoon 3 - recenzja gry

recenzja gry6 lutego 2004

Trzecia część gry strategicznej pt. Railroad Tycoon, która pierwotnie zadebiutowała w roku 1990. Rzeczony tytuł ponownie umożliwia użytkownikom pokierowanie rozwojem konsorcjum transportowego, specjalizującego się w przewozach kolejowych.

Railroad Tycoon 3 - recenzja gry

Tom Clancy's Rainbow Six 3: Athena Sword - recenzja gry

recenzja gry7 czerwca 2004

Oficjalne rozszerzenie do taktycznej gry akcji Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield. Zadaniem gracza w Athena Sword jest ostateczne rozbicie organizacji terrorystycznej znanej z oryginalnego Raven Shielda.

Tom Clancy's Rainbow Six 3: Athena Sword - recenzja gry

Terminator 3: War of the Machines - recenzja gry

recenzja gry8 września 2004

„War of the Machines” miał być kolejnym FPS-em z ciekawą warstwą fabularną. W rezultacie skonstruowano wyjątkowo nieudany klon słynnego „Battlefielda 1942”, który ani w single, ani w multiplayerze nie zainteresuje żadnego miłośnika strzelanin.

Terminator 3: War of the Machines - recenzja gry

Dark Age of Camelot: Trials of Atlantis - recenzja gry

recenzja gry10 maja 2004

Drugie, płatne rozszerzenie do gry z gatunku MMOcRPG „Dark Age of Camelot”. „Trials of Atlantis” rozszerza świat gry o nową krainę przeznaczoną dla postaci wysokolevelowych - zatopioną Atlantydę.

Dark Age of Camelot: Trials of Atlantis - recenzja gry

Star Wolves: Gwiezdne Wilki - recenzja gry

recenzja gry6 grudnia 2005

Star Wolves to zgrabne połączenie cRPG-a i RTS-a. Gra zabiera nas w XXII wiek, gdzie stajemy na czele grupy najemników o nazwie Gwiezdne Wilki. Robota legalna półlegalna czy nielegalna – co za różnica? Liczą się przecież tylko pieniądze.

Star Wolves: Gwiezdne Wilki - recenzja gry
Vampire The Masquerade: Bloodlines - recenzja gry

Vampire The Masquerade: Bloodlines - recenzja gry

recenzja gry3 grudnia 2004

Świat Mroku. Alternatywna rzeczywistość, w której nadprzyrodzone stworzenia żyją w społeczeństwach ludzi i zachowują swoją obecność w całkowitej tajemnicy. Maskarada jest to podstawowa zasada, do której dostosować muszą się wszystkie wampiry.

Vampire The Masquerade: Bloodlines - recenzja gry

Warhammer Online: Age of Reckoning - recenzja gry

recenzja gry30 grudnia 2008

Warhammer Online mial być spełnieniem marzeń fanów MMOcRPG na kolejny krok w rozwoju tego gatunku. Czy spełnił pokładane w nim nadzieje?

Warhammer Online: Age of Reckoning - recenzja gry
Unreal Tournament 2004 - recenzja gry

Unreal Tournament 2004 - recenzja gry

recenzja gry5 maja 2004

Trzecia odsłona krwawego, wirtualnego sportu zapoczątkowanego w roku 1999 przez zespoły Epic Games Inc. i Digital Extremes. Unreal Tournament 2004 zawiera wszystko to, co znalazło się w Unreal Tournament 2003 oraz wiele więcej...

Unreal Tournament 2004 - recenzja gry

Tribes: Zemsta - recenzja gry

recenzja gry31 sierpnia 2005

Trwa międzygalaktyczna wojna. Po jednej stronie barykady Imperium, po drugiej plemiona barbarzyńców. Trwa też miłość. Uczucie połączyło księżniczkę Victorię i przywódcę plemienia Fenixa, Daniela. Związek mógłby zakończyć spór i rozpocząć nowa erę pokoju.

Tribes: Zemsta - recenzja gry

Age of Wonders: Magia Cienia - recenzja gry

recenzja gry9 lutego 2004

Age of Wonders: Shadow Magic to trzecia odsłona popularnego cyklu turowych gier strategicznych z elementami RPG, zapoczątkowanego w 1999 roku dzięki zespołowi developerskiemu Triumph Studios.

Age of Wonders: Magia Cienia - recenzja gry