Recenzje najlepszych gier przygodowych 13
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier z kategorii: Przygodowe. Znajdziesz tu 370 tekstów spełniających te kryteria.
Resident Evil: Outbreak - File #2 - recenzja gry
6.0 20 września 2005
W oczekiwaniu na Resident Evil w wersji na PS2, można pograć w Outbeak File#2. To stary/nowy tytuł z poprawkami oraz dodanym trybem online. Czy to wystarczy, aby ponownie wydać na niego kasę?
Resident Evil: Outbreak - File #2 - recenzja gry
Recenzja pierwszych epizodów gry The Walking Dead: The Telltale Series – A New Frontier – solidny początek
6.0 21 grudnia 2016
Kolejne spotkanie z Clementine uderza wyłącznie w znajome struny, ale jest zrealizowane na tyle dobrze, że brak jakichkolwiek innowacji nie przeszkadza w cieszeniu się interesującą historią.
Recenzja pierwszych epizodów gry The Walking Dead: The Telltale Series – A New Frontier – solidny początek
Recenzja gry The Walking Dead: A New Frontier – spadek formy
6.0 31 maja 2017
A New Frontier nie przypomina pełnoprawnej kolejnej odsłony fenomenalnego cyklu The Walking Dead. Wygląda raczej na zrobiony na szybko, pełen dziur fabularnych i miałkich pomysłów wypełniacz przed ewentualnym prawdziwym trzecim sezonem.
Recenzja gry The Walking Dead: A New Frontier – spadek formy
Recenzja gry The Walking Dead: Michonne - opowiastka od szablonu
6.0 27 kwietnia 2016
Ostatni interaktywny serial Telltale Games przed mającą wprowadzić trochę świeżości zmianą silnika graficznego wypełniony jest po brzegi akcją, ale to za mało, by zignorować dość przeciętną historię i brak jakichkolwiek nowych pomysłów.
Recenzja gry The Walking Dead: Michonne - opowiastka od szablonu
Recenzja gry The Walking Dead: Michonne - więcej akcji, jeszcze mniej wyborów
6.0 24 lutego 2016
Dużo akcji, wyborów moralnych i jeszcze mniej konsekwencji naszych decyzji – najnowszy interaktywny serial studia Telltale Games dostarcza jeszcze więcej tego, do czego fani zostali przyzwyczajeni cztery lata temu.
Recenzja gry The Walking Dead: Michonne - więcej akcji, jeszcze mniej wyborówBelief & Betrayal: Medalion Judasza - recenzja gry
6.0 6 grudnia 2007
Miłośników klasycznych przygodówek wciąż nie brakuje. Naprzeciw ich wymaganiom wychodzi Artematica ze swoim nowym tytułem. Z jednej strony nowojorski dziennikarz, z drugiej – średniowieczne sekrety, artefakty, zakon Templariuszy i tajemnicza sekta.
Belief & Betrayal: Medalion Judasza - recenzja gryParadise - recenzja gry
6.0 4 października 2006
Jakie to uczucie być córką króla...? Jakie to uczucie być córką tyrana i despoty...? Jakie to uczucie przeżyć zestrzelenie samolotu, stracić pamięć, znaleźć się w haremie, a potem przemierzać bezdroża Afryki w towarzystwie czarnego lamparta...?
Paradise - recenzja gryThe Great Escape - recenzja gry
6.0 30 października 2003
The Great Escape, to gra przygodowa z elementami zręcznościowymi oparta na znanym filmie „Wielka Ucieczka” z roku 1963, gdzie widzieliśmy znakomitą rolę Steve’a McQueena. W grze możemy przejąć kontrolę nad czterema żołnierzami alianckimi...
The Great Escape - recenzja gryObscure: Learn about Fear - recenzja gry
6.0 9 czerwca 2005
Kenny, jeden z najbardziej cenionych sportowców szkoły, do której uczęszcza cała grupa, znika w niewyjaśnionych okolicznościach. Przyjaciele Kenny’ego postanawiają pozostać w szkole po zmroku, tak aby spróbować odnaleźć zaginionego kolegę. Klasyka.
Obscure: Learn about Fear - recenzja gryDarkened Skye - recenzja gry
6.0 15 lipca 2002
Skittles: Darkened Skye to gra akcji posiadająca interesujący wątek przygodowy, w której zastosowano widok z perspektywy trzeciej osoby z ruchomą kamerą.
Darkened Skye - recenzja gryTajemnica Janatris - recenzja gry
6.0 23 listopada 2004
Ukazanie się drugiej części „Gooki” poprzedziły dziesiątki pochlebnych zapowiedzi. Fani wręcz się przekrzykiwali, jaka to będzie rewolucyjna i wspaniała gra. Nadszedł więc moment prawdy i najwyższa pora sprawdzić, ile z tych słów było czczymi obietnicami.
Tajemnica Janatris - recenzja gryGobliiins 4 - recenzja gry
6.0 23 kwietnia 2009
Po kilkunastu latach nieobecności sympatyczne gobliny powracają na rynek. Nowa gra zaskakuje słabą oprawą wizualną i archaiczną mechaniką. Czy tego typu produkt ma szanse rywalizować z dzisiejszymi hitami?
