Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Popularne recenzje gier strategicznych 15

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier z kategorii: Strategiczne. Znajdziesz tu 580 tekstów spełniających te kryteria.

Theatre of War: Pola zagłady - recenzja gry

recenzja gry4 września 2007

A jeżeli po przeczytaniu tej recenzji nadal zadajecie sobie hamletowskie pytanie „kupić czy nie kupić”, to przynajmniej posłuchajcie dobrej rady i pod żadnym pozorem nie ściągajcie dema, by pomóc sobie w podjęciu decyzji.

Theatre of War: Pola zagłady - recenzja gry

Warrior Kings: Battles - recenzja gry

recenzja gry11 września 2003

Oficjalny dodatek do strategii czasu rzeczywistego Warrior Kings. Akcja toczy się 100 lat po wydarzeniach opisanych w podstawowej wersji gry.

Warrior Kings: Battles - recenzja gry

SpellForce: Zakon Świtu - recenzja gry

recenzja gry1 lipca 2004

Spellforce: The Order of Dawn to hybryda dwóch gatunków RTS oraz cRPG osadzona w realiach fantasy. Jej twórcą jest nieznany dotąd w szerokim świecie zespół Phenomic, założony przez szanowaną personę, Volkera Werticha, twórcę serii The Settlers.

SpellForce: Zakon Świtu - recenzja gry
Age of Mythology - recenzja gry

Age of Mythology - recenzja gry

recenzja gry6 grudnia 2002

Age of Mythology to kolejna strategia czasu rzeczywistego zespołu Ensemble Studios, twórców bestsellerowej serii Age of Empires.

Age of Mythology - recenzja gry

Warhammer Epic 40,000: Final Liberation - recenzja gry

recenzja gry29 kwietnia 2001

Uruchamiając grę „Warhammer Epic 40 000: Final Liberation”, jako Lord Commander obejmiesz dowództwo nad elitarnymi jednostkami Imperium, by uniemożliwić podbój planety Volistad przez armię zdegenerowanych kosmicznych Orków.

Warhammer Epic 40,000: Final Liberation - recenzja gry

Conflict Zone - recenzja gry

recenzja gry23 sierpnia 2001

Conflict Zone to strategia czasu rzeczywistego, której akcja rozgrywa się w początkach 21 wieku. Największe światowe potęgi zjednoczyły się tworząc organizację zwaną International Corps for Peace, której głównym celem jest utrzymanie pokoju na świecie.

Conflict Zone - recenzja gry

Chris Sawyer's Locomotion - recenzja gry

recenzja gry30 grudnia 2004

„Locomotion” to gra, która w dzisiejszych czasach, może co najwyżej konkurować z produkcjami trzeciej kategorii. Przyjemna gra straciła wiele w oczach fanów również dzięki wprowadzeniu masy nikomu nie potrzebnych usprawnień i usunięciu starych.

Chris Sawyer's Locomotion - recenzja gry

Z: Steel Soldiers - recenzja gry

recenzja gry19 września 2001

Po pięciu latach Z powraca, oczywiście z zupełnie nową, w pełni 3D szatą graficzną, jednak z zachowaniem oryginalnych rozwiązań odróżniających pierwowzór od setek konkurencyjnych gier w tej kategorii.

Z: Steel Soldiers - recenzja gry

Worms World Party - recenzja gry

recenzja gry26 kwietnia 2001

Worms World Party, to najnowsze dzieło zespołu Team 17, będące już czwartą częścią serii. Tym razem po nieco rozczarowującym Armageddonie, programistom Team 17 udało się ponownie pokazać klasę.

Worms World Party - recenzja gry

Chicago 1930 - recenzja gry

recenzja gry22 marca 2004

Chicago 1930 to gra strategiczno-taktyczna, w sporym stopniu przypominająca popularną serię Commandos. Za opracowanie pełnej wersji odpowiedzialny jest zespół developerski Spellbound (twórcy Desperados czy Robin Hood: The Legend of Sherwood)...

Chicago 1930 - recenzja gry

ParaWorld - recenzja gry

recenzja gry8 stycznia 2007

Paraworld miał być grą, która wreszcie w udany sposób połączy tematykę dinozaurów z koncepcją RTS-a. Niestety, autorzy przespali chyba ostatnie 10 lat rozwoju tego gatunku.

ParaWorld - recenzja gry

Combat Mission: Beyond Overlord - recenzja gry

recenzja gry10 stycznia 2001

Gra ta jest najlepszym dowodem tego, że grupka ludzi z pasją i profesjonalnym nastawieniem potrafi stworzyć nawet przy pomocy małych nakładów finansowych genialną grę strategiczną, która może być najlepszą obecnie symulacją pola walki II wojny światowej.

