Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Popularne recenzje gier strategicznych 18

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier z kategorii: Strategiczne. Znajdziesz tu ponad 560 tekstów spełniających te kryteria.

Dino Island - recenzja gry

recenzja gry31 października 2002

Dino Island to strategia ekonomiczna, w której gracze mogą sprawdzić się w roli managera parku dinozaurów.

Dino Island - recenzja gry

Tropico 2: Zatoka Piratów - recenzja gry

recenzja gry12 listopada 2003

W Tropico 2: Zatoka Piratów mamy okazję zostać prawdziwym władcą mórz południowych z okresu XVII wieku. W przeciwieństwie do pierwszej części gry, gdzie jako totalitarny władca gospodarowaliśmy zasobami małej wyspy, teraz jako król piratów zarządzamy bazą

Tropico 2: Zatoka Piratów - recenzja gry

Highland Warriors - recenzja gry

recenzja gry18 marca 2003

Highland Warriors to strategia czasu rzeczywistego zainspirowana głośnym filmem Braveheart, w którym Mel Gibson wcielił się w postać Williama Wallace. Akcja toczy się w na wyspach brytyjskich i pozwala graczom uczestniczyć w licznych konfliktach...

Highland Warriors - recenzja gry

The Partners - recenzja gry

recenzja gry19 grudnia 2002

The Partners to symulacja niewielkiej, lecz prestiżowej kancelarii adwokackiej, zatrudniającej dziewięciu prawników.

The Partners - recenzja gry

The Gladiators - recenzja gry

recenzja gry18 grudnia 2002

The Gladiators to jak określają twórcy, zespół Eugen Systems, nowa generacja strategii czasu rzeczywistego, przepełniona wartką akcją i zawierająca elementy RPG...

The Gladiators - recenzja gry

Theocracy - recenzja gry

recenzja gry22 grudnia 2000

Kolejny wariant historycznej strategii ekonomiczno-wojennej. Po starożytnym Rzymie, Egipcie, Grecji etc. przyszła kolej na Imperium Azteków. Co z tego wyszło? Przeczytajcie sami.

Theocracy - recenzja gry

Three Kingdoms: Fate of the Dragon - recenzja gry

recenzja gry17 lipca 2001

Three Kingdoms: Fate of the Dragon to strategia czasu rzeczywistego, za sprawą której przeniesiemy się do czasów tuż po upadku dynastii Han, kiedy o władzę w Chinach walczyło trzech bezwzględnych i genialnych wodzów: Cao Cao, Liu Bei i Sun Quan.

Three Kingdoms: Fate of the Dragon - recenzja gry

Myth III: Era Wilka - recenzja gry

recenzja gry27 marca 2002

Trzecia część znanej strategii czasu rzeczywistego Myth o podtytule The Wolf Age. Jej akcja rozgrywa się tysiąc lat przed wydarzeniami znanymi z Myth: The Fallen Lords i skupia się na życiu Connachta

Myth III: Era Wilka - recenzja gry
Twierdza - recenzja gry

Twierdza - recenzja gry

recenzja gry13 grudnia 2001

Twierdza to połączenie symulatora budowy średniowiecznych zamczysk i strategii ekonomicznej polegającej na zarządzaniu miastem.

Twierdza - recenzja gry

Hammer & Sickle: Czerwony Sztorm - recenzja gry

recenzja gry22 lutego 2006

W tytułach z serii Silent Storm mieliśmy do czynienia z niezbyt wyszukaną fabułą. Akcja Hammer & Sickle rozgrywa się w 1949 roku, wcielamy się w postać rosyjskiego szpiega mającego przedostać się do okupowanych Niemiec – w tej kwestii jest ciekawie.

Hammer & Sickle: Czerwony Sztorm - recenzja gry
Warhammer: Mark of Chaos - recenzja gry

Warhammer: Mark of Chaos - recenzja gry

recenzja gry20 grudnia 2006

Wielki plus należy się za różnorodność jednostek i zgrabne odwzorowanie zasad WFB, zaś minus za optymalizację kodu i możliwość zrobienia z bohatera one-man-army.

Warhammer: Mark of Chaos - recenzja gry

Ancient Wars: Sparta - recenzja gry

recenzja gry15 maja 2007

To bardzo nierówny tytuł, który mógł być znakomitą alternatywą dla wszystkich Age of Empires i nowego Anno. Tak nie jest, aczkolwiek zapewne niejeden przy Sparcie będzie się doskonale bawił.

