Popularne recenzje gier strategicznych 16
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier z kategorii: Strategiczne. Znajdziesz tu ponad 560 tekstów spełniających te kryteria.
Blitzkrieg: Horyzont w Ogniu - recenzja gry
recenzja gry12 lipca 2004
Burning Horizon to pierwszy oficjalny dodatek do gry Blitzkrieg, wydany przez CDV Software. W przeciwieństwie do innych tego typu wydawnictw, produkt ten nie wymaga posiadania zainstalowanej oryginalnej wersji programu i z powodzeniem działa bez niego.
Blitzkrieg: Horyzont w Ogniu - recenzja gryZoo Tycoon 2 - recenzja gry
recenzja gry5 stycznia 2005
Jako prezent pod choinkę nada się dla dzieci, które są wielbicielami zoologii i pochodnych. Starsi mogą być nieco zawiedzeni. Gra jest ładna, słodka i lekka, tego jej nie można odmówić.
Zoo Tycoon 2 - recenzja gryPatrician III: Rise of the Hanse - recenzja gry
recenzja gry4 grudnia 2003
Po sporym sukcesie drugiej części strategii ekonomicznej Patrician (wydanej w 2001 roku), zespół Ascaron poszedł za ciosem i stworzył trzecią odsłonę tego cyklu. Idea tej części nie zmieniła się, nadal rozgrywka toczy się w czasie rzeczywistym...
Patrician III: Rise of the Hanse - recenzja gryCommand & Conquer: Generals - Zero Hour - recenzja gry
recenzja gry18 listopada 2003
Pierwszy oficjalny dodatek do strategii czasu rzeczywistego Command & Conquer: Generals. Oferuje on fanom tego tytułu poprawiony silnik graficzny (lepsze efekty pogodowe czy efekty wybuchów) i trzy nowe kampanie.
Command & Conquer: Generals - Zero Hour - recenzja gryGangland - recenzja gry
recenzja gry14 lipca 2004
Gangland to gra-hybryda zawierająca w sobie elementy strategii czasu rzeczywistego, cRPG oraz gier akcji/FPS, traktująca o przemocy i zorganizowanej przestępczości.
Gangland - recenzja gryOutfront: Na Tyłach Wroga - recenzja gry
recenzja gry28 grudnia 2005
O ile Soldiers: Ludzie Honoru, autorstwa rosyjskich programistów z Best Way, zdobyli światową popularność, tak wydany niedawno dodatek do nich (stworzony przez inną ekipę – Dark Fox), przeszedł bez większego echa.
Outfront: Na Tyłach Wroga - recenzja gryBattalion Wars - recenzja gry
recenzja gry30 marca 2006
Pamiętacie Cannon Fodder, kultową strzelaninę z Amigi? Wyobraźcie sobie podobny klimat – zabawne, karykaturalne postaci żołnierzy i pojazdów, duża dynamika, zręcznościowy charakter. Teraz to wszystko ubierzmy w trójwymiarową grafikę z kamerą TPP.
Battalion Wars - recenzja gryEuropa Universalis II - recenzja gry
recenzja gry28 grudnia 2001
Europa Universalis II to kontynuacja znanego strategicznego przeboju firmy Paradox Entertainment, który pozwalał graczom na sterowanie rozwojem największych europejskich potęg na przestrzeni 300 lat począwszy od roku 1492.
Europa Universalis II - recenzja gryWarlords: Battlecry II - recenzja gry
recenzja gry17 czerwca 2002
Warlords Battlecry II to może nieco niedoceniona i pozostająca w cieniu „wielkich” konkurentów, ale wcale nie gorsza, gra strategiczna z dużym naciskiem położonym na rozwój postaci głównego bohatera, czyli elementu typowego dla cRPG.
Warlords: Battlecry II - recenzja grySki Resort Tycoon II - recenzja gry
recenzja gry24 marca 2003
Ski Resort Tycoon 2 to kolejna strategia ekonomiczna z cyklu „zbuduj i zarządzaj”. Tym razem producent postanowił odświeżyć, użyty już wcześniej, pomysł budowy ośrodka sportów zimowych.
Ski Resort Tycoon II - recenzja gryBlack & White: Creature Isle - recenzja gry
recenzja gry9 lipca 2002
W Creature Isle jeszcze większy nacisk położny został na rozróżnienie dobra od zła w zależności od upodobań graczy i ich sposobu rozwiązywania zadań. Akcja przenosi nas na nowo odkrytą wyspę zamieszkałą przez wiele różnych stworzeń.
Black & White: Creature Isle - recenzja gryPrimitive Wars - recenzja gry
recenzja gry16 kwietnia 2002
Na fali olbrzymiej popularności Starcrafta w Azji, zaczęły powstawać coraz to nowe RTSy, mniej lub bardziej nawiązujące do klasycznego już arcydzieła. Primitive Wars, stworzona przez koreańską firmę Wizard Soft, jest jedną z nich.