Gobliiins 4 - recenzja gry
Recenzja Przygód Tintina - idealnej propozycji dla mniej wymagających graczy
6.0 28 października 2011
Wirtualne Przygody Tintina towarzyszą kinowemu obrazowi pod tym samym tytułem. To zaskakująco przyjemna pozycja, którą jednak docenią głównie mniej doświadczeni gracze.
Recenzja Przygód Tintina - idealnej propozycji dla mniej wymagających graczyDead Reefs - recenzja gry
6.0 26 lipca 2007
Anglia, XVIII wiek. Na wysepce Dead Reefs, nie dzieje się wiele dobrego. Od lat zamieszkiwana była przez hordy piratów, zwabiających przepływające nieopodal statki w pułapkę, a następnie zabijających załogę i grabiących co popadnie...
Dead Reefs - recenzja gryArthur's Knights II: The Secret of Merlin - recenzja gry
6.0 3 lipca 2002
Druga część gry przygodowej Arthur's Knights: Origins of Excalibur promowanej przez firmę Cryo, w której wcielamy się w postać Bradwena i wyruszamy na wielką, fantastyczną przygodę, która zaprowadzi nas miedzy innymi do legendarnego Avalonu.
Arthur's Knights II: The Secret of Merlin - recenzja gryOpowieści z Narnii: Książę Kaspian - recenzja gry
6.0 22 lipca 2008
The Chronicles of Narnia: Prince Caspian zdecydowanie przeznaczone są dla młodszych odbiorców. Zaryzykowałbym nawet stwierdzenie, że dla tych poniżej 12 roku życia.
Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - recenzja gryWersal 2: Testament Króla - recenzja gry
6.0 11 grudnia 2002
Akcja kontynuacji gry edukacyjnej Wersal rozgrywa się czternaście lat po zakończeniu wydarzeń z oryginału. Mamy rok 1699 i nieuchronnie zbliża się śmierć hiszpańskiego króla Karola II.
Wersal 2: Testament Króla - recenzja gry
Recenzja gry Phantaruk – czasem straszy, nie odstrasza, ale i nie porywa
6.0 16 sierpnia 2016
Polska odpowiedź na skradankowe straszaki. Phantaruk staje w szranki z Amnesią, Somą i Obcym: Izolacją. Czy wychodzi z tej batalii z tarczą?
Recenzja gry Phantaruk – czasem straszy, nie odstrasza, ale i nie porywa
Artystycznie z PlayStation Move – recenzja polskiej gry Datura
6.0 7 maja 2012
Druga produkcja polskiego studia Plastic na PlayStation 3 to pełnoprawna przygodówka, wykorzystująca kontroler PlayStation Move. To także intrygujący eksperyment, który nie zrealizował, niestety, wszystkich swoich założeń.
Artystycznie z PlayStation Move – recenzja polskiej gry DaturaArthur's Knights: Rycerze Króla Artura - recenzja gry
6.0 8 kwietnia 2001
Kiedy zmęczą Was problemy dnia codziennego i nabierzecie ochoty, by przenieść się w czasy, kiedy najważniejszą wartością był honor i twarde reguły kodeksu rycerskiego wystarczy, iż uruchomicie „Rycerzy Króla Artura”.
Arthur's Knights: Rycerze Króla Artura - recenzja gryMidnight Nowhere - recenzja gry
6.0 14 stycznia 2005
Wszystko zaczyna się bardzo dobrze – miasto Black Lake zostało ogarnięte falą niewyjaśnionych mordów, liczba ofiar jest niewyobrażalna, zarządzono ewakuację. Co gorsza, nie wiadomo, kto lub co stoi za tymi brutalnymi zbrodniami.
Midnight Nowhere - recenzja gryEvil Dead: Hail to the King - recenzja gry
6.0 6 listopada 2001
Evil Dead: Hail to the King to niezwykle mroczny przedstawiciel gatunku survival horror, będący kontynuacją sagi Asha i Necronomicona. Jego akcja toczy się w osiem lat po ostatnich wydarzeniach przedstawionych w filmach z cyklu Evil Dead.
Evil Dead: Hail to the King - recenzja gry
Recenzja gry White Night - survival horror, który naprawdę straszy
6.0 12 marca 2015
O oryginalność w horrorach coraz trudniej – te same motywy, te same miejsca, ci sami przeciwnicy, identyczne sytuacje. Co pewien czas trafia się jednak produkcja, która postanawia zerwać z dotychczasową tradycją. Takie właśnie jest White Night.
Recenzja gry White Night - survival horror, który naprawdę straszyThe Messenger - recenzja gry
6.0 11 maja 2001
The Messenger to najnowszym dziełem ludzi z kraju Klonowego Liścia, którego akcja dzieje się w Luwrze. I to zarówno w tym teraźniejszym, jak i historycznym, a twoim zadaniem jest ocalenie świata przed nadchodzącą apokalipsą.
The Messenger - recenzja gry