Ancient Wars: Sparta - recenzja gry

The Settlers: Dziedzictwo Królów - Misje Dodatkowe - recenzja gry

recenzja gry25 sierpnia 2005

Światowa premiera „Nebula Realm” przeszła bez większego echa, o czym świadczą m.in. znikome informacje na jej temat zarówno w Internecie, jak i w prasie. Ale czy rzeczywiście „Nebula Realm” to porażka na całej linii frontu? Niekoniecznie.

The Settlers: Dziedzictwo Królów - Misje Dodatkowe - recenzja gry

Emergency 3 - recenzja gry

recenzja gry16 listopada 2005

Alarm! Katastrofa! Kto żyw spieszy na ratunek, a kierowanie akcją i minimalizowanie ofiar w ludziach należy do ciebie!

Emergency 3 - recenzja gry

Galactic Civilizations II: Władcy Strachu - recenzja gry

recenzja gry1 września 2006

Po co przejmować się losami jednej planety, skoro można decydować o losach całej galaktyki? Galactic Civilizations 2 zadaje to pytanie i posuwa ideę Cywilizacji o jeden krok dalej.

Galactic Civilizations II: Władcy Strachu - recenzja gry

Zeus: Pan Olimpu - recenzja gry

recenzja gry15 lutego 2001

Zeus jest grą w której nad burzenie wszystkiego przedkłada się twórcze tworzenie i budowanie mitycznego miasta w czym pomagają nam słynni greccy bogowie jak Zeus, Ares, Afrodyta, oraz przeszkadzają potwory - wszyscy rodem z „Mitologii” Parandowskiego.

Zeus: Pan Olimpu - recenzja gry

Age of Empires II: The Conquerors - recenzja gry

recenzja gry17 stycznia 2001

Age of Empires to seria, która stała się już klasyką w gatunku RTS. The Conquerors to dodatek do AoE II, nawiązujący do epoki odkryć i podbojów, a przynajmniej tak to zapewne miało wyglądać w intencji producenta, jeśli sugerować się tytułem.

Age of Empires II: The Conquerors - recenzja gry

Call to Power II - recenzja gry

recenzja gry16 stycznia 2001

Czy Call to Power 2 zasługuje na postawiony w tytule numerek? Czy może jest to jedynie nieco ulepszona i poszerzona część pierwsza i powinna być raczej oznaczona jako „Gold”? Autor niniejszej recenzji postara się odpowiedzieć na powyższe pytania.

Call to Power II - recenzja gry
Sacrifice - recenzja gry

Sacrifice - recenzja gry

recenzja gry28 grudnia 2000

Sacrifice to dość specyficzna gra.Mamy w niej elementy strategiczne, taktyczne oraz bardzo duży nacisk na część zręcznościową.Co wyszło z takiego połączenia?

Sacrifice - recenzja gry

War Leaders: Clash of Nations - recenzja gry

recenzja gry6 listopada 2008

Seria Total War od lat święci triumfy i cieszy się niesłabnącą popularnością. Nic dziwnego, że pojawiają się tytuły, próbujące przenieść jej mechanikę i rozwiązania w rejony dotychczas skrzętnie omijane przez Creative Assembly. Taką grą jest War Leaders.

War Leaders: Clash of Nations - recenzja gry

Maelstrom - recenzja gry

recenzja gry22 lutego 2007

Maelstrom na pierwszy rzut oka sprawia wrażenie niedopracowanego RTS-a, wykorzystującego typowe rozwiązania znane z tego typu produkcji. Po kilku godzinach rozgrywki wciąż pozostaje takim niedopracowanym RTS-em.

Maelstrom - recenzja gry

Europa Universalis III - recenzja gry

recenzja gry13 marca 2007

EU3 jest znakomitą propozycją dla osób szukających poważniejszego wyzwania dla ich szarych komórek i nie odczuwających na widok atlasu historycznego potrzeby ucieczki.

Europa Universalis III - recenzja gry

Black & White 2: Wojny Bogów - recenzja gry

recenzja gry30 maja 2006

Największym plusem Wojny Bogów jest wprowadzenie do rozgrywki złowrogiego boga. Ponadto otrzymujemy nowego chowańca i... tak naprawdę niewiele więcej.

Black & White 2: Wojny Bogów - recenzja gry

Massive Assault - recenzja gry

recenzja gry18 lutego 2004

Strategia turowa, rozgrywająca się odległej przyszłości. W roku 2365 ludzie odkryli w przestrzeni kosmicznej sześć planet bogatych w surowce potrzebne ziemskiej cywilizacji do dalszej egzystencji.

Massive Assault - recenzja gry