Primitive Wars - recenzja gryPanzer Elite - recenzja gry
recenzja gry12 września 2002
Nowa odsłona (Panzer Elite: Edycja Specjalna) symulatora jednostek pancernych uczestniczących w działaniach wojennych w czasie II Wojny Światowej.
Panzer Elite - recenzja gryTwierdza 2 - recenzja gry
recenzja gry24 czerwca 2005
Błąd na błędzie, a jednak da się w drugą część Twierdzy grać. Co więcej, zarządzanie średniowiecznym miasteczkiem daje wiele satysfakcji. Zajmujemy się ekonomią, dbamy o wykwintne życie naszego Lorda oraz budujemy zamki i prowadzimy wojny.
Twierdza 2 - recenzja gryWindchaser - recenzja gry
recenzja gry27 lipca 2009
Produkcja niemieckiego studia prezentuje nieco inne podejście do takich gatunków jak cRPG czy RTS. Czy twórcom udało się stworzyć dobrą grę?
Windchaser - recenzja gryRage of Mages II: Necromancer - recenzja gry
recenzja gry29 maja 2001
Pierwsza część gry cieszyła się dość dużą popularnością, dlatego też już w niecały rok po jej wydaniu na półki sklepowe zawitał Rage of Mages 2, tym razem w tytule znalazł swe miejsce dopisek Necromancer.
Rage of Mages II: Necromancer - recenzja grySeven Kingdoms II: The Fryhtan Wars - recenzja gry
recenzja gry26 czerwca 2001
Opisanie wszystkich zalet Seven Kingdoms 2 to prawdziwe wyzwanie. Trudno bowiem znaleźć odpowiednie słowa na przedstawienie tak złożonej gry. Aż dziw bierze, że pozostała ona w cieniu innych, niejednokrotnie słabszych tytułów.
Seven Kingdoms II: The Fryhtan Wars - recenzja gryKingdom Under Fire - recenzja gry
recenzja gry6 lutego 2001
Pomimo upływu lat, duch Warcrafta - mega przeboju ze stajni Blizzarda, nadal drzemie w wielu dzisiejszych produktach. Jako ostatni, jego sukces postanowili powtórzyć twórcy Kingdom Under Fire. Czy się powiodło? Zapraszam do recenzji.
Kingdom Under Fire - recenzja grySpace Empires IV - recenzja gry
recenzja gry8 października 2001
Space Empires IV to przykład na potwierdzenie tezy, że dobra strategia kosmiczna niekoniecznie musi błyszczeć graficznie. Gra jest typowym 4X (eXploruj, eXpanduj, eXploatuj, eXterminuj), porównywalnym skalą komplikacji do Stars!
Space Empires IV - recenzja gryAge of Empires III: The WarChiefs - recenzja gry
recenzja gry24 października 2006
Niemal rok czasu potrzebowała firma Ensemble Studios, żeby przygotować dodatek do Age of Empires III. Tak długi okres prac jest całkowicie zrozumiały, wszak nie mamy tu do czynienia z pierwszoosobową strzelaniną, ale z bardzo rozbudowaną grą wojenną.
Age of Empires III: The WarChiefs - recenzja gryEscape from Paradise City - recenzja gry
recenzja gry24 stycznia 2008
Escape from Paradise City zalicza się do gatunku, w którym znajdziemy takie pozycje jak dwie części Gangsters, Gangland i słabiutkie Chicago 1930. Jak na ich tle wypada opisywana produkcja?
Escape from Paradise City - recenzja grySid Meier's Civilization IV: Warlords - recenzja gry
recenzja gry31 sierpnia 2006
Warlords są bez wątpienia produktem udanym – umiejętnie rozszerzającym bogactwo podstawowej wersji Cywilizacji 4 o nowe możliwości. Unikalne budynki i nowe cechy przywódców czynią poszczególne nacje jeszcze bardziej wyjątkowymi.
Sid Meier's Civilization IV: Warlords - recenzja grySid Meier's Railroads! - recenzja gry
recenzja gry8 listopada 2006
Gry sygnowane nazwiskiem Sida Meiera są od wielu lat kojarzone z ciekawymi strategiami, przy których można w bardzo miły sposób spędzić niejeden wieczór. Są to też zazwyczaj bardzo złożone tytuły.
Sid Meier's Railroads! - recenzja gryCivCity: Rome - recenzja gry
recenzja gry19 października 2006
Gdybym dziś miał moc cezara, a w CivCity tak do mnie mówili, rzuciłbym kod tej gry lwom na pożarcie, albo w przypływie litości od razu wydałbym ją w taniej, gazetowej serii.
CivCity: Rome - recenzja gry