Popularne recenzje gier strategicznych 13
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier z kategorii: Strategiczne. Znajdziesz tu ponad 580 tekstów spełniających te kryteria.
Galactic Civilizations II: Władcy Strachu - recenzja gry
recenzja gry1 września 2006
Po co przejmować się losami jednej planety, skoro można decydować o losach całej galaktyki? Galactic Civilizations 2 zadaje to pytanie i posuwa ideę Cywilizacji o jeden krok dalej.
Galactic Civilizations II: Władcy Strachu - recenzja gryThe Guild 2 - recenzja gry
recenzja gry9 listopada 2006
Noc. Głucha, czarna noc. Miasto pogrążone w śnie. Gdzieś przemknie nocny padlinożerca. Gdzieś indziej da się słyszeć chłeptanie spragnionego wampira. W okolicach cmentarza pojękuje nieumarły, a po kniejach grasują ci, co krzyczą „dobytek, albo życie!”.
The Guild 2 - recenzja gry
Warhammer: Mark of Chaos - recenzja gry
recenzja gry20 grudnia 2006
Wielki plus należy się za różnorodność jednostek i zgrabne odwzorowanie zasad WFB, zaś minus za optymalizację kodu i możliwość zrobienia z bohatera one-man-army.
Warhammer: Mark of Chaos - recenzja gryThe Settlers: Dziedzictwo Królów - Misje Dodatkowe - recenzja gry
recenzja gry25 sierpnia 2005
Światowa premiera „Nebula Realm” przeszła bez większego echa, o czym świadczą m.in. znikome informacje na jej temat zarówno w Internecie, jak i w prasie. Ale czy rzeczywiście „Nebula Realm” to porażka na całej linii frontu? Niekoniecznie.
The Settlers: Dziedzictwo Królów - Misje Dodatkowe - recenzja gryHammer & Sickle: Czerwony Sztorm - recenzja gry
recenzja gry22 lutego 2006
W tytułach z serii Silent Storm mieliśmy do czynienia z niezbyt wyszukaną fabułą. Akcja Hammer & Sickle rozgrywa się w 1949 roku, wcielamy się w postać rosyjskiego szpiega mającego przedostać się do okupowanych Niemiec – w tej kwestii jest ciekawie.
Hammer & Sickle: Czerwony Sztorm - recenzja gryAge of Empires II: The Conquerors - recenzja gry
recenzja gry17 stycznia 2001
Age of Empires to seria, która stała się już klasyką w gatunku RTS. The Conquerors to dodatek do AoE II, nawiązujący do epoki odkryć i podbojów, a przynajmniej tak to zapewne miało wyglądać w intencji producenta, jeśli sugerować się tytułem.
Age of Empires II: The Conquerors - recenzja gryCall to Power II - recenzja gry
recenzja gry16 stycznia 2001
Czy Call to Power 2 zasługuje na postawiony w tytule numerek? Czy może jest to jedynie nieco ulepszona i poszerzona część pierwsza i powinna być raczej oznaczona jako „Gold”? Autor niniejszej recenzji postara się odpowiedzieć na powyższe pytania.
Call to Power II - recenzja gry
Sacrifice - recenzja gry
recenzja gry28 grudnia 2000
Sacrifice to dość specyficzna gra.Mamy w niej elementy strategiczne, taktyczne oraz bardzo duży nacisk na część zręcznościową.Co wyszło z takiego połączenia?
Sacrifice - recenzja gry
Fallout Tactics: Brotherhood of Steel - recenzja gry na PC
recenzja gry17 maja 2001
Fallout Tactics to kontynuacja znakomitej serii role-play. Postnuklearny świat Fallouta tym razem posłużył do zrealizowania gry strategicznej w stylu UFO, pozbawionej jednak wdzięku tego programu, który wytyczył drogi gatunku „squad based strategy”.
Fallout Tactics: Brotherhood of Steel - recenzja gry na PC
Fallout Tactics: Brotherhood of Steel - recenzja gry
recenzja gry29 czerwca 2001
Recenzja ta to swoistego rodzaju opowieść o tym jak FT zdobył sobie uznanie autora niniejszego tekstu i w jaki sposób to uczynił pomimo, iż pierwszy kontakt z grą nie trwał zbyt długo i w wyniku którego FT poleciał z dysku szybciej, niż nań trafił.
Fallout Tactics: Brotherhood of Steel - recenzja gryTheocracy - recenzja gry
recenzja gry22 grudnia 2000
Kolejny wariant historycznej strategii ekonomiczno-wojennej. Po starożytnym Rzymie, Egipcie, Grecji etc. przyszła kolej na Imperium Azteków. Co z tego wyszło? Przeczytajcie sami.
