Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Artykuły i opinie na temat gry Hood: Outlaws & Legends

Premiery gier - maj 2021 to miesiąc pełen obfitości
Premiery gier - maj 2021 to miesiąc pełen obfitości

artykuł30 kwietnia 2021

Każdy znajdzie sobie w maju coś dla siebie – zaczynając od prób ratowania wszechświata przed Żniwiarzami, a kończąc na uciekaniu przed przerośniętą kobietą. Gwarantujemy pełne zróżnicowanie gier!

12 obiecujących gier RPG ze Steama, na które nie czekacie, a powinniście
12 obiecujących gier RPG ze Steama, na które nie czekacie, a powinniście

artykuł13 października 2020

Przeglądnęliśmy, co tam w 2020 roku piszczy na Steamie i mamy dobrą wiadomość – znaleźliśmy całkiem sporo obiecujących tytułów, które mogą Was pozytywnie zaskoczyć. Bierzcie jednak pod uwagę, że póki co wróżymy z fusów!

Przeczytaj również:

Najlepsze gry RPG wszech czasów - ranking top 100 hitów, których historii i wyborów nie da się zapomnieć
Najlepsze gry RPG wszech czasów - ranking top 100 hitów, których historii i wyborów nie da się zapomnieć

artykuł2 czerwca 2025

Mamy dopiero czerwiec, a 2025 rok już przyniósł nam taką perełkę w gatunku RPG jak Clair Obscur: Expedition 33. To zresztą niejedyna świetna produkcja role playing, jaka ukazała się w pierwszej połowie tego roku.

Najlepsze gry z otwartym światem - top 100 open worldów
Najlepsze gry z otwartym światem - top 100 open worldów

artykuł30 kwietnia 2025

Gry typu open world i sandboxy od lat kuszą nas pięknymi widokami, mnogością aktywności do wykonania i obietnicami kilometrów niezwykłej przestrzeni do poznania. Wybraliśmy sto najlepszych gier z otwartym światem.

Wolę liniowe doświadczenia niż otwarte światy i ogrom swobody - o iluzji i ciężarze wolności w grach
Wolę liniowe doświadczenia niż otwarte światy i ogrom swobody - o iluzji i ciężarze wolności w grach

artykuł22 listopada 2024

Wolność była od bardzo dawna wartością nadrzędną dla wielu twórców gier. Dziś, po latach powtarzania mantry otwartych światów i traktowania ich jako osi designu, twierdzę, że kajdany, z których się długo wyrywaliśmy, nie ciążyły nam aż tak bardzo.