Xpand Rally: Kenia Trasy
Aktualizacja:

Kenia . Obszar ten jest bardzo podobny do terenów USA (nawierzchnia - kurz 100%), tak więc również sposób prowadzenia auta jest tutaj podobny. Pokuszę się nawet o stwierdzenie, iż Kenię można nazwać Arizoną z odrobinę większym poziomem trudności. Wymagania wzrosły w stosunku do tras USA głównie za sprawą pobocza, a dokładnie dużej ilości porozstawianych tam przeszkód. Pilot wciąż przestrzega nas o kamieniach i niemożliwości cięcia zakrętów #1 . Jeżeli nic o tym nie wspomina warto oczywiście ściąć zakręt, tutaj jest to dość rzadka możliwość i każdą sposobność należy wykorzystać. Oczywiście, jeżeli poznamy w miarę dobrze kolejne trasy Kenii, będziemy mogli zbaczać na nafaszerowane kamieniami pobocze i ciąć ostre zakręty, zyskując cenne sekundy przewagi nad komputerowym przeciwnikiem. Bardzo niebezpiecznie robi się natomiast, gdy Kenię zrosi deszcz. Nie pozostaje wtenczas nic innego jak zwolnić i wchodzić w zakręty trochę wcześniej niż zazwyczaj, gdyż poślizg na mokrej nawierzchni dość znacznie ulega wydłużeniu.
Ogólnie, Kenia posiada dość śliską nawierzchnię, sprzyja to jednak wchodzeniu w długie i szerokie zakręty, których na tych trasach nie brakuje. Warto wiec wchodzić dość szybko w owe wiraże, poczym wcześniej skręcać i pokonywać je długim ślizgiem #2 . W miarę możliwości należy też ciąć ostre zakręty #3 i jeździć poboczem z maksymalną prędkością #4 , ograniczając używanie hamulca na tylko w niewielkim stopniu krętych drogach. Nastawy auta proponuję ustawić podobnie jak na trasach USA.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Komentarze czytelników
asfalty w tej grze to zalamka ;x
ej jak ustawić zeby na kierownicy grać????, bo ja probuje naciskam i DUPA
czy grając na klawiaturze mam szanse bawic się dobrze wtej grze ???? nie konieczne w tym trybie symulacyjnym :D
Ta gra w prównaniu do colina wypada blado, chyba że porownamy colina 1
Click-Tom ---> Ja nie miałem z padem problemów w XR. Z tego co pamiętam to na tym screenie co podałeś trzeba zaznaczyć przycisk jaki chcesz zmienić i wcisnąć przycisk na padzie. A sterowanie też powinno się dać ustawić przez naciśnięcie. Jeżeli to nie pomoże to trzeba znaleźć gdzieś w opcjach sterowania – sterowanie prawo-lewo - analogowe. A jak się nie da, to może masz pada niekompatybilnego z grą. Ja np. mam starego Gemiusa, który jest przez nowe gry nie zawsze wykrywany.
moim zdaniem gra jest lepsza niz colin tylko brakuje licenconowanych wozow ale to nie jest taki duzy problem:)
ee gdzie w tej grze można zmienić w ustawieniach urzadzenie sterujące (w moim przypadku - pad) ? :|
(oprócz tego (screen--->) nic nie ma, a zaawansowane też nie :|
Na 100% zakręt będzie prostowany.
W dzisiejszych rajdach jeździ się "na okrągło'+cięcia, torem bardziej zbliżonym do wyścigowego.
A ja ma dziwne wrażenie, że także WRCeki pokonują tego typu szykany po prostej.
Devil's Diner-------------->Takie Eski prostuja tylko bolidy formuły 1. Samochod rajdowy nie ma takiej przyczepnosci zeby przejechac sobie od tak prosto. A sprobuj zle wejsc w zakret?? Co wtedy?? Lezysz na boku w rowie i tracisz czas...
eJay
Mój rysunek to prowizorka, która miała na celu pokazanie jak to powinno było wyglądać.
Po prawej podobny przykład z książki Sobiesława Zasady "Szybkość bezpieczna"
No ale jest to bliższe prawdzie niż to co w poradniku.
Devil Diner---------------->Metoda jaka zastosowales na obrazku powoduje, ze nie wykrecisz na prosta i wpadniesz w row obok drogi.
A gierka bardzo dobra:)
Poradnik ok .Mam tylko jedna male pytanie czy ta gra jest naprawde lepsza od Colina ?
Gralem wdemo i moim zdaniem tak ,ale nie wiem jak sytuacja przedstawia sie w pelnej wersji,bo jednak demo mialo pare uchybien.Szczegolnie medel jazdy ni sie nie podobal auto za bardzo sie "slizgalo".
Dokładnie. Jak na mój gust powinno być coś w tym stylu -->
część ZAKRĘTY
pierwszy rysunek
bez sensu... takie eSki się prostuje a nie jeździ od zewnętrznej do wewnętrznej pierwszego zakrętu i zewnętrznej drugiego.
niby nie jest to źle opisane ale strzałka źle narysowana :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




