Xpand Rally: USA Trasy
Aktualizacja:

USA , Arizona . Nawierzchnia tego obszaru to 100% kurzu. Podczas kolejnych odcinków będziemy napotykać tutaj możliwość cięcia zakrętów, zarówno dość niewinnie wzdłuż drogi #2 , jak i wjeżdżając dość daleko w głąb pobocza #1 . Jest to o tyle dobry teren na tego typu sztuczki, iż poza drogą nie napotkamy na kamienie, czy mało widoczne przeszkody, mogące zatrzymać nasz wóz jadący po poboczu. Aby jednak cięcie zakrętów odbywało się w miarę komfortowo, należy odpowiednio przygotować do tego nastawy wozu #3 . Zawieszenie powinno być jak najwyższe i jak najbardziej miękkie. Przełożenia, osobiście preferuje - szybkie, w których liczy się przyspieszenie a nie prędkość maksymalna. Wszystko jednak zależy tutaj od trasy, jaką pokonujemy, gdyż w Arizonie jest sporo odcinków, na których można osiągnąć duże prędkości - tam warto postawić na dużą prędkość maksymalną.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Sprytny kierowca powinien także wiedzieć, iż przewagę nad komputerowym kierowcą można zyskać w łatwy sposób jadąc po dnie kanionu #4 . Znajduje się tam w miarę kreta, wąska droga z kałużami, na której przeciwnik ogranicza się z prędkością swojego wozu. To właśnie w tym miejscu powinniśmy nie szczędzić gazu i mknąć jak najszybciej nie tylko po wytyczonej trasie, ale i zbaczając do wody. Należy tam o tyle uważać, iż dłuższa jazda po tymże płytkim akwenie wodnym mocno spowalnia nasze auto. Jednak przy szybkiej jeździe, spowolnienie spowodowane wodą jest dużo bardziej opłacalne, niż hamowanie na zakrętach.
Szuter na trasach w USA bardzo dobrze sprawdza się także do wchodzenia w zakręty kontrolowane, należy przy tym uważać podczas deszczy, kiedy nawierzchnia staje się bardzo śliska. Ogólnie jednak trasy w Arizonie to szybkie odcinki, na których nie warto zbyt często używać hamulca.
Komentarze czytelników
ej jak ustawić zeby na kierownicy grać????, bo ja probuje naciskam i DUPA
czy grając na klawiaturze mam szanse bawic się dobrze wtej grze ???? nie konieczne w tym trybie symulacyjnym :D
Ta gra w prównaniu do colina wypada blado, chyba że porownamy colina 1
Click-Tom ---> Ja nie miałem z padem problemów w XR. Z tego co pamiętam to na tym screenie co podałeś trzeba zaznaczyć przycisk jaki chcesz zmienić i wcisnąć przycisk na padzie. A sterowanie też powinno się dać ustawić przez naciśnięcie. Jeżeli to nie pomoże to trzeba znaleźć gdzieś w opcjach sterowania – sterowanie prawo-lewo - analogowe. A jak się nie da, to może masz pada niekompatybilnego z grą. Ja np. mam starego Gemiusa, który jest przez nowe gry nie zawsze wykrywany.
moim zdaniem gra jest lepsza niz colin tylko brakuje licenconowanych wozow ale to nie jest taki duzy problem:)
ee gdzie w tej grze można zmienić w ustawieniach urzadzenie sterujące (w moim przypadku - pad) ? :|
(oprócz tego (screen--->) nic nie ma, a zaawansowane też nie :|
Na 100% zakręt będzie prostowany.
W dzisiejszych rajdach jeździ się "na okrągło'+cięcia, torem bardziej zbliżonym do wyścigowego.
A ja ma dziwne wrażenie, że także WRCeki pokonują tego typu szykany po prostej.
Devil's Diner-------------->Takie Eski prostuja tylko bolidy formuły 1. Samochod rajdowy nie ma takiej przyczepnosci zeby przejechac sobie od tak prosto. A sprobuj zle wejsc w zakret?? Co wtedy?? Lezysz na boku w rowie i tracisz czas...
eJay
Mój rysunek to prowizorka, która miała na celu pokazanie jak to powinno było wyglądać.
Po prawej podobny przykład z książki Sobiesława Zasady "Szybkość bezpieczna"
No ale jest to bliższe prawdzie niż to co w poradniku.
Devil Diner---------------->Metoda jaka zastosowales na obrazku powoduje, ze nie wykrecisz na prosta i wpadniesz w row obok drogi.
A gierka bardzo dobra:)
Poradnik ok .Mam tylko jedna male pytanie czy ta gra jest naprawde lepsza od Colina ?
Gralem wdemo i moim zdaniem tak ,ale nie wiem jak sytuacja przedstawia sie w pelnej wersji,bo jednak demo mialo pare uchybien.Szczegolnie medel jazdy ni sie nie podobal auto za bardzo sie "slizgalo".
Dokładnie. Jak na mój gust powinno być coś w tym stylu -->
część ZAKRĘTY
pierwszy rysunek
bez sensu... takie eSki się prostuje a nie jeździ od zewnętrznej do wewnętrznej pierwszego zakrętu i zewnętrznej drugiego.
niby nie jest to źle opisane ale strzałka źle narysowana :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