Combat Mission: Beyond Overlord - recenzja gry

Shattered Union - recenzja gry

recenzja gry23 grudnia 2005

Strategie turowe kojarzą się z wyjątkowo wymagającymi grami. Shattered Union na pierwszy rzut oka przypomina taki właśnie produkt. Jak się jednak okazuje, to tytuł nieporównywalnie przyjemniejszy w obsłudze.

Shattered Union - recenzja gry

Pikmin 2 - recenzja gry

recenzja gry15 grudnia 2004

Kapitan Olimar zatęsknił za Pikminami. Wraca na ich planetę, by stoczyć w ramię z nimi kolejne, strategiczne boje o drogocenne skarby.

Pikmin 2 - recenzja gry
Magia i moc w nieco innym wydaniu - recenzja gry Might & Magic: Clash of Heroes

Magia i moc w nieco innym wydaniu - recenzja gry Might & Magic: Clash of Heroes

recenzja gry19 października 2011

Premierze Might & Magic: Clash of Heroes na PC nie towarzyszyło tyle medialnego szumu co wydanej niemal w tym samym czasie szóstej części popularnej strategii. Nie oznacza to jednak, że gra ta nie zasługuje na Waszą uwagę.

Magia i moc w nieco innym wydaniu - recenzja gry Might & Magic: Clash of Heroes

Full Spectrum Warrior - recenzja gry

recenzja gry16 czerwca 2005

Nasza władza ogranicza się do kierowania poczynaniami ośmioosobowej grupy szturmowej. Pierwsze zaskoczenie – prawie nigdy nie sterujemy jednym bohaterem. Tak więc, co ja tutaj robię? Ano, wydaję rozkazy.

Full Spectrum Warrior - recenzja gry

Full Spectrum Warrior - recenzja gry na PC

recenzja gry15 listopada 2004

FSW to lekko zmodyfikowana wersja programu, na którym amerykańscy żołnierze ćwiczą swoje umiejętności w walce w terenie zurbanizowanym. FSW wymaga taktycznego myślenia, umiejętności szybkiego planowania działania oraz sporej dozy cierpliwości.

Full Spectrum Warrior - recenzja gry na PC

Worms Forts: Oblężenie - recenzja gry

recenzja gry10 listopada 2004

Worms Forts: Oblężenie zalet ma co niemiara: masa trybów rozgrywki, ciekawe bronie, świetną grafikę oraz stary, dobry klimat serii, który nie został zabity przez wprowadzenie trzeciego wymiaru oraz budynków. W zasadzie jedyną wadą jest praca kamery.

Worms Forts: Oblężenie - recenzja gry

World in Conflict: Soviet Assault - recenzja gry

recenzja gry1 kwietnia 2009

Po długim czasie powraca World in Conflict. Przez niektórych już zapomniany, czy zdoła po raz kolejny narobić szumu na rynku? Recenzujemy dodatek pt. Soviet Assault!

World in Conflict: Soviet Assault - recenzja gry

Supreme Commander - recenzja gry

recenzja gry22 marca 2007

Z taką nazwą nie można liczyć na taryfę ulgową. Chris Taylor mógł swoje najnowsze dzieło ochrzcić jeszcze mianem: The Ultimate General albo Total Annihilation 2: There Will Be Totally Nothing Left – ale niewiele by to zmieniło.

Supreme Commander - recenzja gry

Ghost Master - recenzja gry

recenzja gry18 sierpnia 2003

Ghost Master to strategia czasu rzeczywistego, w której możemy wcielić się w postać zjawy - Mistrza Duchów. Zostaliśmy przywołani z zaświatów i sprowadzeni do miasteczka Gravenville z zadaniem terroryzowania i straszenia jego mieszkańców.

Ghost Master - recenzja gry

Sid Meier's Civilization Revolution - recenzja gry

recenzja gry7 sierpnia 2008

Civilization Revolution to świetny i rozbudowany tytuł, który wyrwie posiadaczom konsol kilkanaście albo też i kilkadziesiąt godzin z życiorysu.

Sid Meier's Civilization Revolution - recenzja gry

Battlestations: Midway - recenzja gry

recenzja gry26 lutego 2007

Niezapowiedziana wizyta japońskich samolotów w bazie amerykańskiej marynarki wojennej w Pearl Harbor odbyła się rankiem 7 grudnia 1941. Każdy, kto nie spał na lekcjach historii, powinien kojarzyć piekło, jakie się tam wówczas rozpętało...

Battlestations: Midway - recenzja gry

Jurassic Park: Operation Genesis - recenzja gry

recenzja gry28 sierpnia 2003

Kolejny przedstawiciel popularnej idei Tycoonów. Cel jaki przyświeca graczowi w Jurassic Park: Project Genesis to nic innego jak stworzenie przynoszącego jak najwyższe zyski parku rozrywki, w którym główną atrakcją są waśnie dinozaury.

Jurassic Park: Operation Genesis - recenzja gry