Theocracy - recenzja gryThree Kingdoms: Fate of the Dragon - recenzja gry
recenzja gry17 lipca 2001
Three Kingdoms: Fate of the Dragon to strategia czasu rzeczywistego, za sprawą której przeniesiemy się do czasów tuż po upadku dynastii Han, kiedy o władzę w Chinach walczyło trzech bezwzględnych i genialnych wodzów: Cao Cao, Liu Bei i Sun Quan.
Three Kingdoms: Fate of the Dragon - recenzja gryUFO: Kolejne Starcie - recenzja gry
recenzja gry8 października 2003
UFO: Aftermath to strategia turowa czerpiąca garściami z dawnego przeboju UFO: Enemy Unknown. Akcja Aftermath przenosi graczy w niezbyt odległą przyszłość, gdzie w wyniku inwazji obcych wielka ziemska cywilizacja została zredukowana do garstki ocalonych.
UFO: Kolejne Starcie - recenzja gryThe Partners - recenzja gry
recenzja gry19 grudnia 2002
The Partners to symulacja niewielkiej, lecz prestiżowej kancelarii adwokackiej, zatrudniającej dziewięciu prawników.
The Partners - recenzja gryThe Gladiators - recenzja gry
recenzja gry18 grudnia 2002
The Gladiators to jak określają twórcy, zespół Eugen Systems, nowa generacja strategii czasu rzeczywistego, przepełniona wartką akcją i zawierająca elementy RPG...
The Gladiators - recenzja gryFaraon - recenzja gry
recenzja gry22 grudnia 2000
Budowanie miast ma już długą tradycję w grach komputerowych. Są oczywiście lepsze i gorsze, ale Pharaoh zalicza się do tej pierwszej grupy.
Faraon - recenzja gry
The Settlers IV - recenzja gry
recenzja gry12 marca 2001
Malutcy osadnicy po raz czwarty weszli do wnętrz naszych komputerów i zaczęli robić niemałe zamieszanie. Co takiego ma w sobie ta gra, że każda jej wersja od razu staje się przebojem? I dlaczego należy przypuszczać, że i czwarta część sukces ten powtórzy?
The Settlers IV - recenzja gry
Shogun: Total War - recenzja gry
recenzja gry23 lutego 2001
Jest rok 1530. Przez ostatnie 200 lat Japonią rządził szogunat Ashikaga, ze stolicą w Kyoto. Niedawna wojna oninów pokazała, że Ashikaga nie mają już władzy nad wielkimi klanami.Nadszedł czas, by nowy wojownik sięgnął po tytuł Szoguna.Czy będziesz nim ty?
Shogun: Total War - recenzja grySid Meier's Alpha Centauri - recenzja gry
recenzja gry22 grudnia 2000
Alpha Centauri nie jest grą zwyczajną, łatwą i możliwą do opisania w paru słowach. Kto jednak lubi klasyczne strategie, ten powinien pokochać ją całym sercem.
Sid Meier's Alpha Centauri - recenzja gryStarship Troopers: Terran Ascendancy - recenzja gry
recenzja gry28 grudnia 2000
Zapewne wszyscy pamiętają film pt: Starship Troopers. Firma Blue Tongue Software zgotowała nam miłą niespodziankę w postaci dobrze wizualnie dopracowanej gry RTS opartej na tym tytule.
Starship Troopers: Terran Ascendancy - recenzja grySubmarine Titans - recenzja gry
recenzja gry2 kwietnia 2001
W czasach wszechobecnego trzeciego wymiaru Submarine Titans stanowi niezłą gratkę dla spragnionych dobrej produkcji graczy. Co więcej, szybko się nie znudzi, na co z pewnością wpłynie wysoki poziom trudności oraz możliwość grania trzema stronami.
Submarine Titans - recenzja grySudden Strike - recenzja gry
recenzja gry27 kwietnia 2001
Dla miłośników II Wojny Światowej, jak również starych „wyjadaczy” strategii, Sudden Strike to pozycja wręcz obowiązkowa, która zagwarantuje im ciekawą i widowiskową rozrywkę.
Sudden Strike - recenzja gryTropico - recenzja gry
recenzja gry13 czerwca 2001
Najnowsza produkcja firmy PopTop Software to strategiczny symulator małego państewka na Karaibach, potraktowany z przymrużeniem oka. Naszym nadrzędnym zadaniem jest kierowanie wyspą i jej rozwojem w sposób taki, aby utrzymać się przy władzy.
Tropico - recenzja gryPersian Wars - recenzja gry
recenzja gry28 marca 2002
Persian Wars to strategia czasu rzeczywistego posiadająca wiele interesujących elementów typowych dla gier przygodowych. Jej akcja rozpoczyna się gdy z niebios spada na ziemię Pierścień Króla Salomona, przedmiot kryjący w sobie potężną i niesamowitą moc.
Persian Wars - recenzja gry