Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Popularne recenzje gier strategicznych 13

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier z kategorii: Strategiczne. Znajdziesz tu ponad 580 tekstów spełniających te kryteria.

Galactic Civilizations II: Władcy Strachu - recenzja gry

recenzja gry1 września 2006

Po co przejmować się losami jednej planety, skoro można decydować o losach całej galaktyki? Galactic Civilizations 2 zadaje to pytanie i posuwa ideę Cywilizacji o jeden krok dalej.

Galactic Civilizations II: Władcy Strachu - recenzja gry

The Guild 2 - recenzja gry

recenzja gry9 listopada 2006

Noc. Głucha, czarna noc. Miasto pogrążone w śnie. Gdzieś przemknie nocny padlinożerca. Gdzieś indziej da się słyszeć chłeptanie spragnionego wampira. W okolicach cmentarza pojękuje nieumarły, a po kniejach grasują ci, co krzyczą „dobytek, albo życie!”.

The Guild 2 - recenzja gry
Warhammer: Mark of Chaos - recenzja gry

Warhammer: Mark of Chaos - recenzja gry

recenzja gry20 grudnia 2006

Wielki plus należy się za różnorodność jednostek i zgrabne odwzorowanie zasad WFB, zaś minus za optymalizację kodu i możliwość zrobienia z bohatera one-man-army.

Warhammer: Mark of Chaos - recenzja gry

The Settlers: Dziedzictwo Królów - Misje Dodatkowe - recenzja gry

recenzja gry25 sierpnia 2005

Światowa premiera „Nebula Realm” przeszła bez większego echa, o czym świadczą m.in. znikome informacje na jej temat zarówno w Internecie, jak i w prasie. Ale czy rzeczywiście „Nebula Realm” to porażka na całej linii frontu? Niekoniecznie.

The Settlers: Dziedzictwo Królów - Misje Dodatkowe - recenzja gry

Hammer & Sickle: Czerwony Sztorm - recenzja gry

recenzja gry22 lutego 2006

W tytułach z serii Silent Storm mieliśmy do czynienia z niezbyt wyszukaną fabułą. Akcja Hammer & Sickle rozgrywa się w 1949 roku, wcielamy się w postać rosyjskiego szpiega mającego przedostać się do okupowanych Niemiec – w tej kwestii jest ciekawie.

Hammer & Sickle: Czerwony Sztorm - recenzja gry

Age of Empires II: The Conquerors - recenzja gry

recenzja gry17 stycznia 2001

Age of Empires to seria, która stała się już klasyką w gatunku RTS. The Conquerors to dodatek do AoE II, nawiązujący do epoki odkryć i podbojów, a przynajmniej tak to zapewne miało wyglądać w intencji producenta, jeśli sugerować się tytułem.

Age of Empires II: The Conquerors - recenzja gry

Call to Power II - recenzja gry

recenzja gry16 stycznia 2001

Czy Call to Power 2 zasługuje na postawiony w tytule numerek? Czy może jest to jedynie nieco ulepszona i poszerzona część pierwsza i powinna być raczej oznaczona jako „Gold”? Autor niniejszej recenzji postara się odpowiedzieć na powyższe pytania.

Call to Power II - recenzja gry
Sacrifice - recenzja gry

Sacrifice - recenzja gry

recenzja gry28 grudnia 2000

Sacrifice to dość specyficzna gra.Mamy w niej elementy strategiczne, taktyczne oraz bardzo duży nacisk na część zręcznościową.Co wyszło z takiego połączenia?

Sacrifice - recenzja gry
Fallout Tactics: Brotherhood of Steel - recenzja gry na PC

Fallout Tactics: Brotherhood of Steel - recenzja gry na PC

recenzja gry17 maja 2001

Fallout Tactics to kontynuacja znakomitej serii role-play. Postnuklearny świat Fallouta tym razem posłużył do zrealizowania gry strategicznej w stylu UFO, pozbawionej jednak wdzięku tego programu, który wytyczył drogi gatunku „squad based strategy”.

Fallout Tactics: Brotherhood of Steel - recenzja gry na PC
Fallout Tactics: Brotherhood of Steel - recenzja gry

Fallout Tactics: Brotherhood of Steel - recenzja gry

recenzja gry29 czerwca 2001

Recenzja ta to swoistego rodzaju opowieść o tym jak FT zdobył sobie uznanie autora niniejszego tekstu i w jaki sposób to uczynił pomimo, iż pierwszy kontakt z grą nie trwał zbyt długo i w wyniku którego FT poleciał z dysku szybciej, niż nań trafił.

Fallout Tactics: Brotherhood of Steel - recenzja gry

Theocracy - recenzja gry

recenzja gry22 grudnia 2000

Kolejny wariant historycznej strategii ekonomiczno-wojennej. Po starożytnym Rzymie, Egipcie, Grecji etc. przyszła kolej na Imperium Azteków. Co z tego wyszło? Przeczytajcie sami.

