Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Artykuły i opinie na temat gry Call of Duty: Modern Warfare 2 (2009)

Call of Duty to już alternatywna rzeczywistość. Tłumaczymy, dlaczego w grach Activision nie znajdziemy w pełni autentycznej broni
Call of Duty to już alternatywna rzeczywistość. Tłumaczymy, dlaczego w grach Activision nie znajdziemy w pełni autentycznej broni

artykuł26 lipca 2024

Dziwne nazwy broni, pojazdy i samoloty „potworki”. Seria Call of Duty sukcesywnie buduje swoje własne, fikcyjne uniwersum, bazujące na tym realnym. A wszystko zaczęło się od nieszczęsnej reklamy karabinów.

Dobrzy czy źli - jakie decyzje podejmujemy w wirtualnych światach?
Dobrzy czy źli - jakie decyzje podejmujemy w wirtualnych światach?

artykuł5 września 2018

W bardzo wielu grach stajemy przed wyborami, które w mniejszym lub większym stopniu określają naszą postawę moralną. Jakie decyzje podejmujemy w takich sytuacjach? Czy w cyfrowych światach staramy się żyć inaczej niż w tym prawdziwym?

Jakim cudem ta broń strzela? Grzechy twórców Battlefielda, Call of Duty oraz innych popularnych FPS-ów
Jakim cudem ta broń strzela? Grzechy twórców Battlefielda, Call of Duty oraz innych popularnych FPS-ów

artykuł16 marca 2014

Trudno w to uwierzyć, ale producenci popularnych strzelanin popełniają kardynalne błędy, odwzorowując broń palną, czasem świadomie, czasem z lenistwa. W niniejszym artykule przyglądamy się najczęstszym wpadkom.

Redakcyjny ranking gier z serii Call of Duty
Redakcyjny ranking gier z serii Call of Duty

artykuł30 kwietnia 2012

Na dzień przed oficjalnym ogłoszeniem kolejnej cześci cyklu Call of Duty sprawdzamy, które gry z serii najbardziej zapadły nam w pamięć.

Przemoc i erotyka, czyli jak sprzedawać gry
Przemoc i erotyka, czyli jak sprzedawać gry

artykuł17 listopada 2011

Jak wyróżnić swoją produkcję z tłumu? Specjaliści od marketingu polecają tanie kontrowersje z przemocą i erotyką w tle.

Pierwsze spojrzenie na Call of Duty Elite
Pierwsze spojrzenie na Call of Duty Elite

artykuł31 maja 2011

Wraz z trzecią grą z serii Modern Warfare zadebiutuje Call of Duty Elite - specjalny system społecznościowy, który będzie skupiał wokół siebie miłośników rywalizacji w sieci. Sprawdziliśmy, czego możemy się po nim spodziewać.

Upadek fabryki hitów
Upadek fabryki hitów

artykuł3 czerwca 2010

Do niedawna studio Infinity Ward było kurą znoszącą złote jajka, jednym z najważniejszych producentów FPS-ów na świecie. Teraz dalsze istnienie tej firmy stoi pod dużym znakiem zapytania.

Dlaczego Modern Warfare 2 (nie)powinien zostać Grą Roku 2009
Dlaczego Modern Warfare 2 (nie)powinien zostać Grą Roku 2009

artykuł18 lutego 2010

W specjalnym cyklu artykułów prezentujemy w zwięzłej formie największe wady i zalety tytułów, które są aktualnie w czołówce kategorii Gra Roku 2009 w naszym plebiscycie. Dzisiaj pora na Modern Warfare 2.

Najlepsze gry jesieni '09
Najlepsze gry jesieni '09

artykuł4 grudnia 2009

Tegoroczna jesień obrodziła w wiele znakomitych gier. Postanowiliśmy zebrać najlepsze z nich w jednym miejscu. Przy okazji mamy dla Was specjalny konkurs z atrakcyjnymi nagrodami.

Przeczytaj również:

Najlepsze gry RPG wszech czasów - ranking top 100 hitów, których historii i wyborów nie da się zapomnieć
Najlepsze gry RPG wszech czasów - ranking top 100 hitów, których historii i wyborów nie da się zapomnieć

artykuł2 czerwca 2025

Mamy dopiero czerwiec, a 2025 rok już przyniósł nam taką perełkę w gatunku RPG jak Clair Obscur: Expedition 33. To zresztą niejedyna świetna produkcja role playing, jaka ukazała się w pierwszej połowie tego roku.

Najlepsze gry z otwartym światem - top 100 open worldów
Najlepsze gry z otwartym światem - top 100 open worldów

artykuł30 kwietnia 2025

Gry typu open world i sandboxy od lat kuszą nas pięknymi widokami, mnogością aktywności do wykonania i obietnicami kilometrów niezwykłej przestrzeni do poznania. Wybraliśmy sto najlepszych gier z otwartym światem.

Wolę liniowe doświadczenia niż otwarte światy i ogrom swobody - o iluzji i ciężarze wolności w grach
Wolę liniowe doświadczenia niż otwarte światy i ogrom swobody - o iluzji i ciężarze wolności w grach

artykuł22 listopada 2024

Wolność była od bardzo dawna wartością nadrzędną dla wielu twórców gier. Dziś, po latach powtarzania mantry otwartych światów i traktowania ich jako osi designu, twierdzę, że kajdany, z których się długo wyrywaliśmy, nie ciążyły nam aż tak bardzo.