Theocracy - recenzja gry

Three Kingdoms: Fate of the Dragon - recenzja gry

recenzja gry17 lipca 2001

Three Kingdoms: Fate of the Dragon to strategia czasu rzeczywistego, za sprawą której przeniesiemy się do czasów tuż po upadku dynastii Han, kiedy o władzę w Chinach walczyło trzech bezwzględnych i genialnych wodzów: Cao Cao, Liu Bei i Sun Quan.

Three Kingdoms: Fate of the Dragon - recenzja gry

UFO: Kolejne Starcie - recenzja gry

recenzja gry8 października 2003

UFO: Aftermath to strategia turowa czerpiąca garściami z dawnego przeboju UFO: Enemy Unknown. Akcja Aftermath przenosi graczy w niezbyt odległą przyszłość, gdzie w wyniku inwazji obcych wielka ziemska cywilizacja została zredukowana do garstki ocalonych.

UFO: Kolejne Starcie - recenzja gry

The Partners - recenzja gry

recenzja gry19 grudnia 2002

The Partners to symulacja niewielkiej, lecz prestiżowej kancelarii adwokackiej, zatrudniającej dziewięciu prawników.

The Partners - recenzja gry

The Gladiators - recenzja gry

recenzja gry18 grudnia 2002

The Gladiators to jak określają twórcy, zespół Eugen Systems, nowa generacja strategii czasu rzeczywistego, przepełniona wartką akcją i zawierająca elementy RPG...

The Gladiators - recenzja gry

Faraon - recenzja gry

recenzja gry22 grudnia 2000

Budowanie miast ma już długą tradycję w grach komputerowych. Są oczywiście lepsze i gorsze, ale Pharaoh zalicza się do tej pierwszej grupy.

Faraon - recenzja gry
The Settlers IV - recenzja gry

The Settlers IV - recenzja gry

recenzja gry12 marca 2001

Malutcy osadnicy po raz czwarty weszli do wnętrz naszych komputerów i zaczęli robić niemałe zamieszanie. Co takiego ma w sobie ta gra, że każda jej wersja od razu staje się przebojem? I dlaczego należy przypuszczać, że i czwarta część sukces ten powtórzy?

The Settlers IV - recenzja gry
Shogun: Total War - recenzja gry

Shogun: Total War - recenzja gry

recenzja gry23 lutego 2001

Jest rok 1530. Przez ostatnie 200 lat Japonią rządził szogunat Ashikaga, ze stolicą w Kyoto. Niedawna wojna oninów pokazała, że Ashikaga nie mają już władzy nad wielkimi klanami.Nadszedł czas, by nowy wojownik sięgnął po tytuł Szoguna.Czy będziesz nim ty?

Shogun: Total War - recenzja gry

Sid Meier's Alpha Centauri - recenzja gry

recenzja gry22 grudnia 2000

Alpha Centauri nie jest grą zwyczajną, łatwą i możliwą do opisania w paru słowach. Kto jednak lubi klasyczne strategie, ten powinien pokochać ją całym sercem.

Sid Meier's Alpha Centauri - recenzja gry

Starship Troopers: Terran Ascendancy - recenzja gry

recenzja gry28 grudnia 2000

Zapewne wszyscy pamiętają film pt: Starship Troopers. Firma Blue Tongue Software zgotowała nam miłą niespodziankę w postaci dobrze wizualnie dopracowanej gry RTS opartej na tym tytule.

Starship Troopers: Terran Ascendancy - recenzja gry

Submarine Titans - recenzja gry

recenzja gry2 kwietnia 2001

W czasach wszechobecnego trzeciego wymiaru Submarine Titans stanowi niezłą gratkę dla spragnionych dobrej produkcji graczy. Co więcej, szybko się nie znudzi, na co z pewnością wpłynie wysoki poziom trudności oraz możliwość grania trzema stronami.

Submarine Titans - recenzja gry

Sudden Strike - recenzja gry

recenzja gry27 kwietnia 2001

Dla miłośników II Wojny Światowej, jak również starych „wyjadaczy” strategii, Sudden Strike to pozycja wręcz obowiązkowa, która zagwarantuje im ciekawą i widowiskową rozrywkę.

Sudden Strike - recenzja gry

Tropico - recenzja gry

recenzja gry13 czerwca 2001

Najnowsza produkcja firmy PopTop Software to strategiczny symulator małego państewka na Karaibach, potraktowany z przymrużeniem oka. Naszym nadrzędnym zadaniem jest kierowanie wyspą i jej rozwojem w sposób taki, aby utrzymać się przy władzy.

Tropico - recenzja gry

Persian Wars - recenzja gry

recenzja gry28 marca 2002

Persian Wars to strategia czasu rzeczywistego posiadająca wiele interesujących elementów typowych dla gier przygodowych. Jej akcja rozpoczyna się gdy z niebios spada na ziemię Pierścień Króla Salomona, przedmiot kryjący w sobie potężną i niesamowitą moc.

Persian Wars - recenzja gry